Ik was eerlijk gezegd een beetje 'nah
' over deze keuze. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Iwan een zeer goede acteur en zijn prestatie in 't eerste seizoen van Misfits (want ik ga hier niet spoilen over 't tweede seizoen, dat zou hier in dit topic niet op zijn plaats zijn) vond ik echt briljant. Maar ik stel me Ramsay nogal anders voor qua uiterlijk :'). Ouder ook, maar vermits ik nog niet in DwD begonnen ben, ben ik ook niet zeker hoe oud dit personage is.
Dus ik ben er wel van overtuigd dat Iwan Rheon het goed zal doen en hij heeft bewezen dat hij 'creepy' personages overtuigend kan neerzetten. Alleen zie ik het uiterlijk er nog niet helemaal in, maar de promofoto's zullen me vast wel weten te overtuigen. De actrice die Brienne heeft vertolkt hebben ze ook een goede metamorfose laten ondergaan (:.
Ik denk trouwens dat ze Ramsay gaan introduceren om in het volgende seizoen Theons verhaallijn verder te laten lopen. De lezers kunnen er wel mee overweg dat Theon voor twee boeken lang 'verdwijnt', maar voor de serie zou het niet echt een ideale beslissing zijn.
En lol @ al die fangirls op tumblr die Ramsay heel cute~ vinden sinds deze casting.