Yay, wat ben ik blij dat deze serie weer begonnen is, ik heb het echt gemist. Vorige week heb ik niet echt tijd gehad om hier te posten, maar ik heb wel allebei de nieuwe afleveringen meteen gekeken toen ze uitkwamen.
Blaaah, ik vond het Jeremy-gaat-weg-stuk echt zielig. =( Ik snap waarom Elena het doet, maar ik vind wel dat Bonnie gelijk heeft; hij zou de kans moeten krijgen om zijn eigen keuzes te maken. Maar goed, hij is in ieder geval niet dood ofzo, dus we zien hem vast nog terug, zo op een onverwacht moment. xD
Tussen Tyler en Caroline zie ik het niet zo snel meer goed komen na deze aflevering. Zeker nu het dus duidelijk is dat Tyler muurvast zit aan Klaus, en hij echt geen vrije keuze meer heeft.
Ik vraag me trouwens wel af waarom Klaus uiteindelijk Caroline nog gered heeft... =\ Op zich dacht ik dat het kwam door Stefan's waarschuwing, maar zoals die nu is denk ik niet dat het hem had kunnen schelen of Caroline zou overleven of niet, dus dat lijkt me dan niet echt de reden. Waarschijnlijk dan gewoon om Caroline's moeder aan zijn kant te krijgen, maar dan nog vond ik het apart... =\
Ben trouwens ook wel benieuwd wat er nu aan de hand is met die nieuwe crush van Alaric. Helemaal zuiver lijkt ze me niet, zeker niet na die moord. xD Al vraag ik me dan af of ze bij de bad guys of de good guys is. ^^"
En verder... Ik wil NOG STEEDS weten wat er in die grafkist zit! Nu! xD Verder ben ik niet nieuwsgierig. :'D Is het alweer vrijdag? Ik wil de nieuwe episode!