Geplaatst: ma aug 12, 2013 15:21
A ~ Appel B ~ Banaan op een lekkere dubbele boterham met choco C ~ Citroen, eerst op je ogen, dan opeten en dan keihard huilen D ~ Donut, heerlijkheid met een gat erin E ~ Een zwembad met konijnen F ~ Friet, wat gezond is, want het is gemaakt van aardappel G ~ Giros, omdat dat **** is H ~ Hachee, dat klinkt als een nies I ~ IJsbergsla J ~ Joppiesaus voor op de friet K ~ Kabouterstamppot L ~ Lasagne M ~ Macoroni N ~ Noedels O ~ Oliebollen, lekker, op de kermis, en met Kerst P ~ Patat, wat ik net achter de kiezen heb Q ~ Quiche, een lekkere, hartige taart R ~ Rijst, iets wat alleen met ketchup lekker is S ~ Stamppot, iets typisch Nederlands T ~ Taart, iets wat heel lekker is U ~ Uienringen V ~ Vanilleyoghurt W ~ Waterzooi, dat klinkt heel grappig X ~ Xilitol, een zoetstof
Ik wist helemaal geen eten met een X en toen had ik dus op WikiPedia gezocht (schaam) maar daar vond ik ook niets, dus toen had ik aan mijn ouders gevraagd en die zeiden dat er wel een ingrediënt met een X was, Xilitol. Dus ik heb een ingrediënt omdat er geen eten was.