Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 31, 2011 8:32 

Skywalker schreef:
Harry, Ron & Hermione schreef:
Skywalker schreef:
en ik snap niet hoe sommige mensen ineens zoveel punten hebben =O HRH/Joost, jij hebt er nu iets van 249, maar hoe heb je dat zo snel gedaan?

Das het geheim van de smid ;) Gewoon wanneer je deel 1 af hebt en hij aangeeft: wacht 80/95 minuten en kom daarna terug om te kijken, de klok op jouw computer 80/95 minuten vooruit zetten. Klik vervolgens op done en maak deel 2 af. Et voila: 5 punten in 5 minuten tijd. Cheaten? Zo kun je het noemen. Gebruik maken van het systeem? Absoluut (a) Tot het moment dat ze nu eindelijk eens de tijd koppelen aan de klok van de server kun je hier gewoon gebruik van maken.

Methode 2: gewoon niets doen, 1 punt pakken. Rinse en repeat.

Tot ze nu eindelijk eens differientiatie aanbrengen qua moeilijkheidsgraad qua potions blijf je dit houden. Want dan kun je zeggen: cure of boils, 1 pnt en je hoeft 10 min te wachten. Antidote to Common Poisons, 2pnt en je hoeft 20 min te wachten. etc etc naargelang de moeilijkheidsgraad oploopt. Het is dat duelleren eruit ligt, maar daar heb je het nog eenvoudiger. Dus er valt zeker wel het e.e.a. te verbeteren. Maar ho maar om fatsoenlijk feedback te kunnen doorgeven. Onderaan de pagina bij help > other > need more help? kun je telkens een bericht van 360 tekens max achterlaten. Enfin, tot die tijd: mooi gebruik maken van het feit dat het kan is mijn mening.

Ah, dus toch!

I know, ik ben te moreel voor deze wereld D:

Het mag dan oneerlijk zijn, het is ook een beta hé? Dus wat is er dan op tegen om de makers te laten weten waar de site bijgeschaafd kan worden? Want als je niet achter dergelijke dingen komt nu en de makers er niet van weten kunnen zij er niks tegen doen. (zodra de site dus echt open gaat voor iedereen) Maar enfin, ik zit nu op 250 punten en vind het wel best zo. Potions is leuk in het begin, maar nu het duelleren eruit ligt vanwege werkzaamheden begint het simpel te worden. Want op een gegeven moment weet je wel hoe het moet. En oké, voordat je zover bent heb je wel een aantal ketels/cauldrons naar de knoppen geholpen (ik iig wel :-| ) maar dat hoort erbij. Ik heb de makers er zelf al van op de hoogte gebracht, dus ik kijk er niet gek van op als dadelijk het niet langer mogelijk is om de wachttijd te verkorten.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 31, 2011 9:22 

Okay dat is wel goed dat de mensen van Pottermore zelf ook weten dat dit kan aangezien het in de toekomst ook niet leuk zal zijn als dit mogelijk is aangezien je zo wel heel oneerlijk wint/verliest. Het zal wel het mooiste zijn als het ook eerlijk blijft omdat je nu gewoon weinig opties hebt om punten te halen.

Profiel  

Klassenoudste Griffoendor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 03, 2011 21:10 

Jaaaaa ik heb ook m'n mailtje gehad vandaag! (:
Ook op dag 2 geregistreerd!
Nu baal ik er een beetje ervan dat ik naar een verjaardag moet, maar morgen kan ik het gelukkig allemaal bekijken!

You can do anything as long as you can dream it.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 11:59 

Eva schreef:
Geplaatst: vr sep 02, 2011 17:26
Opzich hebben ze de laatste paar dagen niet uberveel mensen weer binnen gelaten. De teller staat op 144.310 leden. Terwijl een paar dagen geleden er 101.000 waren. Het gaat dus ook niet ubersnel.

Dit zei ik vrijdag in het Ravenclaw board. Inmiddels zijn er 144272 mensen in Pottermore volgens de Grote Zaal. Dat zijn er dus zelfs minder dan toen. Is de teller kapot? Deactiveren mensen massaal hun account? Of is er iets anders aan de hand?

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 13:55 

Eva schreef:
Eva schreef:
Opzich hebben ze de laatste paar dagen niet uberveel mensen weer binnen gelaten. De teller staat op 144.310 leden. Terwijl een paar dagen geleden er 101.000 waren. Het gaat dus ook niet ubersnel.

Dit zei ik vrijdag in het Ravenclaw board. Inmiddels zijn er 144272 mensen in Pottermore volgens de Grote Zaal. Dat zijn er dus zelfs minder dan toen. Is de teller kapot? Deactiveren mensen massaal hun account? Of is er iets anders aan de hand?

Students: 144,299

Gryffindor: 16,379 points | 36,037 members
Ravenclaw: 17,495 points | 36,289 members
Hufflepuff: 15,946 points | 36,087 members
Slytherin: 17,501 points | 35,886 members

As of: 13:50 PM BST yesterday

Funny to see that although Slytherin has got the fewest students, it's leading with 6 points!

I post this one yesterday afternoon. And right now it's like...

Students: 144,285

Gryffindor: 17,129 points | 36,032 members
Ravenclaw: 18,289 points| 36,288 members
Hufflepuff: 16,708 points | 36,083 members
Slytherin: 18,284 points | 35,882 members

As of: 00:15 AM BST today

So apparently 5 Gryffindors, 1 Ravenclaw, 4 Hufflepuffs and 4 Slytherins got banned :-| So yes, the numbers did decrease!

Eventjes een berichtje van mezelf gekopieerd en hier gedropt. Dit had ik op het Mugglenet forum geplaatst. Dus er zijn kennelijk oftewel accounts gebanned oftewel er zijn mensen geweest die hun account hebben verwijderd nadat ze gesorteerd zijn. Dan acht ik #2 meer waarschijnlijk. Dat men niet blij is met het resultaat dus > verwijderen! Of dat er toch accounts verwijderd zijn omdat mensen gebanned zijn wegens het misbruiken van meerdere accounts om zo opzettelijk afdelingen te bevoordelen of te benadelen (door juist te cheaten en snel punten te verzamelen of door juist alles te laten mislukken wat je 5 minpunten oplevert)

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 14:27 

Ik had nog niet gehoord dat accounts gebanned zijn. Is dit inderdaad wat Pottermore doet of zijn dit speculaties? Aangezien ik aan had genomen dat de meeste misschien hun account gedeactiveerd hebben. Want het lijkt mij niet makkelijk om na te gaan wat nou een dubbelaccount is of niet.

Daarbij is het ook gewoon raar dat er dus dit hele weekend er niemand echt bij is gekomen. Niet qua verhouding. Ik dacht dat ze juist nu veel mensen in een keer wouden doen. Je hebt nu nog 3,5 weken over voor 850.000 mensen. Dat is nogal wat.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 14:37 

Eva schreef:
Ik had nog niet gehoord dat accounts gebanned zijn. Is dit inderdaad wat Pottermore doet of zijn dit speculaties?

Het tweede, het zijn speculaties. Want er is niets officieels bevestigd door de Pottermore insider. En aangezien je een aangemaakt account gewoon kunt verwijderen (heb ik met mijn 2e account gedaan) lijkt mij dat de meest waarschijnlijke. Want er zijn kennelijk mensen die niet blij zijn met waar de sorteerhoed hen in plaatst op Pottermore. Dus dan gooien ze hun account weg, komen in oktober terug en maken een nieuw account aan. Net zolang tot ze in hun gewenste afdeling terecht komen. Her en der heb ik dergelijke reacties gelezen. Ik kan er met mijn hoofd niet bij, maar enfin, mensen moeten vooral doen wat hen het beste lijkt denk ik dan... :roll:

Eva schreef:
Daarbij is het ook gewoon raar dat er dus dit hele weekend er niemand echt bij is gekomen. Niet qua verhouding. Ik dacht dat ze juist nu veel mensen in een keer wouden doen. Je hebt nu nog 3,5 weken over voor 850.000 mensen. Dat is nogal wat.

Dat klopt ja, ondanks dat ik her en der wel vernomen heb dat aardig wat mensen hun welkomst-email binnen hebben gehad is het in aantal op Pottermore niet te merken. In het totaal aantal heb ik het dan over. Want de nieuwe aanwas komt alleen in voren bij het totale aantal aan mensen die op Pottermore zijn. Omdat het sorteren namelijk pas bij hoofdstuk 7 aan bod komt. En dat klopt ja, dat is nogal wat.

Maar bekijk het eens zo. Er is nu grofweg 150.000 toegelaten. Dit is om alles te testen qua mogelijkheden. Mankeert er iets aan? Dan gaan ze het aanpassen. Pas op het allerlaatste moment voordat ze met de site echt live willen gaan, zullen ze het resterende aantal toelaten. Dit om de site/servers te stress testen. En dan komen die 850.000 anderen van pas. Dan kun je zien of jouw site/servers 1 miljoen aan kan. Lukt dat of met weinig problemen? Dan kun je de grote toestroom aan nieuwe bezoekers zodra je live gaat ook wel aan.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 15:22 

Ik snap wel dat Pottermore het zo doet, dan testen ze meteen alles eigenlijk. Maar dan vind ik wel dat ze het anders hadden moeten aankondigen. Ze deden net alsof 1 miljoen bezoekers meteen alles konden doen vanaf 1 juli, blijkt het dus te zijn (hoogstwaarschijnlijk) dat de grote meerderheid pas 1 á 2 weken van te voren binnen kunnen :\ Beetje vreemd als je het mij vraagt..

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 16:12 

Volgens mij werd er vorige week door de Insider gezegd dat er een tijdelijke stop zou komen op het toelaten, om eerst bepaalde dingen aan te pakken.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 16:35 

BeeGee Kenobi schreef:
Volgens mij werd er vorige week door de Insider gezegd dat er een tijdelijke stop zou komen op het toelaten, om eerst bepaalde dingen aan te pakken.

Klopt, dit hebben ze ergens in augustus gezegd:

Pottermore insider schreef:
We are planning on giving more people early access over the next week or so and then we will pause sending Welcome emails for a while so that we can see how things are going.

Daarentegen hebben ze afgelopen vrijdag dit gezegd:

Pottermore insider schreef:
More Welcome emails are being sent out today (Friday 2 September), from approximately 6:15pm (BST).

Shortly on the Insider, we’ll be answering some of the questions we’ve seen from people who are currently exploring the Pottermore site.
Posted by Pottermore Editor at 16:15

Dus wellicht dat ze deze komende week een pauze inlassen?

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 19:44 

Indian Violet schreef:
Ik snap wel dat Pottermore het zo doet, dan testen ze meteen alles eigenlijk. Maar dan vind ik wel dat ze het anders hadden moeten aankondigen. Ze deden net alsof 1 miljoen bezoekers meteen alles konden doen vanaf 1 juli, blijkt het dus te zijn (hoogstwaarschijnlijk) dat de grote meerderheid pas 1 á 2 weken van te voren binnen kunnen :\ Beetje vreemd als je het mij vraagt..

Haha, ja, ik hoef mijn mail al niet meer of zo! @@ [/kwaadheid van het moment] Ach ja, ik weet het niet meer. Het ene moment maakt het me niks omdat ik verwacht dat ik tegen dit druppelsgewijze tempo pas tegen 30 september naar binnen kan, het andere moment is mijn geduld zo snel op - de fase waar ik nu dus in zit - dat ik zoiets heb van "het hoeft al niet meer! @@"
En dan te bedenken dat er mensen zijn die hun account wegsmijten omdat ze niet in de juiste afdeling zitten. Het is een beetje zielig?

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 19:54 

Jaa! Ik heb mijn mailtje binnen en ben net begonnen aan hoofdstuk één. Eindelijk. Nu de site eens goed onderzoeken.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 20:11 

Lana schreef:
Indian Violet schreef:

Haha, ja, ik hoef mijn mail al niet meer of zo! @@ [/kwaadheid van het moment] Ach ja, ik weet het niet meer. Het ene moment maakt het me niks omdat ik verwacht dat ik tegen dit druppelsgewijze tempo pas tegen 30 september naar binnen kan, het andere moment is mijn geduld zo snel op - de fase waar ik nu dus in zit - dat ik zoiets heb van "het hoeft al niet meer! @@"
En dan te bedenken dat er mensen zijn die hun account wegsmijten omdat ze niet in de juiste afdeling zitten. Het is een beetje zielig?

My thoughts exactly! Ik wissel nog al van dag tot dag met mijn gedachten over PM haha :') De ene dag zit ik om de 10 minuten mijn mailbox te refreshen, dan vergeet ik hem weer 3 dagen te checken ofzo :')

Ik denk dat ik uiteindelijk misschien ook wel een nieuw account zou aanmaken als ik in Slytherin zou zitten (omdat ik FOR SURE weet dat ik absoluut geen Slytherin ben, hoe cool ik Slytherin ook vind), zeker nu ik weet dat het sorteren eigenlijk niet zo heel veel voorstelt, maar ik zou toch wel willen weten hoe alles werkt enzo! Maak dan een nieuw account in Oktober aan en geniet nu van je early access ofzo :')

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 04, 2011 21:19 

Eva schreef:
Eva schreef:

Dat laatste zou kunnen, het lijkt me niet dat de teller kapot gaat, want het aantal leden gaat heel langzaam naar beneden. Nu is het 144,256, dus nog minder. Misschien zijn ze niet tevreden over de sorteertest? Een andere reden kan ik niet verzinnen om je account te deactiveren. Het zou ook kunnen dat men mensen bant, maar dat lijkt mij toch niet.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 18:17 

Er zijn weer nieuwe emails verstuurd.

Pottermore Insider schreef:
More Welcome emails are being sent out today (Monday 5 September), from approximately 18:15pm (BST).

Dat is dus een paar minuten geleden. Ik hoop dat alle mensen van dag 2 dus snel een email krijgen. Hopelijk gaan ze snel beginnen aan dag 3.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: