Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr okt 04, 2013 13:16 

Afbeelding

Mel opent loom één oog als ze hard geklop hoort. Ze kon het zich niet voorstellen dat het al tijd was om op te moeten staan. Ze tilt haar hoofd op en kijkt naar de deur welke de boosdoener is van haar te vroege ontwaken. Met een zucht laat ze haar hoofd weer in het kussen vallen. De deur kon haar gestolen worden.
Langzaam komt ze tot het besef dat het geklop gepaard gaat met een stem. En als ze er nog langer over na denkt beseft ze dat het Emma is. Mel draait zich uiteindelijk toch op haar rug en kijkt een seconde of wat naar het plafond voordat ze met een vermoeide zucht een poging doet om overeind te komen. Een poging inderdaad want meteen als ze rechtop zit, laat ze zich weer achterover op haar kussen vallen.

"Ja.." Mompelt ze tegen zichzelf.

Mel schudt haar hoofd. Slapen moest ze maar doen als ze dood was of zo. Ze gaat weer overeind zitten, haalt een hand door haar warrige haren en staat dan op. Ze sjokt met één schoen aan naar de deur toe en opent deze voor Emma waarna ze haar met een schaapachtige grijns aankijkt.

"Oke, ik ben wakker."

Afbeelding

Als Caleigh haar hand over zijn borst heen glijdt, en vervolgens de zoen afbreekt, kijkt Eric naar dat wat ze in haar hand vast heeft. Een vreemd gevoel van opwinding trekt er door hem heen als hij ziet wat ze vast heeft. Hoe had hij dit niet eens gemerkt? Meer tijd om hierover na te denken krijgt hij echter niet.

[...]

Met een glimlach rond zijn lippen staart Eric naar het plafond terwijl hij zacht met zijn hand door haar haren heen strijkt. Hij had geen idee van de tijd en wat hem betreft zou die helemaal gestolen worden.
Haar zachte stem doet hem zijn blik haar kant en naar de sleutel op verplaatsen en hij schudt licht met zijn hoofd.

"Nee.. Ik was net zo verbaasd als jij.." Zegt hij en zijn stem klikt iets schor.

Zijn ogen blijven even op de sleutel hangen, voordat hij hem vastpakt en iets omhoog tilt. Ondanks alles wat Nick hierna zou proberen.. Hij had hier een sleutel in zijn hand. En het was de tweede die ze hadden gevonden.. Er vormt zich een knoop van spanning in zijn onderbuik.
Eric laat de sleutel los als Caleigh hem aankijkt en veegt liefdevol een pluk haar achter haar oren. Ja, wat Nick ook zou proberen, hij was niet alleen dichter bij haar gekomen, maar ook weer dichter bij het mysterie komen te staan.

"Ik zou er mijn neef bijna dankbaar voor moeten zijn dus.." Zegt hij met lichte ironie.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr okt 04, 2013 19:50 

Afbeelding

Caleigh knikt kort bij zijn woorden. Waarschijnlijk was het dan iets wat bij de sleutels hoorde. Het was te toevallig dat ze beide niets gemerkt hadden op het moment dat de sleutel verscheen. Als hij dan liefdevol een pluk achter haar oor strijkt glimlacht ze. Als hij dan met een lichte ironie toevoegt dat hij zijn neef misschien maar bijna dankbaar zou moeten zijn schud ze haar hoofd kort.

"Of mij," zegt ze dan en ze laat plagend haar vinger over zijn kaaklijn glijden, "Omdat ik zo onweerstaanbaar ben." Haar woorden zijn overduidelijk plagend en ze duwt een kus op zijn lippen, "En alleen de jouwe..."

Ze duwt nog een kus op zijn lippen en kijkt hem dan aan met een glimlach. Als het aan haar ligt zou de tijd nu stil staan zodat ze eeuwig van dit moment kan genieten. Nog nooit had ze zoiets gevoeld voor iemand of was het iemand gelukt om haar zo gelukkig te laten voelen.

"We weten in ieder geval dat de kans groot is dat we morgen weer verder gaan," zegt ze dan, "Ik denk niet dat we in de volgende stad zoveel geluk hebben en dat we met een paar dagen weer weg kunnen." Ze trekt even plagend haar wenkbrauw op, "Niet dat ik het erg vind om een bed en een douche te hebben en die met iemand te moeten delen."

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 06, 2013 17:41 

Afbeelding

Het duurt even voordat de deur open gaat en een verfomfaaide Mel tevoorschijn komt. Emma begint te lachen wanneer ze ziet dat Mel haar kleren van gisteren nog aan heeft en zelfs nog één schoen!
”Jij ziet er ook lekker uitgeslapen uit,” zegt Emma met een grijns tegen haar.

Ze ploft neer op het bed van Mel en kan het nieuws dan niet langer voor zich houden. ”Ik was met Levi vannacht!” glundert ze. En ze kent Mel langer dan vandaag, dus ze gooit er meteen wat details achteraan. Emma voelt zich een klein beetje bezwaard; ze hoopt dat Levi hun gezamenlijke nacht niet uitgebreid ging bespreken met Luc, Eric of Benicio, maar haar hoofd zit zo vol met gedachten, herinneringen en emoties dat ze het echt aan iemand kwijt moet.
”Mel… Niet tegen iedereen vertellen, hè?” zegt ze voor de zekerheid.

Dan denkt ze opeens weer aan de situatie met Isra. Misschien kon Mel haar daarin ook wel helpen.
”Oh, er is nog iets dat je moet weten… Isra heeft ons vanochtend betrapt… Of nou, betrapt… We lagen te slapen toen ze kwam binnenwandelen. Ik moet vergeten zijn de deur op slot te draaien. Maar nu is ze dus boos.”

Emma glimlacht flauw. ”En hoe is jouw nacht geweest? Jij en Luc waren opeens kwijt… Ik heb je wel in de herberg gezien, maar hoe ben je thuis gekomen?”

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 08, 2013 9:08 

Afbeelding

Benicio blijft naar Jessa kijken als ze, zij het op een nuchtere en kalmere manier, herhaalt wat ze hem gisteravond ook had verteld. Hij knikt, en als ze dan zegt dat ze hoopt dat ze in ieder geval weer normaal met elkaar kunnen praten, kijkt hij naar beneden en grinnikt zachtjes.

'Het is altijd een van mijn vele zwakke punten geweest.'

Hij kijkt op om Jessa aan te kunnen kijken.

'Ik kan niet garanderen dat het nooit weer gebeurt,' zegt hij, en hij legt voorzichtig een hand tegen Jessa's wang terwijl hij haar blijft aankijken. 'Maar ik ga er alles aan doen om het te voorkomen. Ik wil jou niet pijn doen.' Hij blijft haar aan kijken en grijnst, ondanks de situatie. 'Je was niet de enige die eenzaam was.'

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di okt 08, 2013 9:47 

Afbeelding

Jessa glimlacht even als Benicio zegt dat het praten één van zijn vele zwakke punten is. Dat had ze inmiddels wel gemerkt. Zachtjes legt hij zijn hand tegen haar wang en zegt hij dat hij haar geen pijn wilt doen. Jessa's glimlach wordt iets breder en ze knikt even als Benicio over eenzaamheid begint.

"Zou je..." begint ze zacht, "Zou je het weer opnieuw willen proberen? Wij samen... bedoel ik."

Ze bijt even op haar lip. Deze vraag kwam echt uit haar tenen, maar ze wil zo graag verder met hem.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 14, 2013 18:41 

Afbeelding

Eric haalt licht zijn schouders op en glimlacht even.

"Wie weet hebben we vanaf nu niet meer dan een paar dagen nodig per stad.. En dan voor je het weet hebben we dit mysterie opgelost en kan ieder naar huis."

Hij duwt een kus op haar lippen en gaat dan overeind zitten.

"Maar het delen van een bed en een douche, daar heb ik op dit moment ook helemaal geen problemen mee." Zegt hij en knikt een keer in de richting van de badkamer. "Komt de Dame met me mee?"

Afbeelding

Mel kan niks anders dan een keer schaapachtig grijnzen als Emma haar erop wijst dat ze er lekker uitgeslapen uitziet. Ze sluit de deur weer als Emma binnen komt en wilt net naast haar gaan zitten op bed als ze eruit flapt vannacht met Levi te zijn geweest. Mel haar ogen worden groter en haar grijns breder.

"Niet!" schreeuwt ze zowat, maar is meteen stil als Emma heerlijk verder in detail treedt.

Uiteindelijk schudt Mel haar hoofd.

"Nee, natuurlijk niet!" Roept ze volmondig. Nee echt, ze was het niet van plan om door te vertellen.. En iedereen wist toch wel hoe goed Mel haar mond kon houden en geheimen kon bewaren?

Als Emma nog verder gaat over Isra, verdwijnt de glimlach even. Was Isra boos omdat Levi in haar kamer was geweest? Maar die vraag kan Mel niet stellen, want de volgende vraag wordt al gesteld en gaat over Luc en haar.

"Ik ben hier aangekomen.. Lopen denk ik.." Zegt ze, denkt even na, maar grijnst dan. Ja lopend. "Luc weet ik niet.. Die was er ineens niet meer.."

Mel fronst even terwijl ze nadenkt.

"Eigenlijk weet ik niet eens meer wanneer ik Luc precies vannacht voor het laatst gezien heb eigenlijk."

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 15, 2013 21:17 

Afbeelding

Benicio glimlacht als Jessa glimlacht, maar dan stelt ze zacht de vraag, en hij kan zien dat het haar menens is. Blijkbaar wil ze het risico nemen zich met hem te associëren, zelfs na alles wat er gebeurd is. Benicio schraapt zijn keel even om zijn ontroering te verbergen en dan, voor het eerst sinds lange tijd de mond gesnoerd, knikt hij.

Hij kijkt Jessa een paar seconden aan zonder iets te zeggen, pakt dan met zijn andere hand ook Jessa's gezicht vast en zoent haar.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 10:08 

Afbeelding

Jessa's glimlach wordt breder als hij knikt. Hij wil verder met haar. Er prikken kleine tranen van geluk in haar ogen.

Ze wil zijn hand vast pakken maar dan neemt hij haar gezicht in zijn handen en kust hij haar. Onmiddellijk en zonder enige twijfel kust ze hem terug. Voorzichtig slaat ze haar armen om hem heen.

"Dank je wel..." zegt ze zacht, nadat ze voorzichtig de kus heeft afgebroken, maar haar armen nog steeds om hem heen heeft, "Voor gisteravond... en voor nu..." Ze gaat wat rechter op zitten, veegt haar tranen weg en knuffelt hem. Ze voelt zich zo gelukkig ondanks dat de hoofdpijn nog steeds flink aanwezig is en ze duidelijk nog lang niet van haar kater af is.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 20, 2013 10:32 

Afbeelding

Emma moet lachen als Mel keihard begint te gillen. Wel heeft ze zo haar twijfels of Mel het voor zich kan houden, maar ze weet dat ze het geklets in de groep toch niet tegen kan houden. Isra had hen ook gezien en Levi zelf zal er ook wel het een en ander over loslaten. Emma besluit het van zich af te schuiven en de eventuele reacties van de groep maar gewoon over zich heen te laten komen.

Ze fronst haar wenkbrauwen als ze hoort dat Mel niet weet waar ze Luc vannacht voor het laatst heeft gezien. Had Luc niet thuis geslapen? Waar was hij dan geweest? Emma vindt het een beetje vreemd; als Luc zin had gehad in een gezellige get together, waarom was hij dan niet met Mel mee gegaan? Of was hij met iets anders bezig geweest?

”Wat onvriendelijk van hem dat hij je niet even thuis heeft afgezet,” vindt Emma. ”Er had wel van alles met je kunnen gebeuren toen je alleen naar huis liep. Als je je nou even opfrist, dan kunnen we gaan kijken wat onze Luc er zelf over te zeggen heeft.” stelt ze voor.
Ze blijft op Mel’s bed wachten tot ze klaar is. Ze heeft geen idee wie er allemaal al wakker zijn en ze heeft geen zin om Isra alleen tegen het lijf te lopen op dit moment of om “diepgaande” mannengesprekken te onderbreken of zo…

Laatst bijgewerkt door San Riddle op wo okt 23, 2013 10:09, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 20, 2013 11:05 

Afbeelding

Caleigh produceert een flauwe glimlach als Eric zegt dat het vanaf ook heel snel kan gaan en dat voordat ze het weten het mysterie hebben opgelost en naar huis kunnen. Huis... Ze haat het woord. Of eigenlijk meer de gedachte die het woord met zich meebracht. Als Eric dan een kus op haar lippen duwt en vraagt of ze meegaat glimlacht ze.

"Ik kan geen goede reden bedenken om daar nee tegen zeggen," zegt ze terwijl ze opstaat.

[[...]]

Ze legt haar wand weg als ze haar haren met een spell gedroogd heeft en pakt dan haar blouse op en trekt die aan. Terwijl ze de knoopjes dicht begint te doen draait ze zich om naar Eric en glimlacht even.

"Wil je het straks iedereen vertellen of wil je sommige nog niet vertellen dat je de sleutel hebt?" vraagt ze dan.

Zelf had ze het niet aan iedereen verteld, maar na For had ook Eric de taak op zich genomen om het sommige groepsleden te vertellen, zodat ze het zelf niet hoefde te doen. Caleigh weet zelf dat ze het ook niet iedereen zou vertellen, maar ze weet ook dat dit niet haar sleutel is en dus is de keus aan Eric.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo okt 20, 2013 21:13 

Afbeelding

Luc glimlacht als hij de woorden van Levi hoort. Op de kamer bij Emma? Deelde zij niet de kamer met anderen? Isra kwam hij vanochtend zelf tegen, dus hij kon wel raden waar zij was geweest. De vraag blijft dan waar Jessa gebleven was?

"Op een bijzonder gezellige plek" antwoord hij Levi nuchter zonder verdere details te geven. Luc neemt een slok van zijn drinken en zet de beker voorzichtig terug op de bar. Hij denkt terug aan de dag dat ze Emma hadden gevonden en in welke staat ze verkeerde. Wat er precies met haar is gebeurd zal hij waarschijnlijk nooit te weten te komen. Hij had verwacht dat ieder intiem contact voorlopig zou vermijden, blijkbaar zat hij daarnaast. Bedenkelijk kijkt hij levi aan.

"Ik mag hopen dat je Emma met respect hebt behandeld."

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo okt 23, 2013 11:43 

Afbeelding

Met een grijns kijkt Levi Luc aan. Een bijzonder gezellige plek? Dat klonk goed. "Iemand binnen of buiten de groep?" vraagt hij nieuwsgierig, terwijl hij het mes in zijn ontbijt zet. Goed, de kans dat het iemand binnen de groep was nogal klein, maar je weet naar nooit. Zou het misschien Isra geweest zijn of toch Mel?

Als Luc's vraag gesteld wordt lacht Levi even. Ja, het was een typisch geval van wat hij normaal deed. Met een dronken vrouw in bed belanden en er dan met haar geld vandoor gaan. Maar hij had Luc zijn woord gegeven.

"Je zal blij zijn om te horen dat ze al haar haar kostbaarheden nog heeft," zegt hij met een grijns, "En dat ik haar met elke vorm van respect behandelt heb."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 25, 2013 9:51 

Afbeelding

Benicio leunt met zijn voorhoofd tegen dat van Jessa als ze voorzichtig de kus afbreekt en hem bedankt. Hij fronst lichtjes - hij weet niet goed hoe hij daarop moet reageren. Hij had helemaal niet het gevoel dat hij iets voor haar had gedaan. Zij had hem opnieuw geaccepteerd, terwijl hij zichzelf al als een hopeloos geval had bestempeld.

Als ze hem dan knuffelt smelt zijn frons van zijn gezicht en komt er een glimlach voor in de plaats. Hij duwt zijn neus in Jessa's haar en ademt diep in - dit had hij gemist.

Dan maakt hij zich voorzichtig los uit haar omhelzing. Het ontbijt staat nog overal om hen heen.

'Heb je nog honger of zal ik het wegbrengen?' vraagt hij.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr okt 25, 2013 23:27 

Afbeelding

Ja, dit maakt haar gelukkig. Benicio is zo lief voor haar en even is ze alle ellende van de afgelopen twee weken vergeten. Ze zucht even en glimlacht als ze voelt hoe Benicio zijn gezicht in haar haar duwt.

Als hij zich losmaakt en vraagt of hij moet opruimen, knikt ze even. "Ik heb geen honger meer..." zegt ze, "Nog wel dorst. Zou je de sinaasappelsap willen laten staan?"

Ze gaat wat rechterop zitten en pakt één van de pijnstillers die nog steeds op het nachtkastje liggen. "Okay," zegt ze zacht, "poging twee." Ze neemt de pijnstiller in en spoelt deze weg met wat sinaasappelsap ditmaal zonder moeite. Dan rekt ze zich uit, drinkt haar glas leeg en kijkt Benicio even aan. "Misschien moet ik maar eens gaan douchen..."

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 29, 2013 17:30 

Afbeelding

Mel trekt een wenkbrauw op bij de woorden van Emma. Alsof haar iets alleen zou gebeuren. Haar gedachten flitsen even terug naar een paar gebeurtenissen. Oké, ze was alleen geweest toen haar paard was afgepakt door twee apenkoppen en ze had gerend voor haar leven.. En ja, ze was ook wel eens misschien wel ergens wakker geworden zonder dat ze een idee had gehad van hoe ze daar was gekomen.. En ja.. Nee, Mel schudt haar hoofd. Ze glimlacht en knikt. Ja douchen was wel een idee.

[...]

Samen met Emma loopt ze de trap af en zien vrijwel direct Levi en Luc zitten. Ze kijkt om naar Emma en trekt even plagend een wenkbrauw op.

"Waar wil je zitten?" Vraagt ze vervolgens met een glimlach.

Afbeelding

Eric haalt net een hand door zijn vochtige haren als Caleigh hem de vraag over de sleutel stelt. Automatisch pakt hij de sleutel vast en kijkt er een paar seconden naar. Verschillende reacties flitsen er door zijn hoofd. Dan kijkt hij haar weer aan.

"Het zou de groep denk ik meer kwaad doen dan goed als ik het nu niet iedereen zou vertellen. Degene van wie ik twijfel het te zeggen, kan ik het van degene wie ik wel vertrouw niet verlangen dat zij het niet aan hen alsnog vertellen.."

Jessa vertrouwde hij, maar hij kon niet verlangen dat zij op korte of lange termijn, als ze weer op goede voet zou komen te staan met de krullenbol hem niet op de hoogte zou brengen. En daarbij, degene wie hij het meest wantrouwde, was met de noorderzon vertrokken.

Eric kijkt nogmaals kort naar de sleutel, laat hem los en glimlacht dan naar Caleigh.

"Dus, laten we maar naar beneden gaan en wat goed nieuws de groep ingooien."

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 32  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: