Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 03, 2012 16:52 

Afbeelding

Dracula glimlacht zoetjes terwijl het groepje geduldig in de gaten houdt. Zie ze toch smullen. Ze waren vast helemaal uitgehongerd. Arme drommels.
Hij schraapt zijn stoel uiteindelijk achteruit als hij ziet dat haast iedereen klaar is met eten, enkelen zijn bezig aan hun laatste happen, en kucht even.
'Als jullie mij willen excuseren.' Hij strekt zijn hand uit naar Allison. 'Als u mij wil vergezellen, jongedame? Ik wil u nog iets adembenemend laten zien.'
Ondertussen beseft hij dat hij Charlotte had uitgenodigd op zijn kamer na het eten. Hm. Dit gaat ze niet leuk vinden. Maar hij is baas, dus lekker puh.

Ooc: Misschien een goed moment om het avondeten af te ronden zodat Jill haar rondleiding kan beginnen. En Dracula some love time met Allison. xD >D

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 13:42 

OOC: Om het even te verspoedigen.

Afbeelding
Blaire

[...]

Jill is ondertussen de rondleiding aan het geven, maar Blaire heeft andere ideeën. Ze zie hoe Jeremy terug zijn kamer in gaat en Blaire wacht geduldig tot de gehele rondleidingsgroep uit het zicht en gehoor van Jeremy's kamer is. Ze loopt nonchalant zijn kamer binnen, terwijl hij geïrriteerd om kijkt. Maar dan glimlacht ze haar tanden bloot en en verandert zijn blik in die van angst. Hij wilt schreeuwen, maar Blaire legt een hand over zijn mond. Zonder er bij na te denken zet ze haar tanden in zijn nek en zuigt hem leeg.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 22:10 

Afbeelding

David rekt zich eventjes uit terwijl hij de groep volgt, die een rondleiding krijgt van Jill. Zijn blik glijdt over de schilderijen die her en der in de woning verspreidt hangen. Ieder schilderij was een pareltje.
Hij laat zijn blik vervolgens naar Jill glijden die haar uitleg aan het doen is over het huis. Hij hangt net niet aan haar lippen.

Hij kucht even als hij beseft hoe verhangen hij momenteel is aan Jill en scheurt met moeite zijn blik los. Wat was er met hem aan de hand? O.o
Hij blikt naar Aliana die naast hem staat te luisteren naar Jill. Een zwakke glimlach speelt rond zijn lippen terwijl hij Aliana in de gaten houdt.
"Mooi huis hé?" Fluistert hij naar Aliana. David kent Aliana een beetje en vermoed wel dat ze het mooi zou vinden.

Onwillekeurig geeuwt hij even. Zonder het te beseffen nogal uitgebreid en zonder zijn hand voor zijn mond te houden. Niet dat het niet interessant was, hij is gewoon moe! Hij staat echter niet stil bij hoe dat er moet uitgezien hebben.
Zijn handen verdwijnen in zijn broekzakken.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 23:01 

Afbeelding

Jill leidt de groep van kamer naar kamer, terwijl ze praat over de geschiedenis van het huis, de antieke meubelen en de kunst die in de verschillende kamers te vinden is. De groep lijkt geïnteresseerd te zijn. Jill glimlacht, prachtig, ze houdt van aandacht. Af en toe werpt ze een flirtende blik naar de jongens en dan met name naar David.

In de bibliotheek aangekomen stop ze even. "Goed, dit is dus onze bibliotheek," vertelt ze, "De boeken hier gaan heel ver terug, een groot deel is een erfenis van Vladimir's familie. Er zijn hier verscheidene klassieke titels te vinden van de meeste grote schrijvers. Denk aan Shakespeare, Stevenson en Austin. De meeste boeken zijn heel delicitaat, dus wees alsjeblieft voorzichtig."

Ze loopt een stukje verder naar de haard. "Deze haard is geplaatst in 1843 en zoals jullie kunnen zien zijn de details door de jaren heel goed bewaard zijn gebleven." Dat er boven de haard een schilderij van haarzelf hangt waarbij ze enkel een laken om zich heen geslagen heeft, laat ze buiten beschouwing.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 9:24 

Afbeelding

Allison knikt met een glimlach naar Jill. Ze wilde graag meer van de kunstwerken zien. Ze was benieuwd of ze allemaal van een even hoge kwaliteit waren, of dat er misschien ergens ook een eerder werk van de kunstenaar hing.
Als de volgende gang wordt neergezet, eet Allison op haar gemak door. Af en toe neemt ze een slok van de wijn, en laat ze haar blik over de verschillende mensen aan tafel glijden. Josh is in gesprek met Jeremy, die er niet helemaal op zijn gemak uitziet. Onbewust blijven haar ogen elke keer wat langer dan normaal op de gastvrouwen hangen. Ze kon er haar vinger maar niet opleggen maar iets in de ongenaakbare schoonheid trekt haar aan. Ze begreep wel dat een kunstenaar de drie vrouwen als muze had.
En dan was er nog de gastheer, waar ze wel bewust of en toe haar oog op laat rusten.

Als ze haar bord leeg heeft, pakt ze het glas op met het laatste beetje wijn en leunt wat gemakkelijk naar achteren in haar stoel. Als ze hem naast haar hoort, kijkt ze op, glimlacht en zet ze haar glas neer op tafel.

"Graag," antwoord ze op zijn vraag, legt haar hand in die van hem en staat op "heel graag."

Het kwam geen moment in haar op om erover na te denken waarom, dat leek helemaal niet belangrijk.

But I’m being born again

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 11:47 

Afbeelding

Aliana kan haar verwondering niet onderdrukken en haar ogen worden dan ook steeds groter naarmate Jill verder gaat met haar rondleiding.
De schilderijen die ze passeren zijn gewoon haast niet te beschrijven. Ze meent zelfs dat ze net naast een Monet is gepasseerd.

Ze komen in de bibliotheek terecht en Aliana laat haar ogen gretig rond de ruimte gaan. Ze kijkt opzij naar David als die haar iets toefluistert en ze kan een glimlach niet ontwijken. Ze knikt lichtjes. 'Ik kan mijn ogen haast niet geloven.'
Ze wou dat ze ook zoveel geld had dat ze later ook een paar van die prachtige kostbare dingen kon kopen vanuit de vervlogen tijd.
Net als ze een boek wil vastnemen om het dichter te bekijken, hoort ze Jill zeggen dat ze heel voorzichtig moeten zijn. Ze trekt haar hand terug met een aarzeling. Geen denken aan dat ze zo'n kostbaar iets per ongeluk wil kapot maken.

Ze draait zich meer als Jill begint te vertellen over de haard die zich in de bibliotheek bevindt. Gretig laat ze haar ogen er over vallen. 'Moet je die uitgehouwde tekeningen zien... Dat kunnen ze tegenwoordig toch niet meer met de hand?' fluistert ze naar David. En dan valt haar blik op de schilderij er boven. Jill met enkel een laken. Aliana's linkerwenkbrauw schiet in de lucht.

Afbeelding

Dracula glimlacht als Alison instemt met zijn idee. Goed zo.
Dat wordt een leuke nachtelijke wandeling in zijn tuin die rijkelijk bezaaid is met allerlei geurige en kleurrijke bloemen.
Hij neemt haar hand liefdevol vast en begeleidt haar naar buiten toe.
Net als hij de zware deur wil openduwen, meent hij in de verte een flauwe naar ademhapping horen met dan een gesmoorde kreun.
Hij spitst zijn oren om het beter te kunnen plaatsen, godzijdank dat het voor een menselijk gehoor niet te horen valt, en kucht even.
'Wilt u me even excuseren?' mompelt hij snel en rent naar de plaats toe waar hij meent dat het geluid vandaan komt.
Dracula duwt de deur dreigend open en blijft een paar tellen in de deuropening staan. Jeremy levensloos op de grond in een onnatuurlijke positie terwijl de angst op zijn gezicht geschreven staat en zijn ogen dof voor hen uitstaren. Blaire die er naast staat met een veeg van bloed die langs haar onderlip loopt.

Dracula spant zich op en probeert zich nog in te houden maar stormt dan toch op zijn vrouw af. Met een flinke dreun verkoopt hij haar een mep op de wang.
'WAT HAD IK GEZEGD?! ONGEHOORZAAM!' Hij heft zijn hand dreigend op klaar om opnieuw toe te slaan.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 19:50 

Afbeelding

David heeft heus wel door dat Jill af en toe een flirtende blik naar hem werpt, hij probeert enkel niet zo te staren naar haar, hoewel dat haast onmogelijk is.
Hij luistert zwijgend naar Jills uitleg over de haard en kijkt dan naar Aliana die hem iets toefluistert over de haard.

"Nee... Ik denk het ook niet. Hij is inderdaad prachtig." Antwoordt David op Aliana en glimlacht lichtjes. Zijn blik glijdt eventjes verder rond in de bibliotheek. Boeken boeien hem niet zo. Hij leest af en toe wel, maar enkel als hij er echt zin in heeft.
Hij kijkt weer naar Aliana die haar blik blijkbaar op iets gericht heeft boven de haard. David laat zijn blik omhoog glijden en ziet ook het schilderij van Jill. Wow O.o Onwillekeurig is zijn blik gefixeerd op het schilderij.

Hij kucht dan om vervolgens zijn blik los te scheuren. Wie heeft er nu zo'n schilderij hangen in het huis van een vriend? Tenzij er iets meer aan de hand is natuurlijk... David vindt het toch maar een beetje vreemd.
Daarnaast vraagt hij zich ook af of de rondleiding bijna gedaan is. Het wordt nu echt al laat op de avond en David hoort zo stilletjesaan zijn bed roepen...

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 16:46 

Afbeelding

Jamie besluit zich ook aan te sluiten voor de rondleiding, aangezien iedereen lijkt te gaan al heeft Joshie nog niet aangegeven of hij ook mee wilt met de rondleiding. ‘Ga je ook mee met de befaamde tour’ vraagt hij dan ook liefjes aan Joshie. Dan komt het etentje aan het eind en is het tijd voor Jill om haar tour te geven. Jamie staat op en pakt Josh onbewust bij de hand om hem mee te sleuren achter de groep aan, ok Josh had Jamie misschien nog geen antwoord gegeven of hij wel of niet mee wou, maar Jamie wil gewoon niet zonder Josh.

In de bibliotheek aangekomen kijkt Jamie zijn ogen even uit. ‘Shakespeare en Austin, dat zijn echt twee van de meest fantastische schrijvers ooit’ zegt hij trots. Dan kijkt ook hij naar het schilderij van Jill, nou ze kent iniedergeval geen schaamte.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 13:12 

Afbeelding

Allison laat zich met een lichte glimlach om haar lippen mee naar buiten begeleiden. Ze had graag met Jill en de groep mee gegaan, maar ergens had ze het gevoel dat ze met Vladimir vast nog veel meer interessante en benoemenswaardige dingen aan de weet zou kunnen komen. Als hij de grote zware deur naar buiten open wilt duwen, maar plotseling stil valt, kijkt Allison even verbaasd naar zijn gelaat. Als hij zich dan vrij plotseling excuseert en wegrent, blijft Allison even verbouwereerd staan.

"Ow.." Mompelt ze wat tegen haar zelf.

Ze schudt haar hoofd, haalt haar schouders op en loopt dan terug de gang in. Een stuk verder in de gang meent ze bekende stemmen te horen en als ze die kant oploopt en uiteindelijk in de bibliotheek bij de rest van de groep aankomt gaat ze naast Jamie en Josh staan.

But I’m being born again

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 17:33 

Afbeelding
    Josh Sparks

Josh voelt zich een beetje opgelaten en zenuwachtig wanneer Jamie zijn hand vastpakt om hem mee te nemen met de rondleiding. Wat is dit? Er gaat een tinteling vanaf zijn hand, dwars door zijn hele lichaam heen. Zijn hart slaat een slag over. Dit was niet goed. Toch laat hij Jamie's hand niet los en laat hij zich meesleuren, achter de rest van de groep aan.

In de bibliotheek, glijden Josh' ogen enthousiast over de kaften van de boeken. Hij knikt als hij Jamie hoort. "Zeker. Ze hebben hier gewoon de eerste drukken van alle boeken. Hoe komen ze daar nu aan?" Merkt hij verward op. Het schilderij waar Jill op staat, maakt hem wat ongemakkelijk, maar dat is vooral omdat Jill hen momenteel aan het rondleiden is en ze er blijkbaar geen moeite mee heeft dat ze er nogal.. kwetsbaar op staat. Met een kuchje, kijkt hij weg van het schilderij.

Allison komt ineens weer bij de rest van de groep en gaat naast hen staan. Josh vraagt zich af waar ze is geweest, maar besluit dat het haar eigen zaken zijn, ondanks dat hij de boel nog niet helemaal vertrouwt. "Alles oké?" Vraagt hij daarom toch maar, zachtjes. Hij heeft niet eens door dat Jamie zijn hand nog steeds vast heeft.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 9:53 

Afbeelding

Als Jill de opmerkingen van Jamie en Josh hoort, glimlacht ze even. "Ik kan Shakespeare ook heel erg waarderen," zegt ze, "Persoonlijk vind ik Othello zijn beste werk. En het klopt dat we van heel veel werken de eerste druk hebben. Tenminste, van welke dat mogelijk is, sommige verhalen zijn al zo oud dat ze in de loop van de jaren vergaan zijn."

Ze loopt langs een paar antieke zetels en de kast met de boeken van Rice, om vervolgens weer in de hal terecht te komen. Ze gaat op de trap staan en kijkt de groep aan. "Ik wilde jullie eigenlijk de tuin nog laten zien, maar het wordt al laat. Jullie zullen wel moe zijn. Bovendien kan ik me voorstellen dat jullie blij zijn dat jullie binnen zitten. Ik stel voor dat jullie gaan slapen, tenzij iemand nog echt persee naar buiten wilt. Dan ben ik bereid jullie nog wel even een kleine rondleiding te geven." De regen was wat minder geworden en een stevige paraplu zou de bui wel aankunnen. "Anders ga ik ook naar mijn kamer."

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 17:07 

Afbeelding

Gespannen kijkt Richard uit de beslagen raam. Hij heeft gehoord dat er nieuwe mensen in het dorp zijn. Nieuwelingen! Zijn ze gek geworden? Natuurlijk kunnen ze er niks aan doen. Ze kennen de verhalen niet. De meesten geloven het zelfs niet, ze zien het als een fabeltje. Hij eerst ook, maar sinds de dood van zijn moeder waren zijn gedachten veranderd. Hij was op onderzoek uitgegaan, maar zonder resultaat. Hij weet alleen dat een dier zijn moeder bij haar hals heeft aangevallen.

Richard weet dat hij binnenshuis moet blijven. Maar sinds de dood van zijn moeder, scheelt het hem niks meer. Dan sterft hij maar. Hij wordt dan tenminste herenigd met zijn familie. Richard staat op en zet zijn lege glas op het aanrecht. Hij beent zich naar de deur, opent hem en gooit hem woest dicht.

Bah. Het regent. Hij kijkt naar het landhuis een paar straten verderop. Het is net een kasteel uit de middeleeuwen. Zijn moeder had hem verboden daarheen te gaan, volgens haar leeft daar een imposante man met prachtige vrouwen en houdt hij niet van mensen die zijn erf zonder toestemming betreden.
Maar toch heeft Richard de nieuwelingen daarheen zien gaan en dat maakt hem extra nieuwsgierig. Richard doet de capuchon van zijn jas op en loopt er onopvallend op af. Normaal is hij niet zo roekeloos. Hij heeft eigenlijk altijd wel een plan. Maar hij moet de nieuwkomers waarschuwen. Ze moeten deze plek onmiddellijk verlaten.

Als Richard bij het landhuis aankomt, kijkt hij zijn ogen uit. Hij heeft het nog nooit zo goed bekeken als nu. Het lijkt op een villa uit een sprookje. Richard loopt behoedzaam erom heen. Hij zou niet via de voordeur naar binnen kunnen komen. Hij is maar een doodeenvoudige burger van dit vervloekte dorp. Als hij bij de hekken van de enorme tuin komt, klimt hij er lenig overheen en kijkt hij onderzoekend door de bosjes. Hij kan nauwelijks zien wat er zich afspeelt. Een volwassen man loopt haastig weg en een vrouw blijft alleen achter. Richard wilt net naar haar roepen als ze zich omdraait en het enorme huis naar binnen wandelt. Sh*t, daar gaat zijn kans. Wat moet hij nu doen? Erachter aan en het huis binnenvallen? Nee, dat is krankzinnig. Richard zucht diep en kijkt naar de duistere hemel. Het is in ieder geval gestopt met regenen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 10:00 

Afbeelding

Aliana kijkt opzij als ze de deur van de bibliotheek zachtjes hoort opengaan, maar toch zichzelf verraadt omdat de scharnieren lichtjes kraken.
Ze is dan ook verwonderd als het Allison is. Zij was toch op stap gegaan met de heer des huizes? Dat was snel verlopen. Of misschien had ze, net zoals iedereen, eindelijk door dat die man gewoon de daver op je lijf brengt door alleen maar zijn aanwezigheid.

Ze haalt een glimlach boven en volgt Jill en de rest naar de hal toe.
Oh, de tour zit er op. Nuja, Jill wil de tuin nog tonen maar ze ziet aan de anderen dat iedereen haast doodop is. Dus een bed klinkt veel aanlokkelijker.
Net als ze zich wil omdraaien naar de trap toe om haar bed te gaan opzoeken, meent ze iets vanuit haar ooghoeken te zien in de tuin.
'Hé' verlaat het dan haar mond ook terwijl ze in de deuropening gaat staan.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 11:04 

Afbeelding
Blaire

Blaire is zielsgelukkig met haar prooi, het bloed stroomt langs haar mondhoeken naar beneden, maar dat kan haar niet deren. Jeremy hangt ondertussen limp in haar armen en ze legt hem voldaan op de grond neer. Dan pas beseft ze zich dat dit helemaal niet mocht en het zweet breekt haar uit. Ze staart er even bedenkelijk naar het lijk. 'Wat zal ik er mee doen?' vraagt ze zich af.

Dan komt Dracula echter binnen gelopen en geeft haar een enorme klap tegen haar wang. Geschrokken staart Blaire naar hem. Hoe ging ze zich hier uit praten? "Meester, het s-spijt me! Hij wist teveel!" zegt ze bevend, terwijl ze weg duikt onder Dracula's dreigende hand en haar eigen armen beschermend voor zich houdt.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 11:48 

Afbeelding

Dracula staart haar briezend aan terwijl zijn linkeroog spastisch samentrekt door een zenuwtrekje. Hij heeft veel zin om haar de nek om te wringen als ze haar armen beschermend over haar slaat en jammert dat de jongen te veel wist. Ok, daar heeft ze misschien wel een punt. Maar hij had haar geen toestemming gegeven om de jongen te vermoorden! Ze had niet gehoorzaamd en dat is een pijnlijke situatie voor Dracula die zijn 3 vrouwen altijd probeert in toom te houden. Waar had ze het lef gehaald van hem niet trouw te blijven. 'Kan best zijn.' verlaat grommend zijn mond terwijl zijn handen beven van de spanning. Hij laat ze dan ook verdwijnen achter zijn rug terwijl hij zich een houding probeert te geven. 'Ik ben zwaar teleurgesteld in jou, Blaire.' zegt hij, de woorden zorgvuldig over zijn lippen rollend. 'Ik heb jou het eeuwig leven gegund, ik geef je al mijn liefde die ik maar kan geven...En dan bedank je mij met dit.'

Hij snuift diep en zet een paar stappen achteruit zodat hij niet meer zo dicht bij haar staat. 'Ik wil nu dat je naar de kamer gaat. En diep nadenkt. Ik denk dat een kwartier wel genoeg zal zijn.' De kamer heeft hij speciaal ontworpen voor situaties zoals deze. De vrouwen moeten weten en blijven onthouden dat hij de baas is, niet zij. Dus als ze ook maar iets uitsteken dat niet naar zijn zin is, moeten ze naar de kamer. Een kamer met overdreven veel licht, knoflook die overal in de kamer ligt, kruizen die aan de muur hangen. Allemaal zaken waar vampieren niet tegen kunnen, en dus een echte marteling tegemoet gaan. Als ze te lang worden bloot gesteld, gaan ze er zelfs aan dood.

Dracula kijkt haar kort aan en vouwt zijn handen samen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: