Sophie Weasley schreef:
Ik zit enkel met een groot probleem; ik word amper verliefd.
Het is me maar enkele keren in mijn leven overkomen dat ik echt dolverliefd ben geweest, ik ken een paar mensen die van de ene persoon op de andere verliefd kunnen worden maar dat ervaar ik nooit. Ik denk ook niet dat ik in het bijzondere veeleisend ben of hoge standaarden heb. De reden ligt misschien omdat ik van mezelf niet veel naar buiten ga, ik ga wel graag gaan winkelen, uit eten of naar de film maar ik ben niet iemand die gaat feesten of op kroegentocht gaat. En vind maar eens een persoon die ook niet graag gaat feesten, helaas zijn dat er niet zoveel. Ik weet niet, ik kan me wel voorstellen dat altijd maar verliefd zijn op verschillende personen ook niet leuk is maar dat verliefd zijn amper bij me voorkomt is ook best frustrerend.
...
Nouja, het is te hopen dat ik hopelijk binnenkort misschien toch iemand leer kennen via via of gewoon per toeval, ik merk veel voordelen op het single leven maar ik snak er opnieuw naar om verliefd te zijn, ook al is dat zeldzaam bij mij.
Well, dat is best herkenbaar. Ik heb zelf genoeg contacten en ik wordt zelf ook niet snel verliefd. Ik denk nu dat ik 1 keer verliefd ben geweest op iemand. De rest was gewoon... verliefd op een ideaalbeeld / INTENSE crushes.
Ik heb vorig jaar het toch geprobeerd toen ik mij voelde over zo-iemand. Ik heb toen heel strategisch steeds meer contact gezocht totdat we een hechte vriendschap hadden en ik wist dat hij me in elk geval aantrekkelijk vond. Een paar maanden was het intens, van alles uitgevroten, hechte vriendschap, hem verteld hoe ik mij voelde. Het resulteerde in echt de grootste shitstorm die je je kan voorstellen. Laat ik het erop houden dat hij een behoorlijke tik van het wiel had gehad waardoor hij aan de lopende band mensen keihard kwetste. Ik wist allang dat er sommige dingen niet klopten aan hem, maarja. Ik was nog nooit zo in vuur in vlam van iemand geweest.
Momenteel heb ik een heel kleine crush op een vriendin van mij, maar daar ga ik niets mee beginnen. Het is niet zo groot dat ik er echt iets mee wil denk ik. Een andere vriendin heeft mij verteld dat ze verliefd op me is en heeft allemaal gedichten over me geschreven... Erg vleiend maar ik hoop dat ik er maar goed mee omga.