Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 19:42 

Afbeelding

Als ze worden begroet door een nogal bleke vent, staart Jamie hem ongemanierd met open mond aan. Die vent zou eens een zonnebank kuurtje moeten beginnen, maar als hij daar iets over wil zeggen ontsnapt er alleen maar een klein piepje uit z'n mond. Achja Jamie is nog niet helemaal bij gekomen van de woorden van die dorpsgast, en dan valt meneer dorpsgast ineens voor hun voeten uit de boom.

Wanneer Blaire dan begint te spreken over meerdere badkamers ziet Jamie dat nog steeds wel zitten, maar het geluid komt niet over z'n lippen heen. Maar hij wil een bad, want hij heeft dat nu zo nodig. 'Het gaat prima' piept hij dan tegen David, om toch nog ergens te laten zien dat hij niet bang is door dat hele verhaaltje van die dorpsgast en dat hij in feite figuurlijk gesproken zeven kleuren van de regenboog schijt.

'Ja ik wil...In bad, alstublieft' hakkelt hij half over z'n woorden tegen Blaire. Maar dan leid Jill hun naar de slaapkamers en vertelt ze hun dat de de badkamers zijn voorzien van een bordje.

Als Jamie dan eindelijk een badkamer heeft gevonden, handdoeken, een washandje en al dat tot z'n beschikking heeft sluit hij de deur achter zich om in het heerlijke warme water in het bad te gaan liggen nadat hij z'n kleren heeft uitgetrokken.

Jamie blijft zo even liggen in dat heerlijke warme water, terwijl de tijd voorbij tikt. Pas als zijn vingers een beetje beginnen te rimpelen stapt Jamie het water uit, droogt hij zich af en zorgt hij ervoor dat alles perfect zit voor het etentje van vanavond. Wanneer hij de gang oploopt kijkt hij om zich heen en vraagt zich af waar Josh nu is. 'Josh' roept hij zacht, waar is de etenszaal eigenlijk.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 20:26 

Afbeelding

David glimlacht eventjes naar Jamie als die antwoord. Hij geeft even een bemoedigend kneepje in Jamie's schouder. "Het komt heus goed." Zegt hij nog eventjes na, als Jamie naar zijn kamer vertrekt.
Over een kamer gesproken, David zou er ook best wel eentje willen. Met zo'n lekker warm bad en een zalig bedje om in te slapen.

David kijkt dan om als hij plots Aliana's stem hoort. Hij glimlacht eventjes. "Ik wilde net een kamer gaan zoeken. Ik zie je zo in de eetzaal?" Vraagt hij en glimlacht even naar haar. "Ik kan nu wel een lekker warm bad gebruiken eerst."

Na die woorden vertrekt David dan naar zijn kamer en vindt daar algauw de badkamer. Opgelucht draait hij de warme kraan open om het bad te laten vollopen.
Nadat hij het oude, klassieke interieur uitgebreid bekeken heeft, gaat hij opnieuw naar de badkamer om daar een verkwikkend bad te nemen.

Nadat hij zich opgefrist heeft en propere kledij heeft aangetrokken, besluit hij maar eens richting de eetzaal te gaan. Hij trekt de deur van zijn kamer achter zich dicht, nadat hij er zich van verzekert heeft dat zijn spullen veilig liggen opgeborgen.
Hij loopt de gang door waar Blaire en Jeremy staan en even later ook Jamie buitenkomt. Hij loopt langs Blaire en Jeremy heen, die zouden zich vast wel redden, trouwens Blaire kijkt nogal geïrriteerd en David hoeft niet echt ruzie.
Jamie blijkt op zoek naar Josh, maar David weet ook niet zometeen waar hij in de kamer zit. Er zijn ook zoveel kamers op de gang...

David wordt dan afgeleid door etensgeuren. Zijn maag gromt meteen bij het ruiken van de heerlijke geuren. Dit gaat smaken!
Hij kijkt even rond of hij Aliana al ziet, maar als hij de eetzaal inloopt, blijkt enkel Jill daar al te zijn.
Hij kucht eventjes om zijn aanwezigheid te laten merken. "Hallo. Jill was het hé?" Vraagt hij dan maar, zo nochalant mogelijk. "Je- je ziet er goed uit." Damn, die lichtblauwe jurk staat haar mooi.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za feb 04, 2012 22:15 

Afbeelding

Als Jill een kuchje hoort, draait ze zich om. Het was David en opnieuw krijgt ze die glimmende blik in haar ogen. "Ja, het is Jill." zegt ze, terwijl ze opmerkt dat hij haar van top tot teen bekijkt. Mooi, het corset en lage decollete deden hun werk prima. "Jij was David, toch?" gaat ze verder, "Dank je wel voor het compliment." Ze kijkt even flirtend naar hem.

Ze doet een stapje dichterbij en bekijkt David nog een goed. Hij was knap en een aardig stuk langer dan zijzelf was, maar ze zou hem vast wel aankunnen. Haar blik valt op zijn polsen en ze ziet een paar prachtige blauwe aderen lopen. Ze voelt hoe het water haar in de mond begint te lopen, maar tegelijk heeft ze de drang om nog even met hem te spelen voor het zover is. "Jij ziet er ook goed uit." zegt ze dan zachtjes, terwijl ze nog wat dichterbij komt, "Vertel eens wat over jezelf..."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 0:09 

Afbeelding

Aliana knikt even als David aangeeft dat hij zelf een kamer gaat zoeken.
Het lijkt dat ze alleen zal moeten slapen deze avond. Wat ze niet zo leuk vindt, maar dat gaat ze niet toegeven. Zucht.
Ze wandelt de slaapkamer weer in en loopt naar de aangrenzende badkamer toe. Lekker gemakkelijk. Ze laat zich dan algauw ook in het water zakken met gesloten ogen terwijl een gelukzalig glimlachje rond haar lippen verschijnt.
Stilletjes geniet ze van de warmte dat zich rond haar lichaam bevestigd.

Uiteindelijk krabbelt ze maar het bad uit en slaat een handdoek rond haar middel, nadat ze zich heeft afgedroogd. Aliana wandelt terug naar de slaapkamer toe en kijkt verwonderd als er een kleed aan de kast hangt. Voorzichtig laat ze de stof tussen haar vingers glijden en onwillekeurig kan ze het opgewonden gevoel niet onderdrukken. Niet te geloven dat ze hun gasten meteen verwelkomen met zo'n pracht en praal.

Aliana verlaat even later de kamer terwijl ze nog steeds niet kan bevatten dat ze momenteel in een prachtige jurk rondloopt.
Ze loert subtiel de kamer binnen waar ze normaal gaan eten en is opgelucht als ze Jill en David al ziet staan. Ze is niet de eerste.
'Hoi.'

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 21:16 

Afbeelding

David knikt eventjes als ze even checkt of hij David is. "Klopt." Voegt hij even bevestigend toe met een glimlach.
Als Jill vervolgens hem flirtend aankijkt en een stapje dichterbij doet, voelt hij zijn keel droog worden. Hij slikt eventjes om het lastige gevoel weg te krijgen.
Hij blikt een beetje naar beneden nu ze voor hem staat en glimlacht een beetje onwennig. Hallo, beautiful?
Anders staat zijn mond amper stil, maar Jill heeft een raar effect op hem. Hij stottert net niet als Jill hem op haar beurt complimenteert. "Euh, dank je." Hij voelt een rode kleur omhoog kruipen op zijn wangen en vervloekt zichzelf meteen in zijn gedachten. Niet. Blozen! Te laat...

Wanneer Jill nog een stapje dichter doet en vraagt om iets over zichzelf te vertellen, schraapt hij zijn keel eventjes.
"Euhm, nuja... Ik- ben net afgestudeerd?" Niet interessant, David. "Ik sport graag. Ja, basketbal!" Schakelt hij dan maar over op zijn favoriete sport, daar voelt hij zich tenminste net iets veiliger bij als gespreksonderwerp. "Ik zat in de schoolploeg. En ik wil graag professioneel gaan, maar mijn ouders vinden dat maar niets. Ze willen dat ik verder studeer of ga werken." David rolt zijn ogen eventjes. "Ouders-"

Wanneer hij een 'hoi' hoort, kijkt hij opij. Hij glimlacht als hij Aliana ziet. Ergens voelt hij opluchting dat hij niet meer alleen is bij Jill, maar langs de andere kant...
"Hey Aliana." Glimlacht hij dan opgelaten naar haar en doet een stapje achteruit van Jill, om Aliana geen foute ideeën te geven. Het ziet er waarschijnlijk wel een beetje raar uit...

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 21:49 

Afbeelding

Jill glimlacht als ze ziet dan David nogal ongemakkelijk van haar jurk en geflirt wordt. Ze begint nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig te worden hoe ver ze hem kan pushen. Die blik naar beneden zegt in ieder geval genoeg. Tegelijk luistert ze naar zijn verhaal en de ene na de andere vraag brandt op haar lippen, maar ze besluit ze niet te stellen. Het zou het moment helemaal kunnen verpesten.

Dan klinkt er een hoi en Jill kijkt opzij. Een van de meisjes, waarvan ze nog steeds de naam niet wist, uit het busje was binnen gekomen. Dan hoort ze wat David zegt, terwijl hij ook een stapje terug doet. Aliana, he? Ze was er niet heel erg blij mee dat David hierdoor meer afstand na.

Toch glimlacht ze naar Aliana, ze was immers een perfect gastvrouw. "Hallo," zegt ze, "Blij met de jurk? Hij staat je mooi." Ja, tuurlijk stond hij haar mooi, zij had hem immers zelf voor haar uitgekozen. "Jullie mogen trouwens al gaan zitten als jullie willen, we zullen zo wel gaan eten." Jill zou er in ieder geval voor zorgen dat ze in de buurt van David zou komen te zitten.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 23:04 

Afbeelding

Aliana negeert het feit dat er een flirtsfeer tussen David en Jill hangt. Het is zijn keuze met welke meisjes hij wil omgaan. Daar heeft zij haar mening niet over te zeggen. Ze glimlacht kort als hij haar uiteindelijk begroet en Jill vraagt of ze de jurk mooi vindt. 'Ja, het was een aangename verrassing om de jurk aan te treffen in de slaapkamer. Bedankt.' Besluit ze maar als antwoord te geven, om toch maar duidelijk te maken dat ze enigszinds dankbaar is dat ze hier een nacht mogen blijven. Ze laat haar hand even over een stoel gaan, die er ook al zo antiek prachtig uit ziet als al de andere meubelen in het kasteel. één ding is zeker, de gastheer en de drie zussen hebben een ouderwetse, maar prachtige smaak wat deze woonst ook wel vraagt.

Aliana schraapt de stoel voorzichtig achteruit en laat zich er op neerzakken als Jill zegt dat ze best mogen gaan zitten. Haar maag rommelt zachtjes, dus nu verlangt ze wel naar het eten dat ze zo voor hun neus zullen krijgen. Hopelijk.
Ze kijkt om naar de deur in de hoop dat haar vrienden zich snel bij hen zullen vervoegen, want ze voelt zich niet volledig op haar gemak bij Jill. Deze kasteelbewoners hebben een rare vibe over zich.
'Mag ik vragen wat de relatie is met de heer des huizes?' Ok, zij drie zijn zussen...maar wat is de man dan? Vader? Nonkel? Broer? Want zo oud ziet hij er nu ook weer niet uit.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 23:36 

Afbeelding

"Een lang verhaal..." zegt Jill, terwijl ze op top tempo dat lange verhaal verzint, "Ik vertelde je eerder al dat ik in principe nooit buiten dit dorp hebt gewoond. Onze ouders zijn overleden toen ik nog maar een paar maanden oud was. Een vriend van mijn vader heeft ons toen in huis genomen om voor ons te zorgen. Hij had een zoon, die een paar jaar ouder dan Charlotte was. Zo zijn we samen opgegroeid, niet echt als een broer/zus relatie, maar meer als een onafscheidelijke vriendschapsband." Ze kijkt even naar Aliana en David om hun reactie te pijlen. "Vladimir's vader is inmiddels overleden, maar we zijn eigenlijk nooit meer uit elkaar gegaan."

Ja, een heel goed verhaal, al dacht ze het zelf. Vladimir was de naam die ze meestal gebruikte als schuilnaam voor Dracula. Je wist maar nooit wanneer iemand toevallig het boek had gelezen. Ze had bewust niet gezegd dat Dracula met één of alle van de meiden getrouwd was, dat zou eigenlijk alleen maar meer vragen oproepen. "Wat zijn jullie eigenlijk allemaal van elkaar?" vraagt ze dan. Zo ging dat, ik vertel jou iets, jij vertelt mij iets.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 9:54 

Afbeelding

Aliana luistert zwijgend naar Jill haar uitleg als die begint te vertellen hoe het allemaal in elkaar zit. Vladimir? Ze slaat een hand voor haar mond in de hoop dat niemand haar lach zal merken en slikt hem zo goed mogelijk weg. 'Speciale naam' Geamuseerd kijkt ze opzij naar David en geeft hem een veelbetekend duwtje. 'Dus eigenlijk heeft de vader jullie in huis genomen en blijven jullie nu bij elkaar wonen als broer en zussen. Hip'

Ze prutst even aan het bestek dat voor haar neus ligt en laat haar blik voor een paar seconden op een schilderij rusten dat wel het kasteel lijkt te zijn uit een paar eeuwen eerder. En ze moet nog altijd moeite doen om niet te lachen als ze terug denkt aan de naam Vladimir.Ze besluit dan ook om even geen vragen te stellen. Straks denken ze nog dat ze alles moet weten. Aliana kijkt op als Jill de vraag stelt hoe de groep in elkaar zit. 'Oh, wij zijn gewoon een stel vrienden van elkaar. Samen afgestudeerd dit jaar, dus besloten we om er nog een leuke tijd van te maken met elkaar door een rondreisje te doen...Voordat we allemaal verder gaan studeren.' Damn, dat is meer informatie dan dat ze wou geven, maar het lag er zo uit voordat ze het zelf besefte.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 10:39 

Afbeelding

"Sorry," zegt hij tegen Blaire, "maar het leek mij tamelijk ongepast om in mijn eentje door andermans huis te gaan wandelen." Of dacht ze soms dat hij een of ander onbeleefd jong was? Hij kijkt haar nogal achterdochtig aan. Hij kon namelijk maar niet op een goede verklaring komen waarom 3 mooie vrouwen in een huis wonen met 1 man en een stokbejaarde schoonmaakster.

Het vragen? Dat durft Jeremy echter niet. Blaire intimideert hem, op een manier die hij niet weet te plaatsen.

"Dus... Waar is de eetzaal?" Vraagt hij dan maar, zo nonchalant mogelijk.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 13:26 

Afbeelding

Charlotte glimlacht als Dracula een kus op haar hand drukt. Dan vraagt hij haar meer vertrouwen te hebben in Jill, en Charlotte onderdrukt een rol met haar ogen. ,,Je weet hoe ik erover denk, lief,'' stribbelt ze ietwat tegen, maar ze glimlacht vertederd als Dracula de drie vrouwen dan complimenteert met het werk dat ze geleverd hebben. Ze vond het altijd fijn als hij tevreden was met wat ze voor hem konden betekenen.

Charlotte knikt op wat Dracula zegt. Het was inderdaad niet goed als er na vannacht al mensen bezweken waren. ,,Ik zal het doorgeven,'' zegt Charlotte, en ze neemt haar hand onder zijn kin weg. Enigszins verrast kijkt ze Dracula aan als hij haar zijn nacht aanbiedt. Ze glimlacht alsof een droom uitkomt. ,,Ik zal er zijn,'' zegt ze. Charlotte recht haar rug en neemt weer een strakkere houding aan.

,,Het diner vangt dadelijk aan,'' zegt Charlotte dan, weer volledig in haar rol van trotse oudste bruid teruggeschoten. ,,Ben je van plan daar aanwezig te zijn?'' Charlotte wist niet wat hij wilde - dat had ze nooit écht zeker geweten. Ze wist in ieder geval zeker dat Dracula niet aan tafel zou schuiven voor het voedsel...

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 18:44 

Afbeelding

David glimlacht even naar Aliana en bekijkt de jurk die ze aan heeft als ze Jill daarvoor bedankt. Hij kijkt opzij als hij beseft dat Jill die uitgezocht heeft voor Aliana. Nou, je kan wel zeggen dat Jill smaak heeft.
Hij strijkt even in een onbewust gebaar zijn kledij glad die hij na zijn bad heeft aangetrokken. Zou Jill die ook uitgekozen hebben? Nou... Zolang het maar goed zit, is het voor David al lang goed.

Als Jill zegt dat ze alvast mogen gaan zitten, laat David zich dat geen twee keer zeggen. Hij volgt Aliana's voorbeeld en zet zich naast haar neer. Hij wiebelt eventjes op de stoel, best wel comfortabel, die oud uitziende stoel. Zijn blik glijdt over het servies dat op de tafel staat. Hij probeert de bedenken aan welke eeuw dit bestek hem doet denken... Het ziet er allesinds al een paar eeuwen oud uit.

Hij kijkt dan op als Aliana vraagt hoe de relatie tussen de zussen en de man van daarstraks zit. Slimme vraag, David had zich dit ook al afgevraagd tijdens zijn paar minuten alleen in de badkamer.
Nieuwsgierig luistert hij dan ook naar het verhaal van Jill. Nou... Vladimir? Aliana kan haar lach haast niet verbergen en ook David begint zich vragen te stellen bij de leeftijd van de zussen. Komaan, uit welke eeuw stam je als je Vladimir noemt?
Een grijns speelt even om zijn lippen en haalt diep adem om zich te herpakken en niet te grinniken als Aliana hem een veelbetekend duwtje geeft. Hij knikt dan zo serieus mogelijk als Jill hen een blik toewerpt.
"Dat is inderdaad best vriendelijk van die vriend van je vader. En Vladimir."

Vervolgens komt de vraag hoe zij elkaar allemaal kennen, hierop geeft Aliana antwoord en David knikt enkel eventjes bevestigend. Veel meer kon hij er immers niet aan toevoegen. "Klopt. Gewoon vrienden. Nog eventjes ontsnappen aan de oudertjes." Hij grijnst eventjes als hij eraan denkt dat zijn ouders helemaal niet wilde dat hij meeging met het groepje. Nou, mooi wel!

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 19:32 

Afbeelding

Dracula glimlacht en gaat rechter in zijn stoel zitten als Charlotte zegt dat ze er deze avond zal zijn. Goed zo. Hij heeft wel eens nood aan vrouwelijk lichaam naast zich in bed. Alleen is maar alleen. Hij zet zijn handen, aan weerszijden, op de armleuningen en kijkt zijn bruid aan. Zijn oudste, maar hij houdt nog altijd even veel van haar. Iedere bruid had een speciale betekenis voor hem. Charlotte is zijn houdvast, Blaire vindt hij de mooiste van de drie en Jill houdt hem jong.

Een frons verschijnt op zijn voorhoofd als Charlotte hem vraagt of hij aanwezig zal zijn tijdens het diner. Langs de ene kant heeft hij daar niets te zoeken, aangezien hij niet eet, dus het is best nutteloos. Maar langs de andere kant mag hij geen argwaan wekken naar zijn gasten toe, dus is het beter dat hij er wel aanwezig is.
'Ik zal aanwezig zijn.' Besluit hij uiteindelijk. 'Ik zeg wel dat jullie en ik al hebben gegeten, maar dat we niet onbeleefd willen zijn.'

Hij staat recht en toornt nu lichtjes boven Charlotte. 'Wil jij aan Greta vragen of ze een paar flessen rode wijn wil klaar zetten voor de gasten? En een goeie fles voor ons.' Hiermee bedoelt hij bloed. Hij knipoogt naar haar. 'Het lijkt me beter van subtiel 'rode wijn' te drinken, zodat we niet gaan moorden met al die geuren aan tafel.' Dat zou een regelrechte ramp zijn. [a]

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 22:13 

Afbeelding

Charlotte knikt als ze Dracula's besluit hoort. Misschien zouden de mensen het wat vreemd vinden dat ze al hadden gegeten omdat de 'zussen' in het bos hadden gewandeld - maar aan de andere kant had dat ook net zo goed een blokje om kunnen zijn. ,,Ik zorg ervoor dat Greta die wijn klaar heeft staan,'' zegt Charlotte. Ze kijkt wat op naar Dracula en ze glimlacht tedertjes. ,,Dan zie ik je dadelijk, bij het diner.'' Charlotte maakt weg naar de deur, draait zich nog eenmaal om haar lief aan te kijken, en schrijdt dan met stille maar ferme passen de gang in.

Als Charlotte de bibliotheek nadert, staan daar Blaire en Jeremy. Charlotte fronst even, blikt op het boek dat Blaire in haar handen heeft - Huxley, Charlotte glimlachte hierop goedkeurend: het boek was lang na haar tijd geschreven, maar met name het filosofische debat tussen de Wilde en de Chef had haar sinds het lezen ervan aangesproken - en kijkt vervolgens hooghartig op Jermey neer. ,,De eetzaal is de andere kant op,'' maakt Charlotte de jongeman duidelijk, en ze wijst hem op de richting die zijzelf ook opgaat. ,,Blaire lief, heb je even?'' vraagt Charlotte dan aan haar 'zusje'.

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 23:21 

Afbeelding

Jill knikt als Aliana haar verhaal samenvat. "Ja, min of meer wel, ja." Ze luistert naar wat ze nog meer te vertellen heeft. Gewoon vrienden he? Mooi, dat gaf Jill vrij spel. Niet dat ze zich zou laten tegen houden als een jongen gebonden was, maar het maakte allemaal net even iets makkelijker.

Ze gaat recht tegenover David zitten en kijkt hoe de twee naar het bestek kijken. "Je moet je bestek van buiten naar binnen gebruiken." zegt Jill, maar dan beseft ze dat dat misschien een beetje een rare opmerking is, "De buitenste vork en mes zijn voor het voorgerecht, de middelste voor het hoofdgerecht en de binnenste voor het toetje." Ze had toen ze zelf als sterveling aan deze tafel had gezeten geen idee gehad welk mes ze voor welk gerecht had moeten gebruiken, tot Greta (Die toen nog een heel stuk jonger was) het subtiel in haar oor gefluisterd had.

Ze laat haar blik even op David rusten. Wat een prachtig uitzicht en wat zou ze met liefde van alles met hem willen gaan doen. "Wat vind je van jouw kleding?" vraag ze dan, "Bevalt het een beetje?"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 18  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: