Geplaatst: wo okt 03, 2012 17:35
@catie Pff er is hier eentje met het verkeerde been uit bed gestapt, dacht ik zo. Ja, je gat ook echt research doen. Jij weet ook wel dat je dit alleen maar zegt om een rede te bedenken zodat ik weer de kritiek over mij heen krijg. Maargoed, je mag het niet denken. Niet omdat U dit zegt, maar ik was al van plan sowieso het eerste boek is te gaan lezen, en is te kijken waar het nou over gaat. Ja, ja, iedere schrijver is uniek, ik ga niet zeggen dat Tolkien de boeken slecht geschreven heeft dat scheelt weer voor je. Tolkien is samen met andere schrijf(sters) de grootsten allertijden. Natuurlijk waren zijn boeken groots. Ik bedoelde daarmee, misschien hebt U mij verkeerd begrepen, dat zei beiden even goed zijn in het uitdiepen van werelden en karakters. Dat heeft toch echt met de schrijfstijl te maken. En nee, idd. Ik houdt persoonlijk meer van de schrijfstijl van J.K.Rowling maar dat is omdat ik er mee opgegroeid ben, ik kan mij daarnaast goed voorstellen dat fans van LOTR zo trots zijn op hun idool. Dus zo grote fout, mevrouw, was dat niet. En J.K. Rowling heeft net zo goed de boeken heel ver uitdiept,dat zou U toch moeten weten, blijkbaar dus niet. Daar bedoel ik mee; alle karakters worden tot ieder detail uitgelegd, nadat je de boeken heb gelezen weet je precies hoe hij eruit ziet en waar alles is. Zo kan ik nog wel ff doorgaan. Eesry is Hp idd een kindebroek maar later word het zo complex met allerlei thema’s waar ik niet van kan zeggen dat hij op de kinderafdeling hoort. Het is totaal niet kinderlijk! En ik kan zelf wel heel goed bepalen wat ik in mijn post zet! Moet niet gekker worden. Oh en nu spelen we de leraar maar is even? Nu denk jij dat je alles weet? Ik ga hier dan ook verder niet op in. Het kan mij namelijk geen ene moer schelen dat jij mij een doorgedraaide Potter gek vind! Ah, jaloezie. Blijkbaar heb jij over respect nog een hele hoop te leren, Ik doe dat slechts om mijn Childhood, my second home te verdedigen! Daar horen nou eenmaal opofferingen bij, en als je , je dan zo snel beledigd voelt, dan kun je ook tegen niks! Zelfs op het onderste stuk ga ik helemaal niet in. Dit is jouw visie op Fandoms en op boeken en films. Je kan niet beweren dat ik geen fan ben. Er zijn meer die de Fandom-wars zeer leuk vinden. En hoe durf jij het woord respect te noemen. Volgens bestaat er ook nog zoiets als levenslessen. Wij leven, volgens mijn opinie, om dingen te leren. En de enige pestkop hier ben jij. **************, als U niet tegen een discussie kunt. Daar is een forum voor om discussies te voeren, niet om het met elkaar eens te zijn. Jij eindigt alweer met een belediging, ik verdoe mijn tijd niet aan mensen zoals jou. En Voor de rest; even goede vrienden, we zitten hier niet om ruzie te maken onderling maar om onze meningen uit te wisselen.
Dennis zegt: Houd het netjes alsjeblieft!
|