Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 22:00 

Citaat:
Januari
1. Le fabuleux destin d’Amélie Poulain [Frankrijk (2001) – ***** – IMDB: 8.5]
2. Wickie und die Starken Manner [Duitsland (2009) – ***** – IMDB: 5.8]
3. The Hangover [VS (2009) – ***** – IMDB: 7.9]
4. The Ugly Truth [VS (2009) – *****– IMDB: 6.4]
5. Kruistocht in spijkerbroek [Nederland (2006) – ***** – IMDB: 6.1]
6. Das Leben der Anderen [Duitsland (2006) – ***** – IMDB: 8.5]
7. Goodfellas [VS (1990) – ***** – IMDB: 8.8]
8. Biutiful [Spanje (2010) – ***** – IMDB: 7.4]

Februari
9. Drive [VS (2011) – ***** – IMDB: 8.0]
10. Toy Story 3 (2010) [VS (2010) – ***** – IMDB: 8.5]

Maart
11.Source Code (2011) [VS (2011) – ***** – IMDB: 7.5]
12. Carnage (2011) [VS (2011) – ***** – IMDB: 7.5]

9. Drive
Sfeervolle film over een stuntrijder, die af en toe bijklust als rijder voor criminelen. Het is een vrij trage actiefilm, het doet soms wat surrealistisch aan, toch wist het mij erg te pakken. Visueel erg mooi, soundtrack past goed bij de sfeer van de film. De afwisseling tussen actie en drama was ook erg goed gedaan.

10. Toy Story 3
Derde deel, ik vond andere animatie films van Pixar als Finding Nemo en Up leuker. Deze film was mij net iets te kinderlijk, ik vind Woody ook maar irritant (die dinosaurus vind ik trouwens wel leuk).

11. Source Code
Redelijke science-fiction film, een soldaat in Afghanistan schrikt ineens wakker in een trein, die over 8 minuten zal ontploffen. Natuurlijk zit er meer achter, maar het plot wordt nooit briljant.
Spoiler:
En de uitleg van het tijdreizen, "iets met quantummechanica", is wel heel magertjes. Maar ik hou sowieso wel van het concept van het steeds opnieuw laten afspelen van dezelfde 8 minuten.
Een ander pluspunt is het meespelen van Michelle Monaghan. Al met al dus nog wel een voldoende.

12. Carnage
Twee kinderen hadden ruzie en hun ouders willen het met elkaar goedpraten. Soms overgeacteerd, volgens mij is het gebaseerd op een toneelstuk, dus dat zou het ook verklaren. Maar vaak ook grappig, de ouders zijn zelf de grootste kinderen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 22:38 

Citaat:
001. The Ugly Truth *****
002. Phileine zegt Sorry *****
003. Midnight in Paris *****
004. Puss in Boots *****
005. La Vie en Rose *****

006. Made of Honor *****
007. Big Fish *****
008. Whip It *****
009. Clueless *****
010. The Alphabet Killer *****

011. Tangled *****
012. John Tucker Must Die *****
013. The Tree of Life *****
014. Bo *****
015. Little Miss Sunshine *****

016. Elizabeth: The Golden Age *****
017. Millenium I: Mannen die Vrouwe Haten *****
018. Coco Avant Chanel *****

Little Miss Sunshine
Geweldige film. Ontroerend, hilarisch, mooie beelden. Echt een fijne film waar ik ook echt om heb moeten lachen. Er zitten echt heel ontroerende stukjes in. Af en toe is de film wel heel erg bizar, maar dat stoorde me helemaal niet. Het paste eigenlijk gewoon wel in de film. Ja, erg leuke film.

Elizabeth: The Golden Age
Cate Blanchett. <3 Ze blijft een van mijn favoriete actrices. Ze speelde deze rol ook weer erg goed. Prachtige kostuums. Het is niet het soort film dat ik veel kijk, maar zo af en toe vind ik het leuk.

Millenium 1: Mannen Die Vrouwen Haten
De zweedse versie dus. De film liet gelukkig de oninteressante stukken uit het boek eruit, waardoor er wat vaart in bleef. Ik vond deze Lisbeth niet tenger genoeg naar hoe ik haar in mijn hoofd had en af en toe vond ik haar niet 'asociaal' genoeg, maar verder vond ik haar heel goed. De film houdt zich verder goed aan het boek en het is een leuke film om te zien. Het was de extended edition en de film duurde ook echt wel lang, maar ik heb me niet verveeld.

Coco Avant Chanel
Deze film viel me toch een beetje tegen. Het was een beetje saai, het kwam naar mijn idee niet echt op gang. Audrey Tautou heeft prima gespeeld, maar de film zelf kon me gewoon niet echt boeien. Het was een leuke film, maar dat is het ook. Niet eentje die me heel erg bij blijft.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 14:14 

Genner schreef:
Januari
#001 2011 Sherlock Holmes: A Game of Shadows ****
#002 2011 A Dangerous Method **

Februari
#003 2007 Paranormal Activity **
#004 2012 The Devil Inside ***
#005 2007 XXY ****
#006 2005 Transamerica ****
#007 1992 Orlando ***
#008 2004 Anatomy of t.A.T.u. **

Maart
#009 2008 Milk ***

Milk
Ik wilde deze film al een hele tijd zien en misschien had ik te hoge verwachtingen opgebouwd. Ik vond de film helemaal niet slecht - sterk script, sterke acteerprestaties - maar om de één of andere reden werd ik niet meegesleept, hoewel het onderwerp me zeker erg interesseert.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Laatst bijgewerkt door Genner op do maart 22, 2012 19:26, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 14:29 

Rewatches schuingedrukt.

Citaat:
001. The Social Network (2010, David Fincher) *****
002. The Incredibly True Adventure of Two Girls in Love (1995, Maria Maggenti) *****
003. Sucker Punch (2011, Zack Snyder) *****
004. Sleeping Beauty (2011, Julia Leigh) *****
005. The First Days of Spring (2009, Charlie Fink) *****
006. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004, Michel Gondry) *****
007. The Twilight Saga: Breaking Dawn, pt. 1 (2011, Bill Condon) *****
008. A Day in the Country [Partie de Campagne] (1936/1946, Jean Renoir) *****
009. Tower Heist (2011, Brett Ratner) *****
010. The Road to El Dorado (2000, Eric 'Bibo' Bergeron, Don Paul) *****
011. Ivan's Childhood [Ivanovo detstvo] (1962, Andrei Tarkovsky) *****
~
012. The Adventures of Tintin (2011, Steven Spielberg) *****
013. Easy A (2010, Will Gluck) *****
014. Brutality in Stone [Brutalität in Stein] (1961, Alexander Kluge) *****
015. Yesterday Girl [Abschied von Gestern] (1966, Alexander Kluge) *****

The Adventures of Tintin
Ik was van te voren best wel... apprehensive, I guess, over de film? Want de Kuifje strips zijn wel echt onderdeel van mijn kindertijd, dus het was wel belangrijk voor me dat ze het goed deden. Maar uiteindelijk was ik dik tevreden. :) Alles zag er heel mooi uit, het verhaal was leuk en had echt de typische Kuifje sfeer en ik vond vooral Haddocks character arc geweldig. (En Haddock is in de strips ook mijn favoriet, dus ik ben heel blij dat ze hem juist weergeven hebben.) Al met al was het een goeie ervaring.

Easy A
Een van mijn nieuwe favoriete films. xD Het verhaal was leuk (en niet zoals de standaard chickflick), de humor lag precies precies in mijn straatje en Emma Stone was geweldig. Wel ben ik niet helemaal blij met de manier waarop er in de film met slut-shaming omgegaan werd, maar goed, dat mocht de pret verder niet drukken.

Brutality in Stone
Dit is vooral een film waar ik erg stil van werd. Best experimenteel, maar zeer effectief in het nalaten van een indruk op je en het geven van commentaar op de achterblijfselen van het Nazi regime. Ik was eigenlijk blij dat hij maar 12 minuten duurde, want ik denk dat als het verder uitgerekt was dat het minder effectief was geweest. Nja. Indrukwekkende film dus.

Yesterday Girl
Een film van dezelfde regisseur als Brutality in Stone. Hoewel het in objectief opzicht wel een goede film was, heb ik er niet echt van genoten. De film was effectief in het duidelijk maken van de verlorenheid en verwarring van het hoofdpersonage Anita G., maar duurde voor mijn gevoel te lang.

were mine.

Laatst bijgewerkt door Yuuki op vr apr 06, 2012 14:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 20:56 

Lily_flower schreef:
001. The boy in the striped pyjamas ***
002. My sisters keeper ****
003. De gelukkige huisvrouw *****
004. Fast Five *****
005. Saving Private Ryan ***
006. The Hangover I ***
007. The Hangover II **
008. The Help ****
009. Kill Speed ***
010. The Way Back ****
011. Schindler's List *****
012. Avatar ****
013. Black Swan
014. Glory ****
015. The Deer Hunter ****
016. Apocalypse now *****
017. Capone **
018. De Heineken Ontvoering ****
019. The Great Debaters ****
020. The King's Speech ****

The King's Speech:
Prachtige film over de stotterende George VI die de hoop om daar vanaf te komen heeft opgegeven omdat niemand hem er vanaf schijnt te kunnen helpen. Zijn vrouw hoort van een onbekende dokter die er nieuwe ideeën op na houd en stuurt hem daarheen.
Het verhaal zit heel goed in elkaar en de acteerprestaties zijn geweldig naar mijn mening (Colin Firth, Helena Bonham Carter en Geoffrey Rush). Echt een aanrader!

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 11:06 

Citaat:

15. Journey to the Center of the Earth
Deze was vrijdagavond op tv en ik was wel nieuwsgierig, vooral omdat de 2de er qua reclame er goed uitziet en ik dacht, dan wil ik de eerste ook wel zien. De film was vermakelijk, sommige special effects waren goed, andere waren een heel stuk minder. Maar voor een luie vrijdagavond, zeker niet verkeerd en lekker vermakelijk.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 19:48 

Lily_flower schreef:
004. Fast Five *****
006. The Hangover I ***
007. The Hangover II **
008. The Help ****
009. Kill Speed ***
010. The Way Back ****
012. Avatar ****
013. Black Swan
014. Glory ****
017. Capone **
021. Breaking Dawn Part 1 ***

Breaking Dawn Part 1:
Best wel een goede film, ik ben niet zo'n fan van Twilight eerlijk gezegd, maar toch heb ik alle boeken gelezen en ben ik ook van plan om alle films te kijken. Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar Part 2.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 23:25 

Citaat:
#001 Source Code (2011) *****
#002 Cowboys & Aliens (2011) *****
#003 Crazy, Stupid, Love. (2011) *****
#004 Midnight In Paris (2011) *****
#005 One Day (2011) *****
#006 Paul (2011) *****
#007 bioscoop War Horse (2011) *****
#008 Different For Girls (1996) *****
#009 Maurice (1987) *****
#010 The Help (2011) *****

#011 Extremely Loud & Incredibly Close (2011) *****
#012 The Tree of Life (2011) *****
#013 bioscoop Hugo (2011) *****
#014 The Artist (2011) *****
#015 The Descendants (2011) *****
#016 Never Let Me Go (2010) *****
#017 My Week With Marilyn (2011) *****
#018 The Lovely Bones (2009) *****

#019 Serenity (2005) *****
#020 We'll Take Manhattan (2012) *****

Serenity
Vijf sterren is veel, en dit is geen perfecte film. Toch krijgt 'ie van mij vijf sterren omdat ik er helemaal wild van ben. Deze film is een soort van vervolg/afsluiting van de (wat mij betreft volledig onterecht) gecancelde serie Firefly van Joss Whedon. Het gaat basically om cowboys in space - wat mij betreft een briljante combinatie. Gooi daar goeie muziek, fantastische karakters (serieus, er is niet één personage dat ik niet leuk vind), mooie special effects en heerlijke dialogen tegen aan en ik ben verkocht. Ik raad de serie en de film onder voorbehoud aan: je moet van science-fiction en Joss Whedon (denk: Buffy, Angel en Dr Horrible) houden. Is dat het geval: KIJK DIT NU.

We'll Take Manhattan
Ik was nieuwsgierig naar deze tv-film vanwege Karen Gillan, aangezien ik haar nog nooit in iets anders dan Doctor Who had gezien. Hij viel me een beetje tegen - ik vond 'm niet zo boeiend. Er gebeurt namelijk niet zoveel. Ik had wel wat meer karakterontwikkeling willen zien en een wat gevarieerder script - ik had het gevoel dat het veel van hetzelfde was. Toch twee sterren vanwege de fantastische locatie (kom op, Manhattan) en de uitzonderlijke schoonheid van Karen Gillan (en nee, dat is geen steekhoudend argument maar dat kan me even helemaal niets schelen, haha).

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 21:49 

Citaat:
001. The Ugly Truth *****
002. Phileine zegt Sorry *****
003. Midnight in Paris *****
004. Puss in Boots *****
005. La Vie en Rose *****

006. Made of Honor *****
007. Big Fish *****
008. Whip It *****
009. Clueless *****
010. The Alphabet Killer *****

011. Tangled *****
012. John Tucker Must Die *****
013. The Tree of Life *****
014. Bo *****
015. Little Miss Sunshine *****

016. Elizabeth: The Golden Age *****
017. Millenium I: Mannen die Vrouwe Haten *****
018. Coco Avant Chanel *****
019. The Bucket List *****
020. Honey *****

The Bucket List
Leuke film. Op sommige momenten erg ontroerend, op andere momenten heel grappig. Er zitten echt prachtige beelden in deze film. De combinatie Nicholson/Freeman is ook wel heel leuk. Vermakelijke film.

Honey
Tja. Leuk, maar veel meer ook niet. Het idee is opzich wel goed, met de kinderen en zo. Maar... De film is gewoon best wel voorspelbaar. Het dansen en zo is wel tof.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo maart 21, 2012 22:03 

Citaat:

16. Up in the Air
Nu op tv, ga hem afkijken dus zet hem er vast bij [A] Tot nu toe erg leuke film, George Clooney is eigenlijk wel fijn om naar te kijken en de rest van de cast is overtuigend. Het verhaal is ook wel interessant. Ben benieuwd naar 't einde [A]

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 22, 2012 19:28 

Genner schreef:
Januari
#001 2011 Sherlock Holmes: A Game of Shadows ****
#002 2011 A Dangerous Method **

Februari
#003 2007 Paranormal Activity **
#004 2012 The Devil Inside ***
#005 2007 XXY ****
#006 2005 Transamerica ****
#007 1992 Orlando ***
#008 2004 Anatomy of t.A.T.u. **

Maart
#009 2008 Milk ***
#010 1992 The Bodyguard **
#011 2012 The Hunger Games ****

The Bodyguard
Ik had natuurlijk al veel gehoord over deze film en had er dan ook hoge verwachtingen van. Ik heb hem maar twee sterren gegeven omdat ik de film uiteindelijk teleurstellend vond. Geen enkel element werd voldoende uitgewerkt en ik vind het dan ook best wel verbazend dat hij toch zo lang duurt. Zowel de bedreigingen als de romantiek hadden beter uitgewerkt kunnen worden. Nu kabbelt de film maar zo'n beetje voort.

The Hunger Games
Hierover kan ik niet veel zeggen ivm spoilers, maar wat was hij helemaal fantastisch <3 Ik had de boeken nog niet gelezen, maar ga dat nu zeker doen.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Laatst bijgewerkt door Genner op za maart 24, 2012 10:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 10:31 

Citaat:
#001 Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011) ***** (bios)
#002 Becoming Jane (2007) *****
#003 Tales from Earthsea (2006) *****
#004 Horrible Bosses (2011) *****
#005 The Libertine (2004) *****
#006 The Help (2011) ***** (bios)
#007 Nick and Norah's Infinite Playlist (2008) *****
#008 In Time (2011) *****
#009 The Descendants (2011) ***** (bios)
#010 Wild Target (2010) *****
#011 The Road to El Dorado (2000) *****
#012. Going the Distance (2010) *****
#013. What's Your Number (2011) *****
#014. The Butterfly Effect (2004) *****
#015. Killers (2010) *****
#016. When In Rome (2010)*****
#017. Letters to Juliet (2010)*****
#018. Trainspotting (1996) *****
#019. Swinging with the Finkels (2011) *****
#020. The Adventures of Tintin (2011) *****
#021. The Perfect Man (2005) *****
#022. Midnight in Paris (2011) *****
#023. The Hunger Games (2012) ***** (bios)
#024. It's Complicated (2009) *****

Omdat ik zoveel films heb gezien de afgelopen tijd, doe ik er maar een paar. :)

Going the Distance
Heel leuke film over twee mensen die beiden aan de andere kant van Amerika wonen en toch een relatie aangaan. Ik had er niet al teveel van verwacht, maar het was echt een heel leuke en vooral goede film. Echt een fijne feelgood-film. Weet zeker dat ik deze nog vaker zal gaan kijken.

The Butterfly Effect
Iedereen zei dat deze film zo geweldig was, maar ik vond hem vooral heel naar. :/ Het idee is best interessant, maar naarmate de film vorderde, werd het steeds vager en enger en nee, ik vond er niet veel aan. Ik geef hem drie sterren, omdat het best een goede film is, maar ik vond het niks.

Trainspotting
Gekeken op een feestje, dus ik heb niet alles gezien, maar toch wel genoeg om hem mee te kunnen tellen. Erg goede film die goed laat zien hoe het is om verslaafd te zijn met een briljante rol van Ewan McGregor.

Swinging with the Finkels
Gekeken omdat Martin Freeman erin speelt, maar het was een verrassend goede film. :) Het gaat over twee stellen die hun sexdrive een beetje kwijt zijn en daarom nieuwe dingen gaan uitproberen. Het ging vooral over huwelijksproblemen, maar een groot deel van de film was enorm grappig en sommige stukken ook heel ontroerend. Loved it!

The Adventures of Tintin
Heel mooie geanimeerde film met geweldige graphics. Het verhaal was ook best leuk, maar liep naar mijn mening nogal vaag af: er zat niet echt een climax in ofzo, maar misschien komt dat omdat het een stripboek is. Captain Haddock was overigens wel echt briljant.

Midnight in Paris
Ik verwachtte echt heel veel van deze film, omdat veel mensen hem zo goed vonden, maar stiekem viel hij me een beetje tegen. Het was een leuke film, met prachtige kostuums en ik vond het leuk dat ik alle schilders en schrijvers herkende, maar het verhaal was nogal dun en liep zomaar af. De film was ook behoorlijk kort. Van mij had er nog wel wat meer diepgang in mogen zitten.

The Hunger Games
Ik ga hier niet spoileren, maar geweldige film, geweldige cast, geweldige alles. Must see again. *_______*

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 17:52 

Lily_flower schreef:
004. Fast Five *****
006. The Hangover I ***
007. The Hangover II **
008. The Help ****
009. Kill Speed ***
010. The Way Back ****
012. Avatar ****
013. Black Swan
014. Glory ****
017. Capone **
021. Breaking Dawn Part 1 ***
022. Takers ****
023. Haar naam was Sarah ***

Takers:
Goede film vond ik. Een paar van de acteurs waren Chris Brown/T.I/Paul Walker en naar mijn mening deden ze het heel goed (al sta ik daar alleen in want op IMDB vond bijna iedereen het slecht geacteerd). Je moet geen super verhaal verwachten en het was ook niet de beste film die ik ooit heb gezien maar ik heb er toch met plezier naar zitten kijken!

Haar naam was Sarah:
Ik ben nog van plan om het boek te lezen maar het is er nog niet van gekomen maar toen ik deze gisteren bij de videotheek zag staan heb ik hem meegenomen, een daar heb ik geen spijt van. Mooi en aangrijpend verhaal maar als ik de schrijfster was geweest had ik de verhaallijn in het nu eruit gelaten, dat boeide me eerlijk gezegd niet zo. Het verhaal van Sarah vond ik wel geweldig!

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 19:18 

Citaat:
01. The Hangover Part 2 (2011)
02. Sherlock Holmes: A Game of Shadows (2011)
03. Magnolia (1999)
04. True Grit (2010)
05. Boogie Nights (2007)
06. The Quiet American (2002)
07. Out Of Africa (1985)
08. Milk (2008)
09. Das Leben Der Anderen (2006)
10. Margin Call (2011)
11. Michael Clayton (2007)
12. Inside Man (2006)
13. Enemy of the State (1998)
14. 25th Hour (2002)

Michael Clayton
Leuke film maar ook niet heel bijzonder. George Clooney werkt bij een advocatenbureau en is een soort manusje-van-alles die de boel moet opruimen waar de grote jongens hun handen niet aan mogen branden. Denk aan een rijke client die dronken een ongeluk heeft veroorzaakt. Hij komt er achter dan zijn opdrachtgever betrokken het dumpen van gif in bewoond gebied waar doden zijn gevallen. Ik heb die Clooney hype nooit begrepen. Hij wordt beschouwd als de god van Hollywood maar zo'n sterke acteur vind ik hem niet. Tilda Swinton en Tom Wilkinson deden het veel beter.

Inside Man
Deze film gaat over de perfecte bankoverval. Het idee is leuk maar niet goed genoeg uitgewerkt. De personages worden niet echt uitgediept. Er wordt gewoon een verhaal verteld, that's it. Er had meer ingezeten. Toch is het een vrij vermakelijke film

Enemy of the State
Dit is nu typisch zo'n flitsende spionage / actiefilm die draait om het vermaken van het publiek. En dat doet de film erg goed. Verder geld bij deze film hetzelfde als Inside Man, leuk verhaal alleen ongeloofwaardige personages.

25th Hour
Hiervan heb ik genoten. De film gaat over een drugsdealer die voor 7 jaar de cel in moet en de laatste 24 uur doorbrengt. In een mooie scene vloekt en tiert hij in de spiegel waarbij hij de hele stad en inwoners van New York tot op het bot afbrand om tot de conclusie te komen dat hij het toch echt zelf verknald heeft. De slotmonoloog van zijn vader is ook mooi. Wat de film goed maakt zijn de uitstekende acteurs. Er komen 5 belangrijke personages in voor en alle vijf zetten ze een fantastische rol neer.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 9:49 

Citaat:

17. The Hunger Games
Ik heb hem dit weekend ook gezien <3 Ik ga niet teveel zeggen, alleen dat ik het fijn vond dat de film dicht bij 't boek ligt en de cast is awesome <3

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: