Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 20:19 

Ik zie geen The Walking Dead topicje :O Terwijl ik toch dacht dat er daar hier wel interesse voor was...

The Walking Dead gaat over een groep overlevenden in een wereld die overlopen is met zombies. Het gaat niet alleen over de gore van zombies, maar ook over hoe de personages in de serie met hun nieuwe leven en met elkaar omgaan. Het een beetje een horror/avontuur/drama en het is vrij populair in Amerika. Seizoen 2 is net afgelopen en seizoen 3 begint (helaas pas) in september/oktober van dit jaar.

Is er iemand anders die dit kijkt of gezien heeft? Wat vinden jullie ervan? Horen jullie bij de mensen die zeiden dat ze seizoen 2 (of deel 1 van seizoen 2) saai vonden omdat er te weinig zombies in zaten? Wat zijn jullie favoriete personages?

Houd rekening met spoilers, want daar zijn er nogal wat van xD Jullie weten zelf ook wel wat de belangrijkste spoilers zijn, dus... ;) Go you gang en discuss.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 28, 2012 19:17 

Ik had zelf niet echt heel erg de behoefte om het te gaan kijken aangezien ik normaal gesproken niet zo van de horror en de zombies ben, maar mijn beste vriendin heeft me gisteren overgehaald omdat ze zo enthousiast was en uiteindelijk hebben we het eerste seizoen en de eerste twee afleveringen van het tweede seizoen gekeken XD Ik vond het echt heel erg tof.

Wat me vooral heel erg meeviel was dat het zo gericht is op de karakters en de relaties tussen de personages, in plaats van de zombies en de ranzige dingen die daarmee samenhangen (hoewel die er ook behoorlijk veel in zitten hahaha). Het deed me heel erg aan LOST denken, en dat is toch wel echt een van mijn favoriete series ooit. Dus dat is positief (:

Ik ben seizoen 2 nu aan het binnen halen en heb superveel zin om verder te kijken (:

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 22:16 

Dit is een van mijn favoriete series. Ik vind het idee van een zombie apocalypse interessant en met name hoe je zoiets overleeft. De speciale effecten zijn gewoon ontzettend goed gedaan en ik heb nog geen een moment het idee gehad dat het nep is.
Spoiler:
Vooral in seizoen 3 waar die donkere vrouw met haar zombies rondloopt. Die zombies zijn echt goed gedaan.

Ik vind het plot erg realistisch en er is nooit een saai moment. Ik geef om de personages, waardoor ik meeleef en blijf kijken. Alhoewel ik de dood van een aantal personages liever niet had zien gebeuren, is het wel nodig om het realistisch te houden.

Ik heb niet direct een favoriet personage, maar ik vind Dale, Glenn en Maggie wel vrij awesome. Ook Darryl en Carol vind ik fantastisch. Carol is zo'n sterke vrouw geworden, ik admireer haar enorm daarvoor.

Andrea, Shane, Carl en Laurie (alhoewel minder) vind ik irritant. Met name Shane, want hij is een *******. Daar mag je zelf een scheldwoord invullen xD.

Over seizoen 3 - tot aan ep 3:
Spoiler:
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Rick is nu een beetje doorgedraait en die vage kerels van die gevangenis... op slag de helft van dat groepje dood en nu zitten die verderop. Ik vraag me af wat de makers van de series daarmee willen bereiken? Ik ben wel nieuwsgierig naar hoe dat gaat aflopen met Laurie's zwangerschap en Hershal's been. Ik vond het minder dat de groep compleet niet voor kwam in ep 3, vooral omdat mijn minst favoriete personage Andrea in het middelpunt staat en haar reisgenoot alleen maar achterdochtig in het rond kijkt. The Governor is zoiezo harteloos en ik hoop dat hij er gauw uit gaat. Verder wacht ik het wel af...

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 17:43 

Squee,The Walking Dead!

Iedereen is gewoon verplicht om deze awesome kick ass serie te bekijken.
Wie weet kunnen we er nog dingen van leren, voor in het geval zo'n situatie later echt gebeurt. :')

Toen ik begon aan seizoen 1, na de eerste aflevering, had ik niet echt het gevoel dat ik nog wou verder kijken maar heb toch de moeite gedaan om aflevering twee te bekijken en tja...Toen was ik verkocht. Dit is gewoon één van de betere series omdat het zo realistisch is neergezet, en dat het over een onderwerp gaat waar veel mensen toch angst voor hebben. Maar ik zelf geloof toch niet dat dit ooit echt zal gebeuren :')

Ik zit momenteel aan seizoen 3, dus ik ben mee met Amerika.
Aflevering drie moet ik nog bekijken, maar wat ik in de eerste twee afleveringen heb gezien, vond ik wel leuk! Misschien behalve
Spoiler:
dat Andrea nu nog mee doet, maar met één of ander vaag mens. Ik mag Andrea niet eens, dus ik had stiekem gehoopt dat ze dood was of dat ze gewoon niet meer mee deed. Maar goed. ^^" Doet ze dus wel nog. @@

Mijn favoriete personages zijn toch wel Glenn, Maggie en Darryl. Rick vind ik ook aangenaam
Spoiler:
en vind het stiekem wel leuk dat ie beetje badass aan het worden is. Shane mocht ik echt niet, omdat hij gewoon een irritante dolgedraaide kwal was, maar nu mis ik hem toch wel een beetje omdat er niemand meer tegenwerkt xD

En oh, ik houd wel van de vieze scenes met de zombies. xD

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Keer terug naar Media
Ga naar: