Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advizeur

BerichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 23:00 

Een felicitatie lijkt me wel op z'n plaats!

HPF, crew en leden: van harte gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan van deze geweldig community. Ik zeg expres geen forum, want HPF is méér dan dat!
Ik hoop nog lang van de gezelligheid hier te kunnen genieten!

Cheers!

(Besef me onder het typen van dit bericht dat ik de helft van m'n leven op HPF zit! Bizar!)

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 23:04 

YEEEEEEEUUUUUUJJJ gefeliciteerd HPF, met je 10jarig bestaan! Bedankt voor het feit dat je al zo lang een deel van m'n leven uitmaakt. Ik ben nog steeds heel blij met de beslissing om je nieuw leven in te blazen! Ik hoop echt dat we nog lang voor dit gezellige groepje mensen een plek op het internet kunnen zijn waar ze zich thuis voelen.

Profiel  

The Phoenix Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 23:19 

YES! Congrats HPF! =D

Ik ben zo trots dat je nog steeds bestaat, en dat ik daar een bescheiden bijdrage aan kan en heb kunnen leveren. Ik ben nooit een actief forummens geweest, maar jij, HPF, bent niet zomaar een forum. Dankzij jou heb ik zoveel nieuwe vrienden gemaakt, nieuwe skills geleerd, nieuwe wereld ontdekt. HarryPotterForum is meer dan een forum.

Toen we jaren geleden besloten om je in te ruilen heb ik op oudejaarsavond een emotionele nacht gedeeld met andere forumgenoten, maar je bent nu al tweeënhalf jaar weer terug, ik ben zo blij dat we dat besloten hebben. De HP-franchise is over, maar jij bent er nog. En laten we dat zo lang mogelijk zo houden. Alsjeblieft.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 7:38 

HPF IS JARIG, WIJ ZIJN REUZEBLIJ
HPF IS 10 EN NIET LANGER EI
HIEPERDEPIEPPIEP HIEPERDEPIEPPIEP
HIEPDERPIEP HOERA!
HIEPERDEPIEPPIEP HIEPERDEPIEPPIEP
HIEPDERPIEP HOERA!

10 jaar alweer... dan zit ik ook alweer 10 jaar op HPF. Darn, ik ben oud D:

Anywayz, ik ben blij dat ik in goede en slechte tijden op HPF ben gebleven. Ik heb hier een aantal van mijn beste vrienden hier ontmoet en heel veel leuke activiteiten ontdenkt, denk aan mijn verslaving RPG-en. XD

Ik had nooit gedacht dat toen ik me als 16 jarige meisje op HPF aanmeldde in op m'n 26e erg nog steeds zou zijn. Thank you HPF en zijn leden, voor 10 jaar nieuwe levenservaring. <3

+10 trouwens als je het verjaardagsliedje herkent (En ja, dan ben je ook oud. Of juist heel jong.)

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 11:17 

Als nieuweling(die zich nog moet voorstellen :oops: ) wil ik het forum heel erg feliciteren met het jublieum!!! :D

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 12:42 

Whoooooooo 10 jaar! Dat is inderdaad voor mij ook een substantieel gedeelte van mijn leven. Ik ben heel blij dat dit forum (nog steeds) bestaat. Net als Jalf heb ik hier fantastische mensen leren kennen <3

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 13:11 

Jeeeeeeeuj 10 jaar alweer! Ook al ben ik er pas zo'n 8 jaar bij, wat een groot deel van je leven is dat zeg! Iedereen ontzettend gefeliciteerd met ons geliefde forum en nog een hoop jubilea yet to come hoop ik!

Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 13:41 

Gefeliciteerd!!!!

10 jaar lijkt zĂł lang.
Ik zelf zit er nog maar 5 jaar op maar het voelt al veel langer. Het forum is gewoon een onmisbaar deel van m'n leven geworden.
Het forum is echt GEWELDIG en als ik zou beginnen over de leden dan ben ik nog wel een tijdje bezig.

Danje wel HarryPotterForum en leden!!!

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 13:46 

@Leintje: Onder welke naam zat je eerst dan op HPF? :) Misschien herken ik je wel.

En yaaaay <3 Gefeliciteerd HPF! Vind het echt een prestatie. Ikzelf zit nu 6,5 jaar op het forum en het is nog steeds een dagelijks ''iets''. Nog steeds de eerste site die ik check. Ik ben wel iets minder actief geworden, maar ik lees nog steeds alles. Op nog heel veel jaartjes *proost*.

Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 13:50 

@ Jessica: Mary Potter was mijn naam vroeger ^^ Toen het forum opnieuw open ging was ik m'n naam vergeten, vandaar de nieuwe naam

Profiel  

Death Eater

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 15:24 

Pottergirl schreef:
Whoooooooo 10 jaar! Dat is inderdaad voor mij ook een substantieel gedeelte van mijn leven. Ik ben heel blij dat dit forum (nog steeds) bestaat. Net als Jalf heb ik hier fantastische mensen leren kennen <3

Wat lief dat je mij indirect opnoemt :love:

Anyways, gefeliciteerd HPF! Ik ben zowat een jonkie, met mijn 6 jaar en 11 maanden xD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 15:32 

Gefeliciteerd HPF!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 15:37 

10 jaar, een mooi getal! Gefeliciteerd!!

*Zet boterbier en chocokikkers neer*

Geen idee eigenlijk hoeveel tijd ik heb meegemaakt, maar ik weet dat ik toch sinds 22 augustus 2004 geregistreerd sta. Jammer eigenlijk dat ik destijds de keuze heb gemaakt voor kleinere fora. HPF was me gewoon te groot om tussen te mengen.

Maar toch, vandaag tijd voor een feestje en dat mag zeker gevierd worden.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 18:18 

Oeeh, lekker, chocokikkers en boterbier! :D

Proost iedereen!

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 18:31 

Hartelijk gefeliciteerd HPF, met een rijke forumhistorie en een lange levensduur! Ik heb een boel drama meegemaakt, maar ook zoveel mooie momenten. Ik heb het bij het afscheid van HPF gezegd, en ik zeg het nu weer: HPF heeft me zoveel meer laten durven.

Als verlegen meisje dat nauwelijks op anderen af durfde te stappen en bijna niet met de trein durfde te reizen ging ik naar mijn eerste meeting, waar iedereen echt heel aardig bleek.. Vele meetings en gebeurtenissen volgden, mensen die ik leerde kennen, lol die ik had, drama die ik meemaakte, tot op die vervloekte 31 december het forum zijn deuren sloot.

Tranen met tuiten, aftellen in de chat, vele herinneringen en een gevoel van spijt dat het over ging, ondanks dat daarna FantasyFreakz er was.

Maar we zitten hier nu :D . Niet allemaal, spijtig genoeg, maar toch wel leuk om nog bekende mensen te zien.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar 10 Jaar HPF
Ga naar: