|
Geplaatst: di feb 21, 2012 18:39
Ik heb momenteel naar best veel landen kaarten gestuurd, maar dit zijn de landen waar ik al meerdere kaartjes naar heb verzonden: Wit-Rusland (3), Taiwan, Duitsland (3), Nederland (6), China (2), Finland (2), de VS (3). Daarnaast ook nog naar India en Canada.
Tot nu toe heb ik van de volgende landen een kaartje:
Duitsland (4) Nederland (4) Spanje (1) Taiwan (1) De VS (1) Oekraïne (1) Rusland (1) Het Verenigd Koninkrijk (1) Finland (1) Zuid-Afrika (1) Portugal (1) China (1)
Ik ben blij dat er wat meer verscheidenheid begint te komen : ). Ik ben aan het project begonnen met de ambitie om van zo veel mogelijk verschillende landen iets te krijgen, maar ik kreeg in het begin zowat alleen maar Nederland en Duitsland. Daarom ben ik ook begonnen aan Direct Swap. Doet er hier ook iemand aan Direct Swap? Dit houdt in dat je, bijvoorbeeld op een leuk profiel van een andere gebruiker terecht komt en dat je hem of haar vraagt om onderling een kaartje naar elkaar te sturen. Dus zonder het systeem. Tot nu toe heb ik via Direct Swap kaarten van Praag, Istanbul, Wales, Polen en Rusland. Nu heb ik al een hele tijd geen verzoek meer gedaan, aangezien het anders wat te druk werd. Maar voor bepaalde specifieke landen wil ik het wel erg graag proberen (:. Tot nu toe zijn al die direct swaps goed verlopen en heb ik altijd mijn kaartje gekregen. Soms krijg ik ook verzoekjes, maar sommige mensen komen niet al te betrouwbaar over, dus dat negeer ik gewoon :').
Ik ga morgen de Xenos eens checken! Kaarten uit kinderboekenwinkels vind ik heel mooi, maar wel ontzettend prijzig en dan hou ik ze nog liever voor mezelf ^^'. Dit klinkt een beetje suf, maar ik ben niet van plan om erg veel geld in deze hobby te stoppen (zegels vind ik zo al prijzig genoeg), dus ik vind het al een uitdaging om goedkope maar leuke kaarten te vinden (:. Gelukkig houden de meeste mensen wel van viewcards en die heb je al snel voor iets van dertig cent (Boekenvoordeel). Ik ga ook regelmatig naar de HEMA, maar daar zijn ze opzich ook niet heel goedkoop. Ik kan ook nergens een plaats vinden waar je meerdere leuke postkaarten ineens kunt kopen : /
Ik vind het ook wel grappig hoe specifiek sommige mensen zijn 'ik wil geen kaart. Maar een postzegel. In een enveloppe. En kan er chocolade bij? Anders wil ik wel graag een kaart van het noorderlicht, een egel, een zoutmijn, het Russische metrostation, of een Moomin' Iedereen wil een Moomin :'').
Anyway. Dit is een van m'n favoriete kaarten die ik heb gekregen op dit moment:
Het is echt zo'n oud kaartje (:. Hebben jullie ook een kaartje waar jullie heel blij mee waren?
|
|