Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Volgende

Is Chris/Ana ever going to happen?
Natuurlijk! 70%  70%  [ 7 ]
Hell no! 10%  10%  [ 1 ]
Hmm, dat weet ik nog niet... 20%  20%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 15:59 

@Indian Violet xD Leedvermaak...

Eppur si muove

En toch beweegt (Galileo Galilei)

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:20 

Catie schreef:
Ik protesteer tegen de kamerindeling XD
Geef Ana maar de kamer met summer en dan stoppen we Misha bij Leonard. Dan is tenminste alles ook girl/girl and boy/boy. En tenminste 2 op een kamer. Ana overleefd het niet als er een derde bij komt. (en waar is Alexis, want die heeft al eeuwen niet gepost?)

Wat het boy/boy en gir/girl betreft, heb je een punt. De kameindeling is aangepast. Ik heb vanochtend nog gePB't met Moniek (Alexis) en deze gaat aankomende week weer posten (:

Nieuwe poging tot kamerindeling:
Kamer 001: Chris (Animator)
Kamer 003: Gallagher & Dominic
Kamer 005: Austin & Misha
Kamer 007: Leo & Hadrian
Kamer 002: Alexis & Nina
Kamer 004: Summer & Ana
Ziekenboeg: Lauren

Zo, nu zitten alle heren aan Ă©Ă©n kant van de gang en alle dames aan de overkant. Ik heb tijdens de kamerindeling trouwens ook rekening gehouden met de activiteit van de spelers (: Zo heb je geen kamergenoot waar je weken niks van hoort.
Veel veranderingen, maar ik hoop de activiteit in de RPG zo een beetje op te halen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:24 

Ik heb weer gepost, is dit beter nu?

@Catie Vindt Ana het zo'n groot probleem om bij Nina op de kamer te slapen? Ik hoop dat dit onbeschoft-probleem snel opgelost wordt, dan kan Nina gewoon doorgaan met zich 'inburgeren'.

Trouwens, het lijkt me leuk om vanaaf in de chat te zijn vanaf 19.00, dan is daar ook eens een keertje iets leuks waar ik bij kan zijn :P

Eppur si muove

Laatst bijgewerkt door Ropandina op di nov 06, 2012 16:33, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:32 

Laat Nina zich niet teveel aantrekken van Ana, lees de solli maar eens door ;) Ik zal vanavond ook nog eventjes posten om Nina erin te betrekken.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:33 

Haha, ty!

Eppur si muove

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:34 

Ana houdt van privacy en Ana moet geen kamer delen met 2 mensen. En als Ana dan toch mag kiezen, wilt ze met iemand op de kamer die ze nu soortevan al kent (het liefst zou ze alleen slapen, maar dat is wat anders XD)

En het 'onbeschofte', dat is geen probleem. Ana is heel erg van etiquette regels, dus als iemand, die niemand kent, zomaar bij een andere groep mensen gaat zitten dan vind ze dat onbeschoft, terwijl sommige mensen het misschien leuk vinden. Ana is zo gewoonweg niet en als Nina daar problemen mee heeft dan is dat haar probleem, want Ana past zich niet aan. Je zult heel snel merken dat niet alle personages aardig zullen zijn, maar dat heeft simpelweg met het karakter te maken en dat is niets persoonlijks XD Als iedereen elkaar aardig vind dan komt er nooit ruzie en dat zou pas extreem saai zijn.

Dus Ana vind haar nog steeds onbeschoft, daar valt niets aan te doen XD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:37 

Ja oké, maar het is een beetje irritant als wanneer iemand nog niet eens iets gezegd heeft diegene al door iemand onbeschoft wordt gezien :P, niet vervelend bedoeld trouwens.

Eppur si muove

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:44 

Maar Nina kan ook helemaal niet weten wat Ana denkt, want Ana zegt niets of doet niets. Dus de actie om weg te lopen is totaal random, want Ana geeft geen enkele aanleiding om Nina te laten geloven dat Ana iets negatiefs denkt..

En irritant of niet, geloof me maar dat iedereen al een oordeel klaar heeft over je terwijl je nog niets hebt gedaan. Zo werkt het nou eenmaal in 't leven XD

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:50 

Robin, ik begreep je tweede post eerlijk gezegd ook niet zo goed. Nina loopt dus weg, zodat ze bij Ana weg is? Ik ben even ingegaan op je eerste post, want die vond ik ietwat duidelijker. Chris praat nu tegen haar, dus daar zou ik nu even op focussen ;)

Daarnaast is het heel belangrijk dat je de posts in de RPG niet persoonlijk aantrekt. Ik ken andere gevallen van mensen die het zich wel peroonslijk aantrokken en daar wordt het forum niet gezelliger door. Als je echt problemen hebt met een post, meldt dit dan even in dit topic of stuur mij een PB'tje. Maar alle spelers in Cruiseship zijn heel lief, dus ik verwacht geen problemen (:

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 16:51 

San Riddle schreef:
Maar alle spelers in Cruiseship zijn heel lief, dus ik verwacht geen problemen (:

Oh no, you did not just call me sweet... I do not deserve that XD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 18:05 

Ik zal mijn bericht aanpassen, en nee ik trek het me niet persoonlijk aan, het is gewoon een beetje irritant als het al zo begint, maar dat kan altijd nog veranderen. :D *happy is en koekjes uitdeel*

Eppur si muove

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 18:38 

Sorry, dubbelpost, maar vorige keer dat ik mn bericht veranderde bleek niemand het te merken.

Is het misschien een idee om met zoveel mogelijk mensen in de chat te gaan vanaf 19.00? Ale er om 19.15 nog steeds niemand is ga ik daar weg.

Schuss!
Ropandina

Eppur si muove

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 18:44 

Ropandinaa schreef:
Is het misschien een idee om met zoveel mogelijk mensen in de chat te gaan vanaf 19.00? Ale er om 19.15 nog steeds niemand is ga ik daar weg.

Wat wil je precies in de chat doen? Ik heb zelf volgende week tentamenweek en ik heb een aantal dossiers die ik voor moet bereiden, dus daar wil ik zoveel mogelijk tijd aan besteden. In mijn pauzes kijk ik op HPF en reageer ik op posts, maar in de chat zit ik nu liever niet ^_^

Daarnaast wil ik je graag vragen of je gesproken tekst in de RPG dik gedrukt wilt maken. Zo is het wat duidelijk of je personage het wel of niet daadwerkelijk uitspreekt ;)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 18:49 

Oh, ja was ik vergeten te doen, het spijt me, ik zal het meteen veranderen. En schrap dat met die chat maar.

Eppur si muove

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 19:05 

Het is niet dat we niet in de chat willen afspreken in de chat hoor, maar ik begrijp San wel. De meesten van ons zijn bezig met tentamens op het moment, dus we zitten allemaal maar steeds kort op HPF. Dus het is echt niet dat we niet willen afspreken in de chat, we hebben gewoon op het moment wat belangrijkere dingen dan HPF ;)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 616 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 42  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: