You are of Average height
You have Green eyes (eigenlijk grijs-groen, maarja.. dat is nog altijd iets groens)
The day you were born was An even number (10e van de maand)
You most pride yourself on: Imagination
(ik kan wel vastberaden zijn, maar lang niet voor alles. Heb wel kennis in huis maar trots zijn op mijn intelligentie? Mwah. Trots zijn op mijn veerkracht? Als ik al zoiets als veerkracht heb...
Kindness, ja dat heb ik wel in mij zitten. Maar dan ben ik niet trots op. Nee, dan de kracht tot verbeelding in staat toe te zijn, ja daar ben ik echt trots op!)
At a deserted crossroads you would turn: right towards the castle
(links naar de zee, je weet niet wat je tegen komt aan dieren en daarnaast zou een zee niet echt praktisch zijn. Dikke kans dat het daar ook uitgestorven is. Rechtdoor naar het bos.. hoe mooi een bos ook is, voor hetzelfde geld vind je daar struikrovers xD Of magische dieren die je eruit verjagen, weet jij veel ^^ Nee, dan rechtsaf richting het kasteel. Diens eigenaar kan ook aggressief zich opstellen naar jou toe, maar voor hetzelfde geld kun je gewoon binnen komen. Wordt je binnen gelaten en kun je tenminste wat eten, drinken en/of blijven slapen om te rusten.)
You most fear Heights (zoals ik al zei. Bang voor eenzaamheid, duisternis en smalle ruimtes ben ik niet. Voor vuur enkel als je wakker wordt terwijl je slaapkamer in vuur en vlam staat. Dus daarom maar gekozen voor hoogtevrees. Moet niks hebben van die attracties waarbij je op het hoogste punt van xxx meter een vrije val meemaakt. )
In a chest of magical artefacts you would choose...: The bound-up scroll
Ik heb geen behoefte aan een spiegel, dolk, juweel, oude zwarte handschoenen of een verstofte fles. Met een sleutel kun je nog bijv. een kluis open krijgen in Gringrotts met iets erin. Of een schatkist open krijgen. Maar verder.. bij de opgerolde scroll kun je oftewel onbekende spreuken aantreffen. Onbekende brouwsels voor potions, of een schatkaart richting een piratenschat yarr! xD En mocht het gewoon een leeg stuk perkament, ach dan kun je er nog een vliegtuigje van vouwen
Of aantekeningen op maken, of als briefpapier gebruiken. Of gebruiken om een vuurtje mee aan te steken om het warm te krijgen als je ergens verdwaald bent. Zoveel mogelijkheden! ^^