Nou iedereen heeft weleens dromen, hele rare maar ook hele mooie. Van nachtmerries tot prachtige hemel dromen.
Je kunt in dit topic alles erover kwijt, info die je hebt gelezen kun je plaatsen, vragen als je iets niet snapt die iemand anders wel kan antwoorden.
Het schijnt dat dromen je onderbewustzijn zijn van wat je overdag hebt meegemaakt, en die proberen dat te interpreteren en te snappen.
Maar ze maken er wat anders van waardoor je dromen heel raar zijn, maar wanneer je wakker wordt vaak niet meer herinnerd.
Er wordt ook vaak gezegd dromen zijn bedrog die kunnen niet uitkomen, of er zijn liedjes van zoals ''dromen zijn bedrog'' wat is jouw mening hierover?
Zijn er weleens dromen van je uitgekomen?En natuurlijk waar dit topic omdraait en niet stil valt, wat heb je hebt gedroomd vannacht!
Verder nog wat vragen die je kunt antwoorden!
Wat droom je?Het zijn er veel maar vooral in combi met RL en tekenfilm.
Weet niet precies wat, maar het heeft met reizen te maken en xxx. Of dat er een probleem is.
Wanneer heb je deze droom gehad? Heb je deze droom vaker gehad?Dromen! ja idd. Bepaalde dromen 2x over een bepaalde tijd door me leven.
Waar ben je in je droom, weet je dat? (plaats, jaartal etc..)Jaartal zou ik echt niet weten, hoe zou je dat moeten weten?
Waar ik ben op veel verschillende plaatsen, niet alleen RL maar ook in soort van tekenfilms of een combi ervan.
t zijn meestal plekken die ik niet ken, maar als het voor de 2x komt wel.
Zijn er andere personen aanwezig in jouw droom, zo ja wie?Ja zo nu en dan mensen die ik gekend heb, of familie enzo.
Wat kun je nog meer vertellen over jouw droom? beschrijf het maar als je wil, de kleine dingen kunnen veel betekenenIk heb vaak geen controle over wat er gebeurd, bij de 2e soms wat meer. soms zeg ik wel iets dat lukt maar heb dan ook het gevoel dat ik in het echt ook praat. Of dat het zo echt lijkt dat ik het vreemd vind wanneer ik wakker word.
Zou wel wat willen vertellen maar het zijn er wel wat, dus ik weet niet welke ik zou moeten nemen. Dat komt nog wel..
Vroeger heb ik eens een droom gehad die uit kwam:
Ik kon niet fietsen op 2 wielen dat vond ik eng en had nog steeds zijwielen en op de school waar ik zat leerde ze me fietsen.
Nou op een nacht droomde dat ik wel kon fietsen ik stond op een berg/heuvel en beneden was een feest. (denk voor mij weet niet zeker) En ik ging naar beneden toe en toen ik wou remmen lukte dat niet of wist niet hoe, en ik belande/vloog in het feest bij het eten, toen werd ik wakker. Zal nog wel iets zijn geweest maar dat weet ik niet meer.
Maar ieder geval kon ik de volgende dag fietsen zonder problemen.