Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 23, 2013 11:36 

Afbeelding

Met een ruk draait ze haar hoofd wanneer ze Raven hoort. Hij leeft dus in ieder geval ook nog. Jessica staat voorzichtig op. Haar spieren doen pijn, maar het lukt. Snob had al laten merken dat ze geen nood had aan hulp van Jessica, dus laat ze haar voor wat ze is. Ze loopt naar Raven toe. "Raven", zegt ze wanneer ze binnen gehoorsafstand is. "Raven, gaat het wel?" Ze knielt bij hem neer en legt een hand op zijn schouder. Haar hoofd draait.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 24, 2013 9:03 

Afbeelding
Esther Johnson

Esther trekt zich niet te veel aan van de rest zo lang zij maar in vei...
'Aaaaaaa!' schreeuwt ze uit, als ze op de grond wordt "geslagen" door een bliksemschicht.
Een groot deel van de rug van haar T-shirt is verschroeit. Gelukkig dat Esther nog een topje onder dat lelijk oranje pak aanhad, die niet verschroeit is, zodat niemand haar rug ziet.
'Wat. Was. Dat?' piept ze geschrokken.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 20:50 

Afbeelding

Na een korte check up, waarbij Leila tot de vervreemd conclusie komt dat ze niet gewond is geraakt, is het volgende wat ze gaat controleren haar telefoon. Ze probeert hem aan te zetten, maar er gebeurt niets. Ze vloekt luid.

"Dit meen je niet." zegt ze luid terwijl ze dramatisch zucht, "Hij is kapot." Noway dat ze van haar vader een nieuwe zou krijgen. Ze is hier zo klaar mee. De eerste die ook maar iets tegen haar zou zeggen zou de volle laag krijgen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za jul 27, 2013 17:50 

Afbeelding

Raven kijkt op als hij de stem hoort van Jessica. Hij had er niet bij stil gestaan dat er ook maar iemand zou bezorgd zijn om hem. Zeker niet vanwege ze elkaar helemaal niet kennen. Dus hij moet wel toegeven dat hij lichtjes gecharmeerd is terwijl ze daar zo mooi boven hem hangt.

'Ik heb al slechtere dagen gekend.' antwoordt hij met een speelse grijns op zijn lippen. 'Gaat het wel met jou? Je ziet er maar bleek uit.' gaat hij verder terwijl hij recht gaat zitten en de ravage rond hem vluchtig bekijkt. Bij het eerste zicht lijkt het erop dat het bij iedereen wel meevalt. '...Heb je ook die schokken in je lichaam gevoeld?'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 9:58 

Afbeelding

De eerste blik die Jessica van Raven krijgt is een soort verbaasdheid. Ze beseft plots zelf ook dat ze deze kant van haar nog nooit aan andere mensen had getoond. Wat zou dit betekenen? Waarom doet ze dit eigenlijk? Voelt ze zich dan zo verbonden met deze jongen? Waarom zou ze eigenlijk? Ze had nog maar amper iets tegen hem gezegd en hij ook amper iets tegen haar. Haar hoofd draait nog steeds en het lijkt zelfs erger te worden. Ze beseft niet dat ze aan het staren is naar een punt ergens tussen zijn twee ogen. Pas wanneer hij antwoordt, komt ze uit haar staarpositie en kijkt ze naar zijn grijnzend gezicht. Slechtere dagen, daar kan ze van meespreken. Ze laat kort een glimlach zien en voelt op de een of andere manier een gevoel van opluchting. Bleek? het zou haar niet verbazen, ze is net neergebliksemd. "Mijn hoofd draait gewoon wat...", zegt ze met een glimlachje. Ze gaat zitten naast hem, wanneer ze merkt dat hij ook in beweging komt om recht te gaan zitten.

Ze ziet hoe hij rondkijkt en hoort Beauty piepen. Ze grijnst in zichzelf. Nu heeft ze al een minder grote mond, he. Dan hoort ze Snob. Ze kijkt om en haar grijns wordt breder. Wat wil je, dat stomme ding heeft de bliksem aangetrokken. Tuurlijk dat het stuk is. wat had ze dan gedacht. Maar haar papie al wel geld genoeg hebben om een nieuwe te kopen, niet? De Dramaqueen... Het zou haar niet verbazen als een van de vaders van de mensen die hier nu zijn, al ooit bij haar club zijn geweest of misschien zelfs klant zijn geweest bij haar wanneer ze mee geld nodig had. Ergens binnen in weet ze dat ze niet trots is op het werk dat ze doet, maar ze heeft geen andere keuze. Ze heeft hier echter nog nooit met iemand over gepraat.

Dan stelt Raven haar een vraag. "Een hele grote schok", antwoord ze. "Maar abnormaal is dat niet. Bliksem is ten slotte elektriciteit." Ze glimlacht naar hem. "Laten we maar eens zien of we die man vinden die ons dit werk heeft gegeven. Hij moe toch iets gemerkt hebben, of niet?Daarbij zou het onverantwoord zijn om ons te laten doorwerken terwijl we net zijn neergebliksemd, niet?" Ze knipoogt even naar haar en draait haar hoofd dan richting Snob, die het dichtst bij hen zit. "Hey Snob, misschien ben je nu wel eerder thuis dan verwacht!", zegt ze.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 10:07 

Afbeelding

Raven gaat met een hand door zijn haar terwijl hij langzaam aan het bijkomen is van de gebeurtenis die ze daarnet hebben meegemaakt. Zijn vingers tintelen nog altijd wat na maar hij is al blij dat hij nog overal gevoel heeft. Wie weet wat ze voor verschijnselen konden hebben gekregen van dit noodweer.

Hij kijkt opzij als Jessica zich naast hem laat neerploffen en ze duidelijk ook een schok heeft ervaren. Wat logisch is. Raven had er niet echt bij stilgestaan dat er puur elektriciteit door hun lichaam is gegaan.

Uiteindelijk krabbelt hij recht, staat even wat onwennig op zijn voeten, maar steekt dan toch zijn hand uit naar Jessica om haar overeind te helpen.
'Laten we wel lief blijven.' mompelt hij als hij de sneer hoort naar Leila toe.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 10:25 

Afbeelding

Jessica neemt zijn hand aan. 'Ach, ze verdiend niet beter, ze kent niets van de echte wereld af. Tijd dat ze die leert kennen', denkt ze, maar ze houd haar mond. Wanneer ze recht staat, zegt ze uiteindelijk."Oke, sorry", hij heeft ten slotte wel gelijk. Jessica weet even goed als hem dat ze nu allemaal in het zelfde schuitje zitten tot ze naar huis gaan. Ze zucht en voelt haar hoofd draaien. Ze sluit even haar ogen en haalt diep adem. "Wist je dat er een man bestaat die nog steeds leeft, na meer dan 6 keer neergebliksemd te zijn geweest?", zegt ze met een glimlach om de sfeer er terug in te brengen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 10:38 

Afbeelding

Terwijl Leila nog wat gefrustreerd tegen haar telefoon aanmept, hoort ze het gesprek tussen Jessica en Raven. Ze zucht. Dan maar dat ding thuis maar uit elkaar halen en laten drogen.

Wanneer Jessica haar aandacht ineens op haar richt, trekt Leila verbaasd een wenkbrauw op. Waar haalde dit kind het lef vandaan om zo tegen haar te spreken? "Alsof jij hier zo graag wil blijven." zegt ze fel. Alhoewel, dit hok is natuurlijk een paleis vergeleken met die greppel waar jij vandaan komt.

Dan begint Raven zich er ook mee te bemoeien. "Oh sorry, waar bemoei jij je mee?" zegt ze minstens net zo fel als eerst. Net stond je er nog op te kicken toen ik met iemand ruzie aan het maken was. Ze haalt haar schouders op als Jessica over de neergebliksemde man vertelt. Waar heeft ze die info vandaan? Zou ze dan toch kunnen lezen?

Ze steekt haar telefoon in haar zak. "Ik ga met onze begeleider praten." zegt ze, terwijl in een spiegelde ruit kijkt om te zien hoe het gesteld is met haar haar en make-up, "Ik overtuig hem wel dat deze situatie onwerkbaar is." En dan kan ik mooi naar huis. Met die woorden gaat ze naar binnen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 10:51 

Afbeelding

Raven glimlacht lichtjes als ze zijn hand aanneemt en hij trekt haar dan voorzichtig overeind. Zijn wenkbrauwen gaan omhoog als Jessica eerst zegt dat Leila niets van de wereld kent en dan op het einde zegt ze toch sorry.
'Wow, eerst zit je te vitten en dan geef je me toch gelijk?'
Hij knippert met zijn ogen en kijkt haar lichtelijk stomverbaasd aan.

Dan richt hij zijn blik naar Leila die overduidelijk ook haar mening aan het uitspugen is. 'Wowow, is iedereen hier plots een meninguiter geworden?'
Hij trekt een gezicht als hij verder de woorden van Leila hoort, terwijl hij het vuil van zijn broek veegt en Leila dus niet meer rechtstreeks aankijkt.
'Ik zat helemaal niet te kicken op het feit dat je ruzie had met iemand. Volgens mij lok je het gewoon graag zelf uit!'

Raven onderdrukt een snuif als ze zegt dat ze de begeleider gaat zoeken om er mee te praten. Maar best. Dat ze maar uit zijn zicht verdwijnt. Mormel.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 11:24 

Afbeelding

"Zei ik dat dan luidop? Sorry, dat was niet de bedoeling", zucht ze licht geschrokken en een beetje beschaamd. Wat een indruk laat ze nu toch na... Dan begint hij van muggen olifanten te maken. meningsuiters? Waar heeft die het toch over? Dan doet ze fel tegen Snob. "Hij heeft echter wel gelijk", zegt ze fel terug. Maar dan begint Raven over kikken op een ruzie die snob had met iemand. Nu kan ze helemaal niet meer volgen. Ze neemt hem bij zijn beide schouders vast en kijkt hem aan. "Raven, waar heb je het over?", vraagt ze. Ze merkt amper dat Snob weggaat. Ze kijkt hem aan en is eigenlijk wel best bezorgd. Wat hoort hij dat wij niet horen? Beeld hij zich dingen in? Haar gedachten gaan as een orkaan tekeer in haar hoofd. Zou het door de bliksem komen? zou hij daardoor een soort van hallucinaties krijgen? Wacht, maar Jessica is bijna zeker dat ze dat ene niet luidop zei. Hij wist er toch van. Was dit dan toch geen gewone hallucinatie? Weet hij hun gedachten? Kan hij dat zo goed van mensen hun gezicht aflezen of...

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 11:29 

Afbeelding

Terwijl Leila de deur opent om naar binnen te gaan hoort ze wat Raven tegen haar zegt. Ze draait zich om en kijkt hem in een combinatie van irritatie en verwarring aan. "Waar heb je het over?" zegt ze. Freak.

Ze draait zich om en loopt verder. Ze zucht. Ze houdt absoluut niet van smeken. Dat heeft ze de afgelopen weken al te veel gedaan bij haar vader na haar arrestatie. Ze had thuis op de bank gezeten en hij had haar streng toegesproken. Dat ze dit echt niet kon maken. Dat dit heel slecht voor zijn kantoor was. Dat ze eens een voorbeeld moest nemen aan Jonathan. Leila snuift. Haar broer was hard op weg een kloon van haar verder te worden. Alleen maar met werk bezig, altijd druk en weinig aandacht meer voor haar.

Bij het kantoor aangekomen, klopt Leila op de deur. In haar hoofd begint ze haar overtuigingspraatje al af te spelen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 11:35 

Afbeelding

Raven kijkt Leila ontzet na als die het gebouw in verdwijnt. Noemde ze hem nou net freak? Wie denkt zij wel te zijn.
Maar dan wordt hij bij de schouders gegrepen door Jessica en kijkt haar zwijgend aan. 'Waar ik het over heb? Zijn jullie me soms in het ootje aan het nemen? Moet ik hier plots de dove spelen ofzo?' hij duwt haar handen weg en mompelt iets onverstaanbaars.

Hij haalt diep adem terwijl hij zijn ogen sluit.
'Ik heb geen hallucinaties!' geïrriteerd kijkt hij haar weer aan. 'Houd op met me in de maling te nemen!'

Afbeelding

Shaun zit achter zijn bureau, zich dood te ergeren aan het feit dat zijn computer even de geest heeft gegeven door het felle weer en hij nu alles zelf moet neerpennen. Maar tegelijkertijd had hij zich wel verneukeld met het feit dat de jongeren in dat weertje aan de slag waren en dat verlichtte de pijn toch wel.

Dan wordt er op zijn deur geklopt en hij slaakt een diepe zucht.
Hij wil wedden dat er al een eerste jongere aan de deur staat om te komen zeuren over hun job. Of hoe onschuldig ze wel niet zijn. Blablabla.
'...Binnen.'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 11:51 

Afbeelding

"Raven, nu is het genoeg!", roept ze uit. Ze voelt de hitte in zich naar boven komen, maar heeft er amper last van. Ze weet niet wat ze voelt nu. Is het nog steeds bezorgdheid of is het woede? Irritatie misschien? "Ik dacht alleen maar over hallucinaties. Ik zei het niet luidop!" Dan ziet ze plots overal vlammen. Ze is even in paniek en begint over de grond te rollen, maar merkt dan dat ze helemaal niets warm voelt. De vlammen verbranden haar helemaal niet, het doet haar niets. Haar paniek slaagt over in verbazing. Ze gaat overeind zitten en kijkt van zichzelf naar Raven. Haar felle gevoelens gaan stilaan liggen en dan is het vuur weg. Ze kijkt nog eens naar zichzelf en trekt dan snel haar knieën tegen zich aan om haar borsten te bedekken. Haar kleding is weg geschroeid. Hulpeloos kijkt ze op naar Raven. Hopend dat hij een kledingstuk van hem zou geven om haar te bedekken...

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 11:57 

Afbeelding

Raven trekt een gezicht als Jessica tegen hem begint te roepen en hij wil net geïrriteerd antwoorden als ze nogal verhit begint over te komen. Letterlijk.
'Jess-' zijn ogen gaan wijdopen als ze prompt vuur begint te vatten waardoor ze gillend over de grond laat rollen.
'OM*G!' wild kijkt hij in het rond en begint dan maar doodleuk te schoppen in een plas water, van de storm, zodat ze die volop over haar krijgt.

Zijn schrik slaat over in een soort van verwarring en verbazing tegelijk als ze hem gewoon aankijkt en de vlammen langzaam weer verdwijnen.
En dan beseft hij dat ze naakt zit. Vlug wendt hij zijn blik af, werkt zijn trui uit en gooit die zo subtiel mogelijk naar haar toe.

'Wat was dat in godsnaam? En- Ik kon je horen zeggen dat de vlammen niets deden. Maar je lippen bewogen niet eens.' Hij bijt op zijn lip terwijl hij probeert de hele situatie te vatten. Dit kan toch niet zomaar ontstaan door een storm?

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 12:12 

Afbeelding

Ze neemt de trui meteen aan en doet hem over haar hoofd. Gelukkig is Raven een stuk groter dan haar en kan ze de trui gemakkelijk tot over haar billen trekken, waardoor ze een kort kleedje aan heeft. Ze staat recht, terwijl ze luistert naar wat hij zegt. "Ik weet niet wat dat was, maar ik denk wel dat ik weet wat er met jou aan de hand is. Blij dat je niet bent zoals die anderen. Moesten die kunnen wat jij kan, ik zou niets meer denken. Raven, jij kan gedachten lezen. Waarom zit ik hier?" Jessica wilt bevestiging. Als hij dit weet, is het waar. Ze sluit haar ogen en denkt terug aan die avond toen ze geld verdiende bij die man. Aan de dag erna, toen ze terug ging naar het huis om geld te stelen en aan de ontsnapping, de politie en het gerecht. Dan doet ze haar ogen weer open en zucht ze. "Je was er vroeg of laat toch achter gekomen wat ik doe om te overleven en waarom ik hier ben", zegt ze dan. Hem vertrouwt ze, op de een of andere manier.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: