Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Anne-Marie is de Mol! Cijfer?
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 17%  17%  [ 1 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 0%  0%  [ 0 ]
7 50%  50%  [ 3 ]
8 17%  17%  [ 1 ]
9 17%  17%  [ 1 ]
10 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 07, 2012 17:44 

Ik heb de aflevering net ook uiteindelijk kunnen kijken en ik vond 'm al direct erg tof! De hele opening maakte het meteen al spannend en dat Ijslandse landschap is ook wel erg mooi. Ik vond dat er echt prachtige beelden tussen zagen.

Ik heb geen zin om nu overal uitgebreid over te speculeren, dus dat ga ik niet doen. Ik wil alleen noemen dat ik Frits nu al heel lachwekkend vind (het is ook echt zo'n politicus xD), Dio heel grappig en Hadewych vind ik wel leuk! William vind ik wel wat overdreven verdacht doen en Maarten juist helemaal niet. Zijn idee om de -500 euro kwijt te raken vond ik heel goed bedacht! xD

Wat ik nog als opmerking wilde maken. :') In het dagboek van Marion stond dat de kandidatenbegeleider tegen haar had gezegd dat ze de test waarschijnlijk als snelste ooit had gemaakt. Dat betekent dus in ieder geval dat ze zeker de meeste vragen fout had?

Aflevering 1: William (Frits (Annemarie))

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 16:10 

Zo, en dat was aflevering 1! Ik heb 'em vandaag voor de tweede keer gekeken, en ik ben toch wel heel erg enthousiast! Vooral weer hoe het allemaal gefilmd is, vind ik erg mooi. Net of je een spannende film kijkt. En het landschap van Ijsland leent zich er prachtig voor! Alleen wat ik dus al verwacht had: veel fysieke opdrachten, en het landschap is toch wat eentonig. Althans, tot nu toe dan. Maar de trailer van volgende week zag er nogal vergelijkbaar uit. Dus ik ben erg blij dat er gesuggereerd werd dat ze in aflevering 4 naar een ander land gaan. Want ik denk niet dat Ijsland 10 weken boeiend blijft.

Wat betreft de opdrachten. De eerste opdracht was echt geweldig. De opzet was simpel, maar de uitwerking erg goed. Het was natuurlijk een simpele dropping, maar er zat een twist in (zoals in elke WIDM-opdracht hoort te zitten): de foto's waren gemaakt vanaf het eindpunt, en lieten het eindpunt dus niet zien. En natuurlijk een geweldige locatie, met dat vliegtuig! De volgende twee opdrachten vond ik alleen vies tegenvallen. Die gletsjeropdracht was gewoonweg saai. De brugopdracht had heel erg leuk kunnen worden, maar werd niet leuk gespeeld door de deelnemers. Jammer, want dat was veelbelovend!

Wat betreft Art. Het is duidelijk dat hij nog heel erg moet groeien in zijn rol. Dat gezucht de hele tijd, ik stoorde me er behoorlijk aan en het was heel erg duidelijk dat hij zelf ook bloednerveus was. Dat hoort niet. xD Angela, Karel en Pieter-Jan straalden alledrie een soort natuurlijke autoriteit uit. Bovendien waren ze soms mysterieus en hadden ze alles duidelijk onder controle. Dat mis ik nog heel erg bij Art. Maar goed, hij heeft nog even om erin te komen.

De kandidaten (min of meer op volgorde van verdenking):

Marion: Ik vond haar strontirritant, dus ik ben blij dat zij eruit is. Dagdag, Marion!
Dio: Man, wat is hij irritant zeg. xD Ik hoop dat hij er ook snel uitgaat. Mocht hij de Mol zijn, dan maakt hij heel slim gebruik van het domme imago dat rappere hebben. Dan zou hij zo'n Milouska-Mol zijn. Ik weiger dat te geloven totdat hij bij de laatste 6 zit, dan wil k dat pas serieus overwegen. Dus voorlopig geen verdachte.
Maarten: Ik vond hem minder vervelend dan ik verwacht had. Wel was hij weinig interessant. Het enige wat hij deed was die pot "kwijtraken", wat ik toch wel grappig gevonden vond. xD Ik ben alleen bang dat het niet gaat werken. Geen verdachte.
William: Wat liep hij te kloten zeg. xD Hij deed het er ook wel een beetje om. Op die vlakte deed hij al raar tegen Anne-Marie over die paal met geld. Volgens mij had 'ie dat gewoon van tevoren al verzonnen om wat stennis te schoppen. Bij die gletsjeropdracht wou hij de leiding nemen, maar die kans kreeg hij niet. Vervolgens kon hij eerst zijn kokers niet vinden, en daarna ineens wel. En op die brug, dat sloeg alles: jokers zoeken in het hooi? xD Toch vind ik hem nog niet heel erg verdacht. Hij wil veel te graag.
Hadewych: Zij was ook stiller dan ik had verwacht, en ze is voor mijn gevoel ook niet heel erg in beeld geweest. ook heb ik haar niet echt wat verkeerd zien doen. Ze was bij het vliegtuig en was de enige die geloofde dat de opdracht inderdaad 3 uur had geduurd. Als Mol zou ik denk ik meegaan in de verwarring. Op de gletsjer vond ze gewoon een koker, en op de brug viel ze niet zo op. Ik denk wel dat zij een leuke Mol zou zijn, maar er is nog niet echt een aanleiding om haar te verdenken.
Marit: Was veel meer op de achtergrond dan ik had verwacht, want ik dacht dat zij haantje de voorste zou zijn. Op de vlakte hebben we haar amper gezien. Bij de gletsjer stelde ze voor m 2/3 kokers van haar locatie mee te nemen. Als kandidaat slim omdat je dan sowieso 5 kokers hebt, als Mol slim omdat je dan zeker weet dat er maar in 1 van die kokers iets goeds kan zitten. Op de brug durfde ze ineens niet meer te schieten? Als dat echt waar was, vind ik haar geen leuke deelnemer. xD Als het gespeeld was, is het een meesterlijke Molactie. Ze liep gewoon naar de overkant! Ik vind haar wel een beetje verdacht, maar ze was toch iets te veel op de achtergrond vooralsnog om echt een conclusie te trekken.
Anne-Marie: Ik vind haar echt heel erg grappig! "Dag, wantrouwend iemand!" Zij was degene die het eerst bij het vliegtuig was en doorhad hoe de opdracht werkte. Maar goed, die opdracht zou toch wel mislukken, dus dat zegt niet zo heel erg veel. Op de gletsjer liep zij niet naar de vrijstellingen toe, terwijl ze daar wel naar toe werd gestuurd. Wou ze als Mol de vrijstellingen niet hebben, omdat ze wist wat er nog ging komen? Frits merkte nog op hoe gemakkelijk ze zich af liet schieten door hem. Zou best eens een originele Mol kunnen zijn!
Tim: Ik vind hem best wel verdacht, maar dat is eigenlijk meer een gut feeling. Als hij de Mol zou zijn, zou hij een beetje het onzekere jongetje spelen. Zo komt hij op mij over althans. Voor de rest: hij had niet naar zijn foto gekeken (niet zo heel verdacht), hij vond de vrijstellingen en een koker, en op de brug won hij. Dus nogmaals, het is meer een voorgevoel dan een goed onderbouwde verdenking.
Liesbeth: toen ik de eerste keer keek, vond ik haar niet zo verdacht. Na het terugkijken is dat wel een beetje veranderd. Op het strand bleef ze maar langs de kust lopen. Het is toch veel slimmer om een van die duinen op te lopen, zodat je overzicht hebt? Op de gletsjer vond zij geen koker. Op zich niet superverdacht, maar ik vond het opvallender hoe zij op de achtergrond in Tim z'n richting stond te kijken, als ware om te checken of hij de vrijstellingen wel pakte of dat ze het zelf misschien nog moest doen. Op de brug riep zij dat ze 3 mensen op Tim moesten zetten, i.p.v. op Frits. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik haar nou verdacht vind.
Frits: Ik vind het zo leuk dat hij meedoet, hij is echt hilarisch! En hij vertelt ook leuk. Bovendien vind ik hem gewoon een interessante kandidaat. Op de vlakte deed hij een beetje vreemd, want hij zag niet dat er een vliegtuig lag. Op de gletsjer had hij de ideale positie, want hij stond te coördineren. Nu werden alle koker-posities gevonden, dus je zou denken dat hij het goed deed. Maar hij zorgde er wel voor dat niemand ook maar probeerde de goede koker te bepalen. Op de brug kwam hij goed aan de overkant, wat 1500 euro kostte. En ik hoorde iemand zeggen dat hij in het leger heeft gezeten? Dan zat hij weer op de perfecte plek. Het enige wat me tegenstaat is dat er blijkbaar veel mensen zijn (kandidaten en internet) die hem ook verdacht vinden. xD

Nou, het is dat ik van mezelf moet kiezen, want ik wil eigenlijk niemand op nummer 1 zetten op dit moment. xD Maar goed, met tegenzin:

Aflevering 1: Frits (Liesbeth (Anne-Marie/Tim))

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 17:19 

Ik heb de aflevering ook nog een keertje gekeken en er zijn wat dingen waar ik met mensen verwarring over had, dus daar wil ik wel wat over zeggen.

Marion heeft wél haar koffer teruggekregen, want ze had geen koffers toen ze het huisje verliet, maar ze droeg wel de sjaal die ze bij haar koffer achterliet..

Liesbeth zei niet dat ze drie uur over het strand had gelopen, maar Frits vertelt ons dat Liesbeth drie uur over het strand heeft gelopen. Dus misschien vertelde ze dat ze de hele tijd over het strand heeft gelopen en niet per se drie uur.

Natuurlijk heeft Frits in het leger gezeten, want iedereen van zijn leeftijd (de mannen though) hebben gewoon dienstplicht gehad. Tim dus uiteraard niet, die is daar te jong voor.

En ben ik nu de enige die het vreemd vindt dat Marit maar liefst 3 kokers meeneemt? Er is toch grote kans dat je dan -500 euro pakt. Ook meer kans dat je de +500 pakt, maar volgens mij kun je beter kokers van 5 verschillende plekken pakken dan 3 van dezelfde plek.. Marion en Liesbeth hadden beter hulp kunnen krijgen bij het zoeken.

Ik tast nog een beetje in het duister xD

Aflevering 1: Anne-Marie (Liesbeth)

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 22:08 

Op de site van WIDM kan je dus blijkbaar tegenwoordig de volgende aflevering al eerder kijken, tot aan de executie! Ik vind dit zelf echt belachelijk en ga dus ook nog niet kijken, maar ik was wel benieuwd wat de rest hiervan vond?

En nog iets anders belangrijks: voor de mensen die dit dus wel eerder gaan kijken, willen die dan alsjeblieft posten onder Spoilertags? Zodra de aflevering op tv is geweest heeft het geen zin meer om in tags te posten, maar voor die tijd willen veel mensen denk ik het topic nog wel kunnen bekijken zonder gespoild te worden.

Oh ja, en iedereen die dat nog niet gedaan heeft, stem nog even in de poll!

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 22:14 

Dennis Krauwel schreef:
Op de site van WIDM kan je dus blijkbaar tegenwoordig de volgende aflevering al eerder kijken, tot aan de executie! Ik vind dit zelf echt belachelijk en ga dus ook nog niet kijken, maar ik was wel benieuwd wat de rest hiervan vond?

En nog iets anders belangrijks: voor de mensen die dit dus wel eerder gaan kijken, willen die dan alsjeblieft posten onder Spoilertags? Zodra de aflevering op tv is geweest heeft het geen zin meer om in tags te posten, maar voor die tijd willen veel mensen denk ik het topic nog wel kunnen bekijken zonder gespoild te worden.

Oh ja, en iedereen die dat nog niet gedaan heeft, stem nog even in de poll!

Ik vind het ook lame/belachelijk/ondoordacht/verschrikkelijk/etc. Ook al kan ik het niet live kijken, het hoort gewoon bij de donderdagavond.

Maarten van der Weijden vond ik het ook niks, gezien zijn tweet:
mvdweijden Maarten vd Weijden
Avro zet #widm afl. twee vanavond al op internet. Zullen we ons allemaal beheersen en morgen pas gaan kijken. Veel leuker!

Over de vorige aflevering, mijn verdachtenlijstje, ik heb het niet terug kunnen kijken en ik heb eigenlijk nog geen idee, maar dit zijn mijn hoofdverdachten:
1. Liesbeth Staats (2. Tim Kamps, 3. Maarten van der Weijden.)

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 8:12 

Ja ik vind het ook een stom en ik ga het vanavond ook wel gewoon op de tv kijken. Alleen ga ik het volgende week waarschijnlijk wel op woensdag kijken als het al online staat, gezien ik de volgende dag moet werken en inpakken, zodat ik vrijdag naar Parijs kan!

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 10:39 

Wow ik vind dat ook belachelijk. WIDM is juist het enige programma waarbij ik speciaal voor "thuis blijf" en de tv lekker aan zet om het 's avonds "live" te kijken. Andere tvprogramma's kijk ik altijd later op internet. Ik snap ook niet waarom ze het doen. Ik weet dat WIDM op een publieke zender uitgezonden word, maar ja zijn de kijkcijfers dan niet belangrijk? Het lijkt me toch dat je ook eer voor je werk wil hebben. Maar ja ik kijk dus gewoon ook lekker vanavond. Al vind ik het niet een leuk idee dat ik het nu gewoon al kan kijken als ik dat zou willen.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 11:32 

Wat een vreemde actie van AVRO.. Willen ze nu echt minder kijkcijfers krijgen??

Ik ga niet een heel verhaal typen, want ik ken mezelf en dat hou ik toch niet vol, dus ik post alleen mijn verdenkingen xD

Ik wil er alleen wel even bij zeggen dat ik Frits maar vreemd vind. Hij wordt best verdacht in beeld gebracht, waardoor ik hem niet meer verdenk xD

Aflevering 1: Liesbeth (Dio (William))

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 11:51 

De enige reden die ik kan bedenken is dat ze willen voorkomen dat de website en servers weer overbelast raken. Dit was volgens mij vorige week het geval. Hierdoor spreiden ze de kijkers wat meer over twee dagen. Al vinden de meesten WIDM kijkers het geen goed idee, dus het is maar de vraag of het werkt.

@Patricia: dat gevoel heb ik ook over Frits. Hij wil ook graag verdacht worden.
@Charlie: Liesbeth zal het inderdaad wel gezegd hebben. Maar de productie bepaald of dat ook in het programma komt, ze zal vast meer gezegd hebben in die 2 uur. xD En ze kunnen ook dubbelzinnige hints op twitter plaatsen, dat zal vast ook goed doordacht zijn.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 13:41 

Kun je dan ook al eerder de test maken op internet? Want opzich zou dat wel leuk zijn, als je de test maakt terwijl je nog niet weet wie er uit is. xD Want als je live kijkt dan weet je dat natuurlijk al. Maar verder... Nee, ik ga het ook gewoon live kijken ^^

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 17:05 

Ik vind het echt balen, ik kan vanavond en de komende weken niet live kijken want ik heb Spaanse les @@ Oke, daar kies ik ook zelf voor, maargoed, toch jammer.
Is de aflevering altijd meteen na de uitzending op tv beschikbaar op uitzendinggemist.nl? Ik heb het namelijk nog nooit online gekeken, maar ga het vanavond meteen doen als ik van Spaans kom.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 17:51 

