Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie mag voor jou "Best Picture" winnen?
The Artist 17%  17%  [ 1 ]
The Descendants 17%  17%  [ 1 ]
Extremely Loud & Incredibly Close 0%  0%  [ 0 ]
The Help 33%  33%  [ 2 ]
Hugo 17%  17%  [ 1 ]
Midnight in Paris 0%  0%  [ 0 ]
Moneyball 0%  0%  [ 0 ]
The Tree of Life 17%  17%  [ 1 ]
War Horse 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 13:23 

Ik heb de Oscars live gekeken vannacht. Ik vond het over het algemeen genomen wel een leuke show, hoewel ik wat de awards betreft best teleurgesteld ben - wat mij betreft hebben The Artist en Hugo in sommige categorieën niet terecht gewonnen. Toch heb ik wel genoten van het kijken. Hier een lijstje van mijn hoogte- en dieptepunten.

JA:
- Jessica Chastains jurk. WAUW.
- Robert Downey Jr en Gwyneth Paltrow presenting. Wat mij betreft mag RDJ volgend jaar de Oscars in z'n eentje presenteren. Volgens mij heb je dan aan het eind van de avond geen lachspieren meer over.
- Octavia Spencer's acceptance speech a.k.a. cryfest. Wat een schatje.
- Meryl Streep's acceptance speech a.k.a. suck-on-this-I-won-again. Hoewel ik eigenlijk voor Rooney Mara duimde vond ik dit ook wel heel erg leuk (:
- Cirque du Soleil. AWESOME.
- Een Oscar voor Bret McKenzie. Dat was echt heel erg leuk.
- Best Original Screenplay voor Midnight In Paris <3
- Zach Galafianakis en Will Ferrell die met veel kabaal in witte pakken een Oscar komen presenten. Ik heb me slap gelachen.
- Geen Oscars voor Bridesmaids. Thank heavens. Ik zou echt mijn vertrouwen in de Academy zijn verloren als ze Bridesmaids met een Oscar zouden hebben bekroond.
- Alle tussenfilmpjes met acteurs/regisseurs die vertelden waarom film belangrijk is, wat hun lievelingsfilm is etc. Dat waren echt mooie stukjes met leuke quotes.

NEE:
- Billy Christal. Ik vond hem echt NIET grappig.
- Geen enkele Oscar voor HP. Schandalig.
- Gary Oldman die naast de Oscar voor Best Actor in a Leading Role grijpt. Daar ben ik echt zuur om.
- Geen Oscars voor Tinker Tailor Soldier Spy, Jane Eyre of The Tree of Life.
- Geen Benedict Cumberbatch appearance. Daar had ik me nou zo op verheugd. Maar hij scheen bij Elton John's feestje te zitten, dus helaas.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 13:44 

Zozo, het zit er weeral op :'). Ik heb het zowaar volgehouden, tot mijn eigen grote verbazing. Ik vond de show niet zo spectaculair en ook de winnaars vond ik een beetje heel voorspelbaar en daardoor vaak teleurstellend. Ik heb vooral een beetje een 'meh'-gevoel omdat Gary Oldman niet gewonnen heeft en omdat ook Tree of Life geen beeldje heeft gekregen. En het had toch ook wel echt fijn geweest als HP één Award had gewonnen.

Maargoed. Dat Hugo veel prijzen heeft gewonnen vind ik volledig terecht. The Artist weet ik dus nog niet of ik het al die (belangrijke) prijzen gun, want ik moet 'm nog kijken. Maar iets zegt me dat dat wel terecht zal zijn geweest. Mijn hoogtepunt was absoluut toen Meryl Streep haar derde Oscar won :'). Ik ben een sucker voor haar Acceptance-Speeches, dus ik was eigenlijk stiekem gewoon al blij omdat ze dan kon gaan speechen. En dat deed ze dit keer heel ontroerd en met een krop in de keel - heel erg mooi vond ik dat.

Ook de speech van Spencer vond ik heel ontroerend en de oude man uit Beginners had ook een mooie speech, vond ik. Heel veel niet-Amerikanen die een speech hebben gegeven gisteravond, het gebrekkig Engels viel er weg te rapen :'). Ah, ook wel charmant stiekem.

En erg jammer natuurlijk voor Rundskop. Maar ik gun het A Separation zeker wel. Wel heel awesome om Matthias Schoenaerts en Roskam zo in het publiek te zien zitten. Echt een geweldig gevoel ga mij/ons dat.

Deze had ik trouwens juist gegokt:

Charlie schreef:
  • BEST PICTURE: The Artist
  • BEST DIRECTOR: Michel Hazanavicius
  • BEST ACTOR IN A LEADING ROLE: Jean Dujardin
  • BEST ANIMATED FEATURE: Rango
  • BEST FOREIGN LANGUAGE FILM: A Separation /
  • BEST ART DIRECTION: Hugo
  • BEST COSTUME DESIGN: The Artist
  • BEST MAKE-UP: The Iron Lady

Maargoed. Als laatste wil ik nog zeggen dat ik een zwak heb voor Sandra Bullock (op de Red Carpet gaf ze een geweldig grappig interview, me dunkt) en ik vond het dan ook heel leuk dat ze een Oscar kwam uitreiken (voor Foreign Language Feature nog wel). En als allerallerlaatste: omg Angelina Jolie zag er werkelijk verschrikkelijk uit. Zo mager Ö. Mager in de zin dat het absoluut niet mooi meer was. Neen, ik vond haar er echt niet goed uitzien.

Oh, allerallerallerlaatste: Colin Firth-reference naar Mamma Mia tegenover Meryl Streep vond ik ook geweldig. Twee van mijn favoriete acteurs/actrices die zo interacten met elkaar, lovely :').

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma feb 27, 2012 19:38 

Rode loper

Manny van modern family
9 films in 1 dag zien via de bioscoop? Dat kan nooit of je moet echt vroeg gaan tot heel laat.
Kan alleen thuis zonder reclame en pauzes, ik kan er nog net 5 zien in de bios op een dag.

Nick holte is ooouudd!!!! Goeie hemel zeg. Ik ken hem alleen als vent met de wilde haren
Hij lijkt wel wat op Sean connery. Ik had m niet herkend.

Penelope cruz, wat ontzettend mooie jurk heeft ze aan. Ik heb haar zo nog nooit gezien maar nu is ze echt een plaatje, echt een dame geworden.
Cameron diaz precies hetzelfde, echt een jurk voor haar
Nathalie portman ziet er ook al prachtig uit, met een mooie jurk die bij haar past.

Oscars
Geweldig die pose met Cameron diaz en Jennifer lopez, nooit eerder samen gezien en dan dit met mooie jurken.

Maar wat Angelina jolie aan heeft doet haar geen recht, vind het niks. En het licht maakt haar veel ouder dan ze is. Oh crap kom er net achter dan ze niks eet bijna, hopelijk komt alles goed met haar! Maar ik lees ook iets over aan baby?

Het stukje Emma stone en Ben stiller, nogal flauw maar wel leuk.

Er waren vele geweldige songs van het jaar, maar ‘’man or muppet’’ van the muppets wint echt terecht ben er blij om.

Echt stom dat Harry potter geen Oscar heeft gekregen, misschien blockbuster kwaliteit?
Maar generaties kids zijn er mee opgegroeid, en het verdiend het gewoon!
En kan er niet bij dat Transformers gekozen is?

Vorige jaar waren de Oscars leuker, maar ieder geval was het een mooie ode en eer tribute aan de film, zoals je kon zien aan wat voor films Oscars hebben gekregen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Keer terug naar Media
Ga naar: