Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 06, 2012 22:13 

Afbeelding

Nicholas hurkt bij Garrett neer en zegt dat het een flinke snee is, maar dat het met een paar hechtingen wel opgelost zal zijn. "Mwah dat valt wel mee, beetje draaierig maar dat lijkt me logisch na zo'n klap..." Hij hoort ergens vaag Drew aan de telefoon als ze even later ook naast hem hurkt en zegt dat de dokter zo komt. "Dank je," zegt hij met een klein glimlachje tegen Drew. Zijn hoofd deed toch meer pijn dan hij had verwacht.

Als Elaine aan hem vraagt of hij wil dat de rest vast doorloopt, heeft hij pas door dat bijna de hele groep om hem heen staat. Hij voelt zich er niet per se ongemakkelijk bij, hij snapt alleen niet waarom iedereen bloed wil zien. "Van mij mag iedereen blijven hoor, maar ik snap dat voor sommigen de hoeveelheid bloed niet erg aangenaam is," zegt hij, waarbij hij in het midden laat of hij het over mensen met een zwakke maag heeft of over mensen zonder hartslag.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 11:54 

Afbeelding

"Ik ben het met Elaine eens." zegt Drew terwijl ze nog steeds gehurkt zit. Hoewel ze dat eigenlijk liever niet toe wilt geven, heeft Elaine wel gelijk. "Ik stel voor dat Alyssa en ik bij Garrett blijven." Ze kijkt Alyssa even aan. Ze lijkt bang en een beetje verward. Dan kijk ze naar Tom en Nick. Ze haat het om dit de moeten vragen. "En misschien kan één van jullie ook blijven. Jullie hebben immers gezien wat er gebeurt is." Urgh. Nooit gedacht dat Drew ooit een vapier zou vragen om haar te helpen.

Dan kijkt ze naar de anderen. "De rest kan doorlopen." zegt ze heel duidelijk. Dan gaat ze staan en positioneert zichzelf tussen Garrett en Alyssa en de twee vampiers in. Als ze Garrett iets aan zouden willen doen, dan moesten ze eerst langs haar.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 19:31 

Afbeelding
Charte Sulin

Een beetje vreemd kijkt Charte naar Mina die haar pols nog steviger vastgrijpt. Als ze niet beter wist, zou ze nog denken dat Mina bang was? Een kleine glimlach ontstaat er plots op haar lippen als ze beseft dat ze gelijk heeft. Mina is bang!
"Even over de hartslag, het went. Ergens is het best aangenaam om geen hartslag te hebben." Charte fronst haar wenkbrauwen en denkt terug aan haar beginnende tijd als vampier. Eerst was het raar om te beseffen dat je dood maar tegelijkertijd ook levend bent, daarna veranderde dat rare gevoel in macht. In iets waar ze trots op kon zijn, iets waar Charte nu stiekem nog steeds trots op is.

Wanneer Mina bekend dat ze ook een vampier wil worden en daar ergens op hoopt kijkt ze haar een beetje ongelooflijk aan. "Als je echt een vampier wil zijn dan moet je wel werken aan je 'angst gevoeligheid' vrees ik. Bange vampiers zijn seriously not done." De woorden zijn niet eens goed over haar lippen als ze wordt aangevallen door iets. Het ding werpt haar op de grond en trekt een pluk haar uit. Woedend op haar zelf dat ze haar heeft laten verrassen staat ze recht en strijkt furieus de kreukels uit haar rokje. "Waarvoor was dat nu weer goed?" In haar stem was duidelijk de schaamte te horen. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zij, Charte, haar heeft laten verrassen? Dit kon maar één ding betekenen. Diegene in dat pak is geen mens. Ze bijt op haar lip, wacht maar. Denkt ze, ik krijg diegene nog wel te pakken.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 19:43 

Afbeelding

Mina kijkt zenuwachtig rond terwijl ze Charte haar pols blijft vasthouden.
Geen denken aan dat ze die momenteel gaat los laten, ze moet iemand voelen zodat ze zeker is dat ze niet alleen is in dit enge bos.
Ze luistert half naar de uitleg over de hartslag - nou haar hartslag gaat anders goed tekeer - en kijkt uiteindelijk opzij als Charte zegt dat bange vampieren echt not done zijn. Mina slikt even en bijt op haar lip, niet goed wetend wat ze hier moet op antwoorden. Net als ze toch een antwoord weet, slaakt ze een gil als Charte de grond wordt ingeduwd door een onbekend iemand die zich vermomd heeft in een eng pak.

Mina slaat een hand voor haar mond terwijl Charte ontzet overeind krabbelt en haar rok plat strijkt. 'Gaat het?' fluistert ze aarzelend. 'Zoiets hebben ze nog nooit gebruikt in de spokentocht.' Ze kijkt bedenkelijk en rilt even door een koude windvlaag.
'...Laten we anders de andere zoeken?' ze wil niet toegeven dat ze hartstikke bang is, maar nu wil ze echt in een grotere groep vertoeven voor haar eigen veiligheid.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 20:01 

Afbeelding

Op het moment dat Tom de vraag stelt, dringt de geur van vers bloed zijn neus binnen en vergroten zijn pupillen zich. Gelukkig is het donker, anders had hij het missen van zijn zonnebril bij dit kostuum veel meer aangetrokken.
Als er veel meer mensen en vampieren zich rondom James Bond vergaren, is dit alleen maar prima. Zo hoefde Tom niets te zeggen en kon hij zichzelf weer prima bij de les krijgen.

Elaine lijkt helemaal niet aangedaan door dit alles en stelt voor om door te lopen. Meerdere vinden dit een prima idee, maar nog voor Tom knikt, kijkt Drew hem aan. Dan knikt hij alsnog.

"Ik wacht wel." Zegt hij en kijkt dan naar Nicholas. "Ik geloof dat jij ook prima instaat bent deze klacht op de juiste plek bij de organisatie neer te leggen."

But I’m being born again

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 21:12 

Afbeelding
Nicholas Vermont

Drew belt een dokter, dat is mooi want hij heeft zijn smartphone nog niet geheel onder de knie. Vanuit zijn ooghoeken houdt hij Drew in de gaten. Ze komt gespannen over, maar zeker niet bang over. Eerder wat afstandelijk. Ze meldt dat er zo een dokter komt en ontfermt zich over Garret. Alyssa doet hetzelfde, al lijkt ze meer mentale steun te zoeken dan deze aan Garret te bieden.

Elaine stelt voor dat het geen zin heeft om er met z’n allen omheen te blijven staan. Ze heeft gelijk, het had ook totaal geen zin. Garret lijkt het niet erg te vinden. Het is Drew die uiteindelijk de knoop door hakt. Zijn mondhoeken krullen iets omhoog en zijn ogen verzachten iets. Het is bijna vertederend hoe Drew zich positioneert. Dapper of dwaas. Hij knikt als Tom zegt dat hij wel bij Drew, Alyssa en Garret blijft. “Ik zal de klacht inderdaad op de juiste plek binnen de organisatie neer leggen.” Russel. “Het kan nooit de intentie van de burgemeester zijn geweest om fysiek geweld tijdens een spooktocht te stimuleren.” Zijn blik verhard iets. Het is niet dat hij de behoefte heeft om telkens als politieagent op te treden, maar Russel zou het liefst voor elke kleine misstap laten boeten. De man roept het op zichzelf af.

Hij werpt nog een laatste blik op Garret “Sterkte.” Glimlacht hij alvorens hij de achterblijvers de rug toe keert. Hij gaat naast Elaine lopen en houdt zijn blik op het donkere pad voor hun gericht. “Elaine is de naam, toch?” vraagt hij, hij had haar naam eerder deze avond opgevangen in een van de gesprekken. “Ik neem aan dat het een van je namen is..” Ze was ouder dan de rest, ze had vast meerdere voornamen. Toch kent hij haar niet, een bewijs dat de wereld veel groter is dan hij soms beseft.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 21:30 

Afbeelding

Elaine wilt reageren op het antwoord van Garrett zelf als Drew meld dat de rest kan gaan. Althans, het komt er meer uit alsof Drew vind dat de vampier op moet rotten. Elaine glimlacht even. Natuurlijk is Drew bang dat er iets gebeurd... Het is een leedvermaak waar Elaine vrolijk van wordt. Tom blijft uiteindelijk en als de andere vampier, hij had zich voorgesteld als Nicholas dacht ze, bij haar komt staan besluit ze niet plots van gedachten te veranderen.

"Succes met de dokter," zegt ze kort met een kleine glimlach richting Garrett.

Dan loopt ze met Nicholas mee. Als hij vraagt of haar naam Elaine is knikt ze kort. Bij zijn volgende woorden krult er een wat valse glimlach om haar lippen, die al snel overloopt naar een normale glimlach.

"Eén van mijn namen ja. Af en toe is verandering fijn," antwoord ze.

Ze haalt een hand door haar zwarte haren heen en kijkt naar het pad voor haar. Dan bedenkt ze zich dat voor haar en Drew dat rare meisje en die jonge vampier liepen. Elaine hoopt eigenlijk dat ze die niet tegenkomen. Ze houdt niet van bange mensen. En de blonde was duidelijk bang geweest.

"Nicholas... Niet bepaald een standaard naam voor deze tijd..."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 22:03 

Afbeelding
Nicholas Vermont

“Klopt. Tegenwoordig woorden mensen naar de dagen van de week of fruit genoemd.” Hij glimlacht licht en haalt zijn schouders op “Ik kort het sinds kort ook af naar Nick. Nick Vermont.”

Nicholas houdt zijn pas iets in als hij verderop de stemmen van Mina en Charte hoort. Ook hij heeft even niet de behoefte om bij hun aan te sluiten. Hij werpt een blik op zijn horloge en laat zijn ogen dan langs de rand van het bos glijden. Hij overweegt het om een deel van de route af te snijden.

“Ik weet dat het onbeleefd is om aan een dame te vragen, maar mag ik vragen hoe oud je bent?” Hij kijkt haar nu voor het eerst pas aan en laat zijn blik onderzoekend over haar gezicht gaan “Ik geloof niet dat wij elkaar eerder hebben ontmoet.”

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 22:40 

Afbeelding

Elaine knikt even als hij verteld dat hij tegenwoordig zijn naam afkort naar Nick. Een naam die veel beter bij de tijd past. Ook zij houdt haar pas in als ze verderop de stemmen hoort. Als hij dan begint met de aloude woorden weet Elaine precies waar dit gesprek heengaat en ze glimlacht even kort.

"Ik ben overal en nergens geweest, het zou niet vreemd zijn als je me nooit tegen bent gekomen. En ja, het is meer dan onbeleefd om een dame naar haar leeftijd te vragen," antwoord ze, "Ik zal je een hint geven. De koning van mijn tijd, heeft zes vrouwen gehad."

Als deze hint niet genoeg was om aan te geven uit welk tijdperk ze komt, dan heeft Nicholas echt iets gemist. Het zou een prachtig leedvermaak zijn overigens, maar dat houdt ze voor zichzelf. Ze glimlacht even en kijkt dan even naar het donkere pad achter hun.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za nov 10, 2012 18:27 

Afbeelding

Één voor één vertrekken de mensen en vampieren en zo blijft Drew achter met Garrett, Alyssa en Tom. Onder normale omstandigheden zou Drew rustig met de mensen om haar heen praten om de sfeer wat te verlichten, maar dit zijn geen normale omstandigheden. Hoe je het ook went of keert, Drew staat hier wel met een vampier, een wezen dat ieder moment in de fout zou kunnen gaan.

Ze houdt haar blik even gericht op Tom en observeert hem grondig. Hoe erg zou hij tegen de geur van bloed moeten vechten? Eigenlijk zou ze het hem gewoon ronduit willen vragen, maar het is geen goed idee om hem te triggeren. Ze begint wat met haar telefoon te spelen, terwijl ze Tom van uit haar ooghoeken in de gaten houdt. Om toch iets tegen die gespannen stilte te doen besluit ze haar mond open te trekken. "Die koning van daarnet... Wie is dat?"

Ze wilt het eigenlijk niet toegeven, maar de koning intrigeert haar. Hij weet wie Abi was... Meer informatie over hem inwinnen kon geen kwaad.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 12:30 

Afbeelding
Nicholas Vermont

Nicholas kijkt haar zijdelings aan. Dus Elaine houdt van spelletjes, dat past wel in het beeld dat hij al van haar had. Hij wrijft even bedenkelijk over zijn kin terwijl zijn gedachten terug gaan naar enkele eeuwen hiervoor.
“Aahh…Het Huis Tudor. Hendrik VIII van Engeland de koning met de 6 vrouwen. “ hij glimlacht even bij het ophalen van oude herinneringen. Een datum hoeft hij dan niet eens meer te noemen, hij kan nu een schatting maken rond welke tijd ze geboren was. “Goed om te weten dat er nog enkele oude generaties hebben stand gehouden.” Hij knikt goedkeurend naar haar.

Hij houdt halt en laat zijn blik nogmaals langs de bosrand glijden. “Als je het niet erg vindt zou ik graag de route iets willen inkorten.” Hij knikt even veel betekend naar de weg voor hun, de weg waar het geluid van Charte en Mina vandaan komt. Hij werpt even een twijfelachtige blik richting haar schoenen “Ik heb momenteel geen behoefte aan het gezelschap van onze jonkies even verderop.” Charte en Mina waren beide in verschillende opzichten jong. “Alhoewel sommige ouderen zich nog erg kinderachtig gedragen..” hij doelt nu op Russel en zijn uitdrukking wordt wat zuur “Ken je Russel?”

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 19:57 

Afbeelding

Toms lip krult iets op als hij ziet hoe Drew hem in de gaten blijft houden. Het was wel duidelijk dat ze precies wist wat hij was en wat ze van zijn soort vond. Maar net als overdag, was dat wat hem triggerde het feit dat ze hier juist tegen haar eigen intuĂŻtie in toch juist het opzocht.
Hij haalt een keer diep adem en kijkt kort naar Mr Bond. Nee, het was absoluut niet aan de orde dat hij zichzelf hier nu zou verliezen.

"Ik geloof dat zijn titel dat al weggeeft, wie hij is.." Geeft hij Drew als antwoord op haar vraag, als ze eindelijk iets van haar nieuwsgierigheid durft prijs te geven.

Tom glimlacht even wat vals, schudt zijn hoofd en trekt zijn pakje sigaretten te voorschijn. Hij haalt er een uit, steekt deze aan en biedt het pakje vervolgens aan Drew aan.

"Russel. Ik ken hem van naam en reputatie, verder eigenlijk niet." vervolgt hij als hij zijn eerste haal langzaam heeft uitgeblazen. "Maar zijn galante manier van doen kan je bekoren?"

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 20:36 

Afbeelding

Drew's aandacht is volledig op Tom gericht. Ze zucht even, veel info geeft hij niet prijs. Of eerder, hij maakt de indruk eigenlijk niet veel van Russell te weten. Hier kan ze vrij weinig mee.

Hij biedt haar een sigaret aan en even twijfelt ze of hem moet aannemen. Ze rookt bijna nooit, soms op een feestje maar dat blijft erbij. Maar toch, als ze een klein beetje info wilt krijgen zal ze hem aan de praat houden. Ze neemt een sigaret aan.

"Nee," zegt ze als Tom haar vraagt naar Russell's galante manieren, "Ik hou er niet van als iemand zomaar in mijn aura gaat staan. Ik ben nogal gesteld op mijn personal space." Ze steekt de sigaret uit naar Tom, en kijkt hem even vragend aan. "Maar goed, je had het over zijn reputatie. Wat voor reputatie heeft hij dan?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 14, 2012 20:41 

Afbeelding

Tom lacht, schudt zijn hoofd en stopt het pakje sigaretten weer weg. Hij bekijkt Drew even terwijl hij nog een haal van zijn sigaret neemt en haar vuur aanbiedt zodat ze haar sigaret kan aansteken.

"En waarschijnlijk je sterke aura is dat wat hem dicht bij je doet begeven.." Zegt hij als ze haar sigaret heeft aangestoken.

Wat was er aan Russel dat haar nieuwsgierigheid de overhand had genomen? En ze hier in gezelschap van James Bond en Little Red Riding Hood hem vragen stelde over deze zijn reputatie.
Nonchalant haalt Tom zijn schouders op en glimlacht dan licht.

"Laten we het er op houden dat hij niet altijd even netjes en brandschoon is, die reputatie van Russel. In tegenstelling van wat men misschien van royalty mag verwachten, zeker als deze de rest van het uitschot in bedwang dient te houden."

De laatste woorden van Tom schemeren een zeker sarcasme door. Hij kijkt naar James Bond, en dan achter zich het pad in. Die dokter liet in ieder geval op zich wachten.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo nov 14, 2012 21:01 

Afbeelding

Elaine knikt goedkeurend als Nicholas het juiste antwoord geeft, tenminste iemand die zijn geschiedenis kent. Als hij zegt dat het goed is om te weten dat er nog enkele oude generaties stand hebben gehouden kijkt ze hem even aan. hij is dus van een oude generatie, de vraag is alleen welke.

"Uit welke eeuw komt jouw generatie?"

Dat Nicholas voorstelt om de route in te korten vind Elaine absoluut niet erg. Als hij uiteindelijk vraagt of ze Russel kent haalt ze nonchalant haar schouders op. Ze stapt van het pad af en gokt dat hij de hint wel begrijpt.

"Ik heb iets meegekregen over dat politieke gedoe, maar ik heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd dan me bezig te houden met wat ze wel en niet willen," antwoord ze dan, "Ik leef bij mijn eigen regels en daar zal een koning of een man niets aan kunnen veranderen."

Er klinkt een zekere minachting in haar stem bij het uitspreken van koning of man. Nee, Elaine leeft bij haar eigen regels, dat had hij haar wel geleerd. Nooit zou ze zich meer laten onderdrukken door wie dan ook, haar korte huwelijk was een hel geweest en heeft haar genoeg geleerd. Ze haalt een hand door haar haren heen.

"Hoe goed ken jij hem?" vraagt ze hem dan.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 290 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: