Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 20:38 

Stem 1
Inzending nummer: 6
Reden: Dit is echt de foto die er voor mij uitspringt. Ik vind hem prachtig; vanwege het kleurspel, het scherpe/onscherpe en de compositie. Bovendien vind ik het onderwerp ook erg mooi. Voor mij zijn de boeken toch het belangrjkst. Echt een heel mooie foto!

Stem 2
Inzending nummer: 3
Reden: Eigenlijk is deze foto technisch niet zo heel bijzonder, maar toch vind ik hem wat hebben. Iets speels ofzo. Doet me denken aan toen ik nog heel jong (lees: 11 jaar) was.

Stem 3
Inzending nummer: 3
Reden: Ik vind hem eigenlijk cliché (want ik heb zo'n foto helaas al erg vaak gezien), maar hij is er mooi uitgekomen en ik vind het leuk hoe er is ingezoomd.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 20:45 

Stem 1
Inzending nummer: 2
Reden: Ik vind dit een erg mooie foto, het zou zo een 'Groeten van Zweinstein' kaart kunnen zijn. En die meneer was me eigenlijk niet eens opgevallen tot San hem heeft opgemerkt :') Ik vind deze foto helemaal het Potter-gevoel hebben.

Stem 2
Inzending nummer: 6
Reden: Ik vind dit ook een erg leuke foto, het hele beeld is gewoon gevuld met Potter-boeken! Van Nederlands tot Engels en zelfs de kleinere, dunnere boekjes liggen erbij. Een hele leuke foto!

Stem 3
Inzending nummer: 5
Reden: Wat de maker zelf ook al zegt: iedereen op dit forum deelt dezelfde passie, of in ieder geval interesse. De foto op zichzelf is niet zo heel speciaal (want een foto maken van je computerscherm is *piep*), maar het idee vind ik heel erg leuk.

En Sannie, er is geen inzending 4, hihi!

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 22:56 

@Sas: Haha, blond hé :') Here we go again.

En dan nu de uitslag!

1. Inzending 1: Indian Violet
2. Inzending 6: Pottergirl
3. Inzending 5: Helen

En alle deelnemers op een rijtje:
Inzending 1: Indian Violet
Inzending 2: Patricia
Inzending 3: San Riddle
Inzending 5: Helen
Inzending 6: Pottergirl

Gefeliciteerd winnaars en allemaal bedankt voor het meedoen. De volgende Challenge zal ik direct hierna openen, zodat iedereen voldoende tijd heeft om een foto te maken of te zoeken. Zodra ik terug ben van vakantie zullen alle inzendingen gepost worden.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar Overig
Ga naar: