Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 23:16 

Afbeelding

Ohjee, dit ging niet goed, straks zou ze nog vallen en hoewel het misschien er wel heel grappig uit zou zien, zou ze zichzelf misschien wel kunnen bezeren. Dan merkt ze dat Benicio haar elleboog vast heeft. Uit automatisme pakt ze zijn bovenarm vast. Als ze hoort wat hij zegt glimlacht ze breed.

"Gezellig," zegt ze zacht, terwijl ze hem aan blijft kijken, "Jouw ogen zijn mooi." Ze begint weer te lachen. Ze neemt nog een slok uit haar glas en kijkt wat om zich heen. "Ik zou zelfs niet eens meer weten welke kant ik op moet. Zonder jou zal ik vast verdwalen."

Zijn gezicht is zo dichtbij. Ze glimlacht breed. Ja, Benicio is heel erg lief voor haar.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jul 26, 2013 9:39 

Afbeelding

Mel grijnst van Caleigh naar Emma en neemt nog een slok van de zoete wijn die ze van Bennie had gekregen. Juist op dat moment komt Eric hun kant opgelopen en ziet ze hoe Caleigh vrijwel direct zich tot hem wendt met een drankje. Mel haar wenkbrauw schiet automatisch omhoog en ze kijkt Emma aan. Vervolgens haalt ze haar schouders op en glimlacht weer.

"Stad van de liefde.." Mompelt ze wat moeilijk. "Hij begrijpt niet hoe gelukkig hij zich mag prijzen.."

Mel had geen idee of het verstaanbaar was, door de harde muziek, waar iedereen zich precies ophield of wie er meeluisterde. Maar het boeide haar ook helemaal niet. Ze haalt nogmaals haar schouders op, ziet Isra nog net weglopen en kijkt dan kort over haar schouders naar Jessa. Die was in gesprek met Bennie. Mel haar grijns wordt weer breder en ze neemt nog een slok. Haar blik glijdt in de richting van Luc en ziet dat hij nog een biertje bestelt. Hierdoor moet ze terugdenken aan hun bierwedstrijd en ze lacht.

"Weet je," Begint ze in die lach tegen Emma. "Dat Luc trouwens drinkt als een meisje.."

Afbeelding

Als Eric terugloopt, voelt hij hoe de ogen van zijn neef op zijn rug branden. Hij kan een kleine zelfgenoegende glimlach niet onderdrukken. Nee, Nick zou hem deze avond verder niet meer de kast op kunnen jagen.
Terug bij de bar en bij de groep stapt Caleigh vrijwel direct op hem af met een glas whiskey in haar hand. Automatisch pakt Eric het glas van haar aan en klinkt zacht tegen dat vaan haar aan.

"Op beloftes dan." Zegt hij kort.

Als ze haar blik over de menigte heen laat glijden blijft Eric naar haar profiel kijken. Pas als ze zich weer tot hem richt neemt hij een slok en knikt. Achter haar staan Emma en Mel met elkaar in gesprek. Luc en Levi en ook de krullenbol en Jessa zijn geanimeerd met elkaar in gesprek.

"Niet alleen.." Zegt hij misschien iets te fel, met de herinnering van het laatste feest en wat ze die nacht alleen op straat tegen was gekomen. Omdat hijzelf te hard was doorgelopen, vult hij wrang aan. "Ik bedoel.. Mocht er hier nog niemand willen gaan, ik je liever niet alleen terug wil laten lopen."

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 26, 2013 13:24 

Afbeelding

Benicio voelt Jessa's hand om zijn bovenarm en kijkt haar dan aan als ze over zijn ogen begint. Hij is zich onmiddellijk hyperbewust van het feit dat ze wel erg dicht op elkaar staan. Zijn ogen glijden naar haar lippen en een seconde is hij er van overtuigd dat de beste beslissing op dit moment zou zijn om die lippen te zoenen. Dan ziet hij haar brede glimlach en de lichtelijk verdwaasde blik in haar ogen en leunt hij onmiddellijk wat verder naar achteren. Benicio, wat ben je in hemelsnaam aan het doen?

