Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jan 16, 2012 18:55 

Lynnn, je bent DOOR!

Huidige RPG'er lijst:

Vampieren

Trijn - Dracula
Sjar - Blaire "Circe" Rosewood
xMissMe - Charlotte Elizabeth Frye
Jalf - Jill Martins

Bewoners

Lynnn - Nathalie Brooks

Studenten

Machoefeltje - David 'D' Hallows
Trijn - Aliana Wickens
Alice - Josh Sparks
Niinza - Alexis 'Alex' Ruckle
Carrick Fergus - Jamie Novak
Zvatochna - Maria Volders

Een bewoner of student mag er gerust bij!

De RPG gaat officieel nu ook open.

Laatst bijgewerkt door Trijn op wo maart 07, 2012 19:44, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 14:26 

Naam: Zvatochna
Leeftijd: 19
RPG-Paspoort: Zvatochna

Naam personage: Maria Volders
Soort personage: Student
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 19

Uiterlijk: Maria is niet erg lang. Ze heeft een paar zomersproetjes op haar neus en lang, witblond haar. Ze heeft groene ogen en draagt vaak een spijkerbroek met een witte blouse en eventueel, als het koud is, een zwart vest.

Karakter: Maria is erg slim. Ze is ook een erg aardig meisje, maar kan soms een beetje teveel van het goede zijn. Ze praat graag en vaak over dingen die haar interesseren, maar vergeet soms even dat een ander ook interesses heeft die misschien niet gelijk zijn aan die van haar. Maria is creatief en impulsief. Dat laatste zorgt ervoor dat ze zich soms in situaties werkt die niet ideaal zijn, maar door haar creativiteit weet ze zich er vaak zonder kleerscheuren weer uit te werken. Verder is Maria niet altijd even handig. Het komt vaak voor dat ze over haar eigen voeten struikelt of tegen een gesloten deur loopt. Hier irriteert zij zich zelf mateloos aan, maar anderen kunnen er altijd hard om lachen en dat is iets wat Maria op zich goed kan hebben. Ze lacht zelf namelijk ook om anderen als die zich bezeren, mits zij zich niet hebben bezeerd.

Korte geschiedenis: Maria heeft een goed leven bij haar ouders. Ze is hun enige kind en zonder dat ze echt verwend word, krijgt ze alles waarvan haar ouders denken dat ze het nodig heeft. Vaak komt dat erg goed uit, maar soms is het ook wel vervelend om altijd alles voor elkaar te krijgen zonder dat ze daar zelf ook maar iets voor hoeft te doen. Op school hoorde Maria niet bij de populaire meiden, maar ging een beetje haar eigen gangetje. Ze ging om met veel verschillende personen en vond het leuk om over de verschillende leefstijlen te leren. Om een poosje onder het toezicht van haar ouders te verdwijnen, besluit ze mee te gaan op reis, waarbij ze alles doet wat in haar macht ligt om haar rijke ouders voor de rest te verbergen, in de hoop dat ze haar als een gewoon meisje zullen behandelen en haar op geen enkel vlak zullen voorttrekken.

Overig: -

Laatst bijgewerkt door Zvatochna op di jan 17, 2012 17:41, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 17:12 

Zvatochna (Jeetje, wat een moeilijke naam xD)

Op zich is je sollicitatie op de goede weg, maar ik vind hem ietwat aan de korte kant waardoor hij oppervlakkig overkomt. Ik zou graag hebben dat je nog een beetje meer verteld over haar karakter, dan laat ik je gelijk door!
Nu...Momenteel NIET DOOR.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 17:42 

Ik heb mijn post aangepast. Ik hoop dat het nu wat minder oppervlakkig overkomt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 17:44 

Zvatochna schreef:
Ik heb mijn post aangepast. Ik hoop dat het nu wat minder oppervlakkig overkomt.

DOOR!

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 11:25 

MEDEDELING

Graag zet ik nog enkele sollicitaties open voor bewoners en eventueel mag er ook nog een student bij. Dit omdat ik enkele ideeën heb om misschien uit te voeren met de bijkomende student. AKA ik ben op zoek naar een eventuele vierde vrouw voor Dracula. xD

Dus momenteel is de belangrijkste persoon dat ik nodig heb: De student.

Voel je vrij om te solliciteren!

Code:
[b]Naam: [/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]RPG-Paspoort:[/b] [url=link naar RPG-paspoort]Naam[/url]   

[b]Naam personage:[/b]
[b]Soort personage:[/b]   
[b]Geslacht::[/b]     
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Uiterlijk: [/b]
[b]Karakter: [/b]
[b]Korte geschiedenis: [/b]
[b]Overig: [/b]

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 15:50 

Naam: Kimder
Leeftijd: Bejaard
RPG-Paspoort: *lui* staat in vorige sollicitatie (A)

Naam personage: Allison Deschanel
Soort personage: Studente
Geslacht:: Vrouw
Leeftijd:: 19 lentes jong
Uiterlijk: Allison heeft bruin lang haar met een pony. Ze heeft een niet alledaags, maar wel leuk gezichtje en vooral haar blauwe ogen en brede glimlach vallen op. Ze heeft niet een duidelijke kledingstijl; ze kan de ene dag in een spijkerbroek en een shirt lopen, de volgende dag in een retro jurkje met felle kleuren, zolang ze zich er maar prettig in voelt. Allison is in ieder geval niet iemand die continu met haar uiterlijk bezig is, maar gewoon lekker dat doet waar ze zelf zin in heeft.
Karakter: Allison kan soms een beetje aandoen als een vreemde eend in de bijt. Ze zegt wat ze denkt, is een spring in het veld en totaal niet verlegen. Ze houdt van nieuwe dingen ontdekken en heeft daarom tal van hobbies.
Allison wilt graag onafhankelijk zijn en zich vooral druk maken met dingen die haar gelukkig maken. Ze is een flirt, en snel verliefd, maar vooral verliefd op het gevoel van verliefd zijn.
Een echte levensgenieter, en spant zich daar alleen voor in. Haar studie heeft ze afgerond zonder daar heel veel moeite voor te hebben gedaan. Liever doet ze iets leuks dan iets nuttigs.
Korte geschiedenis: Allison komt een beetje uit een vreemde familie. Haar vader is acteur en is eigenlijk haar hele leven al veel van huis weg hierdoor. Haar moeder kan het beste beschreven worden als een 'vrije geest' en is eigenlijk altijd meer een vriendin dan een moeder geweest. Ze heeft haar vrije opvoeding nooit als een probleem ervaren, maar gedurende haar studie heeft Allison wel ontdekt dat niet iedereen er dezelfde ideeën op na houdt als zijzelf.
Overig: Een van haar meest overtuigende hobbies is dat Allison graag zingt en ook tijdens haar studie in een bandje heeft gespeelt.

But I’m being born again

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 23:32 

@ Kim: DOOR!

Misschien dat je best gewoon kan invallen in het verhaal dat je je ook naar de eetzaal bevindt om daar te genieten van het maal.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 06, 2012 15:40 

Jongens, sorry, maar ik stap hieruit.

Volgende week begin ik aan een 4 weken durende training voor mijn nieuwe baan, waardoor ik 0,0 tijd ga hebben voor een sociaal leven etc.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 19:43 

@Blijerd: Jammer dat je stopt. Maar ik snap je keuze wel.

Dan lijkt het me ook logisch dat Jeremy het dodelijk slachtoffer zal worden van de RPG. Moest er iemand een idee hebben. ;)

Verder ben ik héél dringend op zoek naar BEWONERS.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 19:50 

Mag Blaire hem leeg zuigen (A)?

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 20:05 

Sjar schreef:
Mag Blaire hem leeg zuigen (A)?

Lol xD Eigenlijk omdat je zo snel antwoordde, wil ik het je wel gunnen. :')

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 23:56 

Naam:Apollo/Nico
Leeftijd: 18
RPG-Paspoort: Hier!

Naam personage: Richard Thysson
Soort personage: Bewoner
Geslacht:: Man
Leeftijd:: 18

Uiterlijk:Richard is vrij lang en heeft een redelijk gespierd postuur. Hij heeft zwart haar en donkere ogen. Hij draagt meestal zwarte shirt of vest, een zwartleren jas en met daaronder een spijkerbroek en sportieve schoenen.

Karakter: Richard is erg op zichzelf en heeft lichte vertrouwensproblemen. Doordat hij soms wantrouwig is maakt hij niet makkelijk vrienden. Maar als je eenmaal goed bevriend met hem bent, laat hij je nooit meer in de steek. Richard is verder een aardige jongen die weinig problemen veroorzaakt. Hij wilt wel altijd alles duidelijk hebben voordat hij ergens mee aan de slag gaat of instemt. Is het onduidelijk? Dan wilt hij een plan B voor als het fout gaat. Deze handelingen heeft hij in zijn hoofd geprent en is zijn manier van overleven.

Korte geschiedenis: Richard woonde altijd alleen met zijn moeder. Zijn vader is vroeg gestorven aan een verschrikkelijke ziekte, tenminste dat vertelde zijn moeder. Richard’s moeder was altijd bang voor de nacht en herinnerde hem er elke avond aan om het huis goed te beveiligen tegen wat er komen kan. Richard dacht altijd dat het een fabeltje was tot er mensen begonnen te verdwijnen, mensen uit zijn omgeving. Uiteindelijk werd zelfs zijn moeder dood in een steeg gevonden met een wond in haar nek. Dit gebeurde een jaar geleden en daardoor moest Richard al vroeg op zichzelf wonen en kreeg hij een zware depressie.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 19:28 

Apollo, DOOR!

Ik PB je even wel uitleg en hoe je in het verhaal kan komen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 17:39 

UPDATE

Een kleine toevoeging voor de RPG heb ik besloten, met samenspraak met andere RPG deelnemers, dat er nu ook de rol WEERWOLF beschikbaar is.
Deze weerwolven zijn mensen net zoals jij en ik, maar beschikken over de gave van zich te veranderen in een wolf als er gevaar dreigt van de vampieren. Ze proberen dan ook zo goed mogelijk de mensen te beschermen, wat helaas niet altijd lukt.
Ze wonen net zoals iedereen in het dorp. Niemand van de bewoners noch de vampieren noch de studenten weten wie de wolven zijn. Enkel de personen in kwestie zelf. Ze houden dit dan ook krampachtig geheim om niet ontmaskerd te worden en hun doel van bescherming te behouden.

Hoeveel wil ik er? Minstens 4.

Code:
[b]Naam: [/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]RPG-Paspoort:[/b] [url=link naar RPG-paspoort]Naam[/url]   

[b]Naam personage:[/b]
[b]Soort personage:[/b]   
[b]Geslacht::[/b]     
[b]Leeftijd::[/b]
[b]Uiterlijk: [/b]
[b]Karakter: [/b]
[b]Korte geschiedenis: [/b]
[b]Overig: [/b]

Zowel nieuwe RPG'ers als de huidige spelers mogen solliciteren voor deze rol!
Veel succes.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: