martijn-04 schreef:
Sarah schreef:
martijn-04 schreef:
Ik wil er echt zo graag naar toe! Ik heb al een paar keer gekeken hoeveel het kost.. maarja.. Ik ben nog niet oud genoeg om alleen met vrienden naar Amerika te gaan:(
Ik ga op mijn 17de met een vriendin er naar toe ^^ Dat wordt dus wel nog 7 jaar wachten.
Nice!
Wel nog even wachten maarja dan maakt niet uit:p Heeft iemand een idee hoeveel het in totaal kost? + Vliegreis?
Ik ben er afgelopen meivakantie geweest een week in Florida geweest en ik heb zelf rond de 650 euro moeten betalen voor mijn vliegticket, ook ongeveer 600 euro voor kaartjes voor de pretparken (ik ben naar Disney's Magic Kingdom en Animal Kingdom, Islands of Adventures (WWoHP) en Seaworld geweest) en voor het hotel heeft mijn vriend ook nog 600 euro betaald.
Daarnaast komen natuurlijk nog eten en alles wat je daar wil kopen, dus al met al is het wel een heel duur grapje. Maar naar mijn mening, totally worth it <3 Ik wil nu al heel graag terug.
Best wel duur:P Maar ik denk dat ik het er wel voor overheb... Iemand die nog leuke foto's heeft? Uit het pretpark zelf?