Benicio kijkt even naar het glas dat Jessa vast heeft. Het is bijna leeg, en hij neemt zich voor ervoor te zorgen dat ze hierna niet meer alcohol naar binnen krijgt. Ze is nu al verder heen dan hij haar ooit gezien heeft, en hij kan zich niet voorstellen dat ze morgenochtend erg blij met hem zal zijn als hij haar gewoon haar gang laat gaan. Maar je hebt niets over haar te zeggen. Waarom neem je verantwoordelijkheid voor iemand waar je je juist van wilt distantiëren?

Hij haalt zijn hand van haar elleboog, zich er eerst van verzekerend dat ze niet direct omvalt, en leunt dan wat verder naar achteren met zijn ellebogen op de bar. Hij weet niet zo goed wat hij moet zeggen, voornamelijk omdat hij eigenlijk geen flauw idee heeft wat hij van de hele situatie denkt.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr jul 26, 2013 14:29 

Afbeelding

Met een schuin hoofd en nog steeds een brede glimlach op haar gezicht kijkt Jessa naar Benicio. Hij heeft haar nog steeds vast en eigenlijk vindt Jessa dat helemaal niet erg. Dan laat hij haar ineens los en haar hand glijdt van zijn bovenarm af. Voor een moment is ze bang te vallen maar dan merkt ze dat Benicio haar keurig tegen de bar aan heeft gezet.

Ze neemt nog een slokje van haar wijn terwijl ze Benicio blijft observeren. Er is iets, maar Jessa kan haar vinger er niet op leggen. Ze neemt nog een slokje, maar merkt dan dat haar glas leeg is. De wijn beviel haar wel, maar het liefste wilde ze nog zo'n sinasappeldrankje als Mel haar had gegeven. Terwijl ze in haar tasje op zoek gaat naar geld, merkt ze dat Benicio nog steeds niets gezegd heeft. Hij staat er niet bepaald vrolijk bij. Hiet is Jessa niet blij mee, ze had zich juist voorgenomen dat het een leuke avond zouden worden.

"Benicio..." zegt ze terwijl ze hem aankijkt, "Is er iets? Je kijkt niet zo blij."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za jul 27, 2013 22:35 

Afbeelding

Caleigh neemt een slok van haar whisky als Eric dan redelijk fel opmerkt dat ze niet alleen gaat. Kort trekt ze haar wenkbrauw op en als hij zijn woorden aanvult en erna haalt ze wat nonchalant haar schouders op. Ze zou er geen moeite mee hebben om alleen door de straten te lopen, ze kent de stad goed en Hoderan is - in vergelijking met wat ze gewend is - een veilige stad. Toch zou ze er geen moeite mee hebben als Eric met haar mee zou lopen.. Ze neemt nog een slok van haar glas en kijkt Eric aan met een flauwe glimlach.

"Persoonlijk denk ik dat ik het wel aankan om in mijn eentje terug te lopen, ik ken deze stad beter dan de rest van de groep..." zegt ze dan, "Maar als je mee wilt lopen zal ik je niet tegenhouden... Gezelschap tijdens het teruglopen zal vast niet verkeerd zijn."

Ze glimlacht even en neemt dan nog een slok van haar glas. Nee, zijn gezelschap zou zeker niet verkeerd zijn, ze wilde zijn aandacht hebben. Nog meer wilde ze dat hij zou toegeven aan wat hij haar verteld had, want wat ze nog liever wilde, was bij hem zijn. Ze haalt haar hand door haar haren heen en neemt nog een kleine slok van haar whisky. Er zat niet veel meer in het glas.

"Maar als je mee wilt lopen betekent het wel dat je al bijna weg moet," zegt ze dan met een flauwe glimlach.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jul 30, 2013 8:07 

Afbeelding

Het verbaast hem niet dat ze wel alleen terug kan lopen, maar het verbaast hem wel dat ze zo makkelijk instemt dat hij mee terug loopt. Zijn ogen volgen haar hand die ze door haar haren heen haalt en pas als ze weer tegen hem praat, kan hij zijn blik van haar afhalen door te knikken en zich op zijn glas te richten.

"Dat moet geen probleem zijn." Zegt hij met een lichte glimlach en drinkt vervolgens met één teug zijn glas leeg.

Eric zet het glas op de bar en kijkt Caleigh dan weer aan.

"Klaar om te gaan als de Dame zover is."

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 31, 2013 20:18 

Afbeelding

Benicio fronst als Jessa haar drank op heeft en in haar tas begint te rommelen. Hij wil net voorstellen dat het misschien verstandiger is om terug te gaan naar de herberg in plaats van een nieuw drankje te bestellen, als Jessa een scherpzinnige opmerking maakt. Hij moet even grinniken. Zelfs in beschonken toestand maakt ze zich nog druk om anderen. Hij zucht even, kijkt Jessa dan aan en dwingt zichzelf te glimlachen.

'Het gaat wel. Het komt wel weer goed,' zegt hij dan vaagjes.

Hij duwt zichzelf met zijn ellebogen van de bar af en steekt zijn handen in zijn zakken. Hij is zat van dit feest.

'Herberg?' stelt hij kort aan Jessa voor, terwijl hij zijn hand uitsteekt. HIj vertrouwt het niet haar achter zich aan te laten lopen door deze menigte.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jul 31, 2013 20:43 

Afbeelding

Jessa glimlacht even als Benicio zegt dat het wel goed komt. "Mooi," zegt ze, "ik zou niet willen dat je je vanavond rot zou voelen." Ze doet haar tasje weer dicht en kijkt even lachend naar Benicio. Ja, zo was het gezellig, geen gedoe, gewoon gezellig samen zijn.

Als hij voorstelt naar de herberg te gaat, twijfelt ze even. Het feest is gezellig, maar ze vindi het ook heel fijn om bij Benicio te zijn. Ze knikt uiteindelijk toch, pakt zijn hand en zwaait even naar iedereen die in de buurt staat, geen idee op ze ze kent of niet. Dan loopt ze met Benicio mee richting de herberg.

"Benicio..." zegt ze afwezig terwijl ze aan zijn hand mee loopt, "Ik vond het heel gezellig vanavond. Met jou en met Mel. Maar vooral met jou." Ze leunt met haar hoofd tegen zijn schouder.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jul 31, 2013 20:57 

Afbeelding

Caleigh kijkt toe hoe Eric de rest van glas in één teug leeg drinkt en het glas op de bar zet. Bij zijn woorden glimlacht ze licht, maar ze drinkt haar glas niet gelijk leeg. In haar ooghoek ziet ze Jessa en Benicio weglopen en besluit dat ze een andere route zou lopen, net iets langer misschien, maar ze had geen zin om die twee tegen te komen. Ze neemt de laatste slok uit haar glas, zet die op de bar en glimlacht licht naar Eric.

"Momentje," zegt ze snel en ze draait zich om en stapt naar Mel toe, "Ik ga terug naar de herberg." zegt ze tegen haar, "Verdwaal straks niet."

Ze knipoogt kort en dan draait ze zich weer om. Mel was nog met Emma en ook Luc was er nog, die zou haar weg wel teug vinden gokt ze. Ze stapt naar Eric toe en knikt dan even richting een straat. Ja, een net wat langere route zou niet zo erg zijn. Ze loopt voor hem uit, door de rustige menigte en in de straat stopt ze even om er zeker van te zijn dat hij er is.

"Het is niet ver vanaf hier," zegt ze als hij naast haar staat, "Maar het is wel de rustigste route."

Het was haar eerder al duidelijk geworden dat Eric de stad niet heel goed kende en ze weet nu dus ook dat hij van haar afhankelijk was nu ze een andere route nam dan op de heenweg. Ergens vind ze dit absoluut niet erg, het betekende misschien wel dat hij meer aandacht aan haar moest besteden..

OOC:: Obviously, J&B komen eerder in de herberg aan en ze komen elkaar niet tegen :')

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr aug 02, 2013 8:24 

Afbeelding

Eric wacht als ze naar de rest van de groep toe stapt om gedag te zeggen. Hij knikt kort in de richting van Luc, om vervolgens achter haar aan door de menigte heen te lopen. Zijn ogen blijven op haar rug branden en hij beseft maar al te goed dat hij beter maar zo snel mogelijk een oplossing moet bedenken voor deze gevoelens, voordat hij echt alles stuk maakt.. Als hij naast haar staat durft Eric bijna met 100 procent zekerheid te zeggen dat dit niet dezelfde straat is als waardoor ze zijn gekomen en haar woorden verduidelijken dit. Daarom knikt hij kort.

"Goed." Zegt hij.

Maar goed was het niet, rustig. Het was alles behalve goed. Hij durfde haar niet eens een arm aan te bieden. Maar het was geen optie om haar alleen terug te laten lopen naar de herberg. Niet door wat er de vorige keer was gebeurd, niet met Nick die hem zeker in de gaten hield of liet houden. En niet in deze jurk. Welke trouwens weinig aan zijn fantasie over liet..

Eric schudt zijn hoofd licht als hij merkt dat zijn gedachten afdwalen en loopt verder de straat in.

"Een leuke avond gehad?" Vraagt hij dan maar wat onbeholpen.

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 12:42 

Afbeelding

Benicio is opgelucht als hij Jessa makkelijk meekrijgt, weg bij het feest. Hij had geen zin in een uitgebreide overtuigingsessie, of, nog erger, een confrontatie waaruit zou blijken dat ze niet met hem mee zou willen. Terwijl hij haar terug brengt naar de herberg legt ze haar hoofd op zijn schouder en zegt ze dat ze het zo gezellig vond vanavond. Met hem. Benicio onderdrukt een rilling. Het liefst zou hij haar in zijn armen nemen, optillen, in haar bed leggen en tegen haar aankruipen, maar hij weet dat hij dat niet kan maken.

'Ik vond het ook gezellig met jou,' zegt hij dan, zijn stem monotoon. Hij had zelden zo'n rotte avond gehad.

Ze komen aan bij de herberg.

'In welke kamer slaap je?' vraagt hij Jessa. Hij is vastbesloten om haar pas alleen te laten als ze veilig in bed zou liggen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 13:08 

Afbeelding

Voor Jessa het doorheeft zijn ze ineens al bij de herberg. Eigenlijk ivnd ze dat helemaal niet leuk, dat zou namelijk betekenen dat ze naar bed moest en dan zou Benicio weggaan en dat was helemaal niet gezellig. Ze fronst even... Ja, welke kamer was het ook al weer... "Hij was boven..." zegt ze, "En... het was iets met een 7... 17 of 27..." Waarom waren cijfertjes ineens zo moeilijk? Ze was normaal gesproken zo goed in rekenen.

"Maar hij is in ieder geval boven, dat weet ik zeker," gaat ze verder terwijl ze richting de trap loopt, Benicio's hand nog steeds vast.

Juist, traplopen. Hoe ging dat ook al weer? Met haar vrije hand pakt ze de leuning vast. "Blijf jij achter me lopen?" vraagt ze lachend, "Straks val ik nog... en dan moet jij mij vangen!"

Met veel moeite, en één kleine struikelpartij, komen ze uiteindelijk boven aan de trap. Jessa kijkt even om zich heen. Waar was haar kamer gebleven? "Zeventien of zevenentwintig..." mompelt ze, terwijl ze door de gang dwaalt. Bij kamer zeventien aangekomen kijkt ze nog eens goed naar de deur. Hier klopte iets niet. "Nee... Dit is niet mijn kamer," zegt ze, terwijl ze bijna verontwaardigd naar de deur wijst.

Ze loopt verder naar kamer zevenentwintig. "Ja, hier slaap ik!" zegt ze vrolijk terwijl ze het handvat vast pakt en deze omlaag duwt. Tot haar verbazing geeft de deur niet mee. Ze rommelt nog wat aan de deur. Dan herinnert ze zich dat zij de sleutel niet heeft. Ze draait zich om en leunt tegen de deur aan.

"Emma heeft de sleutel..." mompelt ze een beetje klagelijk, "Of Isra... Maar ik denk Emma. Ik weet het eigenlijk niet."

Ze blijft Benicio aankijken terwijl haar haar als een gordijn om haar gezicht valt.

"Wat moet ik nou doen?"

ooc: Laat die deur nou toevallig ook Alohomora proof zijn... : D

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 13:28 

Afbeelding

Benicio loopt achter Jessa aan de trap op, en zijn arm schiet naar voren als ze struikelt, maar het leek allemaal minder erg dan het was. Uiteindelijk komen ze veilig boven, waarna Benicio met enig leedvermaak kijkt hoe Jessa probeert zich haar kamernummer te herinneren. Als ze dan uiteindelijk naar de deur loopt waar volgens haar de kamer is, blijkt deze op slot te zitten. Benicio zucht en kijkt even omhoog. Serieus? Lekker bezig, universum. Hij kijkt Jessa aan, die hem een enigszins hulpeloze blik toewerpt. Alsof ik daar immuun voor ben.

Hij pakt Jessa's hand.

'Kom mee.'

Hij loopt naar zijn eigen kamer, opent de deur, en hout deze voor Jessa open. Als ze binnen is sluit hij de deur, en hij gebaart naar zijn bed.

'Helemaal voor jou. Ik slaap wel in de stoel vannacht,' zegt hij dan, en hij gaat vast in de stoel zitten. Hij voelt zich hier niet erg prettig bij, maar er is absoluut geen denken aan dat Jessa vannacht niet in een bed slaapt, zeker niet in deze dronken staat. Hij weet dat Levi het waarschijnlijk weinig kan schelen dat ze een extra kamergenootje hebben, maar zelf voelt Benicio zich enigszins ongemakkelijk.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 14:01 

Afbeelding

Jessa staat op het punt om behoorlijk wanhopig te worden als Benicio haar hand vast pakt en haar mee neemt naar een andere kamer. Ze kijkt om zich heen en ziet allemaal spullen waarvan ze weet dat die van Benicio zijn.

"Dit is jouw kamer!" zegt ze, "Wat lief dat ik hier bij jou mag slapen!"

Ze glimlacht, maar ziet dat er maar 2 bedden zijn. Benicio had iemand op de kamer... Luc, Eric, Levi? Jessa weet het eigenlijk niet zo goed. Ze gaat op het bed zitten en begint haar schoenen los te maken. Terwijl ze haar benen op bed legt kijkt ze hem aan.

"Weet je het zeker?" vraagt ze als hij zegt in de stoel te willen slapen, "Zittend slapen is heel slecht voor je nek en je achterste." Ze gaat op haar knieën zitten. "Jouw hoofd weegt uhm..." Ja, dit wist ze wel. Dit had ze geleerd. "Nou ja, jouw hoofd is gewoon heel zwaar en dan hangt dat daar maar en dan blesseer je jezelf en dat is voor niemand leuk. En ik weet dit, want ik ben healer, dus ik maak mensen beter."

Ze laat zich achterover op het bed vallen, zodat ze op haar rug ligt en naar en plafond kijkt. Met haar vingers speelt ze een paar tellen argeloos met een plukje haar. Dan kijkt ze weer naar Benicio. Ze rolt zich op haar zij. "Het is jouw bed." zegt ze, "Jij zou er juist moeten liggen, toch?"

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 17:50 

Afbeelding

Vanuit zijn stoel kijkt Benicio hoe Jessa het zich gemakkelijk maakt op zijn bed terwijl ze een hele rits risico's van het slapen in een stoel probeert op te noemen. Als ze dan met een plukje haar begint te spelen en daarna op haar zij rolt en zegt dat hij in zijn eigen bed zou moeten liggen, kost het Benicio een heleboel wilskracht om niet gewoon naast haar te gaan liggen. In plaats daarvan staat hij op en pakt hij een extra deken uit de kast in de kamer, waarna hij weer in de stoel gaat zitten en de deken op zijn schoot legt.

'Dat lijkt me niet zo'n slim idee,' zegt hij zonder Jessa aan te kijken.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 32  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: