Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
AimĂ©e 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 0:01 

Afbeelding

Voor de trein uiteindelijk tot stilstand komt, lopen A en B alweer de coupé binnen. Ze hijgen, waaruit blijkt dat ze zich gehaast hebben. Naomi kijkt ze geí¯rriteerd aan.

"Don't run," zegt ze met een ongelovelijk gezicht. "Jullie zijn dames, geen holbewoners ofzo. Ugh. Adrienne, mijn jas, nu."

A en B knikken gehoorzaam en Adrienne pakt meteen de jas van het rek, welke ze aan Naomi geeft. Naomi gritst de jas uit haar handen en doet hem aan. Eindelijk verlost van de mensen in de coupé. Ze voelde de vlooien haast al springen, zo vies zag die Joost er wel uit. En Naomi had vast een STD opgelopen, alleen al van het zitten naast Aimée. Met een opgeheven hoofd, loopt ze de coupé uit zo vlot mogelijk. Ze commandeert een arme tweede jaars om aan de kant te gaan die bang binnen in een coupé gaat staan.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 0:26 

Afbeelding

Iedereen staat op en haast zich weg om een goed plekje te vinden in de koetsen. Shawn echter heeft andere plannen. Hij buigt zich naar Matt, en zegt zachtjes: "Hey, zoek jij een koets alvast? Ik join je later wel. En zorg er alsjeblieft voor dat het een koets is met normale mensen?" Hij klopt zijn BFFFFFF op zijn schouder, staat op, en wurmt zich tussen alle mensen door in een poging om Naomi te vinden. Het duurt niet lang voor hij haar spot - met haar hoofd opgeheven wandelt ze de trein uit alsof ze het land persoonlijk beheert. Shawn duwt een aantal mensen ruig aan de kant (die allemaal stuk voor stuk "KIJK UIT!" brullen - de jeugd van tegenwoordig ook!) en vermindert zijn pas wanneer hij naast Naomi loopt.

"Hey sweetheart," zegt hij zoetjes tegen haar. "Samen lopen?" Simpel legt hij zijn arm om haar heen, en stuurt haar een beetje weg van de menigte. Als ze op een afstandje staan, blijft Shawn stilstaan. Hij staat tegenover Naomi - eigenlijk weet hij helemaal niet zo goed wat hij wilt zeggen. Sterker nog, hij weet niet HOE hij het moet zeggen.

"Oké, je vraagt je vast af wat er aan de hand is," zegt hij lichtelijk aarzelend. "Maar ik wil je wat vragen, als vrien- Nou ja, als medemens. Jij zit met Chris op de kamer. En ik weet niet of je dit hebt gemerkt, maar Chris en ik zijn bevriend." Sure, vriendschap is DE motivatie voor Shawn, these days. "En jij zit met haar op een kamer, en ik weet dat jij haar niet kunt uitstaan. Ik wil je gewoon vragen of je, voor deze ene keer, normaal tegen haar kunt doen? Sterker nog, je hoeft niet tegen haar te praten. Laat Chris gewoon met rust - ik denk dat ze dat zal apprecií«ren, gezien hoe jij anders tegen haar zou doen."

Shawn zet zijn meest charmante, lieve glimlach op. "Doe het voor mij, oké? Ik wil gewoon niet dat Chris een vervelend jaar heeft, door jou. Niet als ik het helpen kan."

Nog een complimentje to seal the deal: "Want ik denk dat je 't in je hebt, om aardig te zijn, Naomi. Ik denk dat je het best kunt."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 0:42 

Afbeelding

Naomi wordt opeens meegesleurd door Shawn, die haar ook nog eens 'sweetheart' noemt. Ze reageert verontwaardigd en slaat zijn arm van haar schouders af.

"Laat me gaan! Wat denk je wel niet dat je doet?" snauwt ze tegen hem.

Als hij zijn verhaaltje doet, beginnen haar wenkbrauwen steeds hoger op te trekken. Wat een hypocriet was Shawn toch. Een beetje denken haar de les te lezen en zichzelf voor doen als een held. Het liefst wilde ze hem op dit moment wurgen, maar dat was niet haar stijl.

"Je kent me niet eens. Denk maar niet dat je mij kunt gebruiken om in Christine's pants terecht te komen. 'Oh kijk naar mij, ik ben Shawn en ik heb je beschermd tegen de evil NAOMI! Alsof ze zelf geen mond heeft." Haar stem is kalm maar minachtend. "Je bent een hypocriete zak. Jij gedraagt je als een lul tegen die Joost, maar je verwacht dat ik lief tegen Christine doe, omdat jij haar leuk vindt? Nooit."

Ze staart hem uitdagend aan.

grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 0:52 

Afbeelding

Oh.

Wauw.

Het gebeurt niet vaak dat hij een meisje zo lief aankijkt, en vervolgens zo'n reactie krijgt. Ze beschuldigt hem ervan dat hij in Christine's pants wilt; dat hij een hypocriete zak is, en haalt ook nog Joost op. God damnit, Joost! @@

Shawn schudt zijn hoofd langzaam. "Ik- Wauw, oké, fine, je hebt een beetje gelijk. Ik ben geen engeltje, nee. Maar laten we één ding helder krijgen, Naomi..." Hij brengt zijn gezicht alarmerend dichtbij dat van haar - hun ogen doorboren elkaar haast. Hij kan haar ademhaling voelen tegen zijn gezicht. "Ik kan niet toekijken terwijl jij de grootste bitch ter wereld uithangt tegenover één van mijn vrienden. I won't stand for it, hoor je me?"

Langzaam trekt hij zich terug. Achterstevoren beweegt hij zich langzaamaan weer richting de menigte. "Ik hoopte dat er een greintje menselijkheid in je overgebleven was, kennelijk niet! Maar je hebt nu één vijand meer. En liefje, ik ben geen leuke vijand om te hebben." Met die woorden knikt hij kort naar haar, draait zich om, en mengt zich weer in de menigte.

Stomme Naomi. Wat dacht dat kind wel niet? Dat ze de wereld overheerste? Dat ze boven iedereen stond? Tot op dit punt, had Shawn altijd een beetje geamuseerd toegekeken als Naomi weer eens een plan maakte om iemand's leven een hel te maken. No more. Shawn neemt zich voor om, zodra hij met Alex en Matt op hun kamer zit, te bedenken wat ze gaan doen tegen Naomi. Want Matt is altijd in voor een revenge-plot, en Alex wilt Chris vast helpen.

Naomi's going down.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 11:00 

Afbeelding

Naomi blijft voldaan kijken naar Shawn, terwijl hij haar gelijk geeft. Ze tikt met haar voet op de grond, om aan te geven dat dit te lang duurt. Ze heeft wel wat betere dingen te doen, zoals een paar eerstejaars duidelijk maken wie hier de baas is.
Vervolgens beschuldigt Shawn haar ervan dat ze de grootste bitch van de wereld is en dat ze geen menselijkheid in zich heeft. Naomi kijkt hem geshockeerd aan. Hoe DURFT hij?! Als allerlaatste verklaart hij zichzelf haar vijand en loopt vervolgens weg.

"This isn't over, Bradés!" roept ze achter hem aan, terwijl er vuur in haar ogen verschijnt.

Kwaad, stampt ze richting A en B, die een koetsdeur open houden. Naomi stapt snel in, terwijl er zich ideeí«n beginnen te vormen in haar hoofd. Game over voor Christine en Shawn.

grey.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 11:25 

Afbeelding

Na nogal ruw wakker gemaakt te zijn in de trein, zit Matt dan eindelijk wakker en wel in een van de koetsen. En niet zomaar een koets, maar de koets waar Adrian en Aimée ook in zitten. Hij ploft neer tegenover Aimée en zakt onderuit. Breed grijnzend kijkt hij naar Adrian die zijn arm over Aimée's schouder heen heeft geslagen. "Stoor ik?" Vraagt hij liefjes.

Hij kijkt even naar buiten. Er komen enkele eerste jaars langs gelopen. "Ligt het nou aan mij of worden ze steeds kleiner?" Zegt hij als er een meisje langs loopt die zelfs vergeleken alle andere eerste jaars aan de kleine kant is. Hij pakt zijn wand tevoorschijn en richt hem op de rugzak van het kleine meisje. Na iets gemompeld te hebben, begint de tas snel te groeien. Uiteindelijk is de tas zo groot, dat het ondertussen in paniek geraakte meisje achterover valt met tas en al.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 11:45 

Afbeelding

Alex volgt Christines blik wanneer deze naar haar ~voorkant~ begint te kijken en kijkt vervolgens zéér snel de andere kant op.

"Zo zie ik het nog altijd. Wanneer een pester geen publiek heeft, dan staat hij nergens", zegt hij zakelijk om zichzelf op andere ideeí«n te brengen dan Christines vrij onbestaande decolleté en om haar nog een laatste sprankeltje hoop te geven. "En ik ben er toch voor je? En genoeg anderen. Lang niet iedereen kan Naomi verdragen."

Wanneer Christine Alex een vraag stelt over zijn zomervakantie, klaart zijn gezicht op: "We zijn naar Londen geweest. We hebben verschillende bezienswaardigheden gedaan, maar ook de bekende winkelstraten en een musical. Het was voor mijn zusjes verjaardag". Hij zwijgt wijselijk over het feit dat ze deze twee maanden ook nog een weekend naar New York geweest zijn en nog een week naar Parijs om de vernissage van een vriendin van zijn moeder te bezoeken. Alex weet dat Christine het allesbehalve breed heeft thuis, in tegenstelling tot hemzelf.

"En jij?", Alex houdt halte bij de verschillende koetsen en kijkt inschattend naar de verduisterde raampjes. Hij kan niet goed zien wie er in zit.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:27 

Afbeelding

Aimée zit gelukzalig te kijken naar alle kleine opdondertjes die niet zo goed weten wat ze moeten doen. 2e jaars en ouder zitten vrijwel allemaal al in een koets, maar die dwergen lopen nog rond.
Als Adrian naast haar komt zitten en iets zegt over de eerstejaars, knikt ze met een gemene grijns op haar gezicht. "Ik weet nog dat toen ik 12 was, dat ik me niet zo achterlijk gedroeg," zegt ze.

Vervolgens klimt ook Matt de koets in, die poeslief vraagt of hij stoort. Aimée merkt nu pas op dat Adrian zijn arm weer om haar heen heeft geslagen, en duwt zijn arm weg. "Je bent best een schat hoor, maar zullen we dit even achterwege laten?" is haar retorische vraag aan Adrian. Ze wilde met elke jongen kunnen flirten en niet een vast aanhangsel hebben die alsmaar lief kwam doen.

Als Matt dan de rugzak van een meisje betoverd, zodat die veel groter wordt, begint Aimée hard te lachen. "Haha, ze lijken inderdaad weer een stuk kleiner dan vorig jaar!" giechelt ze.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:33 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian knikt instemmend.
"Wij waren echt niet zo erg."
Hij zucht eens diep en van het ene op het andere moment komt Matt ook de koets in. Vervolgens wordt Adrians arm ook nog weggeduwd door Aimée. Nou zeg, dan niet. Hij slaat zijn armen over elkaar en met een chagrijnig gezicht kijkt hij een beetje voor zich uit. Puh.

Maar lang blijft hij niet in die stemming, want hij moet ook een beetje lachen als Matt een tas van een eerstejaars vergroot. Ze valt achterover.
"Dat is niet echt aardig van je," merkt Adrian op, met een kleine grijns. Maar goed, het zijn ook maar eerstejaars. Kun je met hun wat anders doen dan hun tassen beheksen?

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:50 

Afbeelding

Matt glimlacht naar Aimée als hij ziet dat ze Adrian's arm wegduwt. "Het lijkt wel alsof ze genetisch gemanipuleerd zijn om nog kleiner te zijn dan normaal, om maar eens in muggle termen te spreken." Zegt hij dan subtiel, om de aandacht af te leiden van Adrian's blauwtje. Adrian heeft het er zo te zien wat meer problemen mee.

"Nee, aardig is het niet," geeft Matt eerlijk toe, "maar die eerste jaars moeten er toch op de een of andere manier achter komen dat wij de baas zijn hier op school."

Als het meisje probeert de tas af te krijgen, drijft er spontaan nog een idee zijn hersens in. Hij pakt zijn wand weer tevoorschijn en fluistert een sticking charm. Tadaam, de tas zit vast aan haar rug. Ondertussen heeft een klein groepje mensen zich verzameld rond het meisje.

Laatst bijgewerkt door Blijerd op zo feb 06, 2011 13:06, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:01 

Afbeelding

"Meestal hoef ik alleen langs te lopen om te laten zien dat ik hier de baas ben," zegt Aimée hooghartig, maar wel met een lachje. "En wat is 'genetisch gemanipuleerd' precies? Ik kom uit een fullblood familie, ik weet niks van muggles"

Als Matt dan ook nog de rugzak van het meisje aan haar rug vast zet, begint Aimée nog harder te lachen. De groep rond het meisje word steeds groter, en enkele van de eerstejaars beginnen te huilen.

Professeur

"Qu'est-ce que c'est?" Vraagt een van de leraren aan een jongetje dat staat te huilen. Het jongetje wijst in de richting van het meisje en de leraar stapt er naartoe. Met een paar tikjes met zijn wand staat het meisje weer op haar voeten met een rugzak van normale grote. "Wie heeft dit gedaan?" Vraagt hij aan het meisje, maar dat haalt huilend haar schouders op.
Vanuit de koets naast hem klinkt gelach. Hij beent naar de koets toe en doet die open. "LeNoir, Lefevre, Davis, morgenavond melden, jullie komen hier niet zomaar vanaf!"

Als de leraar weg is kijkt Aimée woedend naar Matt. "Dit is allemaal jouw schuld! Strafwerk voordat school goed en wel is begonnen!" Ze draait zich om en kijkt uit het raampje, vastbesloten geen woord meer te zeggen. Stomme sukkels.

OOC; we mochten zelf leraren spelen etc, toch?

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:06 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

"True," beaamt Adrian Matts opmerking over het feit dat de eerstejaars moeten weten wie er de baas is. Adrian volgt Matts blik naar het meisje, en hij vuurt nog een spreuk op haar af. Adrian heeft niet meteen door wat voor spreuk Matt heeft afgevuurd. Maar als er meerdere mensen om haar heen gaan staan en haar proberen te scheiden van de tas, heeft Adrian door dat het hoogstwaarschijnlijk een sticking charm is.
"Goede," grijnst Adrian even in Matts richting. Hij trekt nu ook zijn eigen wand.
"Avis," mompelt Adrian, en er vliegen kleine vogeltjes uit zijn wand. Hij stuurt ze op het groepje mensen af. De vogels beginnen enthousiast de mensen te pikken met hun snavels. Jammer genoeg komt er al te snel een leraar op hun af. Adrian kijkt naar hun professor, die hun meteen strafwerk op geeft. Fijn.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 13:50 

OOC: Sorry dat ik in deze post geen trema's heb gebruikt. Op deze laptop kan ik ze namelijk niet vinden >.<

Afbeelding

Matt kan niet meer stoppen met lachen als Adrian dan ook nog eens hysterische vogels op de kijkende mensen af stuurt. "Hahahah thats brilliant!" De leraar vindt het echter minder briljant en geeft ze gelijk straf.

"Whow... Nu al detention! Dat moet een record zijn! Vorige jaren stond het record nog op na het feestmaal." Door dit grapje is Aimee wel kwaad op hem, maar dat zal vast nog wel veranderen in de loop van de avond. Daar zal Matt wel voor zorgen. (En anders gebeurt dat wel als ze met z'n allen detention hebben.)

Nu is alles wat Matt kan doen Aimee op proberen te vrolijken door haar te vertellen wat genetische manipulatie is. "Nou, ik ben ook een pureblood wizard, dus ik kan je er ook niet zo heel veel over vertellen. Naar wat ik gehoord heb, is genetische manipulatie bedacht door muggles in witte jassen die met z'n allen bivakkeren in kleine ruimtes gevuld met een soort van toverdrankjes in kleine glazen flesjes. Met de inhoud van die flesjes, denken ze de genen van mensen te kunnen veranderen. Het schijnt allemaal echt waar te zijn, maar voor mij klinkt het meer als een horror verhaal." Na dit verhaaltje, komen er wel een heleboel prank ideeen naar boven drijven. Hij kan niet wachten tot ze op school zijn en hij ze met zijn BFF kan delen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 16:32 

Afbeelding

Shawn baant zich met zekere moeite door de menigte. Hij ziet Matt door één van de raampjes, maar om bij die koets te komen, moet hij kennelijk een hele boel midgets omver gooien - ze staan allemaal naar iets te kijken. Als Shawn zich in het midden bevindt, ziet hij het meisje met haar tas, en kan een grijns niet onderdrukken. Hij hoort nog net hoe een professor Matt, Aimée en Adrian nu al detention hebben. Om de één of andere reden maakt dit hem niet blij. Als er een record verbroken moet worden, dan moet hij, Shawn, daar toch deel van uitmaken? Hij ploft droogjes neer naast Matt. Het jaar begint niet echt goed - een vendetta met Naomi, en Matt die nieuwe prank-maatjes gevonden schijnt te hebben =[

"Wanneer gaat dit ding nou rijden?" vraagt hij knorrig.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 17:16 

Afbeelding

Camille loopt achter Lea aan naar de lege koets. Ze houdt haar hand stevig vast omdat ze bang is om omver gelopen te worden door de menigte en dan Lea ook nog kwijt te raken. Vanuit haar ooghoek, ziet ze een stel leerlingen die zich om een meisje verzamelen, die blijkbaar vast zit aan haar tas. Ze ziet nog net de gezichten in de koets, voordat er een stroom vogels uit vandaan komt.

Snel gaat ze in de koets zitten en trekt de deur dicht, zodat ze geen last hebben van de vogels die hysterisch mensen aanvallen. Ze kijkt uit het raampje en ziet een bekend gezicht in de menigte. Snel begint ze enthousiast op het raam te bonken. "Casey! Case!"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: