Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 50  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 15, 2013 9:04 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt op uit haar gedachten wanneer ze opeens een geluid hoort buiten haar deur, alsof iemand op de grond viel, gevolgd door geklop op de deur. Sam.
Snel staat Rose op en kijkt ze nog een laatste keer door de kamer heen. Ze loopt naar de deur toe en haalt even diep adem. Daar gingen ze dan. Nu was er geen weg meer terug. Ze drukt de deurklink omlaag en stapt vervolgens uit haar kamer. Ze werpt even een korte blik op Sam alvorens ze naar het lichaam van het dienstmeisje kijkt. Sam had haar een ferme klap weten te geven, het meisje lag er redelijk KO bij.

Zonder nog langer bij het dienstmeisje stil te blijven staan, kijkt ze op naar Sam en knikt naar haar. “Okay, let’s go.” zegt ze. Ze trekt de deur dicht en kijkt even vluchtig de gang door. Het was redelijk stil en leeg. De in en uitgangen zouden waarschijnlijk strenger bewaakt worden. Chase zou alle mankracht daarop in zetten.
“Welke van de geheime uitgangen wil je gebruiken?” vraagt ze Sam, terwijl ze samen de gang uitlopen. “Chase heeft vooral de grote in en uitgangen bewaakt. Ik denk dat we daar het meest van uit de buurt moeten blijven. Het zou kunnen dat hij ook een aantal van de geheime uitgangen bewaakt heeft, het ligt er maar net aan hoeveel vertrouwen hij in mij heeft.” zegt ze. “En ik denk dat dat op het moment niet veel is.”

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 15, 2013 20:21 

Afbeelding

Noah besluit direct om niet verder te vragen naar haar verbanning. Het was duidelijk een gevoelig onderwerp. Geen wonder als het je eigen ouders waren die je verbannen hadden. “Ik zie je zo bij het eten.” Hij geeft haar een kus op de wang en draait zich om. Bij de deur blijft hij nog even twijfelend staan. Hij weet niet hoe hij haar moet troosten, of hij maar moet troosten. Daarbij is een emotie als verdriet zijn grootste vijand. Hij weet niet of hij Celeste haar tranen zou kunnen weerstaan, of hij ermee om zou kunnen gaan. Lust, wraak, vreugde, dat waren de gevoelens die hij kon beheersen. Verdriet niet,

En dus laat hij haar alleen achter. Hij zucht en wandelt naar de eetzaal waar diverse hapjes staan uitgestald. Hij pakt een vork van tafel en prikt er wat eten op. Kieskeurig laat hij zijn kaken even malen “Dit hoef ik niet” hij pakt een glas water en spoelt zijn mond.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma apr 15, 2013 21:28 

Afbeelding

Met een zucht rolt Sam met haar ogen, wanneer Rose het dienstmeisje geen aandacht geeft en de deur al sluit. Was ze gewoon echt zo dom? Ze knikt dan ook alleen wanneer Rose zegt dat ze gaan, maar maakt ondertussen de kamerdeur weer open. Ze pakt het dienstmeisje bij haar armen vast en sleept die de kamer in. ‘NĂș kunnen we gaan,’ bevestigd ze terwijl de deur dicht valt.

Ze loopt samen met Rose over de gangen. ‘Ik denk dat we de meeste kans maken om via Noah’s oude kamer naar buiten te gaan..’ ze glimlacht, ‘Ietwat ironisch, toch?’
Met wat geluk staan Rose en Samantha ietsje later buiten het kasteel. Het is ondertussen al donker aan het worden en de brug zal dan ook elk minuut kunnen verschijnen. ‘Heb jij een idee hoe we langs al die bewakers kunnen komen?’ ze wijst naar de bewakers die rond de plek van de brug zijn opgesteld. ‘Chase’ kennende zullen er ook nog wel een paar minder opvallend neergezet zijn hier..’

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 15, 2013 21:53 

[Nog heel even bannerloos]
Ryan

Ryan heeft zijn oog op een nieuw juweeltje laten vallen. Twee om precies te zijn. Samantha en Rose. Zijn wenkbrauwen schieten even verbaasd de lucht in als het ene meisje de dienstmeid zonder pardon tegen de grond werkt. Zijn mondhoek trekt omhoog in een grijns, ze heeft zijn aandacht. Rose ook, hij herkent haar als de verloren dochter van Chase en volgens roddels de oogappel van Noah.

Nieuwsgierig volgt hij de dames op gepaste afstand. Hij is ze dankbaar want hij heeft zijn zakken goed gevuld en ze bieden hem een veilige aftocht uit het kasteel. Gelukkig is het nacht en kan hij zich in de schaduwen van de muren verborgen houden en gebruik maken van struikgewas als dekmantel. Ze kijken vanaf een afstand naar de brug, maar hij staat nu te ver weg om hun te kunnen verstaan. Willen ze de brug over steken? Haha, het gemaskerde bal is pas morgen. Ze hebben zich vergist in de datum, of niet?

Ryan besluit een gewaagde keuze te maken. Zo geluidloos mogelijk begeeft hij zich dichterbij de dames. Zo dichtbij dat hij uiteindelijk bijna over hun schouders mee kijkt. Hij wrijft bedenkelijk over zijn kin als Samantha het over de bewaking heeft. “Ik heb wel een idee..” maakt hij zijn aanwezigheid kenbaar "Hii" glimlacht hij met zijn meest charmante lach.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma apr 15, 2013 22:41 

Afbeelding
    Rose Pocock

Even later staan Rose en Sam buiten het kasteel. Ze hadden het geluk dat niet alle doorgangen bewaakt werden. Op hun hoede lopen Rose en Sam vervolgens richting de brug. Het was al flink aan het schemeren en aan het gedrag van de bewakers bij de nu nog niet zichtbare brug te zien, kon hij elk moment verschijnen.

"Hmm.." mompelt Rose even terwijl ze haar blik over de bewakers laat gaan. Haar blik gaat verder richting de bomen en het struikgewas. Ze konden inderdaad overal staan. Dit was het lastigste gedeelte.
"Ik denk dat we,-" Rose schrikt op wanneer ze opeens een stem achter zich hoort. Ze weet nog goed geen geluid uit te brengen. Er staat een onbekende jongeman achter hun. Ze verstart. gedoe. Was het een bewaker van het kasteel? Kon Sam hem niet even net zo knock out slaan als ze dat dienstmeisje had gedaan?

Wanneer het moment inzinkt duwt ze hem uit een reflex tegen de boom achter hem aan. Zijn charmante glimlach valt haar niet eens op. Dit was hun enige kans om naar de overkant te komen. Als hij hun zou verraden zou Chase erachter komen en dan zou alles hier eindigen. Er gaat vanalles door haar heen.
"Wie ben je en wat doe je hier?" vraagt ze hem meteen, niet te hard zodat de bewakers verderop niks zou opvallen. Nu ze de beslissing had genomen om te gaan en ze al zo ver was gekomen om samen te werken met Sam, kon ze niks anders in haar weg laten staan.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: ma apr 15, 2013 23:09 

Afbeelding

Samantha was net bezig om de bewakers te tellen, als ook zij opschrikt door een stem achter hen. Ze draait zich om en kijkt daarbij recht in de ogen van de onbekende jongen, die gevaarlijk dichtbij staat. Hoe had hij ongemerkt zo bij hun kunnen komen? Wat doet hij daar eigenlijk? Voordat ze echter iets kan zeggen, heeft Rose hem al tegen de boom aan geduwd. Goedkeurend knikt ze, dit niet verwacht te hebben van Rose.

Terwijl de jongen zo tegen de boom aan staat, bekijkt Sam hem. ‘Dus jij beweert een idee te hebben om langs die bewaking te komen..’ Haar blik valt op zijn buideltas. ‘Wat neem jij zoal mee op je avond wandelingen?’ Ze opent de buideltas en fluit zachtjes, ‘Dat zijn mooie spullen om zo laat nog mee rond te lopen..’ Een grijnsje speelt rond haar lippen als ze de jongen weer aankijkt. ‘Dus jij wilt vrijwillig’ –kuch- ‘voor afleiding zorgen, zodat wij over kunnen steken.. Dat komt nu fijn uit..’

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 11:51 

Afbeelding

Kit zucht even als hij aanvoelt dat hij hier verre van op zijn gemak is. Hij had nooit durven denken dat Between zijn echte thuis is. Hier blijven om Noah even te ontvluchten was dus ook geen optie meer.

Hij laat zijn handen verdwijnen in de zakken van zijn mantel en wandelt op zijn gemak terug naar de plaats toe waar de brug elk moment zou verschijnen voor de stervelingen. Buiten hem dan. Hij ziet de brug altijd.

Kit kijkt nog even op naar de zon, toch wel een aspect dat hij soms mist in Between, en laat de stralen genietend op zijn gezicht vallen. Maar dan doemen er stemmen op in de verte en hij is meteen alert. Er zijn mensen bij de brug.
Met een snelle stap wandelt hij er naar toe en zijn verbazing is dan ook groot als hij Rose herkent. De andere vrouw kent hij niet, laat staan de man die zich er bij heeft gevoegd.
'Juffrouw Rose?' verlaat het dan ook aarzelend zijn mond.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 17:23 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kijkt zijdelings naar de buideltas die Samantha nou opent terwijl ze nog niet wegstapt bij de jongen. Hij hoefde maar te schreeuwen en de bewakers zouden hun zien en dan was het einde verhaal. Ze laat haar blik even over de jongen glijden, waarna ze naar Sam kijkt. Hem als afleiding gebruiken? Haar blik schiet weer naar de jongen. Ze durft hem alleen nog niet los te laten - niet dat hij niet heel makkelijk los kan komen, in the end zou hij toch wel sterker zijn.

Voor een tweede keer schrikt Rose op wanneer er nog een stem te horen is. Ditmaal is het haast erger, want de stem spreekt haar naam uit. Het kon toch niet zo fout lopen allemaal? Verstart draait ze dan toch om richting de stem. Ze weet alleen niks uit te brengen wanneer ze de jongen ziet. Kit.
Er gingen geruchten rond dat hij heen en weer kon over de brug, dat hij de enige was die terug was gekomen van de andere kant - meerdere malen zelfs.

"Kit?" verlaat het dan ook even aarzelend haar mond. Ze staat nog steeds bij de jongen bij de boom maar voorzichtig laat ze hem los. Kit heeft haar aandacht getrokken. "Kit, toch?" herhaalt ze nog een keer.
"Zijn de geruchten.. waar?" vraagt ze. Haar hersenen beginnen nu overuren te maken. Kit wist of Noah inderdaad nog leefde. Kit had misschien wel heel het afgelopen jaar met Noah doorgebracht. Kit zou hun kunnen helpen om over te steken. "Kan je ons helpen?" vraagt ze vervolgens meteen. "Om over te steken?"

Haar blik schiet weer even snel naar de andere jongen toe, waarna ze naar de bewakers kijkt en uiteindelijk Samantha aankijkt. Ze konden voor afleiding zorgen zodat in ieder geval zij en Samantha over konden steken.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 18:08 

Ryan

“Oef..” kreunt Ryan zachtjes als beide dames losse handjes blijken te hebben. Het is nu Rose die hem tegen een boom duwt, toch is hij niet erg onder de indruk. Hij smoort zelfs een grinnik. Dus jij beweert een idee te hebben om langs die bewaking te komen.
“Jep.” Hij trekt zijn blouse wat rechter, maar beweegt niet teveel. Rose mag hem wel vasthouden als ze daar behoefte aan heeft. Hij is wel een beetje verontwaardigd als zijn buit wordt afgepakt en ze opmerkt dat hij met mooie spullen rond loopt.
“Ik kan van jullie hetzelfde zeggen.” Zijn blik valt op de tas van Rose, die hem nog altijd tegen de boom aangedrukt houdt. Hij geeft zich over. Genade!

Met een vermakelijke grijns om zijn lippen blijft hij staan “Juffrouw? Ik zie geen dame hier..” hij pruilt treurig, alsof Rose hem oprecht pijn heeft gedaan. Ze laat hem dan ook los, al is dat meer aan Kit dan zijn pruillip te wijten. Best, want hij begon het wel een beetje zat te worden. “Pas op, ze bijt” waarschuwt hij Flynn. Rose is wel erg wanhopig om over de brug te geraken, dus laat hij zijn blik even over Sam heen glijden.

In een snelle beweging grist hij de tas weer uit Sam haar handen. “Dankje vriendelijk, maar deze is van mij.” Ryan kijkt even va de jongen naar Rose en gaat vervolgens naast Sam staan. Hij vouwt zijn armen over elkaar en kijkt wijs. Wijzer dan hij eigenlijk is. Zijn blik gaat even opzij “Ryan is de naam trouwens.”

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 19:33 

Afbeelding

En dan komt er nĂłg iemand bij hen staan. Ze zucht geĂŻrriteerd als deze persoon en Rose elkaar blijken te kennen. Alleen was ze waarschijnlijk al lang bij de brug geweest. Rose haar aandacht zit compleet bij Kit en aangezien Sam pas terug in de stad is, heeft ze geen idee over welke geruchten Rose het heeft.

Met een ietwat geamuseerde glimlach kijkt Sam naar Ryan die zojuist zijn tas heeft teruggepakt ‘De tas misschien ja, maar de inhoud..’ Niet dat zij daar een probleem mee heeft. Ongeduldig kijkt ze naar Kit om vervolgens een blik op de brug te werpen die nu zichtbaar is geworden. Haar aandacht gaat naar de bijdehante Ryan –iets wat Sam totaal niet is- wanneer die het nodig acht om zijn naam te zeggen. ‘Samantha,’ stelt ze zich voor, ‘Ben je van plan over te steken?’ Ze vraagt zich af waarom hij de spullen dan nodig zou hebben. ‘Of bemoei je je gewoon voor de lol met andermans gesprekken?’

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 20:17 

Afbeelding

Kit kan zijn ogen haast niet geloven als het effectief Rose is, als die aantoont dat ze Kit wederzijds herkent.
Hij zet dan oo
k een paar stappen dichter naar haar terwijl hij een glimlach op zijn lippen tovert. Hij kan maar beter beetje vriendelijk overkomen aangezien zijn gezicht nog dik en blauw zit van de vechtpartij enkele dagen geleden. Het is haast een wonder dat ze hem nog herkent.

Hij slaat zijn ogen even vertwijfeld neer als Rose begint te vragen of de verhalen waar zijn. Kit weet meteen waarover ze het heeft; namelijk het feit dat hij als enige vrijwillig en op ieder tijdstip de brug kan oversteken.
Iets wat alle anderen ontzegd is. En dan vraagt ze hem of hij kan helpen.

Kit slikt en kijkt haar zwijgend aan, niet goed wetend wat hij direct moet antwoorden.
Hij had natuurlijk wel verwacht dat Rose de brug zou willen oversteken. Zij en Noah hebben een hele historie, dus brandde het vast om hem terug te zien. Plots trekt hij grote ogen en grijnst breed. Als Rose de brug oversteekt... Dan zal Celeste vast haar plaats naast Noah kwijt zijn! BINGO!

'Ja, ik kan inderdaad de brug over.' hij knikt even terwijl hij zijn blik laat glijden naar Sam en Ryan. 'En natuurlijk wil ik je helpen, juffrouw Rose.'Hij vestigt zijn blik weer op haar. 'Gaan uw twee metgezellen ook mee?'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 20:27 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose werpt Ryan even een blik toe wanneer hij zegt dat ze 1. geen dame is en 2. dat ze bijt. Haar korte blik naar hem is even waarschuwend, ze had helemaal geen tijd om zich met hem bezig te houden.

Ze richt haar blik dan ook snel weer op Kit. Hij wil haar helpen. Er verschijnt meteen een glimlach op haar gezicht. "Ja." knikt ze snel. "Ofja, Samantha wel in ieder geval." zegt ze, waarbij ze nog een blik naar de andere jongen, die zich voorstelt als Ryan, werpt. "Ik heb geen idee wat hij hier zoekt.."

Zonder nog verder af te dwalen knikt ze even richting de brug, waar de bewakers staan. "Er staat alleen te veel bewaking. Chase heeft ernome voorzorgsmaatregelen genomen.. We moeten ze op de een of andere manier afleiden zodat we over kunnen steken.."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 20:58 

Ryan

“Dat was niet het originele plan. Het idee was om gebruik te maken van chaos,. Me te laten opsluiten in het kasteel, uiteraard zonder succes, om vervolgens met een flinke buit weer te vertrekken.” Hij is duidelijk trots op zijn plan “Ik had alleen de bewaking wat onderschat, gelukkig zijn jullie mijn pad gekruist.” Hij haalt zijn schouders op en kijkt even bedenkelijk naar de brug. Hmm, hoeveel zouden mensen hem betalen om hun geliefden terug te zien. Hij zou ze terug kunnen brengen, een goede daad verrichten en stinkend rijk worden. Misschien lagen er ook wel schatten en rijkdom aan de andere zijde. Als alles zou mislukken dan was er nog de prinses. Ze was perfect handelsmateriaal, aan de andere zijde en hier. In geval van nood zou hij haar terug brengen naar haar papa en eeuwige roem genieten. Mja, het is de gok wel waard. Zo erg kon het toch allemaal niet zijn.

“Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die ‘andere’ zijde.” Geeft hij toe. “Dit is jullie geluksdag dames, want met alle respect, jullie hebben geen idee hoe jullie dit moeten aanpakken. Elke minuut dat jullie hier langer staan lopen jullie meer kans betrapt te worden. Ik –“ hij prikt in zijn eigen borstkast “Zal jullie daarom helpen. Mijn eigen belangen opzij schuiven en mijn diensten aan jullie verlenen.” Theatraal eindigt hij met een buiging en kust hij hun handen. “Vrees niet” hij knipoogt schalks naar Rose en Sam.

Met een brutale glimlach achterom laat hij de meiden en Kit achter en wandelt hij recht op de brug af. Het duurt niet lang of hij heeft de aandacht van de bewakers. Hij fluit vrolijk tot hij hun bereikt, blijft staan en begint een amicaal gesprek. Er klinkt gelach en er wordt door Ryan wat gewezen naar de brug. “Wacht, ik laat het je zien!” Ryan tast in zijn buidel en doet zijn best om het zilveren bestek niet te laten rammelen. Hij wenkt de bewakers dichterbij te komen “Ik bluf echt niet, ik laat het jullie zien.” Ryan opent met een grijns van oor tot oor zijn handpalm, de bewakers leunen verder naar voren om het beter te kunnen zien. Op dat moment blaast Ryan in zijn hand de elfenstof uit zijn handen, recht in de gezichten van de bewakers die vrijwel direct een schoonheidsslaapje doen.

Ryan wappert met zijn handen en kijkt met ingehouden adem naar de bewakers op de grond. Als de stof optrekt begint hij enthousiast te zwaaien.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 21:25 

Afbeelding
    Rose Pocock

Rose kan Ryan geen ongelijk geven over dat ze elke minuut die ze hier verdoen steeds meer de kans hebben dat ze gepakt worden. Ze moesten zo snel en onopvallend mogelijk oversteken. Misschien dat ze het wel gewoon op een rennen moeten zetten.
Het gedrag van Ryan zet Rose aan het denken. Hij leek hun te willen helpen en dit maakte hij zelfs op een overdreven manier duidelijk door zowel haar als Sams hand te kussen. Zijn woorden "vrees niet" zetten haar juist meer aan het denken of het wel zo verstandig is om deze onbekende jongen waar ze geen hoogte van kan krijgen, het te laten afhandelen.

Voor ze er echter nog iets aan kan doen, loopt Ryan al richting de brug en daarmee richting de bewaking. Zwijgend blijft Rose vanuit hun plaats toekijken naar het tafereel iets verderop. Op een gegeven moment lijkt Ryan iets uit z'n tas te pakken - maar dan vallen de bewakers opeens op de grond. Haar wenkbrauwen schieten even kort omhoog. Dat had hij snel voor elkaar gekregen en nu mogen ze toch wel van geluk spreken dat hij zich bij hun heeft gevoegd.

Snel kijkt Rose even heen en weer of ze nog andere mensen ziet. Niemand. De perfecte timing om de brug dus over te steken. "Okay.. Let's go." zegt ze tegen Sam en Kit, waarna ze voorzichtig achter het struikgewas vandaan stapt en snel richting de brug loopt.
Ze werpt even een blik op de bewakers die op de grond liggen en kijkt vervolgens op naar Ryan. "Thanks." glimlacht ze snel, waarna ze zich richting de brug stapt.

Heel voorzichtig vouwt Rose haar vingers om de zijdezachte zilveren draden waaruit de brug bestaat. Het voelt zelfs betoverender dan dat het eruit ziet. Ze had het vele dagen vanaf een afstand bewondert, maar nooit was ze zo dichtbij gekomen.
Haar hand blijft er even op rusten terwijl er nog laatste twijfels en gedachtes door haar heen gaan. Nu was het definitief. Er was geen weg meer terug. Rose haalt even diep adem en blaast even voorzichtig uit. Ze kijkt nog een laatste keer achterom, waarna ze voorzichtig een stap op de brug zet. En nog een stap. En nog een stap.. en nog een stap..

Elke stap lijkt haar eraan te herinneren wat ze allemaal achterlaat en vooral hoe ze het achterlaat. Met het liegen tegen haar moeder en Chase, het tegenin gaan van hetgeen wat ze haar altijd verboden hebben. Maar aan de andere kant lijkt elke stap haar ook steeds meer mee te trekken naar de overkant. Ze lijkt zelf geen moeite meer te hoeven doen om door te lopen - het gaat als vanzelf. Het lijkt wel of de andere kant een aparte aantrekkingskracht heeft, iets wat vastbesloten is om z'n grip niet te verliezen over diegene die zich op de brug bevindt.

Rose zet nog een laatste stap en voelt dan opeens harde aarde onder haar voeten, in vergelijking tot het zweverige gevoel van de brug. Rose ademt even rustig uit. Daar staat ze dan. In Between.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di apr 16, 2013 21:44 

Ryan

“Graag gedaan” glimlacht hij. Hij laat Rose eerst zelf de brug oversteken. Met ingehouden adem luistert hij naar de geluiden om zich heen. Geen ijzige gil, geen geluiden van worsteling en bovenal, geen bloed. Het was veilig. Als hij het goed had ingeschat dan stond Rose heelhuids in Between.

Ook Ryan zet met nu toch wel enigszins knikkende knieën zijn eerste passen op de brug. Een moment kijkt hij de diepte onder hem in, waarbij alle kleur uit zijn gezicht verdwijnt. Hij schraapt even zijn keel om zich niet te laten kennen en loopt gespannen door. Langzaam worden de contouren van Between zichtbaar, van een vrouw, een engel. Ryan zet zijn voeten op de droge aarde onder hem neer en kijkt op. Oh, het is Rose.

Een beetje opgelaten lacht hij de zenuwen weg. “We leven nog.” Hij controleert even of hij al zijn bezittingen nog bij zich heeft. Brutaal werpt hij ook een blik in de tas van Rose. “Helemaal klaar voor het gemaskerde bal. Wel een avond te vroeg.” Met een glimlach neemt hij plaats op een boomstronk “Dus, is het waar? Geliefd bij beide broers?” Ryan laat het allemaal klinken alsof het een spelletje is. Ryan bekijkt Rose eens uitgebreid, op zoek naar dat stukje onweerstaanbare aantrekkingskracht.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 741 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: