I present you...Jalf schreef:
Ronde 1: Beste script
Dit script
"is sterk en interessant." en een
"Heldere en aantrekkelijke introductie van het verhaal." De winnaar van ronde 1 met 32% van de stemmen is:
FantasyJalf schreef:
Ronde 6: Beste Mannelijke Hoofdrol
"Eric speelt een belangrijk sleutelfiguur (misschien wel letterlijk) binnen de fantasy groep. Tussen de verschillende spelers weet hij zich goed te vestigen."
"Ik vind Eric een van de meest briljante personages in Fantasy. Je weet nooit wat voor bui hij heeft of welke opmerking hij nu weer gaat maken, maar diep van binnen bedoelt hij het allemaal goed. Hij geeft oprecht om Jessa en Caleigh. Daarnaast schrijft Kim hem zo oprecht dat je niet anders kan dan van Eric houden."De winnaar van ronde 6 met 39% van de stemmen is:
Fantasy: Eric Jones (TheKimkommer)Jalf schreef:
Ronde 7: Beste vrouwelijke Hoofdrol
Het is lang spannend geweest in deze ronde. In eerste instantie geen winnaar en ook in de tweede ronde heeft het even gelijk gestaan, maar uiteindelijk was er dan toch een winnaar, met slechts 1 stem verschil op de nummer 2.
"fanclub present!"
"Geen extra motivatie dan; Zij is kewllllll En mijn personage is fan natuurlijk
"De winnaar van ronde 7 met 21% van de stemmen in de eerste ronde en 41% in de tweede ronde is:
Fantasy: Jessa Aldin (Jalf)Jalf schreef:
Ronde 9: Beste RPG
Nog een ronde waarin niet gelijk een winnaar kwam. Gelukkig kwam er in tweede een uitslag voor misschien wel de belangrijkste ronde bij deze Oscars. Met slechts 2 stemmen verschil hebben wij een winnaar.
"Omdat geen van de andere rpg's ook maar in de buurt komt!"
"Dit is een rpg waar verschillende componenten zoals liefde, haat, rivaliteit, vriendschap in een avontuur in balans worden gevat. Iedere personage past op zijn of haar manier perfect in het verhaal."Als dit een televisie programma was zou ik hier ttly een reclameblok in gooien, maar helaas is dit gewoon HPF en zal ik jullie niet langer in spanning mogen houden. De winnaar van ronde 9 met 33% van de stemmen in de eerste ronde en 56% in de tweede ronde is:
Fantasy