Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 3:04 

Afbeelding

Jamie weet niet echt wat hij verwachtte. Misschien dat Christian zijn excuses zou aanbieden? Misschien dat Christian zou zeggen "goh nee, ik snap niet waarom dat je lastig valt, leg eens uit?" Misschien zelfs dat Christian weg zou lopen. Maar hij had dit niet echt verwacht, wat stom is, want had hij dit niet juist moeten verwachten? Hoe dan ook, Christian's woorden dringen snel tot Jamie door, en hij weet voor een moment niet wat hij moet zeggen. Of wat hij moet doen.

Zie, wat je over Jamie moet weten, is dat hij goed is met woorden. Hij is diplomatisch en hij voert discussies met plezier. Maar dit betreft enkel redelijk discussies. Discussies die standvastige argumenten hebben; discussies met intelligente mensen (en het is een vraagstuk op zich wie intelligente mensen zijn, maar volgens Jamie zijn dat mensen waarmee je intellectuele gesprekken kunt voeren zonder problemen). Jamie is in zijn element wanneer het dat soort situaties betreft. Jamie weet wat hij moet zeggen en doen in dat soort situaties. Maar Christian is niet redelijk. Dat was duidelijk, maar Jamie is tevens naĂŻef en een tikkeltje te optimistisch. Hij vindt het moeilijk om zich te wurmen in de gedachten van mensen die kortzichtig en intolerant zijn, en daarom kan hij er niet mee praten. Hoe kun je praten met iemand die zo vreemd aan voelt?

Dus Jamie is uit zijn element. En hij voelt een nare zwaarte in zijn maag vallen; hij voelt nervositeit zich door zijn lichaam spreiden (en hij probeert zichzelf te kalmeren door te zeggen dat dit alleen zijn sympathetic nervous system is dat zich activeert: fight or flight?).

Fight or flight? En Jamie heeft altijd vast gezeten tussen de twee, want hij wilt niet vechten (wat zou zijn pacifisme betekenen als hij zou vechten?), maar hij acht zichzelf ook nobel genoeg om niet te vluchten. En dan zit je vast. Want er zijn mensen zoals Christian die niet in Jamie's element passen; die aanvallen; wiens systeem altijd 'fight' schreeuwt.

"Jouw idee over gender-rollen zegt genoeg over jou," zegt hij dus, kalm en beheerst. "Weet je, mannen zijn niet degenen die vrouwen moeten beschermen. Of andersom. En bovendien hoef je ons niet in te delen in je verwrongen paradigma's, want het feit dat Justin en ik samen zijn, maakt ons niet meer of minder man, voor zover dat ĂĽberhaupt iets betekent." Hij steekt zijn handen in zijn broekzakken en maakt er een zaak van om Christian aan te blijven staren. Het zit hem dwars dat Christian hem en Justin in zo'n beeld stopt (want ja, het beeld op zichzelf is al problematisch), maar niemand ziet de manieren waarop Justin Jamie beschermt. Niemand ziet de zwakke momenten waarin de twee alleen zijn; niemand ziet hoe Justin voor Jamie opkwam tegenover hetgeen waartegen Jamie nooit iets heeft durven zeggen: zijn ouders. En voor Jamie weegt dat zoveel zwaarder dan een paar keer "stop!" roepen tegen random assholes.

Jamie kantelt zijn hoofd een beetje als Christian begint over Belle en het Beest, om te eindigen met een "al vraag ik me af of je wel mans genoeg bent om het Beest te zijn". "Dat is het meest onlogische wat ik ooit heb gehoord," laat hij Christian weten. "Het Beest is per definitie geen man. En nogmaals: prop me niet in je paradigma's. Ik hoef niets te bewijzen - zeker niet tegenover jou." En Jamie vindt dat hij de middenweg goed heeft belopen tot nu toe, toch? Maar Christian haalt het bloed onder zijn nagels vandaan, al onderdrukt Jamie dat, want woede is vals en hij wilt er niet aan toegeven.

Hij staat op het punt om zich om te draaien en naar het menu te kijken met Justin. Doen alsof Christian er niet is. Maar dan beseft hij zich dat sh*t, Christian is hun buurman. En dit kan niet zo verder - het laatste dat ze nodig hebben is een bedreigend Christian-type dat in de buurt rondloopt. Het is duidelijk wat Christian's intenties zijn: hij wilt hen in een hokje drukken; hij wilt ze klein maken. En dat kan niet.

Dus Jamie geeft toe, een klein beetje: "Maar hey, ik verwacht niet dat jij je kunt vinden in iets wat ik zojuist heb gezegd. Je klinkt hopeloos en onnozel, en je hebt duidelijk issues met je eigen zogeheten mannelijkheid. Los je eigen problemen op, voordat je anderen komt belagen met je bagage."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 12:55 

Afbeelding
Dexter

Dexter staat achter de bar waar zojuist Christian heeft plaats genomen. Zijn blik gaat even naar de jongeman die alleen aan tafel blijft zitten en dan weer naar de andere twee. Hoewel hij het niet kan helpen mee te luisteren, bemoeit hij zich er niet mee. Stiekem is hij voor team Jamie, al is het alleen maar omdat Christian zijn huis was binnen gedrongen. Daarbij denkt Christian blijkbaar dat hij grappig is en moet hij constant een weerwoord geven. Ja, go Jamie! Sowieso is Dexter lichtelijk onder de indruk van Jamie. De manier waarop hij rustig spreekt, vol wijsheid en moeilijke woorden. Dexter is maar een simpele knul.

Er ontsnapt een grinnikt als Jamie zegt dat Christian problemen heeft met zijn eigen mannelijkheid. Mee eens!
In een poging om de ongemakkelijke sfeer tot een einde te brengen pakt hij twee menukaarten en schuift hij deze naar hun toe. “De soep van de dag is groentesoep.” Hij tikt even op de kleine beperkte kaart. “En omdat jullie nieuw in Daisyville zijn..” geen duur drankje van de zaak, ze kwamen maar net rond. “Thee van het huis”

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 19:24 

Afbeelding

Nadat er een korte stilte is gevallen en Christian er van overtuigd is dat Jaimie terug naar zijn tafel zou lopen, brandt dezelfde knul weer los met moeilijke woorden waar Christian geen weet van heeft. Paradigma’s? Wat the f*ck zijn dat nou weer? Een grote woordenschat zat nou niet bepaald in zijn opvoedingspakket die hij mee van thuis heeft gekregen.

Uiteindelijk sluit Jaimie zijn stoere preek af dat Christian onnozel is en issues heeft met zijn mannelijkheid. En dat zegt de homo? Even voelt hij een oud vertrouwde boosheid opkomen, de geen-woorden-maar-daden boosheid, maar in plaats van zijn woede te uiten glimlacht hij.

”Ik maak me niet druk om jou woorden, ik denk dat jij degene hier bent die onzeker is, dat laat je wel merken. Ik geloof zelfs dat het je nog wat doet ook” zegt Christian. Hij moet wel toegeven dat hij zich vergist heeft in Jaimie. Zijn vader zou eens met hem moeten babbelen, die zou niet weten wat hem overkomt.

Hij draait zich om naar Dexter en kijkt op de menu kaart. ”Geef mij maar de groentesoep en cappuccino” zegt hij. Voordat hij naar Daisyville kwam, had hij zich voorgenomen om een nieuwe start te maken. Vriendelijk te zijn. Daisyville was het enige dorpje geweest waar hij nog een beroep als agent kon uitoefenen. Maar het lukt hem gewoon niet. Hij denkt nooit na over zijn woorden en daden, het gebeurt gewoon.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 12:40 

I'm such a weak person, I'm sorry ; - ;

Afbeelding

Justin voelt zich steeds ongemakkelijker en schuift naar het puntje van zijn stoel, terwijl hij de woorden van Christian aanhoort. Zijn handen zijn tot vuisten gebald op zijn schoot en hij is slechts een paar seconden verwijderd van een vlucht uit het café. Of een vuist tegen Christian's kaak, maar dat lijkt hem een heel slecht idee. Daarbij moeten ze samen in één huis wonen en dit was geen goede manier om hun eerste dag af te ronden. Zeker niet als ze hun eerste nacht gewoon thuis wilden slapen.

Hij klemt zijn kaken op elkaar bij het horen van de nieuwe bijnamen en wil tegen de man uitvallen, Jamie verdedigen, maar dat zou het alleen maar erger maken. Dus gebruikt hij al zijn zelfbeheersing om op de stoel te blijven zitten en er niet vandoor te gaan. Het herinnert hem aan de dag dat Jamie hem voorstelde aan zijn ouders, waarna ze hun zoon compleet af gingen zitten kraken en hem vertelden dat wat hij deed verkeerd was. Fout en onnatuurlijk. Woorden die al vaak naar zijn hoofd geslingerd waren. Ze deden nog steeds pijn, maar hij had het niet aan kunnen zien hoe Jamie beoordeeld werd door zijn eigen ouders.

Zijn eigen moeder heeft hem altijd geaccepteerd zoals hij is, iets waar Justin ongelooflijk dankbaar voor is. Ze heeft hem er steeds aan herinnerd dat ze trots op hem is, wat misschien wel zijn leven heeft gered. Zijn schooltijd was moeilijk en voordat hij Jamie ontmoette, had hij eigenlijk de hoop al opgegeven dat hij ooit iemand zou vinden. Zeker iemand zoals Jamie.

Maar Jamie praat Christian ondersteboven met een hoop moeilijke woorden en een zwakke, maar trotse, glimlach verschijnt op zijn lippen. Dit is één van de momenten waarop hij zeker weet dat hij zijn vriend nooit kwijt wil. Hij durft nu op te kijken en een blik te werpen op de bar, waar Dexter is verschenen. Zijn maag maakt aardig wat lawaai bij de aanblik van de menukaarten die richting de twee mannen worden geschoven en Justin slaat snel zijn armen om zijn buik heen, zijn blik weer op de tafel gericht.

Hij slikt even en staat dan op. Het is toch niet zo dat ze hun tafel bezet moeten houden, aangezien het café verder nogal leeg is. Hij stapt op de anderen af en gaat naast Jamie staan. Hij legt zachtjes een hand op Jamie's onderrug - het enige teken van affectie wat hij in deze situatie durft te tonen. Hij houdt zijn hoofd iets verder omhoog dan nodig is, terwijl hij zich tot Dexter richt. Hij heeft besloten geen woord tegen Christian te zeggen, Jamie heeft hem immers net stil gekregen.

"Thee zou fijn zijn. Bedankt." Zijn stem klinkt iets hoger dan normaal, ondanks zijn pogingen om hem onder controle te houden. Nu was zijn stem altijd al redelijk hoog, dus misschien viel het enkel Jamie op. "Hebben jullie kamille?" Hij is echt toe aan rustgevende thee. Zijn hoofd doet pijn van zowel het gebrek aan eten als de alcohol.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2012 2:39 

Afbeelding
Ryce Carney

...

Buiten adem gooit Ryce nog een laatste keer zijn vuist tegen de boksbal aan. Het zweet glijdt van zijn hoofd. Ondanks alle klappen raasde de frustratie nog vers door zijn lijf. Liv. Weg. Nog een klap. Samen met Collin. Verdwenen. Ryce hapt naar adem, schreeuwt en slaat nogmaals agressief voordat hij naar de grond inzakt, zijn ellebogen op zijn knieën plaatst en zijn handen in zijn natte haren laat glijden. Zwaar ademend trekt hij. Zijn ogen zijn groot.

...

Een koude douche heeft het voor elkaar gekregen om Ryce enigszins de kalmeren. De eerste momenten van het nieuws waren vreselijk geweest. Weer was hij alleen. De enige die ooit tot hem was doorgedrongen, was weg.
Afwezig leiden zijn voeten hem een willekeurige richting op. Op de één of andere manier leek hij de kunst van het voelen kwijtgeraakt te zijn. Zijn emoties lagen plat. Blijkbaar is hij een soort bar binnengelopen. Vaag herkent hij wat bewoners, waaronder ook een paar nieuwe. Zonder iets te zeggen gaat hij naast Justin staan.

"Voor mij hetzelfde.'' Hij had geen idee wat de jongen had besteld, maar het zou wel goed zijn.

Zuchtend laat hij zich in de eerste en de beste stoel voelen en bestudeerd zijn handen. Leegte.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2012 19:29 

OOC: RYCE HAS A FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACE!!!!!!!!!

Afbeelding

Christian stelt een aantal woorden samen, en gecombineerd vormen ze de zwakste comeback aller tijden. Maar daar is Jamie wel blij mee, want de andere twee opties zijn 1) een intelligent antwoord (maar hey, hoe waarschijnlijk is dát?) of 2) een fysiek antwoord, en dat zou niet mooi aflopen. Kortom, Jamie is opgelucht met Christian's gemompel over Jamie's onzekerheden. Een schamper geluidje komt uit Jamie's mond, want zijn 'mannelijkheid' is niet iets waar hij zich in zijn dagelijkse leven mee bezig houdt. "Right," reageert hij dus ook. En dat sluit de discussie min of meer af.

De barman (of wat zijn bezigheid ook is) zegt dat ze gratis thee kunnen krijgen. Christian bestelt groentesoep en dan voelt Jamie een aanraking op zijn rug. Hij hoeft niet eens om te kijken om te weten dat het Justin is (want hey, hoe ongepast zou het zijn als het iemand anders was?) Justin bestelt de gratis thee en vraagt of ze ook kamillethee hebben. "En doe maar Engelse thee voor mij," voegt Jamie eraan toe. Het is Jamie niet ontgaan dat Justin wat gespannen klinkt en aanvoelt. Niet dat dat een verassing is na Christian's narigheid.

Jamie voelt zich bijzonder onverschillig wat Christian betreft, op het moment. Hij draait zijn lichaam zodat hij Justin aankijkt. Zonder verder na te denken, pakt hij zijn hand vast, en drukt hij zijn lippen tegen die van Justin aan. Het duurt even, maar na een tijdje komen ze van elkaar los. Jamie grinnikt zachtjes en knipoogt naar Justin. "En drie suikerklontjes," maakt hij zijn bestelling af. Thee, remember?

... en dat is hun manier om 'go f*ck yourself' te zeggen tegen Christian.

Jamie merkt nu pas dat Ryce er ook is. Hij glimlacht naar hem. "Hey," zegt Jamie, bij wijze van begroeting. Ryce lijkt echter niet zo bijzonder vrolijk te zijn. In tegendeel zelfs: hij ploft neer in één van de stoelen, en staart dan moedeloos naar de grond. Jamie's ogen darten naar die van Justin op een vragende manier. Moeten ze zo niet bij Ryce zitten - vragen wat er is? Kijken of ze kunnen helpen?

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2012 20:52 

Afbeelding

Justin glimlacht naar Jamie. Normaal zouden ze beiden voor koffie gaan, maar gratis thee gaat hij niet afslaan en Jamie blijkbaar ook niet. Hij kan niet voorkomen dat zijn blik af en toe wantrouwig richting Christian schiet, en schrikt dan ook als Jamie zich naar hem toe draait en zijn hand vastpakt. Hij wil zijn hand terug trekken en duidelijk maken dat dit niet een goede plek is om hand in hand te gaan staan/lopen/zitten/whatever. Maar voor hij zijn mond kan openen, heeft Jamie zijn lippen op die van hem gedrukt. Oh, okay.

Een beetje zenuwachtig, maar niet beschaamd, zoent hij Jamie terug, tot zijn vriend de kus verbreekt. Een lichte blos is zichtbaar op zijn bleke wangen en hij richt zijn blik op de bar, wanneer Jamie naar hem knipoogt. Toch speelt er een glimlach om zijn lippen. Helaas zijn zoensessies met Jamie echter niet altijd goed voor hem, want er gaat een duizeling door hem heen. Natuurlijk komt dit door het gebrek aan voedsel, maar normaal heeft hij daar niet zoveel last van. Activiteiten als deze, vergen energie die hij niet heeft. Dus moet hij zich vastgrijpen aan een barkruk om niet te vallen. Hij probeert de beweging te maskeren, door het eruit te laten zien alsof hij enkel struikelde.

Zijn blik valt pas op Ryce als hij Jamie's blik ontmoet en dan in de richting waar zijn vriend net heen keek. Hij kijkt weer naar Jamie en geeft hem een zwak knikje als teken dat hij het heeft begrepen en het ermee eens is. Hoewel hij geen zin heeft om te gaan eten met een vreemde in de buurt, ziet Ryce er nogal ongelukkig uit en Justin kent Jamie te goed. Als ze er niet bij gaan zitten, zal Jamie er nog lang over gaan zitten tobben. En Jamie zal er niet alleen bij gaan zitten, omdat hij de idiote gewoonte heeft om Justin zich op zijn gemak te laten voelen. Niet dat Justin zal klagen, maar Jamie is gewoon te lief.

Hij bijt op zijn lip en buigt zich richting Jamie. "Bedankt dat je voor me op kwam." Fluistert hij in zijn vriend zijn oor. Een ondeugend glimlachje verschijnt op zijn lippen, vergezeld door een iets diepere blos. "En gelukkig weet ik heel goed hoe mannelijk jij bent."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 2:24 

Afbeelding

Dus Justin zoent hem terug en is duidelijk een beetje opgelaten, maar Jamie vindt dat wel innemend, en dan maakt Justin een struikel-beweging maar hij grijpt heel behendig de kruk achter zich vast. Okay - tijd om te eten? Voordat Justin's benen vergeten hoe ze moeten staan.

Justin knikt wat de Ryce-situatie betreft. Jamie krijgt een voldaan gevoel van dit soort non-verbale communicaties waar ze zo goed in zijn. Het geeft hem het idee dat hij en Justin specialer zijn dan elk ander koppel dat rond huppelt, want hey, zij kunnen elkaar aankijken en weten wat ze bedoelen, en dat geeft Jamie allerlei fijne gevoelens.

"Bedankt dat je voor me op kwam." Jamie haalt zijn schouders op. Het is niet iets waar hij bedankt voor moet worden - Justin zo hetzelfde voor hem doen. Daar zijn ze voor. Bij Justin's volgende (suggestieve) zin verschijnt er een lachje op Jamie's gezicht. "Zolang jij me leuk vindt," zegt hij grijnzend. Jamie zou Justin zo weer kussen, maar er moet ook nog tijd komen voor eten en dergelijke.

Na Justin voor een paar tellen aangekeken te hebben met (metaforische) hartjes in zijn ogen, richt hij zich op Ryce. "Hey - Ryce was het toch? Wij zijn de nieuwe buren, Justin en Jamie, van daarnet." Hij probeert zijn oog te vangen. "Heb je zin om met ons te zitten? We zouden het erg op prijs stellen om kennis te maken met mensen van de buurt." Zijn stem is licht en hij hoopt vurig dat Ryce hen niet afsnauwt (hoewel hij best mag weigeren, als hij alleen wilt zijn), want per slot van rekening willen hij en Jus alleen maar helpen. Ryce ziet er namelijk miserabel uit, to say the least.

Spoiler:
OOC: GOD F*CKING DAMN IT. Ik had een hele post getypt en sh*t, en toen drukte ik op verwerken, en ineens was het van 'hey sorry lol no, LOG IN', net of ik niet permanent ingelogd ben! Dus ik 'okay sure!', en toen werd ik doorgestuurd naar de homepagina en ik dacht 'huh wait, waar is mijn post?', maar het was nergens, en ik drukte op het pijltje to the left to the left, maar hij ging terug naar dit topic ZONDER mijn post. Dus toen kon ik weer opnieuw.

(Insert "are you f*cking kidding me?"-gif or meme)

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 14:21 

Afbeelding
Jael Greene

Als Jael nu een heel paniekerig persoontje was, dan zou hij nu op dit moment compleet in paniek raken als Emma hem vertelt dat zij geen cakejes maakt. Maar voordat hij kan vragen hoe hij dan in vredesnaam aan cakejes moet komen, en dat het niet zo’n goed idee is dat hij zelf cakejes gaat maken, krijgt hij zijn antwoord. 'Oh papa gaat zo blij zijn' zegt hij met een big smile tegen Emma en zich dan weer naar de nieuwe aanwinsten richt. Justin en Jamie gaan er echter vandoor voordat Jael verder kan socializen , nou ja volgende keer beter, hij komt ze vast snel weer tegen aangezien Daisyville niet zo bijster groot is.

'Wat een leuke mensen' zegt hij breed grijnzend 'maar Emma ik ga er ook maar vandoor, want die cakejes komen er niet vanzelf' vervolgt hij. Als hij naar buiten loopt blijft hij toch heel even stil staan om over die theorie na te denken. Nee dat zou te weird zijn als ze zo out of thin air zouden verschijnen. Jael loopt naar de bakkerij van Liv, maar als hij die heeft gevonden is het gesloten. Een piepje ontsnapt zijn mond waarbij hij even op zijn nagels bijt. Mama gaat dit zo niet leuk vinden als hij zometeen straks thuis komt zonder cakejes. Jael weet eigenlijk helemaal niet wie de zaak nou heeft overgenomen, wie zal hem zijn cakejes moeten maken.

Sloffend loopt hij naar de kroeg heen, waar hij op dezelfde manier naar binnen stapt en zelfs geen oog hebt voor die twee leuke nieuwe mensen. Want Jael heeft geen cakejes en daarom is hij sip, hij sloft naar een tafeltje heen waar hij gaat zitten en zijn hoofd met een bof op tafel laat vallen.'Auw' brengt hij droog uit en daarbij over zijn hoofd heen wrijft.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 16:29 

Afbeelding
    Emma Bell

Emma glimlacht even naar Jael en zegt hem gedag wanneer hij uiteindelijk besluit ook te gaan. Nou, dat werd tijd zeg! Nou kon ze eindelijk aan de slag met de laatste voorbereidingen! Ze gaat dan ook al snel in de weer met het bellen van mensen om haar zaakjes gedaan te krijgen.

[...]

Zo! Alleen nog even de drankjes regelen en dan is alles tot in de puntjes perfect geregeld!
Emma loopt dan ook met een goed humeur naar de plaatselijke bar/restaurant. Wanneer ze binnen komt gelopen laat ze even snel haar blik door de ruimte heen gaan. Ah, de nieuwelingen hadden het dan toch weten te vinden. Emma daarentegen loopt meteen door richting de bar, waar Christian aanzit en waar Dexter dus achter staat.

"Hi Dexter!" glimlacht ze opgewekt, waarna ze op een barkrukje naast Christian gaat zitten. "Ik heb nog wat drank nodig voor vanavond." ligt ze hem in. Ze betwijfelt echter het feit of hij haar hier nog wel mee wil helpen na het incident. Ze doet echter gewoon alsof er niks aan de hand is en richt zich dan op Christian.
Ze kijkt de man even zijdelings aan en glimlacht naar hem. "Heeft de douche je een beetje goed gedaan?" vraagt ze hem. Lalala.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jul 02, 2012 22:36 

Afbeelding
Ryce Carney

Ryce is zich er niet van bewust dat Jamie tegen hem praat. Een beetje dood staart hij naar niets in het speciaal. Geen woord verlaat zijn lippen als zijn drankje, wat het ook mocht zijn, arriveert.
Ergens in het midden van Jamie’s zin begint hij door te krijgen dat de jongen het tegen hem heeft. Moedeloos haalt hij zijn schouders op en schuift zijn stoel naar achteren om mee te gaan.

“.. Prima..’’ mompelt hij. Ryce wilt weglopen als hij zich realiseert dat zijn drankje nog op tafel staat. Ongemakkelijk pakt hij de thee en gaat bij het koppel zitten. “Verwacht niet te veel van me.’’ besluit hij duidelijk te maken.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za aug 04, 2012 12:49 

Afbeelding
Dexter

Dexter knikt en begint rustig aan de voorbereiding van de thee. Hij lijkt geen haast te hebben, misschien komt dat omdat dit niet zijn droombaan is. Ryce arriveert en doet een ongewoon verzoek. Hij grijnst, wetend dat Ryce geen thee verwacht en schuift drie kommen thee naar voren. “3 Kamille thee. Ja Ryce, waarom schuif je niet even bij hun aan. “ moedigt hij Ryce nog even aan. Als hij depressief aan de bar ging hangen zou hij nieuwe klanten kunnen afschrikken.

Jael komt ook binnen sloffen en is ook al in een geweldige stemming. Zijn blik schiet even naar de tv waarna hij zelfs even naar een nieuws uitzending zapt. De wereld vergaat niet, wat was er met al deze mensen aan de hand?

Emma lijkt echter wel uitermate opgewekt te zijn. Aan de andere kant, zij had hele andere prioriteiten dan de meeste van hen. Als Emma zo zou komen binnen sloffen dan waren haar schoenen uitverkocht of had de kapper haar haren te kort geknipt. “Ik ook” antwoord hij op haar verzoek. “Niemand heeft mij verteld dat dit een dag van nationale rouw was” hij knikt even richting de anderen. Met een klagelijk zucht gooit hij de theedoek over zijn schouder “We schenken drank, we verkopen geen flessen aan particulieren.” Nu hij toch thee gezet heeft schuift hij ook Emma een mok thee toe “Bovendien, door jouw feestje heb ik straks geen klanten en dus geen fooi. “

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 10, 2012 22:46 

Afbeelding

Justin grijnt naar Jamie. "Ik vind je altijd leuk." Reageert hij vrolijk. Hij pakt de hun thee van de bar en loopt terug naar het tafeltje dat ze eerder hadden uitgekozen. Goed en veilig, achterin. Hij zet de thee net neer als hij opschrikt van een bonkend geluid. Met verschrikte ogen, draait hij zich in de richting van het geluid en ziet dan dat het Jael is, die zijn hoofd blijkbaar iets te hard op de tafel heeft laten vallen.

Hij bijt even op zijn lip en werpt een korte blik op Jamie, voordat hij zich een beetje richting Jael buigt. "Lieverd, als je niet wilt dat je zometeen chronische hoofdpijn hebt, moet je ophouden met je hoofd tegen de tafel te stoten." Zegt hij de jongen met een lief glimlachje. Goed, hij heeft geen reden om sarcastisch of gemeen tegen Jael te zijn, maar de woordenwisseling tussen Jamie en Christian zit hem nog steeds dwars en wanneer hij zich oncomfortabel voelt, wordt hij nu eenmaal een tikkeltje onaardig.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 4:15 

Afbeelding

Emma komt naar binnen dartelen en vraagt Dexter om flessen drank voor het feestje. Half geamuseerd luistert hij mee. Momenteel gaan dingen goed, no? Justin vindt hem altijd leuk en hij vindt Justin altijd leuk; Christian is stil, en,-

"Auw."

Jamie draait zich om en kijkt verrast naar de jongen van eerder. Hoe heette hij? Jael? En hij wrijft over zijn hoofd, wat impliceert dat hij zijn hoofd heeft bezeerd. Jamie staat op het punt om te vragen of het wel OK gaat met hem, maar Justin neemt al het woord. Oh - Jael heeft dus zijn hoofd tegen de tafel gestoot. Hoe heeft hij dat gedaan?

Jamie glimlacht lichtelijk als reactie op Justin's woorden. Zelf is Jamie niet erg snarky of sarcastisch, maar Justin is lief en slim. Toch zegt Jamie erachteraan: "Maar als het gaat storen, moet je een aspirientje nemen voor de zekerheid." Uit zijn gezichtsuitdrukking is af te leiden dat hij het meent.

Jamie richt zich terug op Dexter en de bar. Hij pakt de kopjes van zowel hemzelf als Justin op en maakt aanstalten om naar het tafeltje te lopen die ze eerder hadden uitgekozen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 23:40 

Afbeelding
    Emma Bell

Emma kijkt even nieuwsgierig om bij Dexters woorden. "Hm?" Nationale dag van de rouw? "Ah." Tja, niet iedereen kon er 24/7 zo dazzling uitzien als sommigen hier. Emma gaat even met haar handen door haar haren. Achjaa.

Emma kijkt Dexter verontwaardigt aan. "Je weet zelf ook wel dat er hier in Daisyville geen sprake is van particulieren. Bovendien krijg je er gewoon je geld voor hoor, Dex."
Met een kort nietszeggend glimlachje dat evensnel weer verdwijnt als het gekomen is, neemt ze de mok thee aan. "Je kan ook fooi ophalen op het feestje? Al zal je daar wel voor moeten werken dan.. Hm?" Ze kijkt hem met een zoet glimlachje aan.
"Come on Dex, het is niet alsof je hier zoveel fooi krijgt. Misschien dat we een deal kunnen maken?" Ze ging hem echt niet haar feestje laten verpesten!

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: