Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 9:50 

Catlady schreef:
edith van pouderoyen schreef:
Ik hoop dat er nog mensen aanwezig zijn, ik zit vast in feryks junior puzzel 7. wat kiezen ze voor drinken. wat moet ik met al die letters. snap er echt niks van.
heb ze al door elkaar gehusseld.

Misschien moet je eens kijken naar wat er niet staat i.p.v. wat er wel staat ;)

moet ik dan de letters wegstrepen van de woorden die bij 1,2,3,4 en 6 staan.
ik kan echt niks maken van jus bakd wel qoc enz.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 9:57 

Je hoeft alleen maar naar 5 te kijken.
Ik kan je verder niet meer helpen, mocht je toch meer hulp nodig hebben kun je het beter aan the quick brown fox vragen. ;)

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 10:11 

Catlady schreef:
Ik kan je verder niet meer helpen, mocht je toch meer hulp nodig hebben kun je het beter aan the quick brown fox vragen. ;)

in ieder geval bedankt voor het helpen. misschien zie ik het gewoon niet, maar ik kan echt niks maken van al die rare woorden, geen drinken in ieder geval.
ik ga nu stoppen en laat het even bezinken. misschien dat ik morgen wel iets kan vinden in het gebrabbel.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 10:15 

Catlady schreef:

in ieder geval bedankt voor het helpen. misschien zie ik het gewoon niet, maar ik kan echt niks maken van al die rare woorden, geen drinken in ieder geval.
ik ga nu stoppen en laat het even bezinken. misschien dat ik morgen wel iets kan vinden in het gebrabbel.

haha ik heb hem, ik moest ineens denken aan, wat staat er niet. thanks

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 12:01 

heeft er iemand nog een hint voor feryks junior vraag 8.
is het de bedoeling dat ik de letters door elkaar hussel en daar woorden van maak.
wat zijn deze moeilijk zeg.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 12:58 

Dit is niet zo'n rot-puzzel als het lijkt ;-)
Probeer eens wat van de eerste dingen om puzzels op te lossen

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 13:38 

Catlady schreef:

ik kom op woorden als muts, fut, bus, maar kan van het eerste woord geen nederlands woord krijgen. tweede komt uit als buid, en de laatste elfenbos maar dan heb ik een b over.

grrrrrr, zal wel weer veel te moeilijk denken, maar kan er geen adres in vinden.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 14:06 

Catlady schreef:

ik kom op woorden als muts, fut, bus, maar kan van het eerste woord geen nederlands woord krijgen. tweede komt uit als buid, en de laatste elfenbos maar dan heb ik een b over.

grrrrrr, zal wel weer veel te moeilijk denken, maar kan er geen adres in vinden.

snap er echt niks van, welke eerste dingen bedoel je, ik heb geprobeerd om de steeds een letter over te slaan, of met de tweede te beginnen. alles door elkaar gehusseld, maar helaas.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 14:46 

In de eerste regel van mijn vorige bericht staat eigenlijk precies wat je moet doen :-)

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 14:53 

ik neem aan dat ik - deze moet gebruiken, l-f-u-f-m-t-u-s-s-b-b-u

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2014 8:24 

ik neem aan dat ik - deze moet gebruiken, l-f-u-f-m-t-u-s-s-b-b-u

ik gooi de handdoek in de ring, ik heb geprobeerd de woorden met - te splitsen.
overal IS tussen geplaatst.
ik snap er echt niks van.

geprobeerd om de letters tot cijfers te maken en gedeeld door IS te doen.
nou geef mijn portie maar aan fikkie.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2014 9:18 

Dat gevoel ken ik wel, ik zit al zó lang vast op FA2 vraag 8, heb er in dit forum ook al om hulp gevraagd, maar helaas er zijn geen hulptroepen meer :(
Daarom probeer ik hier altijd wel te helpen, dus daar gaat hij nog een keer.
Ik had vervelende, akelige, onoplosbare, weetikhetwat puzzel kunnen schrijven, maar ik schreef rot-puzzel...
Ceasar is gek op dit soort puzzels ;)

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2014 9:56 

Catlady schreef:
Dat gevoel ken ik wel, ik zit al zó lang vast op FA2 vraag 8, heb er in dit forum ook al om hulp gevraagd, maar helaas er zijn geen hulptroepen meer :(
Ik had vervelende, akelige, onoplosbare, weetikhetwat puzzel kunnen schrijven, maar ik schreef rot-puzzel...

thanks, ik ga daar zo mee aan de slag,

sorry dat ik je niet met deel 2 kan helpen, ik heb wel alle hp puzzels gedaan, maar ben net pas gestart met fa junior,

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2014 12:20 

Catlady schreef:

sorry dat ik je niet met deel 2 kan helpen, ik heb wel alle hp puzzels gedaan, maar ben net pas gestart met fa junior,

Ik heb hem he he, wat een klus zeg, nu vraag 11, normaal gaan rebussen makkelijk maar pfffff wat een hersenkrakers zijn deze puzzels.

was ook al begonnen met avontuur 2, maar de eerste klopt volgens mij van geen kanten, heb al zitten tekenen, maar de eerste twee kloppen niet, of het moet op zijn kop staan.

ach zo blijf ik bezig, ik ga weer even puzzelen.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo jul 20, 2014 12:44 

Catlady schreef:

Ik heb hem he he, wat een klus zeg, nu vraag 11, normaal gaan rebussen makkelijk maar pfffff wat een hersenkrakers zijn deze puzzels.

was ook al begonnen met avontuur 2, maar de eerste klopt volgens mij van geen kanten, heb al zitten tekenen, maar de eerste twee kloppen niet, of het moet op zijn kop staan.

ach zo blijf ik bezig, ik ga weer even puzzelen.

sjonge, nooit geweten dat je touw ook anders kon schrijven.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Volgende

Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar: