Op zich ben ik geen grote fan van Rose, maar ik ben het wel eens met Jessica dat ik dat stukje met Rose en Damon in dat weiland wel heel lief vond. Ook mooi om te zien hoe Damon langzaam zijn emoties gaat tonen in deze episode. Die scene op het einde; geweldig acteerwerk van Ian.
Verder... Ik weet het nu zeker, Taylor/Caroline for the win. Sorry Matt, maar dat vind ik gewoon de leukste ship.[a]
And also... Jules must die!! Echt, wat een irritante, arrogante bitch. Seriously, ik heb echt niks met haar personage. Ik bedoel, Katherine is ook bad, maar op een coole manier. Maar Jules vermoorde onschuldige mensen zonder reden, geniet van het pijnigen van mensen, en zet Tyler tegen op tegen Caroline. Trut. x_x [/einde rant]
En ohja, waarom is Uncle John terug... Ik was net zo blij dat ie dood was. xD Als ze dan iemand terug laten komen, doe dan een leuk iemand. xD Zoals Vicky of Anna. xD Nouja, whatever.
Heb nu in ieder geval al zin in de volgende episode. Hopelijk wel wat Katherine volgende keer... En Bonnie, want waar was zij weer. ^^"