Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 10:59 

Afbeelding

Dave is totaaaal niet van plan om te reageren op de persoon die zo leuk op het belletje staat te rinkelen. Hij besluit net te vragen wie van plan is om te gaan reageren, als de man al naar binnen komt en zo op de grond valt en in brand vliegt. No way, dat hij gaat helpen, dan moet hij opstaan. Er zijn toch al snel mensen die helpen en Dave besluit zich er verder niet meer over te interesseren. Dat Alex een fles naar haar hoofd heeft gekregen, is hem totaal ontgaan. Dan herinnert hij zich weer dat Alex drinken voor hem wilt halen, maar daarvoor moet hij wel mee winkelen. En winkelen, betekent bewegen.

"Ja lekker," zegt Dave liefjes, die al besloten heeft dat hij vast ook wel onder de winkeltrip uit kan komen (want hij heeft niet door dat ze het heeft over winkelen op de dag zelf). Vervolgens kijkt hij naar de man die nog steeds op de grond ligt. Tss, hoe onbeleefd, durft wel een hoop kabaal te maken maar voorstellen ho maar.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 11:07 

Afbeelding

Alex ziet Gyon weer in de woonkamer verschijnen. Evenals Valerie begint hij zich ook om de nieuweling te bekommeren. No way dat Alex zich er dan ook mee gaat bemoeien. Ze zijn veel te aardig voor iemand die onaangekondigd binnen komt vallen. Vooral omdat ze niet eens weten wat hij hier komt doen. Straks is het één of andere moordenaar, al lijkt dat er niet op. Toch besluit Alex dat zij zich er maar niet mee gaat bemoeien.
Haar gedachten gaan echter ook weer naar Dave, die reageert op haar vraag of hij ook iets te drinken wil.

Alex staat op, draait zich in de richting van de keuken en loopt met een speelse grijns richting de koelkast.
"Nog iets speciaals gewenst?" roept ze vanuit de keuken terug naar Dave, terwijl ze een kastje open trekt en er een glas uit haalt.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 11:40 

Afbeelding
Agnes Thompson

Matt lijkt zich wel te bekommeren om de uil, maar Agnes vind nog steeds dat hij hem naar een psychiater moet brengen. Wie anders kan een suí¯cidale uil helpen? Agnes merkt dan op dat ook Gyon naar de keuken was gekomen en net als ze iets tegen hem wilt zeggen, offert Yui zich op. Agnes haar mond valt van verbaasdheid open. Maar de geschokte uitdrukking verandert dan in een grijns als ze Matt meesleurt, die door schrik ook nog sap over zich heen gooit. En dan klinkt er een schreeuw uit de woonkamer.

"Misschien zag Alex een muis," mompelt Agnes tegen haarzelf voor Gyon richting de woonkamer volgt. Het was geen muis! Beter nog! Een nieuweling... die in de fik staat. En waarschijnlijk was het niet met opzet, want Valerie blust het vuur en vraagt hoe het gaat.
"Dat was een spetterende entree," merkt Agnes met een grijns. Ze mocht de vreemde man nu al. Tenminste, voor vandaag.

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 11:56 

Afbeelding

Matt voelt zich toch wel lichtelijk beledigd als Yui suggereert dat Matt een klootzak is tegen zijn uil. "Oi, ik ben altijd aardig tegen die verdomde uil. Dat beest grijpt alsnog iedere mogelijkheid om zijn leven te beí«indigen!"

Omdat Matt zich beledigd voelt, draait hij zich om en loopt hij naar beneden zonder Yui ook maar een blik waardig te gunnen. Eenmaal beneden ziet hij een of andere nieuwe dude met heel veel mensen er omheen. Nu hij ook weer vlakbij de keuken is, herinnert hij zich hoeveel honger hij ook alweer had. Als hij in de keuken komt, ziet hij dat Alex de weg naar de koelkast geblokkeerd heeft. "Smeer voor mij gelijk een broodje, wil je?"

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:06 

Afbeelding

Dave kijkt richting de keuken verbaasd naar Alex toe. Vraagt ze nu serieus wat hij wil hebben? Dan moet hij dus echt daadwerkelijk bedenken wat hij wil drinken. Daar heeft hij dus totaal geen zin in. Hij haalt zijn schouders op, maar bedenkt dan dat Alex dat natuurlijk niet kan zien. "Het maakt mij niet uit, ik vind alles wel best. Ik weet zeker dat je iets lekkers voor me pakt," zegt Dave die zich bedenkt dat complimentjes vast wel in zijn voordeel zal werken.

Dat doet het bij de meeste van de vrouwelijke bevolking immers. De meeste zijn gewoon zo voorspelbaar, al zitten er natuurlijk ook tussen die daar niet gevoelig voor zijn, wat meestal in zijn nadeel werkt. Hij heeft inmiddels natuurlijk wel gemerkt dat Alex een echte drama koningin is and they love compliments. Dus vandaar dat hij het zo aanpakt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:15 

Afbeelding

Ineens komt Matt de keuken binnen vallen. Hij lijkt niet erg vrolijk, aangezien hij haar direct commandeert om een broodje voor hem te smeren.

"En waarom zou ik dat voor je willen doen? Heb je zelf geen handen gekregen?" Ze werpt hem een arrogante blik toe, terwijl ze haar hoofd even van links naar recht beweegt.

Als Dave antwoord geeft op haar vraag om het soort drinken dat hij wil, denkt ze weer aan waarvoor ze hier was gekomen. Ze pakt een blikje cola uit de koelkast en sluit deze dan weer. Hij zal het vast niet in een glas willen, dus stopt ze deze weer terug in de kast. Zonder op enige reactie van Matt te wachten, loopt ze terug te woonkamer in en laat het blikje cola voor het gezicht van Dave hangen.

"Is dit goed, of is iets sterkers gewenst?" Ze maakt een paar passen naar links, komt voor hem te staan en haalt het blikje weer voor zijn gezicht vandaan, "maar je krijgt het pas als je mee gaat naar de stad."
Er verschijnt een speelse glimlach op haar gezicht.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:45 

Afbeelding

Als een jonge vrouw hem geblust heeft, blijft Will even beduusd op de grond liggen. Dan springt hij op, kijkt grijnzend om zich heen en wordt zich bewust van de natte stukken stof die enkele minuten geleden nog zijn kleren waren. Met een swoosh van zijn wand repareert en droogt hij zijn kleding.

'Dankje!' zegt hij tegen de vrouw die daarnet zijn leven redde.

Er staan behoorlijk wat mensen in de woonkamer en er wordt ook wat heen en weer gelopen. Het is een beetje veel voor Will om alles in zich op te nemen, en hij voelt zich onrustig worden. Als een andere vrouw een droge opmerking maakt over zijn entrance, grijnst hij terug. Hij haalt nonchalant een hand door zijn krullen.

'Ik moet toegeven dat het niet helemaal de bedoeling was... Maar het was zeker spectaculair. Wat een drukke bedoening hier, trouwens. En ik wilde alleen maar een kamer komen huren! Weet iemand bij wie ik dan moet zijn? Is er iets van een hoteleigenaar ofzo? Oh, trouwens - ik ben Will.'

Na deze voor hem zo gewone spraakwaterval kijkt hij vragend maar glimlachend om zich heen. Er moest wel wat ergers gebeuren dan bijna levend verbranden om zijn dag te verpesten. Hij was allang blij dat hij eindelijk dat pension had gevonden.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:48 

Afbeelding

Yui steekt haar tong uit naar Matt als die zich beledigd voelt en wegloopt. In zichzelf mompelt ze wat vervloekingen, ze is echt veels te goed voor hem. Ze schud haar hoofd even en heeft uiteindelijk iets gevonden wat Rodney wel kan eten en ze voert hem liefjes. Uiteindelijk sluit ze de kooi, pakt Matt's Wand en kijkt evend e kamer rond. Die jongen had hem toch niet nodig. Uiteindelijk legt ze de wand van Matt ergens bovenop een kast waardoor Matt hem niet gelijk kan vinden. Dan loopt ze de kamer uit en gooit de deur hard dicht.

Yui loopt weer naar beneden toe en ziet Matt in de keuken staan. Ze negeert hem en Alex en loopt naar de gootsteen waar ze een glas water vult. Als ze dan langs Matt loopt gooit ze zonder enig woord te zeggen het water over zijn hoofd. Ze zet het glas op het aanrecht en loopt naar de woonkamer toe. En in de woonkamer heeft zich een totaal nieuwe situatie aangetoond, want er staat een onbekende man in de kamer.

"Wat is hier gebeurd?" vraagt ze terwijl ze naast Gyon gaat staan.

Haar nieuwsgierigheid heeft ervoor gezorgd dat ze even is vergeten wat er met Matt is gebeurd.

OOC:: Yui heeft niet gehoord dat hij zich voorstelde [A]

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:59 

Afbeelding

Valerie kijkt nog steeds een beetje bezorgd naar de man, vooral omdat hij nog even op de grond blijft liggen. Daarna komt hij gelukkig overeind en hij maakt zijn kleren droog en mooi.
"Geen dank..." zet Valerie, nog steeds een beetje verbaasd over de droge reactie van de man. Gyon komt er ook bij staan en vraagt of alles goed is. Valerie glimlacht maar.
"Volgens mij wel."
Dan begint de man, die zich later voorstelt als Will, te ratelen over het feit dat hij zich wil inschrijven. Valerie kijkt naar Gyon en weet niet precies wat ze moet doen. Yui komt al weer de kamer in. Valerie kijkt nu naar Yui.
"Een nieuwe gast," glimlacht Valerie.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:22 

Afbeelding
Agnes Thompson

Agnes vraagt zich af hoe iemand zichzelf in de fik heeft kunnen zetten terwijl ze toekijkt hoe de man zijn kleding repareert. Met zijn wand. Zie je? Iedereen hier, zelfs nieuwelingen, gebruikte zijn wand om dingen te doen. Waarom kon Matt het niet doen dan? Of waarom kon Dave geen drankje sommeren in de plaats van iets beloven aan Alex? Ach, allemaal vragen voor later. Met een grijns luistert Agnes naar de man, Will zijn verhaal.

"Doordat het niet gepland was is het genialer," zegt ze met een grijns en wrijft even over haar nek, "Ik heet trouwens Agnes. En... we horen een huisbaas te hebben. Die moet hier ergens rondlopen." Die man had echt de slechste timing, om nu 'weg' te zijn als ze een nieuwe gast krijgen. En Yui is terug! Levend en heelhuids. Haar kleding zit alleen een beetje verfrommeld maar haar haren zitten nog steeds goed.

"Je hebt het overleefd! Oh... Weet jij waar de huisbaas is?" vraagt Agnes nadat Valerie heeft 'uitgelegd' dat Will een nieuwe gast is.

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:24 

Afbeelding

"Je zou het voor mij kunnen doen, omdat jij voor de koelkast staat en alles dus binnen handbereik hebt." Hoe kan ze nou iets anders denken? Matt zou het maar al te graag zelf willen doen, maar hij kan er gewoon niet bij! Zijn wand ligt ook nog steeds boven. Alles zit hem dus tegen vandaag. Dan krijgt hij ook nog eens een glas water over zich heen!

"Oh ha ha. Wat volwassen van je." Zegt hij op geirriteerde toon tegen Yui. "Ik laat je bonden met mijn uil en dit is alles wat ik ervoor terug krijg? Laat ook maar weer." Hij zucht diep en loopt de keuken uit, opnieuw richting de woonkamer waar hij neerploft op de aller grootste stoel die er is. Hij negeert de drukte in de hal volledig. Die nieuwe dude zal hij straks nog wel ontmoeten. Binnen enkele seconden zit Dragon alweer op zijn schoot. Aaahhh relaxen.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 18:34 

Afbeelding

Schoon en minder gepikeert, loopt Pan terug de trap af naar beneden, waar ondertussen een nieuwe gast is gearriveerd. Ze hoort hem nog net zijn naam zeggen en springt van de laatste paar treden af.

"Hey man, ik ben Pan. Ik zou zeggen welkom en trek je niks aan van Alex. Dat is het beste advies wat ik een nieuwkomer kan geven." Met die woorden en een schouderklopje, loopt ze de woonkamer in. Het was net iets te druk voor haar.

Ze zit Matt met een nat shirt en broek. Waarschijnlijk was het niet zijn bedoeling geweest. Ze grijnst naar hem, terwijl ze op de armleuning van de stoel waarin hij zit. Ze geeft hem speels een aai over zijn hoofd.

"Waterverspilling is zonde Matt," grapt ze, maar is dan toch lief genoeg om het water weg te toveren met haar wand.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op zo feb 06, 2011 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 18:49 

Afbeelding

Matt is ondertussen ook wat gekalmeerd, mede dankzij Dragon. Dan komt Pan binnen. Eindelijk iemand die niet zo snel een glas water over hem heen zou gooien. Hij moet wel lachen als ze zegt dat waterverspilling zonde is. "Probeer dat Yui maar wijs te maken. Haar lontje is veel te kort. Ik vroeg haar om Rodney te kalmeren en ik krijg een glas water over me heen." Als zij hem droog getoverd heeft, mompelt hij een zacht bedankje. Dragon is gewoon blijven zitten.

Hij slaat zijn arm om Pan's middel heen. "Lekker gewerkt vannacht?"

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:43 

Afbeelding

Dave kijkt verbaasd naar Alex. Als in nú naar de stad. Al kan hij er natuurlijk ook zijn voordeel in verwerken. In de stad is natuurlijk zijn werk en dan kan hij tegen zijn baas vertellen dat hij echt te ziek was voor zijn eerste dag om te kunnen werken. Met Alex in de buurt kan hij niet schreeuwen, dat zou natuurlijk onbeleefd zijn. Hij zou er ook nog in kunnen verwerken dat Alex met hem meegegaan is om er zeker van te zijn, dat hij niet plots instort en krijgt hij misschien morgen nog wel prompt een dag vrij. Het is gewoon het proberen waard.

"Dank je," zegt Dave, die vliegensvlug het drankje uit Alex' handen grist en het open maakt. Het is maar goed dat hij niet weet dat het een muggle drankje is, anders had hij er niet eens naar omgekeken. Hij denkt dat het een nieuw wizard drankje is, zoals hij nu een paar weken sinds zijn komst hier denkt. Hij neemt een slok en staat op. "Kunnen we dan ook even langs mijn werk? Ik ben weer eens niet komen opdagen vandaag, persoonlijk verhaal doen komt vast beter over dan per uil."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 19:44 

Afbeelding

Pan grinnikt om Matt's opmerking over Yui. Ze kende haar eigenlijk helemaal niet zo goed. Matt ook niet natuurlijk, aangezien ze pas een maand in het pension was, maar ze had het al meteen goed met hem kunnen vinden. Ze voelde zich er dan ook niet raar bij dat Matt zijn arm om haar heen sloeg. Als hij begint over die nacht begint de woede weer op te borrelen.

"Dat mensen die boom om willen hakken voor RIJKE lui! 'T is gewoon asociaal! I spit on them and their graves. Ik ga binnenkort het gemeentehuis dan ook graffiti'en met een zéér duidelijk bericht." zegt ze met een passie. "Ik vind dat je mee moet!"

Ze prikt een vinger in zijn zei terwijl ze het laatste aan gaf. Pan wist heus wel dat Matt rijk was geweest, maar dat boeide haar niet zo erg, aangezien hij iemand was die ze mocht.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Laatst bijgewerkt door Sjar op zo feb 06, 2011 20:30, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: