Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 20:48 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor probeert niet te veel aandacht te besteden aan het Matt/Shawn drama. Ze kan wel in beide kanten in komen en het is dan ook een opluchting als ze ziet dat de twee samen wat verder gaan praten. Gelukkig maar. Ze is er wel zeker van dat het opgelost raakt. Dat moet gewoon. Zij wil niet tussen de twee boys in moeten staan in geval van ruzie.

Wanneer ze bij de rest is aangekomen, merkt ze het nieuwe volk op. Weird. Waarom ziet ze dat nu pas? De rest lijkt al helemaal verbroederd. 'What's with all the new people?'

(lame, maar Flor moet er weer in =)

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 0:06 

Afbeelding

Shawn hoort niet wat Matt onder zijn adem aan het mompelen is - wat maar goed ook is. Dus ze lopen samen (in stilte) naar een ietwat afgelegen plek. Ze kunnen de rest van de groep nog wel zien, maar ze zijn buiten gehoorsafstand. Als de twee jongens tot stilstand komen, kijkt Matt naar Shawn en zegt "so?". Het is maar dat Shawn het leuk vindt om de touwtjes in handen te nemen @@

"Erh- Ja, dus..." Dit is vreemd. Hij en Matt zijn altijd zo makkelijk geweest samen. Interactie tussen de twee ging altijd haast vanzelf. En nu moet hij ineens twintig keer nadenken voordat hij iets zegt. Een beetje langzaam haalt hij de zonnebril van zijn ogen, en haakt hem in zijn shirt.

"Dus, ik kom maar meteen naar het punt: heb je nog gevoelens voor Enora?" Bam. Zo - it's out there. Shawn staart zijn beste vriend doordringend aan, alsof hij hoopt het antwoord van zijn gezicht af te kunnen lezen.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 6:03 

Afbeelding

Daar staan ze dan. Matt en Shawn, oog in oog. De woede van ervoor raast nog steeds lichtelijk door Matt's lichaam maar er is geen enkele manier om die goed te uiten. De ongemakkelijkheid tussen de twee is bijna ondraagbaar.

"Dus..." Mompelt hij maar nog een keer. In de hoop dat het de spanning zou snijden. Dan komt de vraag van Shawn. Deze vraag had Matt ook al verwacht. Hij weet al wat hij moet antwoorden, alleen de formulering is wat lastiger.

"Nee. Ik heb geen gevoelens meer voor haar. Maar dat neemt niet weg dat het niet vervelend voor mij is om haar met een ander te zien. Vooral niet als die ander ook nog eens mijn beste vriend is. Ik hoop dat je dit kan begrijpen. De relatie tussen mij en Enora is nogal moeilijk geëindigd. We zaten elkaar in de weg." Hij kijkt zijn beste vriend even doordringend aan. Hij weet niet of Shawn dit antwoord verwacht had of niet. "De band tussen mij en haar is nog steeds niet wat het geweest is. Maar keep in mind... Als je haar kwetst, ben je niet meer veilig tijdens de eerst volgende Quidditch match."

Normaal gesproken zou Lea Matt's slachtoffer zijn, maar voor deze ene keer zou hij haar wel met rust willen laten. Gelukkig is Shawn op de hoogte van Matt's superbe richt kunsten, dus uitleg is niet nodig.

Matt kijkt over zijn schouder naar de plek waar de groep zit. Hij ziet dat Flor zich ondertussen bij de groep gevoegd heeft. Hij glimlacht even kort naar haar, in de hoop dat zij hem ziet. Dan richt hij zich weer op Shawn. "Sorry mate, van je oog." Shawn's oog begint nu wel aardig te verkleuren en Matt begint zich een heel klein beetje schuldig te voelen....

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 1:07 

Afbeelding

Shawn snapt best wat Matt bedoelt - over het niet-leuk-vinden-dat-een-ander-met-Enora-is. Ook al is hun relatie nogal vervelend afgelopen. En hij, Shawn, moet natuurlijk aan Matt's kant staan. Altijd. Hij negeert Matt's (hopelijk ongemeende =']) bedreiging over Quidditch.

"Oh, ik heb erger gehad," zegt Shawn schouderophalend. Een korte stilte volgt. "Als je wilt dat ik het uitmaak met Enora, moet je dat nu zeggen," vervolgt hij langzaam en serieus. "Niet zeggen dat je het OK vindt, of dat het goed is. Want als je dat nu zegt, kun je er niet meer op terug komen. Nu of nooit: moet ik het stoppen met haar? Want- nou, je bent mijn beste vriend. En jij komt voor alles."

Shawn kan impulsief zijn. En hij heeft de neiging om soms alleen aan zichzelf te denken. Als je daaraan toevoegt dat hij vrij goed is in het goedpraten van dingen die misschien helemaal niet goed zijn... Dat neemt niet weg dat Shawn stiekem vurig hoopt dat Matt hem zijn 'toestemming' geeft. Meteen nadat de woorden zijn mond verlaten hebben, realiseert hij hoezeer hij dat gesprek niet met Enora wilt hebben. "Oh hey, ik vind je heel leuk, maar van Matt mag het niet, dus..." In gedachten kruist Shawn zijn vingers, hopend dat Matt hem het voordeel van de twijfel zal gunnen. (En bovendien mag Matt blij zijn dat Shawn met Enora gaat, en niet een kwal zoals Thomas.)

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 13:25 

Afbeelding

Lea laat alle puzzelstukjes in elkaar vallen. Dat is snel gegaan, ik bedoel, het laatste wat hij zich kan herinneren is dat Thomas en Enora elkaar zaten af te lebberen. En oke, dat was een spel, een heel stom spel. Maar Thomas is zijn vriend en hij beseft maar al te goed dat Thomas serieus een oogje had op Enora. Dat kon hij na dat jaloerse gedrag van het vorige feestje echt niet ontkennen. Het lichtpuntje is dat Shawn en Matt ruzie hebben. Een break up noemt Lea het zelfs. Hmm.

Hij kijkt even op als Enora, met Shawn, zich bij hun voegt. "Goedemorgen" mompelt hij. Hij heeft geen idee hoe hij hierop moet reageren. Ik bedoel, wat Shawn en Enora uitspoken interesseert hem totaal niet. Thomas daarintegen zal er heel anders over denken. In stilte eet hij dan ook verder terwijl hij zo nu en dan kort een blik werpt op de nieuwkomers. Dorian is duidelijk niet altijd even sociaal vaardig, zeker nu zijn vrienden nog nergens te bekennen zijn. Hij zit letterlijk in kamp Shawn nu. Klaar met zijn ontbijt besluit hij Thomas maar subtiel voor te bereiden op de nieuwe ontwikkelingen. Hij staat op en en neemt zijn spulletje weer in zijn armen. Bij het voorbij lopen van Enora duwt hij de overgebleven twee boterhammen in haar handen en glimlacht hij flauwtjes. Eigenlijk verdiende ze het niet om zijn ontbijt te mogen delen. Maar ze was gebrainwashed door Shawn, dat kon iedereen overkomen.

Zo stil mogelijk ritst hij de tent weer open en schraapt hij even lichtjes zijn keel. "Thomas?" hij neemt plaats op zijn eigen bed en plukt zenuwachtig wat aan zijn haar. "Thomas" hist hij nu wat feller.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 7:15 

Afbeelding

Enora zwaait even terug naar blijkbaar nog een nieuw persoon in de groep die richting haar en Shawn zwaait, waarna Shawn even z'n spullen gaat wegleggen. Niet veel later ziet ze hem dan ook samen met Matt weglopen, als dat maar goed ging. Nouja, vast wel, die twee waren like onafscheidelijk van elkaar, hechter dan hun vriendschap kon het niet worden. Het zou vast wel goed komen.

Enora kijkt op wanneer ze opeens twee boterhammen in haar handen krijgt geduwd. "Oh, thanks Dorian." glimlacht ze dan ook. Veel woorden maakt Dorian er echter niet aan vuil, hij verdwijnt al snel z'n tentje in.

Met haar boterhammen in haar handen voegt ze zich dan maar bij de rest van het ontbijtende groepje. Ze gaat maar gewoon bij Lea en the new guy zitten en schenkt voor zichzelf wat thee in. "Iemand anders nog wat thee?" vraagt ze dan ook maar gewoon in het algemeen omdat Es verder geen inspiratie meer heeft =)

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 20:53 

Afbeelding

"Ik wil alleen dat je het uit maakt, als je niet genoeg om haar denkt te geven. Dan kan je het 't beste nu doen, om ervoor te zorgen dat je haar niet te veel kwetst." Ja, dat heet Matt-logica. Deze logica is moeilijk te begrijpen voor iedereen die of Matt Davis, of Shawn Brades heet.

Dit valt dus te zien als Matt's toestemming voor een eventuele relatie tussen Enora en Shawn. "Maar dude... She hates me! Hoe gaan we dit aanpakken?" Matt wil namelijk niet dat hij zijn vriend alleen maar in de jongensslaapzalen kan zien zonder Enora erbij. Voor hem zou dat namelijk extreme marteling zijn.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 22:52 

Afbeelding

Thomas ligt heerlijk te slapen op zijn veldbedje als hij gestoord wordt door een of ander gesis. Even denkt hij aan een slang in de jungle, maar dan herkent hij zijn naam erin. En een slang die zijn naam kan zeggen.. nee, dat kan niet. Hij wrijft even in zijn ogen en kijkt vervolgens recht in die van Dorian.

Terwijl hij wat rechter gaat zitten, valt het hem op dat Dorian zich nogal zenuwachtig gedraagt. Hij haalt zijn hand even door zijn haar. ‘Dorian. What’s up? Is er een mug binnengekomen?’ Zijn blik gaat meteen even door de tent om te zien of er iets anders is.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 1:16 

Afbeelding

Shawn hoort wat Matt zegt, maar reageert er even niet op. Een paar tellen laat hij de woorden bezinken. Dus- bedoelt hij dat hij het goed vindt? Matt haalt Shawn echter uit zijn twijfels als die begint over 'hoe ze het gaan aanpakken'. Een glimlachje verschijnt op zijn gezicht. "Ach, jullie moeten even onderling besluiten om lief te doen tegen elkaar. Voor mij," voegt hij er dan aan toe. Hij klopt Matt vrolijk op zijn schouder met zijn vrije hand. Zijn andere hand zit nog steeds geklemd om een icepack.

"Laten we maar terug gaan naar..." Shawn maakt zijn zin haast onhoorbaar af. Er bewoog iets, daar in de bosjes. Hij weet het zeker. Met zijn ogen gefixeerd op een punt achter Matt, laat hij de icepack op de grond vallen. Hij pakt zijn wand tevoorschijn. Het was vast niets. Het was vast een... verdwaalde kat. Of een uiltje. Of een grote mier. Shawn gebaart naar Matt dat hij stil moet zijn. "Erzitietsdaar," mompelt hij heel zachtjes. Het is vast niets. Het is vast niets. Het is vast niets. Het is vast- Een nogal onmannelijke gil ontsnapt uit Shawn's mond als hij ziet wat voor monsterlijk beest er uit de bosjes komt. Het is groen en heeft een lange bek met veel tanden. Haast als een reflex schiet Shawn's hand naar die van Matt. "Een krokodil!" hist hij, paniekerig. CHRIST, dus Dorian had gelijk! Er zitten daadwerkelijk beesten in dat meertje!

Vanaf hier moet de groep wel kunnen zien wat er aan de hand is. En Shawn's kennis over krokodillen grenst op 0,00 dus hij weet niet of hij moet schreeuwen of niet. Wie weet maakt dat het beest wel boos D:

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 9:21 

Afbeelding

Dorian glimlacht even als Thomas wakker lijkt te worden en rechtop gaat zitten. Toch kraakt zijn glimlach aan alle kanten. Want hoe glimlach je zonder argwaan te trekken, tegelijkertijd hem gerust te stellen en de schijn op te houden dat er niets is. "Zo zou je het kunnen zien" er volgt een nerveuze grinnik. "Terwijl jij sliep heeft er het een en ander plaatsgevonden." hoe vertel je slecht nieuws. Door eerst de positieve dingen te onderstrepen. "Matt en Shawn hebben ruzie" hij knikt even opgewekt bij dat feit. "En er zijn nieuwe studenten aangekomen en bijna iedereen is eigenlijk al wakker. Het is een wonder dat jij door die herrie hebt heen geslapen." Dartelt hij ontwijkend om het onderwerp heen. Hij moet het zeggen, het is nu of nooit. Hij haalt even diep adem "Wil je thee? Ik heb nog thee." Gehaast pakt hij de thermoskan en draait hij die open. Om het bekertje veilig op zijn nachtkastje te plaatsen als hij zich bedenkt dat Thomas de heette thee nog wel eens van schrik de lucht in zou kunnen gooien. Nog een diepe zucht. Dorian, wees tactvol.

"Enora en Shawn zijn een setje!" stroomt het dan op het randje van hysterisch zijn mond uit. "Ik snap ook niet hoe dat in die paar uur tijd heeft kunnen gebeuren, maar volgens bronnen is het serieus. Daarom hebben Matt en Shawn ruzie, omdat Enora de ex is van Matt." Ratel, ratel. "Enora is het niet waard, ze heeft die blik in haar ogen" hij knikt ernstig "Feit is dat binnen nu en.." hij fronst even "ik schat, een week, hoogstens 2 weken dat het weer uit is. Ik bedoel het is Shawn. Shawn dumpt uiteindelijk iedereen." Een duidelijke afkeer jegens Shawn komt weer naar boven drijven nu hij op dreef is "In feite is Shawn als een mug. Hij zuigt iedereen leeg en gaat er dan vandoor als er niets meer te halen valt. Om het slachtoffer verward achter te laten en terwijl hij vrolijk verder gaat met zijn leven terwijl de ander schade op loopt."Ow wow, deze muggentheorie gaat hij terug op school verder uitwerken "Want zelfs daarna laat hij je niet met rust. Het is als een muggen bult die blijft jeuken en zeer doet." Hmm. Hij schraapt even zijn keel en kalmeert "Je thee wordt koud"

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 21:26 

Afbeelding

Alex blijft nog even bij Christines tent waken, vooraleer hij besluit op te staan en de kampeerplek te observeren. Hij denkt aan al hetgene dat het afgelopen uur gebeurd is en is nog steeds onder de indruk. Hij voelt aan zijn hemd en merkt dat deze niet meer van de vochtigheid aan zijn hemd kleeft. Na een laatste blik op Christines tent geworpen veert Alex terug recht en neemt de verschillende tentjes in zich op.

Terwijl hij rondloopt, hoopt hij haast dat Naomi uit een van de tentjes stapt. Hij zou niets liever willen om zijn mening in te wrijven en zich kwaad te maken. Alex is ontzettend gefrustreerd en hoe meer hij over het voorval nadenkt, hoe kwader hij wordt. Daarom vindt hij dat het tijd wordt om te kijken waar Shawn en Matt uithangen. Hij moet ook dringend eens vragen wat er precies met Casey is gebeurd en hoe het baby-verhaal precies gaat aflopen. Alex zet enkele passen richting de dennen en gaat op het geluid af dat hij in het bos hoort.

“Shawn? Ben je daar?â€, vraagt Alex terwijl hij zich een weg baant door de struiken en de enige echte stem van la Shawn hoort. “Ik vroeg me af of jij nog-“ Alex blijft stilstaan als hij Matt en Shawn ziet staan en Shawn een gezichtsuitdrukking heeft alsof hij net te horen heeft gekregen dat hij alle vrouwelijke studentes heeft bezwangert (behalve Christine, want dat mag nu eenmaal niet) en voor al zijn nakomelingen later alimentaties moet betalen. Alex blijft stilstaan en neemt helemaal geen notie van het feit dat er heel erg random een krokodil in het bos zit.

“Jongens, wat is er…?â€

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 8:32 

Afbeelding

Naomi ontwaakt uiteindelijk ook uit een lange laaaaange slaap (lees: 3 weken ofzo) en staat uitermate chagerijnig op. Ze kleed zich langzaam aan, na zich 200x met de Aguamenti spreuk te hebben gewassen en haar make-up zorgvuldig te hebben aangebracht. Met wat croissantjes uit haar tas en een glas jus d'orange loopt ze haar tent uit. Al de drama van vanacht en de ochtend is haar ontgaan en het feit dat Christine in haar belevenis nog aan een boom hangt, is ze compleet vergeten.
Met een uitermate arrogante blik op haar gezicht loopt ze het kamp binnen, terwijl haar ogen over de menigte glijden. Haar blik blijft bij een specifiek persoon hangen: Adam. Uit schrik laat ze haast haar eten en drinken vallen.

"Adam?" sist ze overvallen tegen zichzelf. Ze weet niet hoe snel ze van dat kamp weg moet komen voor Adam haar ziet en loopt zo snel mogelijk de andere richting uit. Straks verraade Adam haar grootste geheim nog! Dat ze een muggle is! Ze ziet niet echt waar ze heen loopt (richting de krokodil en de mannen), zo diep in gedachten verzonken, tot ze omhoog kijkt en de krokodil nog geen 2 meter van zich af ziet. En daar slaakt Naomi een hele hoge kreet en klampt zich aan Alex vast.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 22:17 

Afbeelding

Thomas fronst als Dorian nogal moeilijk begint en vertelt dat er iets heeft plaatsgevonden. Oke.. Dit is nu niet de leukste manier om wakker te worden. Afwachtend kijkt hij Dorian aan voor iets meer uitleg. En daar is het dan! Het komt er allemaal snel uit en vrolijk kijkt Thomas hem dan ook aan. ‘Maar dat is toch alleen maar goed nieuws!’ Bemoedigend geeft hij Dorian een klopje op zijn schouder. ‘Hmm, ik had liever koffie gehad, maar thee is ook goed! Wat attent van je, Dorian.’ Totaal onbewust dat Dorian nog niet klaar is, kijkt hij goedgehumeurd toe hoe hij lekker warme thee krijgt. Hij houdt zijn hand al klaar om het bekertje aan te nemen als Dorian zijn hand subtiel ontwijkt en het op zijn nachtkastje neerzet. Hij kijkt even raar op, maar besluit dat Dorian vast van streek zal zijn door alle nieuwe mensen, veranderingen en ga zo maar door, en hij maakt dan ook aanstalten om de thee alsnog te pakken.
Geschokt kijkt hij Dorian aan als die de namen Shawn, Enora en stelletje in een zin noemt. ‘Wat?!’ Hij springt zowat uit bed om vervolgens wat door de tent te gaan benen. Als Dorian over een mug begint, blijft Thomas voor hem staan en kijkt hij hem vaag aan. Wat nou een mug? Shawn is geen mug, hij is veel erger. Pff, Shawn zou beter een wesp kunnen zijn, dan zou hij allang zijn angel kwijt zijn en was dit nooit gebeurd.

Zijn gedachten vliegen alle kanten op. Waarom zou Enora wat met Shawn beginnen en waarom nu? Ofja, na gisteren? Dat was toch niet alleen het spelletje. Of wel? Hij schudt zijn hoofd en laat zich naast Dorian op het bed zakken. ‘Hoe heeft dat kunnen gebeuren?’ mompelt hij dan maar. Hij haalt zijn hand even door zijn haar en pakt het bekertje met thee. Kamillethee, Dorian was dus voorbereid gekomen.

Thomas schrikt op als hij een kreet van buiten hoort die eigenlijk alleen maar uit Naomi kan komen. ‘Is er nog iets dat je me moest vertellen..?’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 11:10 

Afbeelding

Waarom zit iedereen te zeuren over koffie!? Schiet het even door hem heen. Een beetje zuur richt hij zijn blik dan ook op zijn voeten. Dat ze thee hebben is al heel wat, ze hadden ook de regendruppels van blaadjes kunnen gaan likken of het modderige rivier water op kunnen drinken. Wat!? Dorian kijkt op uit zijn overpeinzingen, ohja nu kwam het. In stilte volgt Dorian de ijsberende Thomas en als die na de muggentheorie even vaag voor hem blijft staan trekt hij even een wenkbrauw op. "Wat? Het is allemaal heel logisch" mompelt hij. Naja misschien dat Thomas op een later moment de lol er wel van zou in zien.

Een beetje stijfjes klopt hij Thomas op zijn schouder als deze naast hem komt zitten. "Ik denk dat mensen zich precies hetzelfde hadden afgevraagd als jij het was geweest." schouderschokt hij "Jij en Enora bedoel ik." Met een flauwe glimlach trekt hij zijn hand weer terug en begint hij wat aan het beddengoed te frunniken. Thomas en hij waren al lang goede vrienden, maar dit kwam niet dagelijks voor. "Het komt wel goed" verzucht hij alsof hij een dramatische filmscene nabootst. Awkward! Hij is nou eenmaal geen dr Phil of Oprah die hem nu even een stevige knuffel zouden geven. En ja, Dorian kijkt in zijn vrije tijd thuis ook televisie. Oprah rules!

Hij is bijna dankbaar voor het gegil van Naomi. Het is een goede afleiding van het huidige onderwerp. "Nee, dat was het" Naomi was vast geschrokken van een kanariepietje ofzo, niks belangrijks. Maar misschien kon het geen kwaad dat even te checken. Thomas krijgt dan ook een aanmoedigende duw in zijn rug waarna Dorian op het geluid af loopt.

Waar Naomi een gil van afschuw slaakt krullen Dorian zijn mondhoeken omhoog. Een 'aaww' weet hij nog net binnen te houden. "Zie je wel!" fluistert hij verrukt dat er echt krokodillen zijn. "Als jullie vannacht waren gaan zwemmen hadden we jullie nooit meer terug gevonden. Want s'nachts zijn ze het meest actief. Hij ligt nu gewoon op de rivier oever te zonnen, zolang we hem niet van streek maken.." Zijn ogen verwijden zich iets, kwam dat grommende geluid uit die enorme leren tas? Hij werpt even een korte blik om zich heen. Shawn en Matt staan handje in handje, Naomi klimt in Alex. Hij fronst even, dat was raar. En Dorian zelf schuifelt langzaam richting een grote boom terwijl hij zenuwachtig naar zijn wand zoekt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 12:33 

Afbeelding

Een reactie blijft uit en Alex heeft nog altijd heen flauw benul waarom de twee zo angstig voor zich uitstaren. Alex zou thans zweren dat hij nu echt geen modder aan zich heeft hangen na zijn reddingsactie met Christine.
Alex laat een onderdrukte puf luiden als hij besprongen wordt door Naomi. veel jongens zouden daar misschien wilde dromen van hebben, maar Alex heeft weinig behoefte aan een Naomi in zijn buurt, laat staan als ze zich ook nog eens aan hem begint vast te klampen.

Voor Alex is het nu wel zijn moment suprème. Hij kan haar nu éindelijk op haar plaats zetten en Christines eer~ verdedigen. Hij zal bewijzen dat hij geen sukkel is dat alles maar laat gebeuren. Alex hoort allemaal oppeppende liedjes in zijn hoofd weerklinken, ademt diep in en zegt: "Ben je niet beschaamd? Hoe durf je zoiets te doen?! Besef je wel niet dat Christine dood had kunnen zijn?! Wat heeft ze jou ooit misdaan dat je zoiets lafs zou doen?"

Alex doet een poging om Naomi van zich af te schudden, maar ze houdt zich wel erg stevig aan zich vast. Alex is ervan overtuigd dat zijn dramatische speech wel erg effectief is. "Er zijn al amper mensen die je kunnen uitstaan en ik weet niet of er na dit voorv-"

Alex staakt zijn toespraak als hij ineens een onheilspellend gehis achter zich hoort.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: