Jalf
The Immortal Mod
|
|
Geplaatst: zo nov 10, 2013 22:53
Gabriella's glimlach wordt breder als ze hoort dat niet alleen Jade maar ook Merle wakker is. Ze opent voorzichtig het gordijn en glimlacht als ze haar weer ziet. "Hoi," zegt ze, blij en opgelucht, "Jij bent er ook weer..."
Ze doet de gordijnen zo ver open zodat de twee meiden elkaar aan kunnen kijken en pakt er een stoel bij zodat ze tussen de twee bedden in kan zitten. "We zijn naar het verboden eiland en daar gebeurde iets vreemds..." zegt ze, terwijl ze de hele gebeurtenis probeert terug te halen, "Het was alsof... alsof onze ware aard controle over ons nam... Een aantal van ons gingen helemaal door het lint. Sem, Charu en Blake..."
Ze valt even stil. Nu moet de nare dingen gaan vertellen.
"Sem heeft jou aangevallen, Jade. Hij transformeerde in een weerwolf en was volledig de controle kwijt... tenminste... dat denk ik." Ze fronst even en kijkt dan naar Merle. "Charu heeft jou aangevallen. Hij was echt doodeng en leek het vooral op jou gemunt te hebben. Ik weet niet waarom..."
Gabriella trekt haar benen wat op en gaat in kleermakerszit op de stoel zitten.
"Uiteindelijk heb jij mij gered..." zegt ze terwijl ze weer naar Jade kijkt, "je vloog met mij naar het strand, maar uiteindelijk stortte we neer. En toen kwamen de hulptroepen. Die hebben nog een hele klus aan Blake gehad."
Ze gebaart richting het bed aan de overkant. "Ik was er persoonlijk liever op een andere manier achter gekomen dat hij een draak is."
Ze zucht even. "Maar goed, Charu is vanochtend vertrokken, Blake is nog steeds buiten westen en dat is wat ik tot nu toe weet."
Charu lacht even als Ian zegt dat er geen mensen meer zullen komen. Het was goed om weer eens iemand te zien met wie hij op een lijn zat.
"Ja, ik dacht, een aantal oorlogswonden maken vast indruk op de anderen," zegt hij sarcastisch, "Over een dag of 4 is het wel weer genezen." Hij laat zich naast Ian op de bank ploffen. Hij is geen spat verandert. Nog steeds de knappe arrogante vampier, die hij altijd is geweest.
"Wist je trouwens dat de schoolleiding rustig pijlen in wijwater doopt en die op je afvuren als je vervelend bent?" voegt hij d'r aan toe terwijl hij op het verband om zijn bovenarm wijst.