Lupos
Volleerd Tovenaar
|
|
Geplaatst: di feb 07, 2012 20:03

Het meisje komt wat verlegen op hem over, maar dat kan Jay helemaal niet schelen. Hij houdt van mensen die niet te opdringerig zijn, en zij was dat zeker niet. Als ze begint over het Monstorolgie, glimlacht Jay even. 'Tuurlijk zou het wel gaan meevallen , nu had hij eigenlijk gewoon niet echt opgelet dus was het eigenlijk wel logisch dat hij het niet tof vond.
Als ze begint over de kliffen en het bos , merkt Jay op dat ze precies wat zenuwachtig wordt... Zeker als ze dan verteld dat bos verbrand was geweest. Als ze niet meer in het bos konden, vond Jay dat ook wel zeer jammer. Hij weet zeker dat Otis juist daar heel graag zou vertoeven, tussen de onder het gebladerte waar het lekker donker was. Ach Otis zou zich ook wel amuseren op de kliffen, en stiekem keek Jay er al naar uit om samen met Otis lang de kliffen en door het bos te vliegen, ook al mocht hij het eigenlijk niet.
"Haha ik ben Jay, hoe is jouw naam ?" lacht hij als ze zijn naam vraagt "Ik zou het wel jammer vinden als het bos verboden toegang was, ik weet zeker dat het daar fantastisch zou zijn. Hoe is het eigenlijk af gebrand?"
Dan komt er nog iemand bij zitten, ze lijkt hem wat kwaad , maar ach hij besluit haar toch vriendelijk te begroeten. "Hey , ik ben Jay, maar dat wist je waarschijnlijk al. Wie ben jij ? " .
_________________ "People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over." Neville Longbottom
|
|