Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 93  Volgende

Wat is de beste ship naam voor Eric en Caleigh?
Calic 0%  0%  [ 0 ]
Erleigh 0%  0%  [ 0 ]
Javen 0%  0%  [ 0 ]
Rones 100%  100%  [ 2 ]
Ericaleigh 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 21:00 

Er is niets awesome aan cockblocker zijn XD

Heeft Eric trouwens niet door dat Jessa daar ligt?

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 22:20 

Jalf schreef:
Er is niets awesome aan cockblocker zijn XD

Heeft Eric trouwens niet door dat Jessa daar ligt?

Citaat:
Eric wilt naar zijn bed lopen, als hij vanuit zijn ooghoek ziet dat Krullenbol duidelijk weer niet alleen in bed ligt

Hij heeft het prima door XD

Maar sorry, ik vind de actie van Luc wel geniaal. En verdiend [A] Het is een slaapzaal, wat hadden ze dan verwacht [A] Next time, get a normal room :')

En om even informatie te geven. De groep gaat vandaag naar de ruines en ze gaan het gerucht onderzoeken. Niet alle groepsleden gaan naar het huis waar het boek ligt, ze splitsen op. Ze besluiten van tevoren om de volgende dag door te reizen. Diegene die het boek gaan bezoeken, die voegen zich weer bij de groep bij de ruines. Om het proces iets te versnellen, wil ik graag dat het boek bezoeken erg kort wordt gehouden. De gehele groep is aanwezig als de nieuwelingen zich laten zien. Dit is tijdens de ruines. Ik stuur hun een pb zodra ze zich bekend moeten maken. Tot dan kunnen jullie wel posten.

Ik hoop dat dit niet te onduidelijk is. Ik wil ook dat de groepsleden zich beneden gaan verzamelen. Thank you (:

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 22:40 

Ja, dat bedoel ik dus ook XD Er staat dat er iemand ligt, niet dat dat Jessa is. XD

En Caleigh had de enige kamer die over was, dus waar moeten ze anders heen? Stiekem in de stallen? :P

Jessa wilt trouwens wel heel graag naar het boek kijken. :)

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 22:57 

Haha, Caleigh heeft eigenlijk niet eens een kamer die over is. Caleigh heeft gewoon haar eigen kamer :') Heeft ze veel beter geregeld dan de rest. Maar stiekem in de stallen was natuurlijk wel kinky geweest voor Jessa's first time XD

Ja dat dacht ik al, ik denk dat er een groepje van 2 of 3 naar het boek moet gaan kijken. Jessa is dan 1. Misschien Mel of/en Benicio? Ik hoop dat het niet erg is dat ik dat zo klein mogelijk wil houden qua tijd en posts etc.?

en nu ga ik slapen, alles draait voor mijn ogen XD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 23:01 

Benicio was wel voor geweest wat betreft het stalidee trouwens XD

Anyway - als Jessa naar het boek gaat kijken zal Benicio zonder problemen achter haar aan lopen. Hij heeft het goed te pakken :')

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 23:43 

Jessa eigenlijk iets minder, you know... first time and all :P

En yay, Bennie gaat mee op de fieldtrip, wie nog meer? XD

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 16:07 

Als de krullenbol plotseling iemand anders ernaast had liggen, ahd Eric hem aan z'n voeten uit raam gehangen; oweee als ie Jessa niet op handen blijft dragen! ;)

Mel wilt natuurlijk mee op avontuuuuur:D

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 21:26 

Oke, Jessa, Mel & Benicio gaan naar het stadhuis toe om het 'Boek der Gevallene' te bekijken. Zij doen dit terwijl de rest van de groep naar de ruines gaat om daar een kijkje te nemen. Nadat ze bij het boek zijn geweest, gaan ze gelijk door naar de ruines.

Omdat ik dit zo kort mogelijk wil houden (bespreken doet de groep later) Er staat een rij bij het stadhuis om naar binnen te gaan, maar ze zijn redelijk snel binnen. (geen lange rij) De rij loopt constant door, overal in de kamer waar het boek ligt, staan bewakers, je mag het boek niet aanraken (je hand wordt er nog net niet afgehakt als je de beweging maakt) Het boek is gesloten dus jullie zien alleen de voorkant. Naast het boek ligt een uitgescheurde pagina die in detail verteld hoe het gevecht ging, niet heel erg goed leesbaar en je hebt weinig tijd om het uberhaupt te lezen. Zodra jullie buiten zijn, gaan jullie door naar de ruines en komen daar de groep tegen.

Zodra de groep bij elkaar is, kan er een opmerking worden gemaakt over het boek of de sleutels. Dan kunnen de 3 nieuwelingen zich erbij voegen (ik pb als dit gebeurd)

Dan nu mijn laatste vraag voor jullie... Willen we het ochtendgesprek skippen en dat ik ons doorpost naar 't moment dat de ene groep bij de ruines aankomt? Dan kunnen Jessa, Mel & Benicio nog wat dingen voor het raadhuis posten. Let me know what you think. (Ik wil graag de nieuwelingen introduceren, dan kunnen ze actiever meedoen)

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 22:19 

Jah joh, lekker skippen, wil weer hele groep zijn inplaats van 2 halve! :D

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 22:48 

Mee eens, gaan met die handel :mrgreen:

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 23:28 

Door naar het raadhuis, ga niet langs start, u ontvangt geen 2000 euro. :D

Ik heb deze week iets minder tijd voor RPG, aangezien ik voorstellingen heb en die heel veel aandacht van me vragen. In de kleine momentjes dat ik toch online ben, zal ik iig proberen te posten.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 18:07 

Mag ik wat meer info over de ruĂŻnes of mogen we het zelf invullen? Offff heb ik ergens overheen gelezen? Ligt het bv in het verlengde van de stad of ligt het eem stuk van de stad af.
Is er een soort hoofdmansion achtig iets? xD

Sorry deze stadsplanner wil iets meer context @@ of ik ontwerp hem zelf (a)

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 18:17 

Moet ik dan echt alles voor je doen? XD Zoek een leven, stomme stadsplanner en alles wat je erbij doet. [A]

Als je richting de ruines gaat dan kom je in een wijk uit die steeds rustiger wordt, huizen zijn daar nog in goede staat, maar vanuit de ene straat kom je eigenlijk gelijk uit bij de ruines. Er zit misschien twintig meter tussen de normale huizen en de ruines.

En ik ga ervanuit dat je een soort villa bedoeld, een groot vrijstaand huis wat overduidelijk groter is dan de rest? Want je beschrijving is zwaar onduidelijk (en jij noemt jezelf een stadsplanner? XD just kidding sweetheart) Nee, dat is er niet. En verder, zoek je het maar uit, ik verzin niet alles voor jullie. Gebruik je fantasie zou ik zeggen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 19:35 

Nee hoor je het hoeft niet alles te verzinnen, daarom zei ik al, mag ik het zelf invullen. Maar als het dan niet is zoals jij hoopt dan wordt je boos :cry:

anyhoe xD thnx hier kan ik wel wat mee, als ik het niet had gevraag had er namelijk wel zoiets geweest hehe.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di feb 07, 2012 20:01 

You make me look like some tiran, yes I can be bossy, but that does not mean you can't make up things XD I feel misunderstood XD *lol*

Damn, I'm tired. Wie heeft er hier ervaring met Old English?

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1388 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 93  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: