Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Volgende

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 11:51 

Ennnnn er is nog iets veranderd: op dat donkergroene ding aan de rechterkant stond eerst:

‎Pottermore is an exciting new experience from J.K. Rowling based around the Harry Potter books. It is FREE to join and use, and is designed to be safe for people of all ages.

En nu staat er:

Pottermore is a free website that builds an exciting online experience around the reading of the Harry Potter books. It’s the same story, with a few crucial additions; the most important one is you.

Haal. Adem.

Laatst bijgewerkt door Pottergirl op ma aug 08, 2011 12:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 11:53 

Afbeelding

IK GA WERKEN NU D: Omg, ik hoop dat het is wat we denken dat het is. I mean, come on. Dat moet wel toch he? Laat maar komen die mails! :'D Ik ga zo zwaar fouten maken op mijn werk nu en kasverschillen hebben enzo, maar IDONTCARE HAHA. *haalt adem*

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 12:04 

Ok, serieus, gaan mensen nu 2 maanden hyperventileren in afwachting op dat mailtje? Zul je net zien dat je het eind september krijgt... :mrgreen:
Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar ik ga echt niet alle momenten naar mijn mail staren in afwachting op dat mailtje. Dat doe ik toch al genoeg voor andere dingen.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 12:36 

Aisling schreef:
Ok, serieus, gaan mensen nu 2 maanden hyperventileren in afwachting op dat mailtje? Zul je net zien dat je het eind september krijgt... :mrgreen:
Ik ben wel enorm nieuwsgierig, maar ik ga echt niet alle momenten naar mijn mail staren in afwachting op dat mailtje. Dat doe ik toch al genoeg voor andere dingen.

JA, ik ga 2 maanden hyperventileren :') Nou ja, dat is misschien overdreven maar ik moet zeggen dat ik over dit soort kleine dingetjes extreem excited kan raken.

Volgens mij heeft niemand nog een mailtje ontvangen want ik zie nog geen screenshots verschijnen op Tumblr of iets dergelijks. *wacht geduldig af*

Edit: En als je nu op Pottermore kijkt staat de magical quill in de inktpot (:

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 13:10 

ZOMG EXCITING!!!! <3 Het suckt wel dat ik accounts aan heb gemaakt op verschillende emailadressen want nu moet ik die steeds checken. Ik ben echt benieuwd wanneer iemand van ons het eerste mailtje krijgt. #SQUEEEE

@Pottergirl Die quill stond er al wel hoor. Want ik heb er namelijk afgelopen week toen het net werd geopend er ook op geklikt gewoon om te kijken of dat niet de magical quill is. xD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 13:16 

Oh haha XD Dat heb ik helemaal gemist :') En ik probeerde er inderdaad ook al op te klikken, haha.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 13:33 

Ik kwam hier een blog tegen die een gokje waagt over wie er wanneer wordt toegelaten.

Spoiler:
Day 1 August 8-14
Day 2 August 15-21
Day 3 August 22-28
Day 4 August 29-September 4
Day 5 September 5-11
Day 6 September 12-18
Day 7 September 19-25

Als het zou kloppen, dan ben ik wel heel benieuwd hoe ze dat precies gaan doen. Aangezien het voor sommige mensen meer dan 24 uur duurde tot ze mail hadden.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 17:34 

Also:

Citaat:
Just a thought...

But do you guys think the owl on the Pottermore site will disappear when the letters start getting sent out? Just like how the Magical quill disappeared during the contest?

Wie weet? :')

En nog meer also:

Afbeelding

DO NOT DISTURB-sign is terug. En dat is nogal een lange tijd geleden :'). Ja, het betekent vast iets. I'm sure!

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 18:37 

Volgens het twitteraccount van @Pottermorebetas is er al iemand binnen die op dag 2 registreerde :shock: . Foto: Klik

Pff.. Ben benieuwd hoe het dan precies zit met wie er het eerst mail krijgt.

Edit: zou ook om een fake kunnen gaan.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 18:41 

Vivian schreef:
Volgens het twitteraccount van @Pottermorebetas is er al iemand binnen die op dag 2 registreerde :shock: . Foto: Klik

Daar is makkelijk een fotosoep van te maken lijkt me, ik geloof het nog niet echt. Maar het zou kunnen, misschien wil ik het niet geloven. Het lijk mij nog steeds het eerlijkst dat ze beginnen met mensen van dag 1 toe te laten.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 18:48 

Charlie schreef:
Also:

Citaat:
Just a thought...

But do you guys think the owl on the Pottermore site will disappear when the letters start getting sent out? Just like how the Magical quill disappeared during the contest?

En nog meer also:

Afbeelding

DO NOT DISTURB-sign is terug. En dat is nogal een lange tijd geleden :'). Ja, het betekent vast iets. I'm sure!

Ik zit net op haar site, en bij mij gaat de deur gewoon open. Ik krijg een stamboom van de Weasleys. Weet niet of dit oud of nieuw is.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 18:50 

BeeGee Kenobi schreef:
Charlie schreef:
Also:

Citaat:
Just a thought...

En nog meer also:

Afbeelding

Ik zit net op haar site, en bij mij gaat de deur gewoon open. Ik krijg een stamboom van de Weasleys. Weet niet of dit oud of nieuw is.

Niet als je naar de datum van vandaag tijdreist (via het zandlopertje). Dan krijg je een gesloten deur met DO NOT DISTURB..

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 19:08 

Vivian schreef:

Edit: zou ook om een fake kunnen gaan.
Ik lees net iets op tumblr wat me aan het denken zet over de echtheid: er staat namelijk geen 'sign out' button op de foto, terwijl je als je er in bent toch wel zou moeten kunnen uitloggen lijkt me.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 19:08 

Ehm Charl, dat is al zo vanaf 2007 [a]

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 19:18 

Patricia schreef:
Ehm Charl, dat is al zo vanaf 2007 [a]

Nou, I wouldn't know actually want ik check dat ding nooit. Maar naar het schijnt is ie in tijden niet meer op DO NOT DISTURB geweest. Alleen als ze aan de boeken screef ofzo. Of dat laat ik me Tumblr toch wijsmaken, ja.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: