Lily_flower schreef:
nou over de echte vraag:
Deel 1 en 2 zijn nog als nieuw, die heb ik een tijdje geleden pas gekocht via marktplaats, scheelt de helft van de prijs en ze zagen er nog super goed uit, deel 3 en 4 zijn redelijk maar deel 5 en 6 zien er niet meer zo geweldig uit, nou moet ik zeggen dat alle bladzijde er nog netjes en stevig inzitten en haast geen ezelsoren (alleen bij de stukken die ik mooi vind en die ik om de tijd weer doe lezen - dan hoef ik niet te zoeken XD) wel zijn die laatste twee kaften een beetje naar de klote, ik heb ook zitten pulken aan de paperbacks en nou is dat plastic laagje op sommige stukken een beetje weg, best wel jammer! Maar als ik dat hier soms zo lees zien de mijne er toch nog goed uit! .. deel 7 is een hardcover en die ziet er wel nog heel goed uit, maar ja die is natuurlijk ook wel wat nieuwer dan bijvoorbeeld deel 3 die gelijk is gekocht toen hij uitkwam.
maar zoals ik al zei, als ik ze ooit nog een keer goedkoop tegen kom dan ga ik deel 3/4/5 en 6 opnieuw kopen.
Ik ben mijn belofte aan mezelf nagekomen en heb alle boeken nu in hardcover de paperbacks heb ik doorverkocht.. Dus al mijn HP boeken zien er weer als nieuw uit, heeeeeeeeeerlijk