Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 13:04 

@Shirley: dat nuttigs gaat hier wel komen ben ik bang :P

Ik zit nu aan de lunch en loop de gebruikelijke fora/websites bij langs. Zo straks maar boodschappen doen, huishouden op orde brengen en wandelen inhalen wat er gisteren domweg niet van kwam. Weer of geen weer (vandaag het tweede als ik zo uit mijn raam kijk..), gelukkig helpt muziek al een hoop :') Zit nu toch in de opstartfase en juist dan kan ik mij maar zo goed mogelijk aan 'om de dag wandelen' houden.. En vanavond dan eindelijk maar eens WIDM terugkijken! Ik heb nog nooit een molavond op donderdag gemist en normaal gesproken kijk ik het vrijdag nog een keertje. Maar nu eens een keer geen van beide. Moet wel bijblijven natuurlijk! :O

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 13:21 

Nu moet ik weer gaan leren. Ik heb het nu al helemaal gehad. Maar het moet, want wil echt geen onvoldoende @@ Ik hoop dat het allemaal nog lukt voor maandag.
Ik heb nog geen TVD gekeken en dat suckt, maar ik heb er geen tijd voor. Misschien vannacht als ik thuiskom van een verjaardag. Waar ik ook nog een cadeautje voor moet kopen en...aaaaaa ik heb tijd tekort. Anway... leren nu. Have a nice weekend!

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 14:35 

Hier ook nuttig en druk. Was al om 8 uur wakker, vanochtend boodschappen gedaan, vanmiddag huishouden, zometeen sporten en ik ben nu al doodop van slaaptekort, terwijl ik ook nog moet leren vanavond, maar ik denk dat dat er niet meer van komt en dat ik echt vroeg naar bed zal moeten gaan. Maarja, allemaal beter dan dat ik bijvoorbeeld nu pas m'n bed uit was gekomen. xD

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 15:24 

Nu zit ik bij mijn vader, maar die is eventjes weg op bezoek bij een kennis die momenteel in het ziekenhuis ligt. Dus momenteel hebben ik en mijn zus het huis voor ons alleen. : P (niet dat de boel hier gaan afbreken ofzo :'))

Nu ben ik aan het stressen over het zoeken van een stageplaats. Mijn leerkrachten hebben mij en mijn klasgenoot veel te laat laten weten dat we zelf opzoek moesten gaan naar een stageplaats en die stage begint op 12 maart. Dat is nog wel eventjes maar ik zou dit het liefst wel zo snel mogelijk in orde willen hebben. Voor mijn klasgenote is gelukkig voor haar haar stageplaats al geregeld dankzij mijn leerkrachten, wat wilt de stage-coördinator mij lappen? Zij wilt mij naar een drukkerij sturen die heel klantonvriendelijk zijn en die teveel geld vragen voor wat je terugkrijgt. Blijkbaar is het wel een goede stageplaats voor studenten die je liever gemakkelijk werk laat doen maar ik zie het echt niet zitten om voor die bende afzetters te werken.
Ik was toen zelf opzoek gegaan naar een stageplaats dat ik zie zitten om daarvoor te werken maar dat zien mijn leerkrachten niet zitten omdat ze daar blijkbaar moeilijk werk geven en ze denken dat ik dat niet zal aankunnen.
Sorry hoor, maar ik ben er toch om te leren? En mijn leerkracht heeft ook uitdrukkelijk verteld dat ik gerust mijn eigen stageplaats mocht zoeken als ik het echt niet zag zitten om voor die ene drukkerij te werken. En als ze je daar echt moeilijk werk geven, ik wil de uitdaging graag aangaan. Ik ben er dan ook om te leren. Als ze mij een stageplaats willen geven die gemakkelijk is dan kun je me evengoed in een kamer opsluiten tussen 4 muren, dan kan ik ook niets verkeerd doen. Het lijkt wel alsof ze denken dat de boel in de honderd gaat lopen als ik nog maar een stap binnenzet bij een uitmuntend bedrijf.
Ik weet dat de leerkrachten het best met me willen voorhebben maar ik heb zo het gevoel dat ze mij onderschatten en het beste van me nog niet hebben gezien... Dit is heel frustrerend en ik pieker mij gewoon suf hierover, stel dat ik geen andere stageplaats vind op tijd? De man die ik heb gecontacteerd waar ik voor zou willen werken had beloofd mij een mail te sturen of te bellen, dat heeft hij nog steeds niet gedaan... Waarom kunnen mensen geen beloftes houden? :/

Nu zou ik graag overal eens kijken in de streek waar ik woon of er nog stageplaatsen vrij zijn maar ik kan niet weg momenteel omdat te voet te ver is en een fiets heb ik ook niet in handbereik. Misschien is hier ergens wel in het industriepark nog een drukkerij maar dat betwijfel ik ten zeerste. Ugh, ik zou gewoon het liefst terug in die ene fotowinkel werken waar ik vorig jaar mijn stage deed maar dat mag niet. FML

Nu probeer ik mezelf wat af te leiden door wat random vids te kijken op YouTube wat wel helpt. Ik zou ergens ook graag verder Pokémon Diamond spelen maar internet werkt wat afleidend. Nouja ik zie wel, ik blijf nog wel even op de PC hangen denk ik.

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 22, 2012 11:50 

Ik heb nu net eindelijk WIDM aflevering 3 gezien :D Het werd eens tijd, maar enfin.. Straks word ik opgehaald door mijn zus, gaan we wandelen in het bos. :') Dus maar eventjes klaar maken en de wandelschoenen kunnen weer aan :P

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo jan 22, 2012 13:42 

Op dit moment ben ik halfslachtig bezig met mijn scriptie. Heb er gisteren alweer een luttele 11 uur aan besteed en vandaag ook al weer even. Het voelt nu aan of mijn hersens vastlopen. Misschien moet ik toch maar even pauze nemen. Had graag mijn breiwerkje enkelwarmers hier gehad. Even gedachten helemaal loskoppelen.
Ondertussen wat muziek aan het luisteren en me af aan het vragen wat het ene concert beter maakt dan het andere. Ben tot de conclusie gekomen dat er een hele waslijst voor te vinden is.
En terwijl ik dit typ, denk ik dat ik zo photoshop maar eens op de laptop ga zetten en me daar creatief op uit ga leven.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 12:13 

Yay! Net m'n presentatie gehad hier op stage en nou aan het genieten van m'n laatste dagje stage, lekker rustig aan! Dan kan ik eindelijk weer na twee weken fatsoenlijk gaan slapen en allesbehalve nuttig doen =D Heerlijk die opluchting.
Volgende week nog een presentatie op school op m'n kernfase af te sluiten en dan zit het er alweer op voor het stagegedeeltde :)

Verder ben ik nu ondertussen wat aan het rondkijken op mijn vaste sites en doe ik af en toe nog een opdrachtje voor het bedrijf :) Straks lekker lunchen.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 12:33 

Nu zit ik op mijn werk in mijn lunchpauze. Ik had een heerlijke kip salade, maar die is nu al weer op @@.

En ik wacht op posts in Labyrinth en Roadtrip [/hint]

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 14:36 

Ik zit even bij te komen van een tot nu toe zeer productieve en intensieve dag - ik zit in m'n atelier en er liggen letterlijk OVERAL spullen. Elise (mijn ateliergenootje) en ik zijn namelijk aan het opruimen. Vrijdag en maandag zijn er beoordelingen dus alles moet netjes zijn. Ik heb vanochtend een muurtje gewit en daar heb ik nu nog last van (de blaren staan op mijn handen, haha), en ik heb nu m'n drie bureaus helemaal vol liggen met spullen (voornamelijk boeken maar verder ook stukken papier, pennen, potloden, een bot Stanleymes en vijf volle etuis).

Ik ga zo meteen een beker water halen, een stukje chocola eten en daarna weer hard aan de slag. Zou toch fijn zijn als er een enigszins net atelier zou achterblijven aan het eind van de middag.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 14:55 

Ik vraag me af waarom studieboeken altijd zo duur moeten zijn... Kan van de week weer goed bestellen voor het nieuwe semester en ik moet 't deze week doen, want volgende week zit ik in London en heb ik er natuurlijk geen tijd voor...

Verder heb ik net heerlijke sushi op <3 Ik ben gaan halen bij een klein winkeltje wat het gewoon vers voor je neus klaarmaakt en het was echt heerlijk. Ik denk dat ik er maar vaker heenga ^^ En verder doe ik erg weinig, ik ben namelijk gewoon vrij en ik hoef morgen wss pas te werken en anders vrijdag. Misschien dat ik nog wat online probeer te shoppen, maar heb weinig hoop dat ik iets vindXD

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: do jan 26, 2012 18:45 

Nu ben ik nog niet zo lang thuis van school, we zijn vandaag op uitstap geweest naar het Museum voor Schone Kunsten in Gent wat een beetje is uitgelopen maar het was gezellig en ik, mijn klasgenote en een andere vriendin hebben ons goed geamuseerd. En ik heb ook een paar tekeningen gemaakt waar ik best tevreden over ben. : )

Nu ben ik overal snel alle sites aan het afgaan, Tumblr checken zal wat tijd in beslag nemen aangezien ik gisteren niet heb kunnen checken, gelukkig vallen de andere sites nog goed mee. XD Verder kijk ik naar een Hair-tutorial op YouTube dat ik misschien kan doen deze zondag (dan is het een brunch omwille van mijn moeder's vijftigste verjaardag en die van mijn zus en ik zoek nog een kapsel dat niet teveel tijd in beslag neemt en dat ook past bij mijn kleding). Ik hoop ergens wel dat ik geen huiswerk heb tegen morgen want ik heb niet zoveel zin in huiswerk nu, maar als ik het me herinner heb ik niets te doen tegen morgen.

Verder heb ik ongelooflijke honger maar mijn stiefvader is al bezig met het klaarmaken van Spaghetti. : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 0:28 

Nu ben ik net terug van Gent.
Ben er met een vriendin naar toe geweest om naar het lichtfestival te gaan kijken.
Maar het was er echt veel te druk, veel te veel gedoe met openbaar vervoer met als gevolg dat we eigenlijk bijna geen bal gezien hebben. xD
Het plannetje dat ze gaven met de route was onmenselijk onduidelijk (ofwel lag het aan ons... xD) en nergens stonden er ook borden waarbij je je kon oriënteren.
Maar al bij al was het toch een leuke avond. <3

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 14:52 

Nu zit ik bij mijn ouders de laatste dag van mijn relaxweek te vieren. Ik heb een taart in de oven staan en ik ga zo meteen even slagroom kloppen. Verder ben ik van plan om vanmiddag eens lekker het boekje '1000 things to do in London' dat Jantine me geleend heeft door te kijken (: Volgende week ga ik al : D

Verder moet ik ook nog even voor school wat dingen uitzoeken maar dat doe ik misschien morgen wel even. En ik moet nog een cadeautje voor m'n ouders inpakken (:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 16:58 

Resultaat van 6 uurtjes waarin sneeuwvlokjes rustig neerdwarrelden :D

Afbeelding

Eindelijk echt winter. Duurde even, maar dan heb je ook wat :')

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 20:28 

Zeg dat wel, dan heb je nog wat xD.

Nu ben ik net terug van een mislukte poging om in Hengelo te raken. Na bijna een uur wachten op Utrecht cs leek het me slimmer om om te keren als ik niet na 22:00 nog onderweg wou zijn. Ah ja, reizen is gratis en ik kan altijd nog een andere keer naar Hengelo. Morgenavond ofzo, bij niet al te erge problemen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: