Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 51  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 23:08 

Zoo zie je wel! Pas maar op Juliet [a]

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 23:21 

Maakt niet uit. Juliet pakt Thomas gewoon bij zijn arm en sleurt hem een bosje in :). En dan tadaam!

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 13:56 

Okay guuuuys!

Ik heb echt heel lang gewacht op een aantal teksten van sommigen van jullie... @@ En nou heb ik ze gewoon leeg gelaten, pfuh.
Dus als je hem nog aangevuld wil zien, dan graag eventjes een tekstje aanleveren! (Ik ben net niet zo gemeen geweest om ze eruit te laten, ze staan er wel in hoor ^^)

Voor degenen die er sinds toen weer bij zijn gekomen: Juliet, Feira, Damon (voor Damon weet ik trouwens niet wie ik moet gebruiken, vandaar dat hij er niet in staat), geldt het volgende: Een klein tekstje van max 150 woorden over je perso ^^ En een klein 'intro'zinnetje zoals bij de rest te zien is. Eventjes pben en het is geregeld!

Dus bij deze..
Een handig boekje met daarin de personages van At the other side of the world! Hierin worden niet alleen de actuele personages naar voren gebracht, maar ook uit de eerdere generatie! Zo kan iedereen een beetje een beeld krijgen hoe de personages, relaties en verhalen in elkaar zitten!
Klik!

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:21 

Oooh, wauw, het is echt mooi geworden! Heel leuk om al die tekstjes te lezen. Ik was trouwens al vergeten dat Charlie met Chase ging trouwen. Ik kan me trouwens ook niet meer herinneren wat er uiteindelijk met Charlie gebeurd is. Ze is gewoon verdwenen op een bepaald moment, denk ik...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:35 

Aawww Ez, you're the greatest! Wat ontzettend mooi gedaan zeg. Ik had natuurlijk stiekem al wat stukjes gezien, maar nu het echt af is....WOW!

Voor alle mensen die geen tekstje hebben ingeleverd...BOOHOO! @@

@ Margo: Ja ik was het ook bijna vergeten. Ze is gewoon verdwenen. Wat misschien voor mijn personage, Chase, maar goed is ook.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:38 

Awww wat mooi. Ik vind de fotos allemaal echt prachtig! Ook die van Juliet, het geeft haar momentele staat goed weer : D.

Ik zal binnenkort een klein verhaaltje schrijven.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:39 

Degene die geen stukje hebben doorgestuurd, krijgen een onhandelbaar paard tijdens de jacht @@

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:43 

@ Trijn: haha ja. Jammere is...Sam heeft een kater, Sophia is al lange tijd niet actief. Thomas en Romy zijn hoe dan ook de klos >.> Arme Juliet, die wordt dan onterecht gestraft.

Trouwens...over Sophia gesproken. Aangezien er al twee maanden geen posts is denk ik dat het een goed idee is om haar eruit te schrijven. Laten we haar stilletjes verdwijnen? Wordt ze ziek? Omdat Flynn zo heimelijk verliefd op haar is laat ik de keuze aan Trijn. Feit is, hij zal een nieuw liefje moeten zoeken.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:47 

Hmm...Een hele goede vraag. Arme Flynn. Nu moet ik mijn stukje tekst voor Ez weer gaan aanpassen. xD

Misschien kunnen we het zo veranderen dat ook Sophia de klos is geworden van de terugbrengst van Thomas? De dienstmeid vermoord, maar de Dood zelf wou nog een extra...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:49 

>.> Laat Noah erbuiten ja. Alsof het nog niet erg genoeg is. We kunnen haar ook nog even stilzwijgend in het verhaal verweven. Misschien heeft ze heimwee en komt ze niet meer van haar kamer. Ik heb namelijk nog wel een spannende wending in petto, die Sophia dan pas, fataal kan worden.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:49 

Angel schreef:
>.> Laat Noah erbuiten ja. Alsof het nog niet erg genoeg is. We kunnen haar ook nog even stilzwijgend in het verhaal verweven. Misschien heeft ze heimwee en komt ze niet meer van haar kamer. Ik heb namelijk nog wel een spannende wending in petto, die Sophia dan pas, fataal kan worden.

Mij goed.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:53 

Thanks guys! =D Met dank aan jullie ook!

Dat is trouwens wel het leuke van wanneer er iemand uitgeschreven moet worden.. We kunnen allemaal rampscenario's bedenken om diegene op te offeren [a] Verder is het wel jammer ofcourse! ^^"

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:56 

Oh god, dat stukje! O.o
Vergeef me! Ik vergeet het keer op keer op keer -.-" Ik beloof het vanavond te schrijven!

Verder ziet er er wel awesome uit =O Well done!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:58 

Over dat rampscenario gesproken..ik gooi het meteen even in de groep. Ik dacht voor wat spanning en actie een scenario te hebben (voor een later moment).

We splitsen de groep tijdelijk in 2en. Enkele mensen worden op een avond uit hun bed ontvoerd omdat een stel Alusianen denkt dat de tranen van mensen een helende werking zouden hebben. Aan de rest om ze dan weer te vinden. Het is nog niet uitgewerkt, maar dat hoeft ook niet.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 15:09 

EEEEEEEEZ, Ik mag je toch wel een nieuwe tekst sturen hé? *lief*

@Angel: Zoals ik al op MSN zei, klinkt dat inderdaad een geen slecht idee. Mits een goede uitwerking, wordt het zeker weer een spannende periode ^^

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 758 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: