Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 16:42 

Naam/namen: Harry, Ron & Hermione aka HRH ;)
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Klik!
Naam RPG: You're going to Hogwarts
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: NL
Waar gaat je RPG over?:

You're going to Hogwarts gaat over hoe menig 1e jaar hun begin aan Hogwarts zullen ervaren. Zoals bekend is uit Harry Potter and the Philosopher Stone | Harry Potter en de Steen der Wijzen zal het startpunt zijn op station 9 3/4 op King's Cross. Na aankomst gaat men verder per boot richting Hogwarts, alwaar de sorteerceremonie te wachten staat uiteraard. En vanaf dat moment begint de RPG pas echt.

Afhankelijk van waar je ingedeeld bent trek je met mede Gryffs/Ravens/Hufflepufs/Slyths op of je kiest er voor om contacten aan te gaan met andere afdelingen dan waar jezelf in terecht gekomen bent. Dat staat je volledig vrij. De rest van het jaar staat in het teken om de eerste jaars vakken te volgen. Wat men zoal meer tegen komt op zijn/haar pad staat aan eenieder vrij om in te brengen.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Op HPF1 behoorde YGTH naast menig ander RPG (Sado/Beauxbatons/Moonlight Secrets) tot de klassiekers zeg maar. Genoeg reden om YGTH op HPF2 weer terug te brengen.
Heb je toestemming om deze RPG te herstarten?: Nee (te meer omdat ik niet onthouden heb noch kan terug vinden wie destijds ermee begonnen is)
Waarom wil je deze RPG graag opnieuw opstarten?: Op HPF1 heb ik hier een tijdje aan meegedaan en die RPG beviel mij wel. Ik zag hem er niet tussen de huidige RPG's in staan. Dus vandaar de aanmelding om nieuw leven in deze RPG te blazen!

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 22:13 

Ik stem op YGTH.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 22:17 

Ja, mijn stem gaat ook naar YGTH!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 22:22 

Ik stem ook op YGTH (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 22:44 

Ik stem ook op YGTH.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 17:06 

Ik volg bovenstaande (hippe) mensen. YGTH!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 12:47 

Ik denk dat ik degene was die de RPG op het laatst heeft geleid, maar dat weet ik ook niet zeker eigenlijk XD Want er waren er toen 2 (Jij gaat naar Zweinstein en You go to Hogwarts). Dus als dat zo is geef ik bij deze toestemming haha. En stem ik ook voor YGTH!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 13:10 

Kan best, tis jammer dat HPF1 niet langer te bereiken valt. Anders had ik het zo uitgezocht ;) Nog een stem en dan kan de RPG van start gaan. Wie volgt? ^^

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 17:29 

Naam/namen: Nienna & Angel
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort:Angel& Nienna
Naam RPG:Cirque Magique
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands
Waar gaat je RPG over?:

Je houdt van reizen, bent flexibel en multifunctioneel. Jouw passie is anderen mens laten happen naar adem van verbazing, laten lachen en bovenal amuseren. De salarisvoorwaarden zijn minimaal, maar daarintegen krijg je wel gratis onderdak. De sfeer is informeel en je bent een echte teamplayer.
Herken je deze eigenschappen in jezelf? Dan ben jij diegene die het rondreizende circus zoekt. Ze zullen je met open armen ontvangen, tenslotte is het hele circus een grote familie.

Eind 19de eeuw, Londen. In de stad hangen al dagen affiches om mensen naar de plaatselijk stamkroeg te lokken. Het circus is in de stad en is naarstig op zoek naar nieuwe mensen. Dat komt mede omdat het nu nauwelijks een circus te noemen is, met de bazin erbij zijn ze namelijk op één hand te tellen.
De rpg start op het moment dat de 'sollicitaties' achter de rug zijn en het circus aan zijn lange reis door europa zal beginnen. Ze zullen nog even in hun vertrouwde omgeving in Engeland zijn, waarna ze per boot de oversteek zullen maken om vanuit daar verder te reizen. Hun doel is simpel, ze willen naamsbekendheid over de hele wereld en de enige in hun soort zijn. Met paard en wagen en kleine campers en tenten reizen ze hun droom achterna. Onderweg zullen ze hun angsten en problemen moeten trotseren en tegenslagen moeten leren verwerken. Ze zullen gedwongen worden om samen te werken en merken dat 24 uur op elkaars lip leven voordelen en nadelen heeft.

En dan is er nog een klein laatste dingetje. Vele kinderen zullen het circus als iets magisch beschouwen, maar snel zal blijken dat dit circus echt anders is dan anderen. Zit er een technische truc achter die goocheltruc of is er sprake van echte magie. En is dat meisje gewoon goed met paarden of is het iets anders? We willen in deze rpg geen mensen die uit zichzelf vuur kunnen spugen zonder daarbij hulpmiddelen nodig te hebben. Echter mag er wel een bepaald mysterie rondom het circus en hun personages hangen. Ook gezien de tijd is het meer dan normaal dat er wat achterdocht en mysterie in het circus thuis hoort. Mensen zullen elkaar misschien gaan verdenken van ketterij bijvoorbeeld. Het mooie is dat er nooit echt duidelijk hoeft te worden wat het precies is.

Personages
Het leuke is dat de personages zeer divers kunnen zijn. Ook de motieven kunnen zeer uiteenlopend zijn. De een gaat misschien mee om aan de sleur van het leven te ontsnappen, te vluchten van zijn echtgenoot of heeft de droom beroemd te worden. Iedereen heeft dan ook wel iets van toegevoegde waarde in dit circus. Kun je met een bezem overweg? Dan kun jij de stallen schoonmaken. Alles kan, alles mag.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Het is iets totaal anders. Rondreizen doet het altijd goed en het thema is leuk. De personages zijn daarbij ook altijd dicht bij elkaar en er zijn tal van wendingen te bedenken. En omdat wij samen vol gekke ideetjes zitten ^^"

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 17:37 

Ik stem op Cirque Magique.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 17:45 

Ik stem ook op Cirque Magique ~

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 19:07 

Ik mag misschien nu dan te krap zijn in tijd, ik zou het super vinden om later nog mee te kunnen doen :3 Hou een plekje over voor mij! Ik stem op Cirque Magique

Op de volgende RPG's kan nog gestemd worden!

You're going to Hogwarts || 6 stemmen

Cirque Magique || 3 stemmen

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 12:59 

Cirque Magique

Count me in.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 13:08 

Nog een stem voor Cirque Magique :)

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 13:35 

Dan maak ik er een zesde stem van voor Cirque Magique

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: