Een glimlach kruipt omhoog op zijn gezicht
âMja, ik denk het welâ antwoord hij. Hij voelt zich achteraf gezien een beetje stom en wandelt beschaamd achter Rose aan. Hij weet niet wat hij nou erger vond, Rose met Dominic. Of het feit dat Delia gewoon aardig probeerde te zijn, want dat was wat ze deed. Alleen net iets te zorgzaam voor Noah zijn begrippen. Hij kende haar net, ze keek hem aan alsof ze hem al jaren kende. Toch besluit hij dat hij het met het zingen wel weer goed maakt.
âIk weet niet waar Jarrod is.â Hij kijkt daarbij nog even zoekend om zich heen en haalt zijn schouders op. Terwijl Rose de taart bewondert kijkt hij even schuin naar haar op, waarom moest het nou zo ingewikkeld zijn. Vanuit zijn ooghoeken ziet hij de jarige bij Delia staan.
âMisschien is hij blijven steken in zijn jurk.â Ohja, hij kan zich Jarrod in een jurk nog wel herinneren. Hij grinnikt even bij de gedachte en schept met zijn vinger een toefje slagroom van de taart.

Leah roept ontzettend vaak zijn naam en ziet er nogal gefrustreerd uit. Kalm kijkt hij even achterom richting de badkamer en het spoor van aarde. Hij snapt nog steeds haar frustratie niet.
âIk laat het wel opruimen.â Hij grinnikt even om Feira haar vreemde denkvermogen en knikt nog even instemmend.
âIk heb echt ontzettende pijn in mijn been.â Hij houdt zijn laars nog even omhoog als verklaring en wordt dan als een klein kind de gang op getrokken. â
Hey!â roept hij verbaasd. Adam, wie hij tot dusver had geneerd sleept hem letterlijk de gang op
âau, au, auâ murmelt hij. Met een moeilijk gezicht wrijft hij even over zijn been, nog wat overrompelt door Adam zijn plotse verhuisplannen.
Toch heeft hij volledig zijn aandacht als hij tegen hem begint te spreken. Zijn ogen verwijden zich verbaasd even en maken plaats voor een frons. Moet hij dit serieus nemen?
âIk luister.â Hij vouwt zijn armen demonstratief over elkaar en kijkt hem licht spottend aan.
âHet is een beetje je aarde. Ik laat het zo direct opruimen, stel je niet zo aan.â Valt hij hem halverwege al in de rede waarna hij zijn ogen even opzij rolt. Pretbederver.
âOhja? Ik nodig mijn gasten meestal uit, jij bent gewoon uit de lucht komen vallen. Het is hier geen hotel.â Punt is, hij ruimt die aarde heus wel op.
En dan gaat Adam blijkbaar volledig op de papa modus. De geamuseerde glimlach op Chase zijn gezicht zwakt behoorlijk af. Voor hij iets kan zeggen stapt Adam nog wat dichterbij
âJe hebt een wel erg dreigende echtgenoot.â Ditmaal is het geen flauwe grap, want hij is helemaal niet blij met Adam zijn dreigende houding. Je had haar. Chase zijn ogen vernauwen zich en zijn kaak spant aan. Als Adam is uitgesproken kijkt Chase hem nog steeds strak aan. Hij heeft nog nooit zo naar hem gekeken. Hij is boos, gekwetst en ontzettend teleurgesteld.
âOntzettend laf dat je ook dit niet gewoon hardop kan zeggen. Maar ook ik zou me schamen voor de woorden die zojuist jouw mond zijn uitgerold. Zelfs ik.â Hij schudt zijn hoofd
âJe reageert alsof ik hier sta om je vrouw en kinderen van je te stelen. Met halve waarheden en beschuldigingen. Terwijl Feira en ik gewoon op zoek zijn naar Daisy en willen laten zien wat we vandaag gevangen hebben.â Hij duwt Adam nu met zijn vlakke hand wat op afstand. Niet te hard, het is niet zijn bedoeling om hem omver te duwen, maar om hem op afstand te houden.
âJij vergeet dat dit voor mij Daisy haar eerste verjaardag is. Ik denk dat ik na al die jaren me dan best een beetje mag uitsloven voor haar verjaardag. Hoe durf je het dan in mijn gezicht te wrijven dat ik jouw leven had kunnen hebben. Dat ik het opgegeven, alsof ik vrijwillig die keuze heb gemaakt.â net als Adam is zijn stem niet schreeuwerig maar laag, al trilt hij gevaarlijk. Hij smijt zijn laars uit frustratie op de grond waardoor er nu ook in de gang een hoopje aarde ligt. Het kost hem elke zenuw in zijn lichaam om Adam niet tegen de vloer te smijten. Hij is daardoor even stil, op zoek naar een manier om zich te bedwingen.
â Vandaag is het haar verjaardagâ zijn stem lijkt wat gedoofd en hij valt opnieuw even stil. Zijn ogen ontwijken even die van de anderen als ze afwezig even naar de grond gaan. Met een waterige glimlach kijkt hij op
âWeet je wat het voordeel is aan het hebben van gasten? Je kan ze eruit zetten wanneer je maar wilt.â Het is nu Chase die Adam bij zijn arm vast pakt en hem verder de gang op duwt.
âEruitâ hist hij
âJe loopt zelf of ik laat je door de bewakers eruit gooien.â Zijn blik zoekt sinds het eerst nu Leah haar blik waarna hij zijn ogen neer slaat. Hij zal niet protesteren als ze ook vertrekt. Hij bij op zijn lip en loopt dan opnieuw de slaapkamer in, ditmaal in stilte. Daar pakt hij de jampot van het nachtkastje en neemt die stevig onder zijn arm.