Catie
Black Bird of the Sky
|
|
Geplaatst: ma jul 09, 2012 8:54
Caleigh wordt hardhandig de trap op geduwd en naar een van de vele kamers op de eerste verdieping geleid. De kamer die ze wordt ingeleid is beter verlicht, maar de meeste gordijnen zijn grotendeels gesloten. Het enige in de kamer was een groot bed en achter haar hoort ze hoe de deur in het slot valt. zonder wat te zeggen blijft ze staan. Hij zou niet krijgen wat hij wilde. Als hij om haar heen loopt, naar het bed toe ziet ze hoe hij zijn shirt uittrekt ziet ze hoe gespierd hij werkelijk is. Elk meisje zou hiervoor vallen en Caleigh weet zeker dat het hem vele malen was gelukt om slechts met dat iemands hart te winnen. 'Iederees hart, behalve het mijne... hij is hem niet,' denkt ze dan. Kort schrikt ze van haar eigen gedachtes, als er iets niet goed was, dan was het zich nu bezig houden met iemand anders. Ze moest hieruit ziem te komen, levend en snel genoeg om Jessa te helpen. Als hij op het bed gaat zitten en met zijn hand op de plek naast hem klopt kijkt ze hem koud aan.
"Denk je het echt?" vraagt ze hem koud.Ryce Hij geniet van haar felheid en hij weet, hoe langer ze tegenstribbelt, hoe meer hij zal genieten van dit spelletje. "Ik weet zeker dat je jezelf straks aan mij zult geven liefje," zegt hij dan, "Of je het nou leuk vind of niet. Je kan het jezelf een stuk gemakkelijker te maken door gewoon toe te geven." Langzaam haalt hij zijn wand tevoorschijn en laat die kort door zijn vingers glijden. Dan kijkt hij haar aan. "De keuze is aan jou." Maar de woede in haar ogen zegt genoeg en als ze niet eens beweegt glimlacht hij. Hij zou nog wel zien hoe fel ze was na deze spell. "Zoals jij het wilt liefje, ik heb je gewaarschuwd... Crucio."Caleigh gaat in haar hoofd de verschillende scenario's af die er zouden kunnen gebeuren, maar als hij zijn wand etvoorschijn haalt wrdt elk scenario anders. Iets verteld haar dat dit geen onschuldige spreuk zou worden, maar een Unforgivable en de vraag was welke... Bij de eerste letter weet ze precies wat er gaat komen en ze bereid zich voor. Als de spell haar raakt is het enige wat door haar hoofd gaat is dat ze geen enkel geluid mag maken. En dat doet ze ook niet, hoeveel kracht het haar ook kost, ze moest sterk blijven. hij mocht haar niet breken.Devon Nonchalant haalt Devon zijn schouders op als Jessa zijn hand afwijst. Als ze de kamer uitloopt oogt ze zelfverzekerd, maar het nerveuze gepluk ana haar mouw verteld wat anders. "Ga je werk doen, je maakt de dame bang," snauwt hij tegen de man die naar Jessa kijkt. Dan loopt hij Jessa voorbij en opent een deur naar een lichte kamer. "Hierin Jessa," zegt hij dan. Pas als ze in de kamer is sluit hij deur en loopt hij verder de kamer in. Het was duidelijk een woonkamer met verschillende muziekinstrumenten. Een piano, een harp en nog wat andere instrumenten. "Kun je een instrument bespelen Jessa?" vraagt hij dan terwijl hij plaats neemt op de bank.Onbekende man De man die als eerste was vertrokken stapt naar hem toe en nerveus kijkt hij achterom of er niemand de stal in komt. Dan kijkt hij het groepje even rond en richt zijn blik weer op de man die als eerste sprak. "Twee jaar geleden... hebben ze mijn dochter meegenomen," begint hij dan zachtjes en het verdriet is niet te missen in zijn stem, "Ik heb geprobeerd haar terug te halen, maar ze weigerde. Ze jaagden me weg, lachten naar me en daarna heb ik haar nooit meer gezien. Ik heb elke stad en elk dorp doorzocht naar haar, maar nooit gevonden..." Hij valt even stil en kijkt naar de grond. Maar dan kijkt hij de man weer aan. "Ze wonen in een villa hier niet ver vandaan, maar als je niet weet waar je heen gaat vind je het nooit. Jullie moeten richting het tovenaarskasteel, op volledige snelheid is het misschien een halfuur reizen. Het staat verborgen in de bossen, volg het pad naar het kasteel. Linsk zal er een vervallen hek staan, als jullie daar links gaan en het pad volgen komen jullie bij het huis uit."