Chase Alessia"Daar" Chase wijst rehct voor hun. Als ze nog iets verder doorgelopen waren hadden ze het nest misschien wel vertrapt. Hij wisselt even een blik met Rose en glimlacht.
"We kunnen ze naar de zee brengen" meldt hij. Na rose een bemoedigende glimlach te hebben toegeworpen en bij het zien van Noah als de schildpadden beschermer voegt hij zich bij Leah.
"Ik weet niet hoe lang ik nog toneel kan spelen" mompelt hij. Niet Leah haar favoriete onderwerp, maar het moest.
Noah TaylorSam willigt braaf zijn verzoek in om even haar mond te houden. Dat helpt hem te kalmeren, hoewel de woede een beetje blijft borrelen, en weet uiteindelijk zijn aandacht weg te halen bij de ruggen van Chase en Rose.
"Oke" verzucht hij op haar idee om de dag opnieuw te beginnen. Toch trekt hij even iets zijn neus op bij haar zoete worden.
"Lief prinsje?" hij grijnst even kort
"iets minder suikerzoet mag ook wel" grinnikt hij lichtjes. Een korte opleving voor hij verder gaat met mokken.
"Ik geniet trouwens niet van een survival. Een survival staat voor een vermoeiende dag met blaren op mijn voeten, modder op de meest vreemde plekken en een zweetlucht van je mede mensen." Want Noah zweet niet, perfectie zweet niet [a].
"Survivallen is stom, nutteloos en-" Zijn de eieren al uitgekomen? De norsheid glijdt direct van hem af en maakt plaats voor een zwijmelende blik. Een blik die dit keer niet door een van de meiden veroorzaakt wordt maar door kleine schildpad achtige beestjes die zich een weg banen door het zand.
"Aaaaaaaaawww" verzucht hij vertederd. Alsof hij een kleine jongen is die een nest puppy's ziet schuifelt hij wat dichterbij. Voorzichtig, want hij wil niet op een klein lief wezentje staan.
En dan dreigt een lief klein groen dingetje onder de enorme voet van Daisy te verdwijnen.
"Kijk uit!" sneert hij, waarna hij een snoekduik neemt tegen Daisy aan. Als hij op haar ligt staat hij niet direct op
"Goedemorgen" begroet hij haar, alsof het de normaalste zaak van de wereld is om mensen te bespringen. Voorzichtig krabbelt hij overeind
"Ik help je wel" inplaats van Daisy recht te trekken bukt hij en schept hij de schildpad in zijn handen. Op naar de zee!