Mijn ervaring met voorgaande jaren is dat het binnen een half uur-drie kwartier na de uitzending toch zeker al online staat. Dus dat zal het probleem niet wezen. Je kan in principe gewoon veilig naar de WIDM-site gaan. Als het goed is laat die onmiddellijk een pagina zien waarop je de laatste aflevering terug kan kijken, zodat je niet gespoilt wordt met de afvaller. Vorige week heb ik wel veel mensen zien klagen dat die pagina niet goed werkte en dat ze daardoor dus al wisten wie de afvaller was, dus als je echt 100% zeker wil weten dat je geen spoilers ziet, kun je het beste meteen rechtstreeks naar uitzendinggemist gaan.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 18:29 

De publieke omroep doet dat wel vaker hoor. Vooral BNN. Die zetten vaak de volgende aflevering al een week vantevoren op tv, zoals bij Walhallah (dacht ik) en Over Mijn Lijk. Daarbij vond ik het wel leuk en ik ben denk ik niet de enige, maar bij WidM vind ik het echt heeeel suf :S Ik hoop dat ze er snel van leren.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 20:16 

De Polluitslag

Aflevering 1: Wie is... de Mol?
Marit van Bohemen 23% (5 stemmen)
Liesbeth Staats 23% (5 stemmen)
Frits Huffnagel 18% (4 stemmen)
Wiliam Spaaij 14% (3 stemmen)
Anne-Marie Jung 9% (2 stemmen)
Tim Kamps 9% (2 stemmen)
Dio 5% (1 stem)
Hadewych Minis 0% (0 stemmen)
Maarten van der Weijden 0% (0 stemmen)

Totaal aantal stemmen : 22

Veel plezier met aflevering 2 zometeen!

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 22:10 

Okay hier komt mijn verslag. Jullie hoeven dit niet helemaal door te lezen hoor. Ik doe dit meer voor mezelf. xD

Aflevering 2
In De Min

Algemeen

Ik vind het wel leuk dat we in de voorstukjes zien dat ze de volgende keer naar de bewoonde wereld gaan. Ik weet dat er niet veel mensen in IJsland wonen, maar ik vind het altijd leuk als ze gewoon cultuur opdrachten doen. Niet dat ik deze opdrachten niet leuk vind trouwens, maar om nou elke aflevering een fysieke opdracht te doen vind ik ook niks.

Opdracht 1: Trappen en vragen

Opvallend is dat Liesbeth als eerste de portofoon pakt en dus indirect de leiding neemt in het spel. Zij is uiteindelijk de persoon die steeds het antwoord moet geven en die uiteindelijk helemaal boven komt en dus het hele spel mee doet. Ik vind het trouwens wel heel erg dat ze 28 treden te kort kwamen. Dat is nogal een heel groot verschil en het waren niet eens moeilijke vragen. Ik geloof dus wel dat de mol zijn/haar best heeft gedaan.
William geeft aan dat hij een rekenfout heeft gemaakt en geeft dit door aan Hadewych en Liesbeth, maar die doen er vervolgens niks mee. William was wel goed bezig deze opdracht. Behalve dan dit foutje. Opzich kan hij ook goed bezig zijn omdat je als mol zijnde misschien al weet dat er ergens iets fout is gegaan, dus opzich hoeft het niks te betekenen dat Liesbeth, Hadewych en William goed mee hebben gedaan tot het einde.
Ook opvallend is dat Maarten zijn tijd niet weet. Ik ben het namelijk met Anne-Marie eens dat je die tijden echt wel moet weten. Hij won goud op de Olympische Spelen. Dat is toch wel een mijlpaal. Het feit dat hij ook nog 83 seconden wou zeggen is ook vaag aangezien dat niet eens bestaat. Ik bedoel als het 83 seconden was dan was het 1 minuut 23. Dus dat was ook vaag. Daarbij vond ik dat ze soms nogal lang deden met de vragen terwijl ze niet eens zo moeilijk waren. Ik denk dat de mol hier wel ergens bezig is geweest. Of die heeft een keer een verkeerd antwoord gegeven of niks gezegd van een verkeerd antwoord en iedereen gewoon door heeft laten spelen.

Opdracht 2: Jeeps en vikingen

Dio heeft geen rijbewijs dus die doet natuurlijk niet mee. Wel opvallend dat Frits zich aanbied aangezien je als mol een goede positie hebt bij de portofoon. Je kan in een auto met twee of drie andere kandidaten namelijk niet echt heel erg mollen. Frits kiest daarna ook nog Maarten uit wat opzich geen logische keuze is. Ik had hem in ieder geval ook niet gekozen. Al maakt het denk ik niet uit wie er gekozen moest worden aangezien het gewoon moeilijk was om erachter te komen wat er precies stond. Ik zag het namelijk ook niet. xD

Opdracht 3: Codes en rookgordijnen

Ik heb heel wat opgeschreven bij deze opdracht, maar eigenlijk telt het helemaal niet. Aangezien Maarten alle invloed had bij dit spel. Het was logisch dat hij zou gokken dat de groep het verkeerd zou hebben, omdat ze alle opdrachten tot nu toe nog verpest hadden. Ik neem aan dat de mol dit ook wel wist of na had kunnen gaan. Als ik dus de mol was dan had ik dus juist hier heel actief mee gedaan aangezien je dan goed in de schijnwerpers komt te staan, dus in een positieve manier, en je haalt geen geld binnen. Dus eigenlijk zijn Marit, Liesbeth, Hadewych en William het meest verdacht als je het zo bekijkt. Aangezien ik het ook raar vind dat Anne-Marie en Frits op vier keer twee komen. Ik weet dat Dio en Tim misschien onduidelijk waren, maar dat is wel een rare code om te kiezen. Opzich vond ik het in het begin ook wel opvallend dat Dio het slecht deed en dat Tim hem gewoon liet gaan. Je zou dan toch juist denken dat als je partner het slecht doet dat je ingrijpt. Aangezien Dio overduidelijk aan het kloten was bij deze opdracht. Sowieso omdat je als kandidaat zijnde niet weet dat het lot in Maarten's gok ligt, dus dan wil je gewoon je best doen. Daarbij hadden zij sowieso de code verkeerd want zij dachten dat het 3263 was i.p.v. 4263.

Ik vind trouwens Marit's theorie over de code voor Tim nogal vergezocht eigenlijk. (Schoenmaat 42, geboren in de 6e maand en zit in een trio). Zo kan je voor iedereen wel dingen verzinnen. Qua sms cijfers kan het getal 4263 Hand of Game betekenen. Of het zijn Hadewych's initialen.

Test en executie

William > Frits en Liesbeth. Hij zit op drie mensen zei hij.
Frits > Vindt het fijn om verdacht te worden.
Anne-Marie > Frits
Liesbeth > Ze klikt bij de vraag van de jeep aan dat de mol met z'n tweëen was, dus ze zat op Dio of Frits.
Marit > Vond het moeilijk en komt er niet uit op wie ze moest stemmen.
Hadewych > Tim
Maarten > Tim
Dio > Ging op zijn gevoel af en heeft alles op één iemand gezet. Waarschijnlijk is dit Anne-Marie aangezien hij eerder aangaf dat hij haar verdenkt.

Ik vind het echt jammer dat Dio eruit ligt. Van mij had hij er nog wel langer in mogen blijven. Ik vond het een leuke kandidaat.

Mijn verdenkingen

Marit > Ik weet niet wat ik van haar moet denken. Ze moet meestal lachen als wat verkeerd gaat. Dat is opzich niet heel erg, maar wel opvallend. Het is denk ik een bepaalde houding die ze heeft tegenover het spel. Dat ze bijvoorbeeld niet verder naar boven wil bij de trappenopdracht omdat ze niet goed is in rekenen. Nou zo moeilijk waren die vragen niet, dus dat was een stomme reden. Al was ze wel heel erg helder met de portofoon in de tweede opdracht. Daarom weet ik niet wat ik van haar moet denken nog.
Liesbeth > Ik vind haar nog steeds verdacht. Ik probeer elke aflevering in te gaan zonder mijn verdenkingen in mijn achterhoofd te hebben, dus ik heb deze aflevering ook gezien zonder echt op Liesbeth te letten en ze kwam wel steeds naar voren. Zij is bijvoorbeeld de persoon die de leiding neemt in de eerste opdracht. Waar ze overigens andere mensen laat praten/denken, expres de fout in gaat terwijl William zegt dat hij een fout hat gemaakt en het uiteindelijk ook fout heeft. Daarbij deed ze goed mee in de tweede opdracht, maar dat was denk ik moeilijk mollen in de jeep. En de derde opdracht kon ze goed mee doen, want ze was als eerste, dus dan kan je wel nagaan dat er iets verkeerd gaat later in het spel. Ze had daar geen redenen om niet goed mee te doen. Hoe je het ook bekijkt.
Frits > Hij wil wel verdacht overkomen bij dingen en ik blijf hem ook nog wel even verdacht vinden. Ook omdat we nog maar bij aflevering twee zijn en het gewoon moeilijk is om nu al de goede mol eruit te pikken. Ik vond hem verdacht in de tweede opdracht toen hij de auto moest leiden. Eerst was de kaart verkeerd, daarna komt het woord er verkeerd te staan en uiteindelijk kiest hij Maarten. Zijn positie was een goede positie voor de mol en hij bood het ook zelf aan. Dat zou een mol wel doen. Zoals ik al eerder aangaf had de mol namelijk niet echt een goede positie in de auto met twee/drie andere kandidaten erbij.
William > Ik vind hem niet meer verdacht. Ik geloof namelijk wel dat hij nu actief mee wil doen. Het lijkt mij echt zo'n enthousiaste jonge puppy type die heen en weer stuitert die soms iets te actief is, maar wel goede bedoelingen heeft. Hij heeft de vorige aflevering wat rare dingen gedaan, maar ik kan ook wel geloven dat het met opzet gedaan is. Dat hij verdacht wou worden. Ik streep hem dus voor nu van mijn lijstje af.
Anne-Marie > Ik snap niet waarom de kandidaten haar zo verdacht vinden. Zoveel verdachte dingen heeft ze toch niet gedaan? Ze komt steeds naar boven dat zij de mol wel zou kunnen zijn. Uiteindelijk bij de test stemt ook niemand behalve Dio op haar en hij gaat eruit. Ik vind haar namelijk ook niet echt verdacht. Zoveel rare dingen heb ik haar nog niet zien doen.
Tim > Ik vind hem nu wel verdacht na deze aflevering. Hij is niet mijn hoofdverdachte, maar wel iemand waar ik op ga letten. Ik vind het namelijk ook heel raar dat hij Dio zo helpt. Dat moest me denken aan vorig seizoen met Patrick en Art. Waarom helpt hij Dio zo? En waarom weet hij het zo zeker dat Anne-Marie het niet is?
Hadewych > Ze is nog niet heel erg in beeld gekomen eigenlijk. Ik heb dus niet echt een goed beeld van haar. Ik vind haar niet echt verdacht. Volgens mij doet ze overal wel goed mee.
Maarten > Iedereen vertrouwt hem zo erg en dat snap ik weer niet, want hij heeft wel een aantal "rare" dingen gedaan. Zoals ik al aangaf vond ik het heel raar dat hij zijn Olympische tijd niet wist. Ik vind hem niet verdacht ofzo. Ik denk dat hij gewoon een actieve kandidaat is, maar het is ook nou niet weer de kandidaat die ik het minst verdenk.

Dit zijn voornamelijk mijn verdenkingen omdat ik mensen wegstreep en deze namen overblijven. xD

Verdenkingen
Aflevering 1 > Liesbeth, Frits (William)
Aflevering 2 > Liesbeth (Frits),(Tim)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 102 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: