@ Manouk: Nee, daar houd ik niet van. Ik vind feestjes altijd fijn als het iets is waar ik heen kan gaan, maar als het overal is, vind ik het te druk worden.
Nu ben ik nogal lui, ben overal wat doelloos aan het rondkijken en ik weet ook niet goed wat te doen op dit moment. Misschien kan ik nog een filmpje kijken ofzo. : P Ik ben ook gisteren naar de dokter geweest om mijn cystes te laten bekijken, de dokter heeft aangeraden ze nog eens te laten bekijken bij een cardiologe om te zien of ze groter zijn geworden of niet. Hij heeft ook gezegd dat een cyste opzich niet zo erg is en dat hij er eigelijk in mag blijven zitten zolang het mij niet belemmerd. Het probleem is nu dat het soms erg pijn doet dus ik denk ik ze binnekort laat verwijderen. Dan ga ik wel twee littekens hebben maar kan me niet zo heel erg veel schelen, zolang ze er maar uit zijn en zolang ik van die pijn verlost ben. Maar ik ben ergens opgelucht en blij dat ik eindelijk de dokter heb bezocht, was echt bang dat hij misschien met het verdict ging komen dat het kanker zou kunnen zijn of dat ik zware operaties zou moeten ondergaan ofzo. :') Nouja da's dan ook al voorbij.
En vanavond moet ik ook gaan werken, moet er pas tegen 18u zijn dus ik heb nog tijd zat. Ik kijk er wel naar uit, moet wijn inschenken en eten opscheppen voor een receptie, denk dat het wel leuk word. : P En het betaald goed naar het schijnt dus da's ook al wat. : D
Fijne namiddag nog!
Het stomme is ook dat ik altijd zenuwachtig ben er voor, en tijdens het gesprek ben ik dan de kalmte zelf. Zo vervelend, maar tegelijkertijd handig dat ik tijdens de moment zelf wel de kalmte kan behouden. Maar ik houd echt niet van zenuwachtig gevoel. X.X
Ik ga vandaag aan Beoordeling & Beinvloeding zitten want daarvan heb ik volgende week tentamen. En ik ga even kijken wat het beste kostuum is voor de 10de regeneratie van de doctor uit Dr. Who. Ik heb twee broeken en twee dassen ervoor gekocht bij de kringloop, want ik haat kiezen en voor een paar euro doe ik dat ook gewoon niet. xD
Pffff wat gaat de tijd toch snel. Ik kom echt tijd tekort. Ik ben nu gewoon even aan het niksen. Heerlijk. Maar het is al bijna half 9 =O Zo'n 3 maanden geleden nog vond ik dit super vroeg en ging ik gerust om 3 uur pas slapen. Maar ik doe nu 2 studies en ik werk 3 dagen in de week, dus dat kan echt niet meer. Ben kapot. Straks dan nog maar even douchen en dan maar slapen denk ik. Of nog even TV kijken. Morgenochtend gelukkig pas om 8 uur op. Dat vind ik gewoon al bijna uitslapen nu xD Ik ben toe aan een break. En dan bedoel ik geen weekend, maar lekker een weekendje weg met het gezin. Op de Veluwe. Gelukkig gaat dat over een maand gebeuren. xD Weekenden zijn trouwens ook niet meer wat ze geweest zijn. Binnen no time is het weer maandag Pffff. Dit was een half nu-bericht en een half klaag-bericht.
_________________ Hard work never killed anybody, but why take a chance?
Ik ben nu aan het Facebook Chatten met iemand, omdat ik wat van haar moet weten en het ook gewoon leuk is xD. Verder ben ik wat aan het lezen en aan het kijken welke film ik zo direct eens zal kijken. Ik weet niet goed of ik een Drama of een Comedy zal kijken. Mijn mood is een beetje 'weird', dus een Comedy is misschien een beter idee. Ik heb Cyberbully open staan en dat is een Drama, dus die zal het wel worden. Ik ben ook een beetje aan het nadenken over bepaalde zaken en ja, dat is een aparte bezigheid xD
Verder moet ik zodadelijk eigenlijk nog even eten, want dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb alleen weinig zin om te koken, dus eens zien of er nog wat makkelijks is om te maken. Verder heb ik een studieboek liggen dat ook nog wel wat aandacht heeft, maar ik denk dat ik dat voor morgen laat liggen.
Morgen ga ik dus wat aandacht aan mijn studie besteden en ook nog even naar een college. Verder wil ik nog even naar de stad, omdat ik mooie schoenen heb gezien en ik die even wil passen om te kijken of ze ook fijn zitten. Dat wilde ik al langer doen, ik hoop dus dat ze de schoenen nog wel hebben!
Nouja, ondanks het feit dat ik extra geld moet verspillen aan de trein en dat we moeten aanschuiven aan de kassa wat inhoud dat je heel veel geduld moet hebben vooraleer je binnen kunt ben ik er zeker van dat het een superdag zal worden! : D Ik en nog een ander meisje gaan 'You're The Voice' in Colin & Bradley stijl zingen (lees: playbacken), kijk er al heel erg naar uit. <33
Ik ben te vroeg wakker op een vrije dag. Zit nu kou te lijden omdat de stukadoor er is, de verwarmingen niet aan kunnen omdat ze eraf liggen en de voordeur al een half uur open staat.. brrrr Maar goed, kan ook zeggen; ik heb nu vakantie;)
_________________ Cos I am taking back what’s mine I am taking back the time You may call it suicide But I’m being born again
Ik moet nu eigenlijk naar bed, maar heb daar geen zin in. Ik ben aan het wachten op een fanfic die aan het downloaden is zodat ik die op m'n Kindle kan zetten. Ik praat op msn met een vriendin van me en ben ook wat aan het rondkijken op tumblr.
Ik wil eigenlijk nog de rest van Grey's Anatomy bekijken en de nieuwe ep van The Good Wife bekijken, maar dat zal voor morgen zijn. Woensdag dan weer verder met True Blood
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."
Ik wil eigenlijk nog de rest van Grey's Anatomy bekijken en de nieuwe ep van The Good Wife bekijken, maar dat zal voor morgen zijn.
Die 2 series. Ik vond deze episode van TGW wel heel hip, voornamelijk omdat
Spoiler:
Colin Sweeny (hoe schrijf je dat )
er in voor komt xD
Nu ben ik nog wat aan het chatten/praten/msnen met een aantal mensen. Ik ben een beetje internet aan het rond surfen en me aan het bedenken dat ik mijn tentamen waarschijnlijk niet ga halen nu en dat het een herkansing wordt. En ik maak me er niet erg druk om. Waarschijnlijk woensdag wel. Maar ik ben sowieso in een raar humeur. Misschien dat ik morgen weer studeer spirit heb. :')
Verder baal ik nog steeds dat mijn telefoon kapot is. Donderdag middag maar even mee naar de winkel, alhoewel de garantie volgens mij net verlopen is.
Ugh ik ben chagerijnig. Ik heb net gewoon een uur tegen de wind in gefietst om op tijd te zijn voor een afspraak die ik om 9 uur had staan. En dan kom ik aan bij het gebouw om te horen dat de afspraak gecancelled is omdat de voorzitter ziek is. Heb ik helemaal voor niks dat hele stuk gefietst. Voordeel was wel dat ik op de terugweg de wind mee had. xD Maar nu zag ik dus dat ze mij ook helemaal niet gemaild had dat de afspraak gecancelled is. Ik ga dus het verloren uur wel mooi declareren, want het is niet mijn schuld dat ik het niet wist. Nu ben ik weer terug op mijn werk en drink ik de Pickwick caramelised pear tea die gewoon te lekker is! <3
Nu komt een collega binnen die vanochtend ook bij de afspraak zou zijn, maar die wel op tijd wist dat het niet door zou gaan. Dus ik heb net even met haar gepraat. Ik denk dat ik nu maar even aan het werk ga. De thee is namelijk nu ook al op. xD
Ik ben momenteel mezelf aan het motiveren om mijn Assignment en mijn Essays te gaan maken. Het probleem, het mislukt XD Ik heb gewoon echt geen zin om iets te doen, maar ik moet voor vrijdag klaar zijn, want ik ben het hele weekend niet thuis. Alles ligt wel klaar om te gaan maken, maar ik kan mezelf niet aanzetten tot het echt doen ervan. Dus ik probeer voornamelijk iets te vinden waardoor ik wel ga beginnen en me niet blind ga staren op een scherm XD
Ik ben nu onderhand 2,5 uur bezig met de bonusopdracht die dinsdag ingeleverd moet worden. De uitwerking dient min. 1000 en max. 1200 woorden te tellen. En verder dien ik hem online in te leveren ter fraudecontrole. Nog twee vragen en hij is af. Ondertussen ben ik met van alles en nog wat bezig. En een beetje werken aan de bonusopdracht ook nog Buh.. om vijf uur moet ik ermee klaar zijn. Want ik heb het er onderhand wel mee gehad En er moet ook nog tijd overblijven voor andere dingen...
Op dit moment zit ik een beetje bij te komen op de bank met m'n laptop op schoot. Ik ben vandaag terug gekomen van anderhalve week reizen (eerst een week door Duitsland en daarna nog een paar dagen naar België) en zeker gisteren en vandaag heb ik belachelijk veel uurtjes met de trein gemaakt (Leuven - Zwolle is toch 5 uur met de trein) en daar word ik nogal duf van XD
Verder moet ik nog best wel een inhaalslag maken met m'n mailbox en ik ben een beetje bang om op Tumblr te gaan na een aantal dagen afwezigheid :') Maar dat ga ik zo meteen toch maar even doen. Verder moet ik nog foto's op m'n pc zetten en m'n kamer opruimen want het is net of hier een bom ontploft is oO En ik wil ook nog douchen vanavond want ik stink.