Geplaatst: ma feb 27, 2012 19:38
Rode loper
Manny van modern family 9 films in 1 dag zien via de bioscoop? Dat kan nooit of je moet echt vroeg gaan tot heel laat. Kan alleen thuis zonder reclame en pauzes, ik kan er nog net 5 zien in de bios op een dag.
Nick holte is ooouudd!!!! Goeie hemel zeg. Ik ken hem alleen als vent met de wilde haren Hij lijkt wel wat op Sean connery. Ik had m niet herkend.
Penelope cruz, wat ontzettend mooie jurk heeft ze aan. Ik heb haar zo nog nooit gezien maar nu is ze echt een plaatje, echt een dame geworden. Cameron diaz precies hetzelfde, echt een jurk voor haar Nathalie portman ziet er ook al prachtig uit, met een mooie jurk die bij haar past.
Oscars Geweldig die pose met Cameron diaz en Jennifer lopez, nooit eerder samen gezien en dan dit met mooie jurken.
Maar wat Angelina jolie aan heeft doet haar geen recht, vind het niks. En het licht maakt haar veel ouder dan ze is. Oh crap kom er net achter dan ze niks eet bijna, hopelijk komt alles goed met haar! Maar ik lees ook iets over aan baby?
Het stukje Emma stone en Ben stiller, nogal flauw maar wel leuk.
Er waren vele geweldige songs van het jaar, maar ‘’man or muppet’’ van the muppets wint echt terecht ben er blij om.
Echt stom dat Harry potter geen Oscar heeft gekregen, misschien blockbuster kwaliteit? Maar generaties kids zijn er mee opgegroeid, en het verdiend het gewoon! En kan er niet bij dat Transformers gekozen is?
Vorige jaar waren de Oscars leuker, maar ieder geval was het een mooie ode en eer tribute aan de film, zoals je kon zien aan wat voor films Oscars hebben gekregen.
_________________ Support Joyce @ WIDM
|