Terwijl Noah bereid is Dominic zijn harde opmerkingen en sarcasme over zich heen te laten komen, gebeurd het tegenovergestelde. Van verbazing bewegen zijn wenkbrauwen dan ook lichtelijk iets omhoog. Eigenlijk hadden ze nog nooit zoveel woorden met elkaar gewisseld. Het voelt daarbij niet eens zo onwennig, hij grinnikt zelfs als Dominic zijn visie geeft op Rose haar bezorgdheid. Als het gesprek uitdraait op ouderschap houdt Noah wijselijk zijn mond. Hij heeft sterk het idee dat Dominic dit vooral op zichzelf betrekt en dat is prima.
Zijn mondhoeken veren iets omhoog bij Dominic zijn âcomplimentâ. Niet dat hij ooit koning zou worden, Thomas was immers kroonprins. Zelfs de term etterbak doen zijn trots niet slinken.
âBedanktâŠâ verlaat het twijfelachtig zijn mond. Niet wetend wat hij met deze houding van Dominic aan moet haalt hij even een hand door zijn haar
. âIk had eigenlijk niet een uitgebreid consult verwacht, maar toch bedankt. Jij bent toch ook wel oke..â Met een lichte grijns haalt hij even zijn schouders op
âDesalnietemin een etterbak.â Hij geeft Dominic een vriendschappelijke klap op zijn schouder
âIk ben gewoon niet zoveel testeron in huize Alusia gewend. Ik had het rijk voor mezelf alleen. â Niemand die hem tegen sprak, niemand die zijn meisjes zou inpikken.
âIk mag op dit moment misschien niet volledig mezelf zijn, maar dit gesprek betekent niet dat we nu maatjes zijn. Daar doe ik niet aan. â En toch heerst er een volkomen andere sfeer tussen de twee, alsof de wind gedraaid is. Dat kan Noah nu misschien nog ontkennen, maar als hij zijn ego iets aan de kant zou kunnen schuiven dan zouden hij en Dominic misschien toch best goed met elkaar overweg kunnen.
âGa je mee richting de stallen? Ik weet zeker dat je onze traditie zult haten, maar het is verplicht. De jaarlijkse jacht is een evenement op zich en wie weet raak je nog wel iets.â Hmm, daarover gesproken
âIk denk dat ik vandaag geen schattige konijntjes neer haal. Ik moet werken aan mijn reputatie, als ik een klein pluizig stampertje neer haal is er geen enkele vrouw die nog in mijn buurt durft te komen.â Bedenkt hij zich hardop.

Chase besluit het onderwerp abrupt tot een einde te brengen. Hij zou vanmiddag wel weer de confrontatie met Leah aan gaan, zij zou het immers vertellen. Of wacht, hij kan natuurlijk ook gewoon een briefje onder haar deur door schuiven zodat hij haar niet onder ogen hoeft te komen. Een veel beter plan. Dus wat is het perfecte onderwerp. Noah en Thomas.
âJe hebt je handen wel vol aan die twee broersâ om zich een houding te geven duwt hij de staldeuren alvast open en telt hij de paarden. Er waait wat witte sneeuw naar binnen
âMisschien is het wel goed dat je met Damon mee gaat. Hij werkt al jaren in de hofhouding en zal zich vast wel aanpassen aan jouw tempo.â En anders ontslaat papa Chase hem direct. Want Rose is zijn prinsesje, letterlijk en figuurlijk. Dat weet ze zelf alleen nog niet, alhoewel ze zojuist akelig dicht bij de waarheid kwam.
âHet is goed om er sâochtends vroeg even allemaal uit te zijn.â Hij glimlacht, ditmaal oprecht. Hij had er echt zin in, even verstand op nul. Niet wetend dat een oude vriendin en zijn oude aartsrivaal in hetzelfde bos rond lopen, op zoek naar een toilet., op zoek naar hun familie.