Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 19:21 

Afbeelding

Als Garrett een beetje voor zich uit staat te staren, hoort hij plotseling iemand naast hem beginnen met praten. Zijn whiskey-cola klotst bijna uit het glas als hij op schrikt - Elaine. Als ze tegen hem begint te praten, denkt Garrett eerst dat hij het niet goed verstaat en stikt half in zijn slok. Hij moet een paar keer goed hoesten, wat hem mooi te tijd geeft om even na te denken hoe hij hier nu op gaat reageren. Stik, ze heeft hem dus wél gezien! Ze kijkt hem erg lieflijk aan met een veelbetekenende glimlach. Zij heeft er in ieder geval wel van genoten dat hij naar binnen keek. Hij begint bedenkelijk te lachen en schudt lichtjes zijn hoofd terwijl hij nog een slok neemt. Alles om de tijd een beetje te rekken om een goede comeback te bedenken.

"Ach, het had slechter gekund," zegt hij onverschillig. "Doe je dat wel vaker, halfnaakt voor het raam staan?" vraagt hij plagend. Als zij dit spelletje wil spelen, dan doet Garrett net zo hard mee.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr jan 25, 2013 11:12 

Afbeelding

Elaine glimlacht onschuldig als ze precies de reactie krijgt die hij wilt, hij schrok van haar. Als het hem even duurt om een reactie te geven besteld Elaine een dubbele whiskey bij de barman. Ze kijkt Garrett aan als hij eerst een onverschillig antwoord geeft en erna plagend vraagt of ze het vaker deed. Ze haalt nonchalant haar schouders op en glimlacht.

"Dat hangt er vanaf..." zegt ze dan met een onschuldige glimlach, "Maar helaas was het puur geluk."

Ze haalt ene hand door haar haren heen en pakt het glas op wat de barman bij haar neer heeft gezet. Ze neemt een slok terwijl ze Garrett aan blijft kijken. De whiskey smaakt haar prima en de situatie ook..

"Maar ik kan dat ook aan jouw vragen... Kijk je altijd bij mensen door de ramen heen? Of had je ook geluk?" vraagt ze dan plagend en ze buigt wat dichter naar hem toe, "Maar je hebt nog niets gezien..."

Haar laatste woorden zijn een fluistering in zijn oor en de plagerige toon is er volledig uit verdwenen. Ze gaat weer recht staan en glimlacht slechts.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jan 25, 2013 20:53 

Afbeelding
Nicholas Vermont

Nicholas voelt Drew haar spieren aanspannen. Blijkbaar was ze niet zo koeltjes als ze deed geloven. Hij glimlacht. Angst was natuurlijk. Hij besluit er niks van te zeggen, de avond is nog jong. Hij danst verder, tot Mina angstig zijn arm vast grijpt. Hij trekt haar klemmende vingers zachtjes van zijn arm en laat haar een rondje draaien tot ze exact met haar rug richting Russel gekeerd staat. . “Je doet hem nog geloven dat hij er echt toe doet. Als we hem al noemen dan is het Russel, geen koning. Een nog beter idee is om hem helemaal niet te noemen. “ Hij kijkt haar belerend aan en manoeuvreert ook Drew met haar rug richting Russel. Drew begon net een beetje te ontspannen. Alyssa, die had waarschijnlijk niets door. Vanaf deze positie kan hij bovendien goed zicht houden op de lastpak.

“Je voedt hem met je angst. Types als Russel vinden niets leuker dan de jacht. Wanneer je hem negeert zal je hem spoedig vervelen en laat hij je met rust.” Hij duwt zijn glas in haar hand en moedigt haar aan om mee te dansen met de anderen. “Denk aan iets leuks. Hoe meer jullie genieten, hoe meer hij zich zal ergeren.” Zijn lippen vormen een dunne glimlach “Als je niet geweten had dat hij een vampier was dan had je hem ‘ gewoon’ een engerd gevonden. Een engerd in een afgezaagd halloween kostuum.”

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jan 26, 2013 12:12 

Afbeelding

Bijna hysterisch komt Mina naar Nicholas en haarzelf toe rennen en ze grijpt Nicholas' arm vast. Voor Drew achterom kan kijken, draait hij haar al weg, alsof hij haar wilt beschermen voor het geen wat er achter haar gebeurt. Belerend spreekt hij hen toe en al richt hij zich vooral op Mina, toch voelt Drew zich ontzettend aangesproken. Noway, dit waagde hij niet. Drew is niet bang, en al helemaal niet voor zo'n eikel als Russel. "Sorry... Maar suggereer je nu dat ik ook bang ben?" zegt ze scherp. Ze neemt een stap achteruit. "Laat mij je één dingen vertellen. Ik ben voor niemand bang."

En met die woorden beent ze weg langs de bar. Langs Elaine en Garrett, waar van ze niet ziet dat ze met elkaar spreken, langs Russel om uiteindelijk een paar plekken van Tom terecht te komen. Ze was hier behoorlijk klaar mee. Ze is niet bang, voor niemand niet.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2013 11:17 

Afbeelding

Tom haalt zijn wenkbrauw op als hij de reactie van Russel ziet. Echt, onbeschoft had nog nooit een duidelijkere betekenis kunnen krijgen als nu. Hij draait zich wat op zijn kruk zodat hij Russels kant niet meer op hoeft te kijken, neemt een flinke slok bier en vermaakt zichzelf vooral door de reacties van andere mensen te bekijken. Elaine was weer doorgewandeld naar haar volgende project, Nicholas had zich als een 'beschermengel' opgeworpen.

Hoewel, net als hij dit bedenkt, beent Drew terug naar de bar en gaat een paar plekken van hem vandaan op een kruk zitten. Tom neemt nog een slok bier terwijl hij naar haar kijkt. Ze leek kwaad. Meer nog, dan in haar normale doen. Even twijfelt hij of hij contact wilt leggen, maar weet ook dat ze daar helemaal niet op zit te wachten. Daarom drinkt hij zijn glas leeg en wenkt de barman voor een refill. Na dit volgende biertje was hij wel weer toe aan een sigaret.

But I’m being born again

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 31, 2013 15:22 

Afbeelding

Garrett moet lachen als Elaine het 'puur geluk' noemt dat hij haar halfnaakt zag vandaag. Hij mocht niet klagen om het uitzicht, maar dat ze zo zelfverzekerd is over zichzelf klinkt behoorlijk vanuit de hoogte. En stiekem is het best aantrekkelijk... Elaine blijft Garrett aankijken terwijl ze haar drankje aanneemt van de barman en Garrett doet hetzelfde bij haar. Als ze hem de vraag terugkaatst, kijkt hij lachend weg. Als Elaine dan dichterbij komt en hem iets in zijn oor fluistert, kan Garrett het niet meer ontkennen. Deze vrouw weet wat ze wil en wat ze nu lijkt te willen, is Garrett.

"Of ik altijd bij mensen door de ramen kijk? Nou ja, daar zijn ramen toch voor?" zegt hij met een brede grijns. Hij ziet dat ze minder plagend en serieuzer is na haar mededeling dat 'hij nog niets heeft gezien'. "Volgens mij vond jij het helemaal niet zo erg dat ik naar binnen keek, je lijkt het zelfs wel leuk te vinden," vervolgt hij ook wat serieuzer, terwijl hij haar aan kijkt. In zijn ooghoek ziet hij Drew langs benen en kijkt even achterom. Ze loopt de bar gelukkig niet uit, Garrett wil haar graag nog even bedanken voor haar hulp vanavond, maar alles in hem zegt dat hij dit gesprek met Elaine ook niet wil verlaten. Hij draait zijn hoofd terug naar Elaine en wacht op wat ze te zeggen heeft.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 13:35 

Afbeelding

Elaine neemt een kleine slok van haar dubbele whiskey als Garrett antwoord. Ook zijn volgende opmerking is serieuzer en als hij dan even wegkijkt haalt ze een hand door haar haren heen. Dit gaat precies de kant op die ze het op wilt gaan. Als hij zijn hoofd weer draait kijkt ze hem aan en glimlacht.

"Ik zal niet ontkennen dat ik van aandacht hou, dat zou totaal ongeloofwaardig overkomen," zegt ze dan met een glimlach, "Maar dat betekent niet dat ik het waardeer als mensen naar binnen staren. Dat zijn twee totaal verschillende dingen."

Ze neemt een slok van haar whiskey en gaat net wat anders staan. Zelfs kleine bewegingen zorgden er vaak voor dat mensen even kort naar haar lichaam keken. Iets wat ze absoluut niet erg vind.

"Maar ik wil je wel een kans geven om het goed te maken," zegt ze dan met een licht plagerige ondertoon en een flirterige glimlach.

OOC:: Stom internet x.x Deze post had er vrijdagavond moeten staan, maar zat zonder internet :') Heb geprobeerd het niet af te raffelen nu XD

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo feb 10, 2013 14:59 

Afbeelding
    Alyssa Miller

Alyssa heeft niks in de gaten van de spanning van Mina over Russel. Alyssa heeft het gewoon vrolijk naar haar zin en danst genietend van de drank en de muziek op de maat mee. Lachend kijkt ze naar de rest terwijl ze de rest van de inhoud van haar glas in een keer naar binnen giet. "Who!" lacht ze.

"Over welke engerd hebben jullie het?" grinnikt ze wanneer ze hun gesprek eindelijk een beetje lijkt te volgen. Haar blik gaat even over de mensen heen. Ze hoorde net de naam Russel vallen. "Oh die freak!" lacht ze.
De lach op haar gezicht maakt echter snel plaats voor een verbaasde blik wanneer Drew even goed duidelijk maakt dat ze voor niemand bang is. "Wat is er met haar aan de hand?" Pff en het was net zo gezellig!

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 11:44 

Afbeelding

Mina kijkt - lichtelijk in paniek - naar Nicholas die haar probeert gerust te stellen.
Ok, dus in feite kickt die Russell op angst, wat ze dus zeker niet meer mag laten blijken. Wat in feite gemakkelijker gezegd is dan gedaan.

Ze haalt diep adem en knikt zwak naar Nicholas.
'Ik zal mijn best doen.' terwijl ze zijn glas aanneemt en half wordt gedwongen om mee te dansen. Niet dat ze dat erg vindt. Ergens is het wel leuk en begint ze zich meer te ontspannen waardoor er een glimlach rond haar lippen wordt gevormd.

Mina kijkt verward opzij als Drew er vandoor gaat nadat ze duidelijk maakt dat ze voor niemand bang is. Ze laat haar blik opgaan naar Nicholas. 'Ze heeft een paar dingen meegemaakt...' ze glimlacht zwak. 'Ze heeft het niet zo erg voor jouw soort.'

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do feb 28, 2013 20:34 

Afbeelding

Drew wenkt de barman voor een nieuw biertje en laat haar blik door de bar gaan. Verschillende mensen en vampiers staan met elkaar te praten en het bevalt haar totaal niet dat Elaine en Garrett met elkaar in gesprek zijn. Verre van zelfs. Het liefst wil ze gelijk opstaan om Elaine eens goed te vertellen dat ze uit de buurt van Garrett dient te blijven, maar ze besluit het niet te doen. Nicholas dacht dat ze bang was en onmiddellijk op de situatie afvliegen gaf verkeerde signalen. Echt niet dat ze bang is.

Even kijkt ze opzij, Tom zit naast haar. Ze zucht en schuift naar de barkruk naast hem. Van de vampiers hier aanwezig was hij nog de minst vervelende. "Mag ik erbij komen zitten?" zegt ze wat nors.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za maart 02, 2013 19:58 

Afbeelding

Tom kijkt opzij als hij Drew hoort en kan het niet laten om geamuseerd een wenkbrauw op te trekken na haar vraag met een duidelijk geĂŻrriteerde toon in haar stem.

"Maar natuurlijk." Zegt hij om vervolgens een slok van zijn bier te nemen. Hij is even stil, bekijkt de drukke dansvloer achter hen even, voordat hij zich weer tot Drew richt. "Niet je beste avond?" Besluit hij dan toch te vragen.

De komst van Russel had haar duidelijk nog meer op scherp gezet dan dat ze al was. En nu ze vrijwillig naast hem was komen zitten, besloot Tom om zijn nieuwsgierigheid naar haar een klein beetje in te zetten.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo maart 03, 2013 21:56 

Afbeelding

Drew glimlacht wat wrang als Tom vraagt of dit niet haar beste avond is. "Ik geloof niet dat ik ooit in één ruimte ben geweest met zoveel personen die zo op mijn zenuwen werken." Ze neemt een slok van haar bier. Het was niets dan de waarheid. Elaine, Nicholas, Russel en Brad. Stuk voor stuk ergert ze zich dood aan hen. "Dus ja, ik heb wel eens leukere Halloween nachten meegemaakt, als je dat bedoelt." zegt ze lichtelijk geirriteerd.

Even kijkt wat voor zich uit. Ze heeft zin om naar huis te gaan, maar dat zou ze zich overduidelijk laten kennen en dat is wel het laatste wat ze wilt. "Maar goed, ik heb nu meerdere opties en één daarvan is heel veel bier drinken. Een andere optie is op hoge poten naar huis, maar dat zal mijn humeur ook niet heel veel verbeteren." Ze zucht. "Voorlopig wordt het dus even bier."

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2013 16:24 

Afbeelding

Garrett moet lachen als Elaine toegeeft dat ze van aandacht houdt. Ach joh, dat was nog niet duidelijk. Als ze een slok van haar whiskey neemt, gaat ze net wat anders staan, wat Garretts aandacht trekt. Ze doet dit allemaal bewust en Garrett weet dat hij er niet op moet reageren, maar hij kan niet anders dan naar haar kijken. Als ze dan begint over een kans om het goed te maken, kijkt Garrett haar vragend aan. Waarom denkt ze dat Garrett zich schuldig voelt? Dat dat ook zo is, doet er even niet toe. De gebeurtenis van vanmorgen was even goed haar schuld als die van hem. De flirterige glimlach en de plagerige ondertoon die ze wat eerder ook al gebruikte, beginnen Garrett een beetje te irriteren. Dit is zo'n typische vrouw die denkt dat ze met haar lichaam overal mee weg kan komen en alles voor elkaar kan krijgen.
"En hoe mag dat dan wezen?" zegt hij op een neutrale toon. Stiekem is hij best nieuwsgierig naar wat Elaine in gedachten heeft, maar wil niet laten merken dat hij daar misschien wel helemaal geen zin in heeft.
Hij ziet dat Drew bij Tom is gaan zitten en wat meer op haar gemak is, wat Garrett ook gerust stelt. Ookal staat hij nu hier bij Elaine, het liefste zou hij bij de anderen gaan zitten, maar aangezien de kans groot is dat Elaine hem volgt en Drew niet echt op Elaine gesteld is, besluit hij te blijven staan. Hij kijkt Elaine aan en wacht op antwoord.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2013 16:52 

Afbeelding

Russell laat zich neerzakken op een krukje aan het uiteinde van de toog, zodat hij goed zicht heeft over de rest van de bar. Vooral het zicht over de dansvloer is subliem, en ondertussen kan hij ook het gesprek tussen het mensenmeisje en de vampier volgen, die op enkele meters van hem verwijderd zitten.

Hij laat zijn ogen schuin naar de danssvloer glijden en ziet hoe type B langzaam mee begint te dansen met Nicholas, na haar paniekerig moment. Niets heerlijker dan een jonge vrouw die vol angst zit. Dan gaat dat pure bloed zo verrukkelijk sneller stromen door haar aderen. Onbewust likt hij even over zijn hoektanden, trekt zich los van de toog en mengt zich tussen het volk.

Gretig neemt hij de geuren in zich op, telkens hij passeert bij iemand die duidelijk de geur afgeeft dat hij of zij een mens is. Maar toch ruikt dat type B het lekkerst en kan hij niet wachten om zijn lippen rond haar nek te sluiten om zijn tanden gretig in dat slagadertje te laten drukken waardoor de eerste druppel bloed op zijn tong zou belanden. De eerste druppel is meteen ook de lekkerste die je maar kan inbeelden. En dan wordt de honger groter...En groter.

Hij mengt zich tussen Nicholas en Mina en kijkt haar haast hypnotiserend aan.
'Mag ik deze dans van u, jongedame?' Hij steekt zijn hand plechtig naar haar uit nadat hij een beleefde buiging naar haar heeft gemaakt. Nu moet ze wel smelten.

Afbeelding

Mina draait vrolijk een rondje terwijl ze helemaal opgaat in de muziek en sluit haar ogen even gelukzalig waardoor ze muziek nog beter in zich kan opnemen.
Even is ze alles vergeten, de stress die ze de laatste tijd heeft beleefd op haar werk, al het schoolwerk die thuis op haar ligt te wachten, die enge vampier die daarnet aan de toog was gaan zitten.

'Mag ik deze dans van u, jongedame?'

Mina opent snel haar ogen, als ze de stem hoort en het ook duidelijk is geworden dat het liedje is afgelopen en overgegaan is in een traag liedje die duidelijk geschuifel vraagt.

Geschokt kijkt ze naar Russell, wil net een hysterische gil geven, maar dan verstomt ze als ze de ogen ziet van deze oudere man.
'M-Met plezier' antwoordt ze terwijl ze zijn ijskoude hand aanneemt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma maart 04, 2013 17:28 

Afbeelding

Elaine glimlacht slechts als Garrett dan op een neutrale toon vraagt hoe dat dan mag wezen. Neutrale toon, niet hetgeen wat in de planning lag. misschien zou dit toch iets moeilijker zijn dan ze gepland had. Dus besluit ze de opmerking die ze eerst had te laten varen.

"Ik zal je twee opties geven. De eerste is door mij te vertellen welk boek de moeite waard is om te gaan lezen als ik klaar ben met het boek waar ik nu in bezig ben," zegt ze dan met een kleine glimlach, "Nou begrijp ik dat niet iedereen zoveel leest als ik doe, daarom krijg je een tweede optie en dat is om me iets meer over jezelf te vertellen, niets bijzonders je hoeft niet diep in te gaan over je gevoelens of je verleden, maar voor nu weet ik alleen je naam en dat je, blijkbaar, van hardlopen houdt. Oppervlakkige details kan ik prima mee leven."

Ze drinkt haar glas whiskey leeg en zet die op de bar neer. Het glas wordt gelijk bijgevuld door de barman. Dan kijkt ze Garrett weer aan.

"Ik prefereer optie één overigens, het is lastig goede boeken te vinden als je zoveel leest als ik," zegt ze dan.

Ze gokt dat hij voor optie twee gaat, de optie waar iedereen altijd voor gaat. Het was zoveel makkelijker voor mensen om wat informatie over zichzelf te vertellen dan een boek te bedenken wat ze goed vonden. Ze hadden alleen nooit door dat beide opties haar een hoop vertelden over hun persoonlijkheid...

OOC:: Verwacht of Onverwachts? :')

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 290 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: