Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende

Is Chris/Ana ever going to happen?
Natuurlijk! 70%  70%  [ 7 ]
Hell no! 10%  10%  [ 1 ]
Hmm, dat weet ik nog niet... 20%  20%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 12:41 

@Janneke: Idee: Chris kan naar Gallagher toekomen voor een make-over omdat Ana hem nog steeds niet ziet zitten (: Dan is Gallagher zijn laatste hoop...

Good morning shippers! Er is een nieuwe dag aangebroken en iedereen moet over tien minuten verzamlen. Op het vasteland maken we eerst kennis met onze nieuwe aanwinst Hadrian en daarna gaan we shoppen in Rome ^_^
Dus post away!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 18, 2012 17:22 

Ooooh yes please : D Ik vind het idee dat Chris Gallagher iets is verschuldigd stiekem ook wel erg leuk >:D

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 21, 2012 19:28 

Pottergirl schreef:
Ooooh yes please : D Ik vind het idee dat Chris Gallagher iets is verschuldigd stiekem ook wel erg leuk >:D

Haha, me too! (: Ben zo benieuwd, volgens mij wordt het echt heel leuk.

Daarnaast wil ik Jalf welkom heten op ons Cruiseship! Zij zal de aantrekkelijke (en hetero, dames!) Misha Lucas spelen. :mrgreen:

Een up-to-date spelerslijst en kamerindeling is te vinden in de openingspost. En tot slot ga ik na de zomervakantie even aandacht besteden aan de mensen die in de RPG zitten, maar nooit posten. Misschien een kleine scheepsramp om alle overbodige personages lozen? (a)

Laatst bijgewerkt door San Riddle op zo jul 22, 2012 9:59, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 8:07 

Pssst... Misha is met een s, je hebt het tot nu toe overal met een c geschreven ;)

Dit is Misha, hij is bannerloos, want ik heb geen skillz. Zou er iemand voor mij een banner willen maken?

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 22, 2012 10:03 

Jalf schreef:
Pssst... Misha is met een s, je hebt het tot nu toe overal met een c geschreven ;)

Wat een fail! Ik heb het overal aangepast.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 27, 2012 10:03 

Hoi allemaal!

Morgen ga ik op vakantie en ik zal hoogstwaarschijnlijk drie weken niet kunnen posten. Jullie mogen wat mij betreft in Italië aan wal gaan en daar wachten de personages van IrethR en Jalf op jullie. Geef ze een warm welkom (: En als jullie daarna al zover zijn, is het tijd om te gaan shoppen. Aan het eind van de middag komt de groep weer bij elkaar voor een uitgebreide lunch.

Enne... zorg goed voor Chris terwijl ik weg ben, hè? (a)

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 28, 2012 13:05 

Ik ben van 19 t/m 22 Augustus bij mijn vriend in Chesham =D

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2012 13:24 

Ik meld ook vast even dat ik vanaf de 20e t/m de 25e ook niet kan posten denk ik, omdat ik dan bezig ben met nieuwe intro-kindjes rondleiden in Eindhoven, dus ik zal niet echt online kunnen komen denk ik :)

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 15:01 

Dubbelpost, anders valt het niet op :')

Ik vond onze Koos Bannerloos zo zielig, 'tis niet veel soeps, maar nu heeft 'ie tenminste een banner :') Als je iets anders wil, Jalf, laat maar weten :')

Afbeelding

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 18, 2012 11:03 

Hoi allemaal,

sorry voor de stilte vanaf mijn kant! School is nog maar twee weken bezig en vraagt nu al meer van me dan ik in de eerste instantie verwacht had D: Deze week volgt er een update over wie er nog deelneemt aan de RPG. Daarnaast denk ik over een flash forward, zodat iedereen weer mee kan doen. Iemand suggesties?

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 18, 2012 17:08 

Ik heb behoefte aan een Dominic-post! En een flashforward naar een eettentje in Rome waar we gezamenlijk geluncht hebben om vervolgens als groepjes uit elkaar te gaan om te shoppen?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo sep 19, 2012 20:10 

Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik heb gepost hoor! Ik moet altijd even over die drempel van heel-veel-bijlezen heen. :')

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 25, 2012 9:09 

Flash forward! Het is in ieder geval de bedoeling dat we hier gezamelijk lunchen en dat de groep zich daarna in kleine groepjes verdeeld om te gaan shoppen (:

Daarnaast heb ik van Margo, Pottergirl, Changetje, Catie, Indian Violet, Jalf en Moniek een PB gehad over dat ze graag in de RPG blijven. Arianne is tijdelijk afwezig, omdat ze voor haar studie in Spanje zit dus Lauren zal ook een tijdje uit de RPG zijn.

Van de rest heb ik nog niks gehoord. Jullie krijgen daar nog twee weken de tijd voor, anders moeten we op zoek naar andere mensen die wel actief aan het RPG'en zijn.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 8:41 

Even iets anders... Omdat ik het op dit moment heel druk heb met school en stage merk ik aan mezelf dat ik het moeilijk vind tijd en motivatie op te brengen om alles voor de RPG te regelen. Nu wil ik niet dat hij sluit, want ik heb altijd veel plezier beleefd aan Cruiseship en wil dat nog steeds... We hebben een aantal geweldige personages in huis (:

Is er iemand die het leuk zou vinden om mij te helpen met o.a. het bijhouden / stimuleren van activiteit in de RPG, het bedenken van nieuwe activiteiten en evt het bespreken van nieuwe sollicitaties?

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 24, 2012 9:44 

Misschien hadden jullie het al door, maar Saskia gaat helpen met het leiden van Cruiseship :mrgreen:

Dus daarom gooien we er gelijk weer een feestje tegenaan. Wat vinden jullie van het thema? Ik ben benieuwd met wat voor outfits jullie gaan komen!

Afbeelding

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 616 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 42  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: