Geplaatst: za mei 31, 2014 23:08
dat vroeg ik me nou ook altijd af. maar oke, aan de achterkant van de astronomietoren (de dikste toren) - het deel dat bijna nooit wordt gefilmd - is de houten brug, dus brug die wordt opgeblazen in DH terwijl neville daarover heen rent. de brug waar de death eaters in DH overheen rennen, en waar ook harry ron en hermelien op het einde staan, is gwn (als ik de film terugkijk) dezelfde brug als die brug die het ene deel van het kasteel met het andere verbindt. maar die blijkt op het einde dan ook kapot te zijn. dus volgens mij leidt het niet direct naar het bos, maar vanuit de film zie je de death eaters dan denk ik eerst naar het kasteel rennen en dan over die brug, maar het is raar gemonteerd dus dan kan je in de war raken, wat ik nu eigenlijk ook ben. anders moet je even naar google gaan en hogwarts 3d intypen.
_________________ “Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light." “It is important to fight and fight again, and keep fighting, for only then can evil be kept at bay though never quite eradicated.â€
|