Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 50  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 6:47 

Afbeelding

Het gevoel van onmacht groeide bij elke minuut die ze verder reden, maar geen enkel spoor konden terug vinden. Buiten de poorten van For leek het net of de ruiters verdwenen waren en helemaal niemand dan ook maar een glimp van hen had opgevangen. Tijdens de rit had Eric het scenario op het plein meerdere malen in zijn hoofd afgespeeld en begon zichzelf hierbij steeds meer verwijten te maken. Hij had zich eerst met die toneelspeler moeten bemoeien, is het grootste verwijt naar zichzelf toe.

Geen besef meer van hoeveel tijd er precies verstreken is, maar wel dat het steeds kanslozer wordt, is het misschien beter om terug naar de herberg te keren. Niet dat hij erin geloofde, maar misschien waren die twee charlatans daar nog wel te vinden.

In de stallen zet hij zonder een woord te spreken zo snel mogelijk Aeolus vast en wilt de stal weer uitlopen als er plotseling een man in de stallen staat en zegt te kunnen helpen. Zijn blik verhard.
Even twijfelt Eric of de man er misschien iets mee te maken heeft, maar als hij de blik in de ogen van de man ziet, verzacht zijn gelaat wat en doet een stap naar de man toe.

"Vertel alstublieft verder."

But I’m being born again

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 8:13 

Afbeelding

Met veel moeite opent Emma haar ogen. Het duurt even voordat haar ogen gewend zijn aan de schemering die in de kamer hangt en dan ziet ze dat ze in een groezelige kamer is beland. Er is enkel een deur, meer niet.

Emma voelt dat het op dit moment niet mogelijk is om zomaar naar de deur te lopen en deze te openen; haar benen deden daar simpelweg te veel pijn voor op dit moment. Een aantal vloeken schieten door haar hoofd. Uit gewoonte grijpt ze naar haar wand, die ze altijd in de zak van haar jasje bewaart, maar ook deze is weg... Gefrustreerd begint ze de schamele bezittingen die ze bij heeft te doorzoeken, maar er is niets dat bruikbaar is op het moment dat je opgesloten zit in een donkere kamer zonder wand en zonder de mogelijkheid om te lopen.

Woedend slaakt ze een kreet en direct daarna grijpen haar handen naar haar keel. Wat deed dat pijn! Emma laat een zucht ontsnappen en luistert geconcentreerd of er geluiden in het huis te horen zijn. Misschien kwamen ze haar wel vertellen dat ze stil moest zijn en dan was er vast een manier om te ontsnappen! Ze luistert een aantal minuten, maar er is niks te horen. Haar concentratie begint te verslappen en dan opeens hoort ze het gerammel van een deurklink. Emma's hart slaat van opwinding een slag over. En hoorde ze daar nou vrouwenstemmen?

Ze staat op het punt om nog een keer te schreeuwen, maar dan hoort ze ook de o zo bekende mannenstemmen en de angst slaat om haar hart. Zo te horen waren ze bezig met een of ander vuil plannetje. Grote kans dat ze haar gaan straffen als ze haar nu horen schreeuwen. Misschien was het beter om maar gewoon even te luisteren...

Emma probeert haar benen uit te strekken en probeert te luisteren wat er allemaal gebeurt. Het kost haar veel moeite om zo lang gefocust te blijven en al snel verliest ze weer haar bewustzijn.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 8:54 

Afbeelding

Caleigh wordt hardhandig de trap op geduwd en naar een van de vele kamers op de eerste verdieping geleid. De kamer die ze wordt ingeleid is beter verlicht, maar de meeste gordijnen zijn grotendeels gesloten. Het enige in de kamer was een groot bed en achter haar hoort ze hoe de deur in het slot valt. zonder wat te zeggen blijft ze staan. Hij zou niet krijgen wat hij wilde. Als hij om haar heen loopt, naar het bed toe ziet ze hoe hij zijn shirt uittrekt ziet ze hoe gespierd hij werkelijk is. Elk meisje zou hiervoor vallen en Caleigh weet zeker dat het hem vele malen was gelukt om slechts met dat iemands hart te winnen. 'Iederees hart, behalve het mijne... hij is hem niet,' denkt ze dan. Kort schrikt ze van haar eigen gedachtes, als er iets niet goed was, dan was het zich nu bezig houden met iemand anders. Ze moest hieruit ziem te komen, levend en snel genoeg om Jessa te helpen. Als hij op het bed gaat zitten en met zijn hand op de plek naast hem klopt kijkt ze hem koud aan.

"Denk je het echt?" vraagt ze hem koud.

Ryce
Hij geniet van haar felheid en hij weet, hoe langer ze tegenstribbelt, hoe meer hij zal genieten van dit spelletje. "Ik weet zeker dat je jezelf straks aan mij zult geven liefje," zegt hij dan, "Of je het nou leuk vind of niet. Je kan het jezelf een stuk gemakkelijker te maken door gewoon toe te geven." Langzaam haalt hij zijn wand tevoorschijn en laat die kort door zijn vingers glijden. Dan kijkt hij haar aan. "De keuze is aan jou." Maar de woede in haar ogen zegt genoeg en als ze niet eens beweegt glimlacht hij. Hij zou nog wel zien hoe fel ze was na deze spell. "Zoals jij het wilt liefje, ik heb je gewaarschuwd... Crucio."

Caleigh gaat in haar hoofd de verschillende scenario's af die er zouden kunnen gebeuren, maar als hij zijn wand etvoorschijn haalt wrdt elk scenario anders. Iets verteld haar dat dit geen onschuldige spreuk zou worden, maar een Unforgivable en de vraag was welke... Bij de eerste letter weet ze precies wat er gaat komen en ze bereid zich voor. Als de spell haar raakt is het enige wat door haar hoofd gaat is dat ze geen enkel geluid mag maken. En dat doet ze ook niet, hoeveel kracht het haar ook kost, ze moest sterk blijven. hij mocht haar niet breken.

Devon
Nonchalant haalt Devon zijn schouders op als Jessa zijn hand afwijst. Als ze de kamer uitloopt oogt ze zelfverzekerd, maar het nerveuze gepluk ana haar mouw verteld wat anders. "Ga je werk doen, je maakt de dame bang," snauwt hij tegen de man die naar Jessa kijkt. Dan loopt hij Jessa voorbij en opent een deur naar een lichte kamer. "Hierin Jessa," zegt hij dan. Pas als ze in de kamer is sluit hij deur en loopt hij verder de kamer in. Het was duidelijk een woonkamer met verschillende muziekinstrumenten. Een piano, een harp en nog wat andere instrumenten. "Kun je een instrument bespelen Jessa?" vraagt hij dan terwijl hij plaats neemt op de bank.

Onbekende man
De man die als eerste was vertrokken stapt naar hem toe en nerveus kijkt hij achterom of er niemand de stal in komt. Dan kijkt hij het groepje even rond en richt zijn blik weer op de man die als eerste sprak. "Twee jaar geleden... hebben ze mijn dochter meegenomen," begint hij dan zachtjes en het verdriet is niet te missen in zijn stem, "Ik heb geprobeerd haar terug te halen, maar ze weigerde. Ze jaagden me weg, lachten naar me en daarna heb ik haar nooit meer gezien. Ik heb elke stad en elk dorp doorzocht naar haar, maar nooit gevonden..." Hij valt even stil en kijkt naar de grond. Maar dan kijkt hij de man weer aan. "Ze wonen in een villa hier niet ver vandaan, maar als je niet weet waar je heen gaat vind je het nooit. Jullie moeten richting het tovenaarskasteel, op volledige snelheid is het misschien een halfuur reizen. Het staat verborgen in de bossen, volg het pad naar het kasteel. Linsk zal er een vervallen hek staan, als jullie daar links gaan en het pad volgen komen jullie bij het huis uit."

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 9:15 

Afbeelding

Jessa volgt Devon, terwijl ze de omgeving goed in zich op neemt, zoekend naar manieren om weg te kunnen komen. Hij brengt haar naar een kamer, vrij groot en mooi verlicht. Even schrikt ze als ze hoort hoe de deur met een klik dicht valt, maar vlug herpakt ze zichzelf. Nee, ze ging niet in paniek raken, ze ging niet laten merken dat ze bang was. Blijf hem afleiden, had Caleigh gezegd.

"Mijn moeder heeft me geleerd hoe ik harp moet spelen toen ik nog klein was," zegt ze terwijl ze de angst in haar stem probeert te verbergen, "Ze heeft zelf les gehad van een grootmeester en ze kon echt heel erg mooi spelen. Ik ben zelf lang niet zo goed als zij was. Bovendien heb ik al een paar maanden niet geoefend."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 13:59 

Afbeelding

Met elke minuut die verstrijkt waarin ze Jessa niet vinden begint Benicio zich meer en meer zorgen te maken. Een draaikolk van emoties vormt zich langzaam maar zeker in hem en momenteel hebben angst en woede de overhand. Wanneer de zoektocht uit pure wanhoop even gestaakt wordt en de paarden naar de stallen geleid worden, staat Benicio plotseling stil als er een man in de stallen is die zegt hen te kunnen helpen. Hij stapt op de man af met een bijna dwingende blik, maar hij hoeft niets te vragen. De man vertelt zijn verhaal en Benicio draait zich om zodra de man klaar is met praten. Zonder hem te bedanken klimt hij weer op zijn paard en geeft het beest de sporen. Het pad richting het tovenaarskasteel. Een halfuur, Jessa. Hou vol.

Afbeelding

Hoewel Isra zich eigenlijk voornamelijk stoort aan de paniekerige houding van sommige groepsleden begint ze na twee uur zonder resultaat te hebben gezocht zelf ook een beetje de tijdsdruk te voelen. Dit was niet goed.

Dan komen ze in de stallen opeens een man tegen die zegt hen te kunnen helpen. Met zijn informatie in haar achterhoofd springt Isra onmiddellijk weer op Vaskur en volgt Benicio de stallen uit, richting het tovenaarskasteel.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 18:11 

Afbeelding

Als hij de vloek weer opheft is haar ademhaling zwaar en het kost haar moeite om overeind te komen. Ze weet eigenlijk niet eens meer zeker of dit de derde of de vierde keer was dat hij de spell gebruikte. Haar lichaam doet pijn en ze kijkt hem aan zonder wat te zeggen.

Ryce
Met een glimlach kijkt hij Caleigh aan. Hij had vaker meiden gehad die niets van hem wilde weten, maar na een keer de Cruciatus Curse gaven ze altijd toe. Maar zij, nee, ze weigerde een kick te geven. Ze weigerde om toe te geven en ergens intrigeert het hem enorm, maar tegelijkertijd wilt hij haar alleen maar meer. "Ik ben onder de indruk mijn liefje," zegt hij dan, "Nog nooit heeft iemand het volgehouden... Maar jij..." Hij maakt zijn zin niet af en hij gaat weer wat rechterop zitten. Vanaf de plek waar hij zat had hij perfect zicht op elke beweging die ze maakte. "Je kan het jezelf een stuk gemakkelijker maken door gewoon toe te geven... Ik weet dat je het wilt mijn liefje," zegt hij dan, "En ik beloof je, het zal onvergetelijk worden."

Caleigh haar vuist balt zich samen als ze zijn woorden hoort. Ze haat deze man. Zijn manier van doen maakt haar woedend, alsof ze zijn eigendom is, haar afbeeldend als iemand die naar hem verlangd. De haat die ze voor deze man voelt is er eentje waarvan ze niet zeker weet of ze het ooit gevoeld heeft. Als hij dan zegt dat ze het zichzelf gemakkelijker kan maken snuift ze even.

"Ik walg van je," sist ze kwaad.

Als hij nonchalant zijn schouders op haalt probeert ze zich voor te bereiden, maar hoe vaker de Cruciatus Curse wordt gebruikt, hoe meer moeute het haar kost om weerstand te bieden. Had ze haar dolk maar bij of iets om hem mee te verrassen...

Devon
Hij knikt even als Jessa verteld dat ze heeft geleerd om harp te spelen. Het verhaal over haar moeder interesseert hem vrij weinig en hij wuift naar de harp. "Speel voor me Jessa," zegt hij dan. Zijn stem is wat dwingend, het is vrij duidelijk dat tegenspreken geen goed idee is.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 19:18 

Afbeelding

Jessa knikt als Devon zeg dat ze voor hem moet spelen. Iets zegt haar dat protesteren niet zo slim is en haar waarschijnlijk heel erg in de problemen gaat brengen. Ze loopt naar de harp toe, pakt hem op en gaat naast Devon op de bank zitten. Ze zou 100 keer liever zo ver mogelijk van hem vandaan zitten, maar ze durft gewoon weg niet te protesteren.

"Het is echt alweer een tijdje geleden." zegt ze zacht, terwijl ze haar vingers voorzichtig op de snaren zet. Ze pingelt was met het instrument om te kijken of hij gestemd is. Dan begint ze te spelen, een liedje dat ze als kind geleerd heeft. Vanuit haar ooghoeken houdt ze Devon in de gaten.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 19:19 

Afbeelding

Met de snelheid van het licht was de groep verdwenen, op zoek naar Jessa en Caleigh of enige sporen van hun ontvoerders. Helaas kwamen zij nu terug in For met lege handen. De frustratie ligt bij de gen diezelfde muur staat en laat zich naar beneden glijden tot hij op de grond zit. Hij is moe en tverschillende groepsleden hoog. Als Luc van het paard afspringt is zijn spirit ook niet hoog te benoemen. Gefrustreerd slaat hij met zijn vuist tegen één van de wanden van de stal. Hij draait zich om en gaat met zijn rug teé gefrustreerd om normaal te kunnen denken. Hij kan gewoon niet geloven dat er weer een vrouw met zijn bijzijn ineens spoorloos verdwenen is. Dit keer zijn het er nog twee ook. Melina was toen wel geen vrouw, maar het komt allemaal op het zelfde neer....hij is machteloos en wellicht ook wel waardeloos.

Luc kijkt op als hij ineens een man geheimzinnig hoort doen in de buurt van Eric. Hij luistert naar zijn verhaal en als de man klaar is staat hij langzaam op en loopt naar hem toe. Nog voordat hij er is zijn Isra en Benicio al verdwenen. Op zoek naar de plek die de man beschreef.

"Wat is het plan?" vraagt hij heel nonchalant aan Eric terwijl hij de twee nakijkt. "Kan Aeolus twee mensen dragen op volle snelheid." vraagt hij terwijl hij weer naar Eric kijkt. Zijn blik glijdt even naar Julius en Mel. "Ik ben als ruiter niet goed genoeg om een half uur op volle snelheid te rijden." fluistert hij min of meer vervolgens. Hij wilt niet dat Mel dit weet, dan zal ze zeker eisen dat hij hier blijft. Luc schud kort zijn hoofd, niet dat hij echt boodschap had aan wat Mel wel en niet wilde.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 20:11 

Devon
Afwezig luistert hij naar het harpspel van Jessa. Het was niets in vergelijking met wat zij kon spelen op een harp en afwezig laat hij een vinger over de verlovingsring glijden. Kort kijkt hij naar Jessa, maar na de rode haren was er geen enkele vergelijking te maken en meer en meer begint de situatie hem te frustreren. Waarom was hij hieraan begonnen? "Speel iets anders," zegt hij dan en er klinkt weinig vriendelijkheid in zijn stem. Hij kijkt de kamer rond, de ramen waren grotendeels dichtgetimmerd maar er kwomt op vele plekken nog licht naar binnen toe. Verder is de kamer licht door de verlichting en lichte muren. Dan kijkt hij weer naar Jessa. De verlovingsring draait hij langzaam rond met twee vingers.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 20:39 

Afbeelding

Jessa knikt en speelt nu een wat sneller liedje. Ze houdt hem nog steeds in de gaten. Als hij een onverwachte beweging maar met zijn hand is Jessa even bang dat hij haar aan gaat raken. Ze stop even met spelen en kijkt naar zijn hand, maar dan ziet ze dat hij met zijn verlovingsring speelt.

"Sorry..." zegt ze, als ze met dat er een stilte valt en vlug begint ze weer te spelen. "Ik keek even naar je ring... Wanneer ga je trouwen?" Eigenlijk wilt ze vragen of zijn verloofde hiervan af weet, maar brutale vragen stellen was misschien wel het meest onverstandige wat ze zou kunnen doen. Ze merkt dat ze haar angst steeds moeilijker kan verbergen en het is duidelijk te merken in haar harp spel.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 21:13 

Devon
Er valt een stilte en als ze verder begint te spelen en vraagt naar zijn trouwdatum kijkt hij haar aan. Haar harpspel gaat in secondes achteruit en zonder wat te zeggen schuift hij naar haar toe. Hij positioneert zichzelf zo dat hij achter haar zit en bij de harp kan. hij voelt haar rug tegen zijn borst en dan begint hij te spelen. "Je laat je te makkelijk afleiden van je spel," zegt hij danm "Je moet je altijd blijven concentreren op je spel." Zonder enige fouten speelt hij een ingewikkelde melodie. "We zijn al getrouwd," verteld hij dan zonder dat zijn spel eronder leid, "Niemand wist van onze verloving af, zeker haar ouders niet. Wat moest een jonge vrouw van adel met iemand van de straat? Maar onze liefde was sterker en vlak voor het einde trouwden we zonder iemand erbij. Geen ceremonie, geen feestje, geen getuigen." Er valt een stilte en de melodie wordt begint een droevige toon te krijgen. "We hebben een week kunnen genieten van ons huwelijk. Toen werd de ziekte die al jaren in haar lichaam speelde meester van haar en nam haar van me af."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 21:44 

Afbeelding

Verteert door angst met wat er met Caleigh en Jessa kon gebeuren, maar ergens ver weg gestopt ook de opluchting dat ze Luc niet om heeft zien vallen, rijdt Mel achter de rest aan terug in de richting van For. Ze was niet zo snel en rijdt eigenlijk als laatste weer in de richting van de herberg. Mel wilt net het paard van Caleigh terug de stal in brengen, als Benicio weer met een rotgang de stallen uitrijdt. Ze twijfelt een seconde, maar als ook Isra hem achterna rijdt, draait ze weer om, springt behendig weer op de rug van het paard en volgt hen.

Afbeelding

Eric luistert naar de woorden van de man, knikt kort en wilt dan zo snel hij kan Aeolus weer bij de teugels pakken. Nog voor hij echter de stal weer kan verlaten spreekt Luc hem aan.

"Geen probleem." Zegt hij kort en loopt dat alsnog zo snel mogelijk de stallen uit. Hij ziet Benicio net verdwijnen met daarachter Isra en Mel.

Hij springt op zijn paard, wacht totdat ook Luc zit en geeft hem dan snel de sporen om in de richting van wat de man hen net had vertelt te rijden. De woorden van de man spoken door zijn hoofd, maar hij weigert erover na te denken wat het precies voor hem zou betekenen.
Ze moesten zorgen er op tijd te zijn. Hij kon geen enkele reden bedenken waarom Jessa of Furie daar zou willen blijven, zoals de dochter van de man. Maar juist als hij dat bedenkt, ziet hij het onderonsje van hen bij de bar weer scherp voor de geest. Woedend geeft hij Aeolus nog verder de sporen.

Meer dan een half uur verstrijkt als hij dan uiteindelijk bij het vervallen hek uitkomt waar de man over had gesproken. Ondertussen heeft hij Mel en haar knullige rij-resultaten ingehaald en rijden zowel Isra als Benicio vlak voor hem.

"Benicio!" Roept hij naar voren en mindert uiteindelijk vaart voor het hek. "Ik denk dat we meer kans van slagen hebben als ze ons niet verwachten, dan dat we met een hoop razernij naar binnen komen stormen.. Zeker als dit niet een eerste incident is, zullen ze vast niet met slechts twee man zijn.."

Eric bekijkt het pad voor hen even en de schemering die valt zorgt daar in ieder geval nog voor voldoende beschutting.

"We zullen zo dicht mogelijk bij dat huis proberen te komen zonder dat we gezien kunnen worden en vanuit die positie zo snel mogelijk bekijken wat te doen."

In langzamer maar toch dringende pas laat hij Aeolus over het pas heenlopen en stopt aan de rand tussen de bomen als hij het zo op het eerste oog vervallen huis in zicht krijgt. Als hij beter kijkt ziet hij dat dit vooral komt doordat de ramen dicht zijn getimmerd. Daarachter en door de kieren is als je beter kijkt, duidelijk een lichtbron te zien.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 22:06 

Afbeelding

Het enige wat Jessa durft te doen wanneer Devon achter haar gaat zitten is knikken. Ze voel zijn borstkas tegen haar rug aandrukken. Ze luistert naar zijn verhaal. "Dat is een heel droevig verhaal." brengt ze zachtjes uit, terwijl ze zich niet durft te bewegen, "Het moet vreselijk zijn om je geliefde te verliezen..." Ze houdt zijn handen goed in de gaten terwijl ze over de snaren glijden. Hij speelt goed, maar hem zo dichtbij voelt niet fijn. "Maar... Waarom heb je mij hier heen gebracht?" fluistert ze. Die vraag speelde al een tijdje door haar hoofd... Wat wilde hij van haar? Ging hij haar verkopen, zich aan haar vergrijpen, meenemen?

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 22:23 

Afbeelding

Caleigh probeert haar ademhaling onder controle te houden en ze weet dat ze dit niet veel langer vol kan houden. De kracht die ze nodig heeft om niet toe te geven aan de pijn heeft ze bijna niet meer en ze heeft geen idee wat ze moet doen. Met meer moeite dan eerst staat ze op en ze kijkt hem aan. Het feit dat hij geniet van haar pijn maakt haar kwaad, maar ze heeft de energie niet meer om er op te reageren. En dan ziet ze het. Iets zilverachtigs onder het andere kussen en hoewel ze niet zeker weet of het klopt, kan ze slechts hopen. Ze haalt even diep adem en kijkt hem aan.

Ryce
Hij glimlacht als het haar weer lukt om op te staan en in zijn hoofd gaat hij na hoe lang ze dit nog vol zou kunnen houden. Vele mannen zouden het niet zo lang hebben volgehouden als zij nu doet. "Maak het jezelf gemakkelijker mijn liefje..." zegt hij dan, "Of wil je nog een ronde?"

Caleigh schud haar hoofd als hij vraagt of ze nog een ronde wilt. Als het zilver was wat ze dacht dat het was, dan moest ze dichterbij hem komen.

"Ik kan het niet meer," zegt ze dan zachtjes, "Ik doe alles wat je wilt, als je maar stopt met de Crucitatus Curse..."

Een triomfantelijke glimlach verschijnt er op zijn gezicht. Natuurlijk zou ze toe geven, dat deden ze allemaal. Niemand was sterk genoeg hiervoor. Zelfs zij niet. "Bewijs het liefje, bewijs me dat je alles voor me doet..."

Caleigh wist dat die woorden eraan zaten te komen en ze slikt even kort. Alles in haar haat wat ze nu gaat doen, maar het was haar enige kans en ze moest die kans gebruiken. De gevolgen kwamen later wel. Ze knikt even kort en dan begint ze langzaam haar blouse los te knopen terwijl ze richting het bed stapt, haar blik geen seconde van hem afwendend.

Devon
Zijn harpspel veranderd niet als Jessa zegt dat het een heel droevig verhaal is, dat was iets wat hij zelf maar al te goed wist. Hoe vaak hadden ze geen liefdesverhalen verteld met een droevig einde, het was hetgeen wat mensen geweldig vonden. En dan stelt ze de vraag waarom hij haar naar de villa heeft gebracht. Hij stopt met spelen. "Omdat dat is wat we doen, mijn broer en ik," zegt hij dan, "En jij Jessa... Jij hebt haar haarkleur." Zijn hand glijd naar haar gezicht toe en voordat ze kan tegensputteren draait hij dwingend haar gezicht zijn kant op. "Maar je bent haar niet en dat zul je nooit zijn... Maar voor nu zal je voldoen om haar plek in te nemen." Zijn andere hand glijd om haar middel, haar nog dichter naar zich toe trekkend. "En zodra je niet meer voldoet, zul je vrij zijn, voor eeuwig," fluistert hij dan zachtjes.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 23:22 

Afbeelding

Jessa's lichaam verstijft compleet als Devon haar gezicht vastpakt. Even schudt ze haar hoofd, maar de blik in zijn ogen zegt genoeg. Niet protesteren. Ze stopt, maar leunt naar achter voor zover als dat mogelijk is. Ze is doodsbang.

"Maar," begint ze zacht, "ik moet terug naar de herberg...Ze hebben me nodig en Luc is nog steeds ziek. Ik moet kijken of het goed met hem gaat..." Ze verwacht niet dat dit protest gaat helpen, maar hopelijk wordt hij minder boos dan wanneer ze van uit haar eigen oogpunt spreekt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: