Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 41  Volgende

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 11:18 

Lacrimosa schreef:
Ik ben tot maandag in Londen. Een bezoekje aan het pittoreske Sado zal er jammer genoeg niet inzitten :').
In al mijn andere rpg's beloof ik een post te maken voor mijn vertrek.
Maar hier is dit niet het geval.
Want ik ben de laatste die gepost heeft.
Sinds de tijd dat de dieren nog spraken.

Ik ben ook naar London tot maandag.
Ik zal nog proberen te posten. Dan ligt de schuld niet bij mij! @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 19, 2011 18:32 

Olivier! De Mysterieuze Vrouw zoekt haar Mysterieuze partner in crime. Dus kom nou eens posten. @@

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma okt 10, 2011 0:51 

Olivier schreef:
beter laat dan nooit kom ik even melden dat ik tentamens heb XD En die zijn inmiddels al bijna afgelopen dus dan ga ik weer even bijlezen (zoveel is t niet :P) en posten! Dr is toch niemand die op Syll of Kyla moet wachten op t moment ^^

Je tentamens duren lang...

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma okt 17, 2011 20:45 

Dankuwel voor de felicitaties nog allemaaal :D [/beter laat dan nooit?] ik zie ze serieus nu pas :P Verjaardag was geslaagd! ;)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 17, 2011 21:14 

He, wat, huh? Wie is Olivier ook al weer? :O (a)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 23:16 

Zo, ik heb al een flinke vooruitgang geboekt in het doorlezen van Sado. Ben aanbeland op pagina 22 in drie dagen tijd telkens 's avond lezen. Morgen de laatste zes doorlezen en dan maar eens een sollicitatie insturen (a) Maar ik vind het ondertussen weleens tijd worden voor leukere events dan de huidige die ik tegen kom @@ Of is het echt jullie bedoeling om Sado te doen laten lijken op LOST? :roll:

Hoe het ook zij, bij deze een pluim voor jullie allen! Echt, het is de meest dramamelodische en toch humoristische RPG allertijden xD Chapeau voor de zinsopbouw, gebruikte vocabulaire enzovoort. In een woord: ge-ni-aal! Kan het niet anders zeggen. Ik voel mij dan ook vereerd dat ik gevraagd ben om vooral niet te schromen met het insturen van een sollicitatie. :oops: En juist omdat ik het een hele eer vind dat ik ĂĽberhaupt gevraagd wordt, vind ik het van belang om eerst bij te zijn. En ja, dat doet de Ravenclaw in mij ontwaken want ik wil niets liever dan alles aan een stuk door tot mij nemen. (a) Maar om alle op elkaar volgende gebeurtenissen goed op een rijtje te kunnen zetten verspreid ik het leeswerk over enkele dagen. Dus ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat mijn sollicitatie op zich laat wachten. Bij deze weten jullie in elk geval waarom ;)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 12:25 

Heb morgenavond tentamen: daarna ga ik posten!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 14:02 

Zo, Callen is v/d partij. In een uitgestorven Polly's Pub atm :P Maarja, of ik nu voor het Stadhuis kies of Polly's Pub, het had weinig uitgemaakt. En je moet toch ergens beginnen nietwaar? :D

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 16:48 

@Joost: Sado is gewoon een synoniem voor drama en mystiek ;) Niet per se LOST haha :P

@Manouk: Jeuj!

@Joost again: dr staat wel iemand achter de bar in PP, Liz namelijk ;) en Philip zit aan de bar en Syll staat bij de bar... Welkom iig!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 25, 2011 16:52 

Olivier schreef:
@Joost again: dr staat wel iemand achter de bar in PP, Liz namelijk ;) en Philip zit aan de bar en Syll staat bij de bar... Welkom iig!

Liz was op zoek waar Polly nu was. Ja toch? :roll: En ik meende dat Syll/Philip aanstalte maakten om richting de ceremonie te gaan.. Ach, anders bewerk ik mijn eerste post in Sado wel even (a)

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo okt 26, 2011 12:45 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Olivier schreef:

Liz was op zoek waar Polly nu was. Ja toch? :roll: En ik meende dat Syll/Philip aanstalte maakten om richting de ceremonie te gaan.. Ach, anders bewerk ik mijn eerste post in Sado wel even (a)

Liz was weer terug in 't restaurant inmiddels... ze loopt n beetje rond, maar ik heb met mn Syllpost aangenomen dat ze weer op n zichtbare plek is :P Syll is pas net binnengekomen ;)

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 27, 2011 13:11 

Ik heb Liz achter de bar gezet, dat is voor jullie makkelijker denk ik.

En yay, Sado leeft weer!
En yay, oude Sadopersonages!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2011 11:06 

Arianna schreef:
En yay, oude Sadopersonages!

:cool: :cool:

Sado leeft inderdaad weer. :')

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2011 11:37 

Het zou verdorie tijd worden! @@

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 28, 2011 11:47 

Ik vrees dat ik al die verschillende personages/verhalenlijnen écht niet meer kan volgen op den duur xD. IK WACHT TROUWENS OOK NOG STEEDS OP EEN UITGEBREIDE STAMBOOM! Oud en nieuwe generatie, jawel. Komt die nog? (a) *kijkt bewust niet naar Deb*

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: