Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 18:08 

Andreya
Gezien je beschreven karaktereigenschappen zou ik ook geneigd zijn je bij Huffelpuf te plaatsen. Een lieve, hardwerkende leerling die bovendien doorzet en waarschijnlijk ook minder snel op zal geven als het even tegen zit. Daarnaast ook zorgzaam, gezien je favoriete vak.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 18:13 

Aisling
Al je eigenschappig wijzen heel erg op Hufflepuff. Zoals hierboven is gezegd past het helemaal bij Hufflepuff

Andreya
Je hebt in mijn ogen het meest weg van Hufflepuff. Geduld is immers een typische eigenschap die daar bij past. Hoewel doorzettingsvermogen ook bij Gryffindor en Slytherin zou kunnen passen vind ik toch de meeste van je eigenschappen aansluiten bij Hufflepuff.

Profiel  

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 19:59 

We hebben er nog vier mensen bij die ook graag van jullie advies gebruik willen maken =D En in de beginpost van dit topic kun je een overzichtje zien van alle aanmeldingen tot nu toe!

Pottergirl

1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mezelf op een Harley-Davidson bij mijn droomhuis aan zee met een gigantische bibliotheek en een speciaal kamertje om te schrijven.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Intelligentie: ik hou van intellectuele uitdagingen, lees veel en beschik over een VWO-diploma. Humor: zelfspot is mijn tweede naam. Creativiteit: ik hou van dingen maken, en ben daar eigenlijk constant mee bezig.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Ongeduldig: ik kan er niet goed tegen als andere mensen langzamer in dingen zijn dan ik. Concentratieprobleem: ik ben snel afgeleid en kan er niet zo goed tegen als ik meerdere dingen tegelijk moet doen. Onhandig: ik zit meestal onder de blauwe plekken omdat ik overal tegen aan loop.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Eindredacteur van de Daily Prophet of een interessant tovertijdschrift.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? De onzichtbaarheidsmantel. Die zou echt goed van pas komen in allerlei situaties.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Spreuken (Charms).
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Ravenclaw.

Lily_flower

1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken?
- Ik wil al heel lang een jaar naar Amerika toe dus ik denk dat ik dat zou zien (eigenlijk heb ik geen idee, ik heb heel lang naar het scherm gestaard voordat ik iets goeds kon invullen)
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom?
- Loyaal
- Vriendelijk
- Leergierig naar dingen toe die me interesseren (is dus ook een slechte eigenschap omdat ik dus niet mijn best doe voor de dingen die me niet interesseren)
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom?
- Koppig (spreekt voor zich)
- Ik vergeef niet makkelijk mensen (spreekt voor zich)
- Wanneer ik ergens van overtuigd ben moet je van goede huize komen om me daar vanaf te brengen.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen?
- Magische arrestatie team
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen?
- De toverstok of de mantel (kan niet kiezen)
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein?
- Het is niet echt een les maar op wizardzone word hij tussen de lessen genoemd: de verdwijnselles, dat lijkt me geweldig om te kunnen,
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen?
- Griffoendor of Ravenklauw.

MissMalfidus.

1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Antwoord: Hoe ik andere mensen help met iets.
2. Wat zijn je drie beste karaktereigenschappen en waarom? Antwoord: Ik ben Dapper omdat ik niet zomaar opgeef, slim omdat ik altijd goeie cijfers haal, Ik help graag andere mensen die in gevaar zijn/hulp nodig hebben.
3. Wat zijn je drie slechtste minst goede karaktereigenschappen en waarom? Antwoord: Sluwheid ik haal graag streken uit en zorg ervoor dat niemand dat ziet, Ik kan slecht tegen verlies omdat ik meestal alles wil winnen, Soms kan ik gemeen
overkomen tegenover vrienden.
4. Als je een baan in de Tovenaarswereld zou moeten zoeken, wat zou je kiezen? Antwoord: Schouwer, dat lijkt me echt een tof baantje. Je kunt andere mensen redden, en mensen oppakken die iets misdaan hebben.
5. Welke 'Reliek van de Dood' zou jij kiezen? Antwoord: Onzichtbaarheidsmantel. Dan kan ik ongezien allerlei streken uithalen.
6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Antwoord: Verweer tegen zwarte kunsten. Je leert de belangrijkste spreuken die je nodig hebt in je leven.
7. Welke afdeling zou je zelf kiezen? Antwoord: Griffoendor.

GreenxEyed

1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Mezelf, met de man/jongen (hoe je het ook wil noemen) van mijn leven aan mijn zij, een goed diploma en fiere en gelukkige ouders.
Die is moeilijk :')
Ik ben best begripvol dus vrienden kunnen met hun problemen e.d. altijd terecht bij mij. Ik ben ook een doorzetter, als ik iets wil ga ik er voor honderd procent voor.
Ik weet even geen derde. Ik heb veel fantasie, telt dat ook mee?
Ehm... Ongeduldig ben ik, een flapuit; ik zeg vaak dingen zonder na te denken en die komen soms grof over terwijl dat niet de bedoeling is, ik ben een uitsteller; schuif vaak huiswerk opzij tot de tijd begint te dringen.
Schouwer. Ofwel Heler. Ik zou in elk geval graag iets nuttigs willen doen.
Geen, denk ik. Maar als ik écht moet kiezen, zou ik de mantel kiezen. Die kan ik eventueel gebruiken voor mezelf (en dierbaren) mee te beschermen.
Transfiguratie
Ravenklauw of Griffoendor. Ik weet het eigenlijk niet zo goed :)

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Death Eater

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 29, 2011 21:21 

DARGHAN:
Tijdens het lezen kwam ik op twee afdeingen: Slytherin en Hufflepuff. Op basis van je karaktereigenschappen, zou ik de Sorteerhoed adviseren om je in Hufflepuff te plaatsen. Maar op basis dat je nogal ambitieus bent, zou ik hem Slytherin willen adviseren. Ik denk dat je nogal thuis zult voelen in de beide afdelingen, het ligt er maar net aan met welke studenten je in één afdeling wil zitten.

xDuffie:
Ik vind jou een twijfel. Eerste waar ik op kwam, was Ravenclaw. Je bent, je zegt het al zelf, leergierig en houdt van lezen. Je hebt doorzettingsvermogen, je maakt makkelijk vrienden en je kan goed boos worden. Maar ik denk dat je ook wel thuis zou voelen in Gryff.

Aisling:
Duidelijk Hufflepuff. Je bent duidelijk bekommerd over andere mensen. Je vindt het niet erg om anderen te helpen. Ook lees ik dat je ervan houdt om jezelf te presenteren. Een echte Huffel zou dat ook niet erg vinden.

Andreya:
Hmm... Ik vind jou een twijfelgeval. Aan de ene kant vind ik jou bij Huffelpuff passen, want je bent eerlijk, geduldig en een doorzetter. Maar aan de andere kant vind ik jou ook bij Ravenclaw passen. Om een Verbloemist te willen worden, moet je een slim persoon voor zijn, en aangezien daar je interesse ligt, lijkt mij Ravenclaw wel iets voor jou.

Edit: jullie gaan veelste snel xD Ik doe de rest morgen wel.

Neville: alleen de afdeling die jij adviseert onderstrepen svp. xD

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 12:14 

Pottergirl
Zit al in Slytherin @@ you- you.. abandoner!

Lily_flower
Avontuurlijk, koppig/standvastig, vergeeft niet makkelijk, Magisch arrestatie team; dat zijn allemaal dingen die bij mij Gryffindor schreeuwen.

MissMalfidus
Bij jou vind ik het een beetje een mix van Gryffindor en Slytherin qua karaktereigenschappen, maar ik zou toch zeggen Gryffindor, omdat je dat zelf wilt.

GreenxEyed
Doorzetter, flapuit, Schouwer; dat vind ik allemaal heel erg Gryffindor.

Profiel  

Death Eater

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 15:04 

Pottergirl:
Ik adviseer jou om in Ravenclaw te gaan zitten, want je bent nogal leergierig en slim. Een echte Ravenclawer is dat ook.

Lily_flower:
Ik vind jou een echte Gryff, want je bent loyaal en vriendelijk. Hermelien is ook zo, dus ik vind dat je naar Griffoendor moet gaan. Past prima bij jouw ingevulde gegevens.

MissMalfidus.:
Ook vind ik jou in Griffoendor passen, maar in je naam zit een Malfidus. Weet niet of je daar geaccepteerd gaat worden, maar vast wel :D Je kan sluw zijn, maar je bent dapper en slim. Een echte Gryff dus.

GreenxEyed:
Ook vind ik Griffoendor bij jou passen, want je bent nogal leergierig en houdt ervan om anderen te helpen. Ook ben je een doorzetter, en als je nergens zin in hebt, doe je het gewoon de andere keer.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 15:27 

Pottergirl
Je hebt voor mijn gevoel zowel wat van Ravenklauw als van Griffoendor weg. Toch ben ik geneigd om je eerder bij dat laatste te plaatsen omdat je toch wat weg hebt van het avontuur zoeken.

Lily_flower
Jou vind ik eigenlijk het beste bij Griffoendor passen. Avontuurlijk zeker, dat bewijst het feit wel dat je naar Amerika wilt. Het feit dat je koppig bent doet mijn keuze alleen maar versterken. En aangezien het als eerste bij je keuzes staat: Griffoendor.

MissMalfidus
Je hebt van alle afdelingen eigenlijk wel wat. Maar het meeste van Zwadderich en Griffoendor. Het feit dat je de onzichtbaarheidsmantel wilt gebruiken om streken uit te halen gaf voor mij de doorslag. Je hebt toch meer weg van een ware Griffoendor.

GreenxEyed
In eerste instantie zat ik te denken aan een Ravenklauwer, maar het feit dat je huiswerk opzij schuift, maakt dat je er ergens weer geen bent. Ergens heb je ook overduidelijk een deel van Huffelpuf in je zitten, maar het feit dat je toch zelf voor Griffoendor kiest en dit ook een optie voor mij zou zijn, kies ik toch daar voor.

Profiel  

The Phoenix Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:48 

Inmiddels zijn de volgende mensen al Gesorteerd, nadat ze jullie adviezen hadden meegenomen, ze hebben dus geen verdere adviezen meer nodig!

Aisling: Huffelpuf
  • xDuffie: Ravenklauw
  • Darghan: Zwadderich

Dan volgen hier ook nog de laatste vier lijstjes van deze week. Alle lijstjes zijn nog te beoordelen tot zondag 6 februari. Ook zullen dan pas de volgende lijstjes worden gepost.

In de openingspost van dit topic is overigens een index te vinden van de nog te beoordelen lijstjes.

SIRHENA
Lees verder...
Ik zou mezelf zien als een succesvolle en beminde metal zangeres.
Lief, iedereen beschrijft me zo. Dat komt denk ik, omdat ik eerder geneigd ben anderen te helpen, dan dat ik mijn problemen wil oplossen. Als een vriend in nood zit, help ik die meteen.
Luisterend oor, iemand die een probleem heeft, kan altijd bij mij terecht. Ze kunnen hun verhaal bij me doen en dan probeer ik hen te helpen voor zover ik kan.
Trouw, ook zijn ze niet in de buurt, toch zal ik het opnemen voor mijn vrienden en familie. Of zal ik het opnemen voor de dingen die ik leuk vind (film, muziek, soorten mensen...). Niemand zal ongestoord kunnen roddelen als ik in de buurt ben.
Afwachtend, ik ben geen al te sociaal wezen. In nieuwe situaties zal ik alles gaan observeren en vraag ik me constant af wat mag en wat niet. Zo zal ik nooit weten wat ik mag vragen/zeggen, laat staan wanneer ik dat mag doen.
Nieuwsgierig, ik leer graag bij. Ik wil alles om me heen begrijpen en alles wil ik dan ook kunnen uitleggen. Dit gaat echter niet altijd, dus kan ik vaak iets te nieuwsgierig overkomen, terwijl het eerder voorkomt uit grote leergierigheid.
Impulsief, ik krop mijn gevoelens op, maar als ik te gefrustreerd ben, dan vliegt alles eruit. Vaak zeg ik dan dingen op de verkeerde manier, kies ik de verkeerde woorden. Soms ga ik ook handelen uit plotselinge gedachtes die bij me opkomen.
Caféhouder of bediende, bestellingen opnemen en mensen bedienen lijkt me wel iets leuk om te doen. Zo kom je ook in contact met alle soorten mensen.
De mantel, ondanks het feit dat ik negatieve gedachtes heb en niet bang ben van de dood. Heb ik niet echt een wens om gevonden te worden door de dood. Mensen terug laten keren uit de dood, lijkt me juist iets hysterisch eng en mensen de dood injagen, lijkt me ook helemaal niets. Ik ben uiteindelijk geen moordenaar. Een mantel is gewoon praktisch en dan heb ik zelf in hand wanneer dood me mag komen halen.
Verzorging van fabeldieren, ik hou van dieren en het lijkt me enig om dieren te verzorgen. De kennis alleen al is heel erg fascinerend.
Geen idee, ik vind ze alle vier wel iets hebben.
Zwaderrich, is dan wel kil en koel. Maar daar zitten ook wel moedige mensen en net als ik vechten ze voor hun eigen imago.
Griffoendor past dan weer, omdat ik behoorlijk dapper en moedig ben. Ik dwing mezelf soms om angsten van me af te zetten en ik sta er voor mijn vrienden.
Ravenklauw past dan weer bij me voor mijn grote leergierigheid naar dieren, geschiedenis, muziek, films...
Huffelpuf is voor mensen die trouw, ijverig en rustig zijn. Drie eigenschappen die ik wel beheers.
Uiteindelijk vind ik dat iedereen wel in meerder afdelingen thuishoort, je kunt mensen niet echt in vakjes gaan indelen.

LILY
Lees verder...
Dat zou in mijn ogen niks uitbundigs zijn, geen villa's of ferarri's. Ik zou waarschijnlijk mezelf tevreden zien glimlachen met op de achtergrond een leuk huisje, leuke baan en een leuk gezinnetje.
1. Ik ben zelf heel open-minded, ik accepteer anderen zoals ze zijn en probeer dingen ook vanuit het standpunt van iemand anders te zien alvorens ik blindelings mijn mening vorm over iets of iemand. Ik heb een hekel aan vooroordelen.
2. Het tweede punt is misschien een beetje met het eerste verweven: individualisme. Iets wat ik ook erg belangrijk vind, jezelf durven te zijn en je niet anders voor doen uit angst dat je niet geaccepteerd wordt.
3. Ik kan dingen heel goed aanvoelen, wat anderen denken, hoe ze zich voelen. Ik kan meteen zien wanneer iemand zich niet helemaal op z'n gemak voelt of dingen zegt die hij niet meent. Overigens is dit niet altijd een goede eigenschap, soms kan ik ook erg overdrijven in het proberen op te pikken van emoties van anderen dat ik er zelfs onzeker van word of té medelevend.
1. Ik kan een enorme uitsteller zijn. Ik ben wel op veel gebieden een perfectionist, als ik iets doe dan moet het ook goed gebeuren en dat kost dus ook wat tijd, misschien is dat soms ook een reden waarom ik er zo tegenop zie.
2. Ik heb vaak het gevoel dat alles altijd misgaat en kijk van tevoren al tegen dingen op, ik kan dus een echte pessimist zijn en raak vaak ook snel in een dipje.
3. Ik kan vaak erg koppig zijn. Ik zal iemand om raad vragen en als het advies me niet bevalt, vat ik het algauw op als kritiek en doe ik alsnog wat ik zelf wil. (Dit zal jullie er hopelijk niet van weerhouden om mij sorteeradvies te geven.:p)
Ik ben niet echt een sociaal type die ervan houdt om veel met mensen om te gaan of in de spotlights te staan. Werken achter de schermen bij een belangrijke organisatie als het Ministerie van Toverkunst lijkt me geweldig.
De Mantel van Onzichtbaarheid, hoe vaak ik wel niet gewenst heb om even onzichtbaar te zijn. Bovendien lijkt dit me de verstandigste keuze met het verhaal van de drie gebroeders in het achterhoofd.
Ik houd meer van theorie dan praktijk en van dingen die stof tot nadenken bieden, Geschiedenis van de toverkunst vind ik erg interessant. Ook heb ik een haat-liefde verhouding met vreemde talen en geschriften, zoals Leer der Oude Runen. Aan de ene kant vind ik het leuk om er mee bezig te zijn en het te beheersen en aan de andere kant kan het ook erg lastig zijn en vergt het veel inzet en helaas ontbreekt het me soms aan motivatie wanneer dingen te lastig worden.
Ik denk dat ik in ieder geval niet bij Zwadderich hoor, omdat ik toch iemand ben die graag het juiste doet en eerlijk handelt en niet iemand die het hoogste wil bereiken, ongeacht of dat ten koste gaat van anderen.

JAMES-POTTER
Lees verder...
mijn beste vriendin.
ze heeft eerste kerstdag een heel ernstig auto ongeluk gehad en ze weten niet of ze ooit weer in staat is om mensen te herkennen en met ze te communiceren. ik wil haar even zien zoals ze was, zoals ze tegen mij praatte.

impulsief, ik doe/zeg altijd voordat ik denk. hierdoor kom ik vaak in de problemen terecht en merk dan achteraf dat mijn actie niet zo slim was.

enthousiasme. hierdoor lijk ik volgens anderen ook áltijd vol energie te zitten. al ervaren sommige mensen mij als druk. er is zo in iedergeval altijd wel iets te beleven.

creatief. ik probeer in alles wat ik doe een origineel iets te verwerken. ik kom ook altijd heel creatief onder mijn eigen 'gemaakte' problemen uit hahah.

ook impulsief, omdat ik mezelf en anderen daarmee in de problemen breng.

ik ben snel boos, heb geen lontje. ik reageer dan erg op gevoel en flap alles eruit wat ik denk. mijn boosheid is overigens wel snel verdwenen, ik ga geen uitgebreide wraakplannen maken.

ik kan me echt heel slecht op iets concentreren. dat is op school een probleem, maar ook als ik met iemand praat. soms lijk ik ongeinteresseerd omdat ik dan weg kijk, maar dat komt omdat alle prikkels in mijn omgeving bij me binnen komen.

zwerkbal lijkt me geweldig, maar dat kan ook als hobby. dan zou ik een eigen schouwer-groepje willen hebben. vrij om de wereld te ontdekken en tegelijkertijd goed werk doen. OH en ik zou mijn eigen magische-tattooshop op de wegisweg beginnen! ik wil altijd al tattoeerder worden.

de onzichtbaarheidsmantel. het lijkt me echt een adrenaline rush als je daaronder door allerlei avonturen sneakt.

VLIEGLES. en verweer tegen de zwarte kunsten, sowieso lekker actief bezig gaan. en ik houd ontzettend van uitdagen en uitgedaagd worden, dat kan binnen deze vakken prima.

ik vind de arrogante en klassieke uitstraling van Zwadderich iets eh, charismatisch hebben. maar ik ben te 'goed' daarvoor, dus ik zeg Griffoendor. puur omdat ik vooral op gevoel handel. ik ben een doener.

PHOENIX
Lees verder...
1. Wat zou je zien als in de Spiegel van Neregeb zou kijken? Een liefdevol gezin.

1 ik ben een doorzetter, ook al zit het soms (regelmatig) tegen
2 ik probeer altijd het goede te doen, ook al is het niet het makkelijkst
3 Ik ben lief voor anderen

1 ik ben soms wat chaotisch
2 ik ben eigenwijs. Hoewel sommige mensen zeggen dat ik iets moet laten zoals het is, kan ik het toch niet laten om het op mijn manier te doen.
3 ik ben soms een beetje te serieus

Ik zou docent zijn of magisch-psychologisch-neurologisch assistent in St. Holisto's

Ongetwijfeld de onzichtbaarheidsmantel. Ik zou de zegevlier niet willen, want ik vind vechten vreselijk. De steen van wederkeer zou zeker verleidelijk zijn maar ik vind dat je de doden moet laten rusten.

6. Wat is jouw favoriete les op Zweinstein? Verweer tegen de Zwarte Kunsten

GRIFFOENDOR (a)

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:17 

Sirhena
Bij jou twijfel ik tussen Griffoendor en Huffelpuf. Je zegt dat je impulsief en dapper bent, dus dat past heel goed bij Griffoendor. Je zegt ook dat je trouw bent, en dat past vanzelfsprekend goed bij Huffelpuf. Maar omdat je zegt dat je niet zo'n sociaal wezen bent, zou ik toch voor Griffoendor gaan.

Lily
Ten eerste valt het me op dat je bescheiden en snel tevreden bent. Ook zeg je dat je graag wil dat mensen zichzelf zijn. Dit vind ik typische Huffelpuf-eigenschappen. Ook zeg je dat je heel koppig bent, en dat is typisch Griffoendor. Ik neigde in eerste instantie meer naar Huffelpuf, maar toen las ik dat je jezelf niet echt een sociaal type vindt. Dus dan kom ik toch uit bij Griffoendor.

James-Potter
Ten eerste sterkte met je vriendin. Bij jou hoefde ik eigenlijk niet zo lang na te denken. Ik zie praktisch de beschrijving van het karakter van Harry, dus ik denk dat je heel goed in Griffoendor zou passen.

Phoenix
Eigenlijk vind ik jou een tyische Huff. Doorzetten, lief, proberen het goede te doen, eigenwijs en serieus zijn toch wel eigenschappen die bij Huffelpuf horen. Ook werken in het St. Holisto vind ik een Huffelpuf-beroep, omdat Huffs graag voor anderen zorgen. Dus ik kom uit op Huffelpuf. Maar ik zie dat je zelf liever Griffoendor kiest, dus dan zal je je daar ook prima thuisvoelen. xD

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:31 

Sirhena
Als ik kijk naar je goede eigenschappen, vind ik dat typisch iets voor Hufflepuff. Maar als ik naar de rest van je lijstje kijk, zie ik ook iets terug van een Gryffindor en een Ravenclaw. Echter, ik krijg heel erg een Hufflepuff gevoel bij jou, doordat je erg opkomt voor je vrienden. Ook ben je een sociaal iemand. Daarom zeg ik: Hufflepuff!

Lily
Hmm.. de twee afdelingen die ik bij jou doorkrijg zijn Gryffindor en Ravenclaw. Je geeft aan iemand te zijn die zichzelf is, die niet mee gaat met de stroom en die wil worden geaccepteerd om wie je bent. Op basis hiervan deel ik je in in Gryffindor, want je hebt moed nodig om dit te doen, en volgens mij heb jij hier genoeg van!

James-Potter
Bij jou hoef ik ook helemaal niet te twijfelen. Bijna elk antwoord dat je geeft, is een antwoord van een Gryffindor!

Phoenix
Jij bent iemand die erg sociaal is, je hebt genoeg ambitie (een magisch-psychologisch-neurologisch assistent wordt je niet zomaar!) en je bent een doorzetter. Opzich zou je passen in elke afdeling, maar omdat het puur goede van jou door dit lijstje straalt, zou ik je bij Hufflepuff indelen. Echter, je geeft zelf aan graag in Gryffindor te zitten. Omdat je ook zeker Gryffindor eigenschappen hebt, en je voorkeur hierna uit gaat, sorteer ik je in Gryffindor.

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 22:41 

Sirhena
Ook ik vind dat je wel thuis lijkt te horen in Hufflepuff. Je hele stukje onderbouwt dat wel. Je toont af en toe inderdaad wel een eigenschap van een andere afdeling, maar niemand kan helemaal tot één afdeling behoren. Vooral het feit dat je behulpzaam en trouw bent, opkomt voor je vrienden en je interesses komt heel erg als Hufflepuff over voor mij.

Lily
Ik zou je ook bij Hufflepuff zien. Je staat voor heel veel dingen open en beoordeelt mensen niet snel. Je probeert ook steeds je in te leven in je medemens en dingen van hun kant te zien. Als je dan praat over Zweinstein, vind ik daar dan wel weer Ravenclaw de bovenhand nemen. Toch denk ik dat je je meer thuis zal voelen in Hufflepuff, want de rest van je post beschrijft natuurlijk veel meer je persoonlijkheid.

james-potter
Jij bent helemaal een Gryffindor. Impulsief, enthousiast, sportief, druk bezig...

Phoenix
Ik vind jou heel moeilijk te plaatsen. Je keuzes zijn echter heel belangrijk, dus denk ik dat je je zeker thuis zou voelen in Gryffindor.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 13:12 

Shirhena
Jou goede eigenschappen, en vooral oof wat je een interresante baan en vak lijk wijzen voor mij heel erg naar Huffelpuff, als een persoon die opbloeid onder veel gezellig en behulpzaam contact met mensen.

Lily
Ik zie in jou heel veel Huffelpuff-ness. Iemand die achter de schermen hard werkt om alles perfect te krijgen. Je oordeeld niet snel en hebt veel medeleven.

James Potter

Jij bent een op en top Griffoendor, Altijd bezig, niet te veel nadenken, jij voelt je vast geweldig op je plaats in Griffoendor.

Phoenix
Jij kiest zelf misschien voor Griffoendor, maar ik zie ook heel wat Huffelpuff. De doorzetter, de pacifistische houding, het lief zijn, de wens om een heler te worden. Aan de andere kant heb je ook flink wat Griffoenor trekjes, de eigenwijs, chaotische, verweer tegen de zwatre kunsten minnende (hoe combineer je dat met een afkeer van vechten?). Maar er zijn ook veel eigenschappen die zowel bij Huffelpuff als bij Griffoendor passen, dus dan laat ik jou eigen keuze de doorslag geven en sorteer ik je in Griffoendor

Ravenclaw FTW!

Team Patricia: Professionele mollenvanger!

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 21:13 

Sirhena
Vooral door jouw eigenschappen denk ik dat Hufflepuff het beste bij jou past. De kennis voor dieren heeft ook wel iets van Ravenclaw, maar zoals je zegt past iedereen eigenlijk wel overal een beetje bij. Omdat eigenschappen toch meestal de overhand krijgen, ga ik bij jou toch voor Hufflepuff.

Lily
Bij jou zat ik te twijfelen tussen Hufflepuff en Gryffindor. Je hebt eigenlijk van beide wel wat, maar doordat je zegt dat je ook vrij individualistisch bent, denk ik dat ik toch meer neig naar Gryffindor.

James-Potter
Enorm veel succes met je vriendin, dat op de eerste plaats. Ten tweede ben jij denk ik een Gryffindor, bijna alles wijst erop. Daarom kies ik dus .. Gryffindor!

Phoenix
Ik vind jou eigenlijk wel van alles wat. Het lieve en voor andere zorgen komt erg naar voren, dus dat zou een typische Huff zijn. Je beroep wijst op dat je precies weet wat je wil en dus een groot doorzettingsvermogen hebt. Aangezien je zelf graag bij Gryffindor wil (gok ik :P), denk ik dat je door dat doorzettingsvermogen er goed in zou passen. Je bent serieus en laat niet over je heen lopen, dus ga ik toch voor Gryffindor!

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 21:52 

Pottergirl
Ik vind je net wat meer bij Ravenclaw passen dan bij Gryffindor. Je bent intilligent, creatief, wat typische Ravenclaw eigenschappen zijn. Je bent wel avontuurlijk maar ook onhandig, dus dat heft elkaar wat op. Daarnaast vind ik het beroep wat je kiest meer een Ravenclawberoep.

Lily_flower
Ik zou als ik jou was Gryffindor kiezen, je bent avontuurlijk, loyaal en koppig, wat ik typische Gryff eigenschappen vind, daarnaast kies je ook voor een avontuurlijk beroep.

MissMalfidus.
Je bent een mix van een beetje alles, maar ik zou je adviseren om Gryffindor te kiezen. Je bent Dapper, helpt graag mensen in gevaar en wil graag schouwer worden. Met je sluwheid zou je eventueel nog Slytherin kunnen overwegen.

SIRHENA
Ik vind je als typische Huffelpuffer overkomen. Je beschrijft jezelf als lief, trouw en je luister graag naar anderen. Daarnaast vind je het niet erg om als bediende te werken.

Lily
Je hebt het meeste weg van Hufflepuff, omdat je tevreden bent met weinig, daarnaast voel je anderen goed aan. Je eigenschappen zelf wijzen meer richting Gryffindor, maar op het einde vermeld je dat je altijd het goede zal doen. Daarom vind ik je toch meer een Huffelpuffer.

James-Potter
Volgens mij weet je zelf ook dat je het beste bij Gryffindor zou passen. Je bent impulsief, vind zwerkbal geweldig en je houdt van actief bezig zijn.

Phoenix
Ik zou je adviseren om naar Hufflepuff te gaan. Je probeert altijd het goede te doen, je bent zorgzaam (gezien je gewenste beroep) en je bent serieus. Al moet je natuurlijk ook op je gevoel letten, dus als je echt liever naar Gryffindor zou gaan dan moet je dat gewoon doen.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 12:34 

Andreya
Bij jou kom ik meteen uit op Hufflepuff. Geduldigheid is een van de bekendste eigenschappen van een Hufflepuff samen met eerlijkheid en doorzettingsvermogen. Hier twijfel ik geen moment aan.

Pottergirl
Ik vind jou het beste in Ravenclaw passen. Het eerste wat je aangeeft is dat je intelligentie je beste karaktereigenschap is, dit is een Ravenclaw-must. Ravenclaws houden ook van bibliotheken en ik vind het beroep ook echt een Ravenclaw-beroep. Je hebt wel iets weg van Gryffindor, maar dat is eerder minimaal.

Lily_flower
Als avontuurlijk, koppig en loyaal persoon pas je het beste in Gryffindor. Moed is nodig om criminelen in het Magische arrestatie team op te pakken.

MissMalfidus
Deze is lastig. Ik vind je zowel bij Gryffindor en Slytherin passen. Toch kies ik voor Gryffindor, omdat je dapper en behulpzaam bent. Daarnaast past sluwheid ook wel bij Gryffindors, omdat ze van avontuur houden.

GreenxEyed
Het eerste wat ik dacht was Hufflepuff, maar uiteindelijk heb ik toch voor Gryffindor gekozen. Het feit dat je schouwer wilt worden, huiswerk uitstelt en een doorzetter bent, schiet er toch net bovenuit en daarom kies ik voor Gryffindor

sirhena
Ik zie in jouw vragenlijstje heel sterk een Hufflepuff. Je bent er altijd voor anderen en gelooft sterk in wat volgens jou juist is. Je houdt van mensen en Hufflepuffers zijn echte gezeligheidsdieren.

Lily
Ik zou jou plaatsen in Gryffindor. Je bent erg koppig, stelt dingen uit en bent erg individualistisch. Dit zijn karakteristieken die mij doen denken aan een Gryffindor.

James-Potter
Zoals je zelf aan aangeeft ben je een echte doener. Je wacht niet op iemand anders zijn mening, voordat je die van jouw concludeert. Je hebt een passie en enthousiasme dat erg goed bij Gryffindor past.

Phoenix
Je geeft zelf aan het liefst bij Gryffindor te horen, maar toch zie ik een Hufflepuff in jou. Iemand die doorzet, het goede probeert te doen en lief is tegen anderen is in mijn ogen een echte Hufflepuff.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 250 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende

Keer terug naar Zweinstein
Ga naar: